Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αφου το λες το δεχομαι,δεν εχω λογο.ο γκρεγκορι ειπε για καποια.εγω δεν σε συναντω οχι γιαυτο το λογο,αλλα επειδει σε εχω δει και σε ξερω,δεν εισαι ο τυπος μου.δεν ήμουν ψευτρα ποτέ και δεν κορόιδευα κανένα ποτέ, ούτε πλάκες
σε όλους τα ίδια λέω, ακόμα με της αγγελίες όταν έρχουντε![]()
Αυτή εδω ξερει καποιος ποσα ζηταει κ εαν ειναι σε γραφείο??
![]()
![]()
με κάποιους και με ένα εκατομμύριο δεν θα πάω ;)
αφου το λες το δεχομαι,δεν εχω λογο.ο γκρεγκορι ειπε για καποια.εγω δεν σε συναντω οχι γιαυτο το λογο,αλλα επειδει σε εχω δει και σε ξερω,δεν εισαι ο τυπος μου.
οπως και καποιοι δεν πανε με σενα ουτε τζαμπα να ξερεις. ;) ;)
ο φρανκ εχει δικιο
δεν παρακαλάω και κανένα)![]()
Εμένα μου είπε 200 για φούλΣτα 250 για απλό πρόγραμμα απ' όσο μου είπε. Για γραφείο κτλ δεν γνωρίζω.
ναι οκ
τραγουδα μονη σου τωρα.
Kεσατια εχει και ειπε μπας και την θυμηθει κανεις..
Ασφαλώς ο καθένας είναι δικαίωμα του να σκορπάει τα λεφτά του όπως θέλει, που μπορεί και να του περισσεύουνε, η να τα΄χει και γιά πέταμα.Όπως έγραψα το ραντεβού δεν έγινε για διάφορούς λόγους. Επίσης είχαμε μιλήσει για μίνιμουμ 1.5 ώρα και όλα μέσα. Ασφαλώς ο καθένας κάνει τα ντιλ που θέλει και σκορπάει τα λεφτά του όπως θέλει. Η συγκεκριμένη "κυρία" έλεγε πως για κανέναν λόγο δε βρίσκεται με κάποιον για λιγότερα από 150 ευρώ για μια ώρα και "νορμαλ" σεξ. Επίσης από όσο γνωρίζω κάποιοι δίνουν 70 ευρώ για μια ώρα (συν 20-30 ευρώ για αναλ) με μιλφ ίδιας ηλικίας. .
Χειροκρότα. Έχω ανταλλάξει ήδη 15μυνήματα μαζί της. Βέβαια είμαστε ακόμα στη φάση της ανάκρισης "ποιος είσαι, που μένεις, τι δουλειά κάνεις" κτλπ. Κανει κανένα 2ήμερο να γράψει αλλά κουλ. Το πάμε σιγά σιγά
είδες ποτέ καμία γυναίκα να είναι μόνη; )))):-*
![]()
σε αυτο εχεις δικιο υπάρχουν πολλοι αγαπούληδες .... φτανουν και περισσευουνν
σε αυτο εχεις δικιο υπάρχουν πολλοι αγαπούληδες .... φτανουν και περισσευουνν

λεγονται και διαφορετικα ;)![]()
Ανεξάρτητη. Εμένα μου είπε 180 η ώρα συν 20 cim , στο χώρο της Γλυφάδα (ξενοδοχείο )
και εσύ αγαπούλης με τη δικιά σου) οπότε δεν ξεχωριζεσε από τους άλλους)
επετρεψέ μου να διαφωνήσω τόσα χρόνια που τον διαβάζω τον petergsp μόνο για αγαπούλη δεν τον βλέπω, στα γραφομενά του μόνο το σεξ τον ενδιαφέρει χωρίς αίσθημα.