Νέα

Mamba ή μάπα...;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα orbgr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 56K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

ΤΟ ΜΟΥΤΡΟ

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2016
Μηνύματα
3.317
Κριτικές
9
Like
5.291
Πόντοι
1.436
δεν ήμουν ψευτρα ποτέ και δεν κορόιδευα κανένα ποτέ, ούτε πλάκες
σε όλους τα ίδια λέω, ακόμα με της αγγελίες όταν έρχουντε  :thumbsup:
αφου το λες το δεχομαι,δεν εχω λογο.ο γκρεγκορι ειπε για καποια.εγω δεν σε συναντω οχι γιαυτο το λογο,αλλα επειδει σε εχω δει και σε ξερω,δεν εισαι ο τυπος μου.
 

gpap@13

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Νοε 2018
Μηνύματα
2.980
Κριτικές
7
Like
9.146
Πόντοι
1.336

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.531
Κριτικές
195
Like
64.777
Πόντοι
48.437

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.662
αφου το λες το δεχομαι,δεν εχω λογο.ο γκρεγκορι ειπε για καποια.εγω δεν σε συναντω οχι γιαυτο το λογο,αλλα επειδει σε εχω δει και σε ξερω,δεν εισαι ο τυπος μου.

:thumbsup: είπα πουθενά ότι πρέπει οπωσδήποτε να με συναντήσεις; )))))
 
Εγγρ.
22 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.165
Κριτικές
12
Like
6.368
Πόντοι
3.666
Όπως έγραψα το ραντεβού δεν έγινε για διάφορούς λόγους. Επίσης είχαμε μιλήσει για μίνιμουμ 1.5 ώρα και όλα μέσα. Ασφαλώς ο καθένας κάνει τα ντιλ που θέλει και σκορπάει τα λεφτά του όπως θέλει. Η συγκεκριμένη "κυρία" έλεγε πως για κανέναν λόγο δε βρίσκεται με κάποιον για λιγότερα από 150 ευρώ για μια ώρα και "νορμαλ" σεξ. Επίσης από όσο γνωρίζω κάποιοι δίνουν 70 ευρώ για μια ώρα (συν 20-30 ευρώ για αναλ) με μιλφ ίδιας ηλικίας. .
Ασφαλώς ο καθένας είναι δικαίωμα του να σκορπάει τα λεφτά του όπως θέλει, που μπορεί και να του περισσεύουνε, η να τα΄χει και γιά πέταμα.
Αλλά όμως...αυτά βλέπουν μερικές εδώ μέσα, και τρελλαίνονται, και ζητάνε ότι τους κατέβει στο κεφάλι, και μετά αναρωτιόμαστε τι φταίει.
Οσον αφορά γιά τη συγκεκριμένη "κυρία", εγώ θα της έλεγα, "καλά μυαλά, στο καλό, και να μας γράφει....."
Αν η 47άρα θέλει 120 η 150 γιά μία ώρα, ή και γιά μιάμιση ακόμη, η 27άρα, πόσα πρέπει να ζητήσει?
Εγώ πάντως δεν είμαι σ΄αυτούς που δίνουν 70 ευρώ (και γιά μια ώρα μάλιστα)-αναλ δε μ΄ενδιαφέρει- με μίλφ ίδιας ηλικίας. Ας βρούν άλλα κορόιδα, που δυστυχώς υπάρχουν πολλά.....




 

xoxoxo123

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.393
Κριτικές
21
Like
2.458
Πόντοι
1.336
Χειροκρότα. Έχω ανταλλάξει ήδη 15μυνήματα μαζί της. Βέβαια είμαστε ακόμα στη φάση της ανάκρισης "ποιος είσαι, που μένεις, τι δουλειά κάνεις" κτλπ. Κανει κανένα 2ήμερο να γράψει αλλά κουλ. Το πάμε σιγά σιγά

respect φιλε ειλιρκινα ... ελπιζω μην είναι πρωταπριλιάτικο  :)
 

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.662
σε αυτο εχεις δικιο υπάρχουν πολλοι αγαπούληδες .... φτανουν και περισσευουνν

ο καθένας από σας είναι αγαπούλης με κάποια) όλα είναι θέμα γούστου και χιμίας))))
 

xoxoxo123

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.393
Κριτικές
21
Like
2.458
Πόντοι
1.336
Ανεξάρτητη. Εμένα μου είπε 180 η ώρα συν 20 cim , στο χώρο της Γλυφάδα (ξενοδοχείο )


αυτη εδω ειναι .... οποιος προλαβει σημερα από αυριο θα ειναι Χανια ...
ερχεται μια δυο φορες το χρονο και κανει τουρ νηοια αθηνα θεσ/κη ..... οτι βλεπεις στις φωτογραφιες ... καλη στον αγωνα  ... παλιοτερα μεσω μαμπα μια μερα πριν φυγει την ειχα παρει με 120 incall σε hotel πλατεία καραισκάκη ... γενικως  ζηταει οτι θελει ... τωρα έβαλε και βυζι οποτε το εχει αυξησει λιγο από οτι καταλαβαινω ...
δεν ειναι για πανω από 120-140 παντως μην τα δώσετε
 

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.402
Κριτικές
22
Like
7.872
Πόντοι
3.346
και εσύ αγαπούλης με τη δικιά σου) οπότε δεν ξεχωριζεσε από τους άλλους)

επετρεψέ μου να διαφωνήσω τόσα χρόνια που τον διαβάζω τον petergsp μόνο για αγαπούλη δεν τον βλέπω, στα γραφομενά του μόνο το σεξ τον ενδιαφέρει χωρίς αίσθημα.
 

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.662

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom