Νέα

Mamba ή μάπα...;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα orbgr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 56K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
το λινκ του προφιλ θελουμε,πηγαινε στο προφιλ της κ κανε copy/paste
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.463
Πόντοι
3.535
Τσ
Νο αναλ, νο cim & cif
Και με όλα αυτά τα νο, 100 έουρος. Τι λες ρε μεγάλε; Τι νομίζει ότι έχει; ΤΟ χρυσό μουνί; Με 100 βρίσκεις γυναίκες που τα κάνουν όλα τα παραπάνω και παραπάνω και την ιδρώνουν τη φανέλα.
 

djnet71

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.091
Κριτικές
33
Like
652
Πόντοι
6.055
Και με όλα αυτά τα νο, 100 έουρος. Τι λες ρε μεγάλε; Τι νομίζει ότι έχει; ΤΟ χρυσό μουνί; Με 100 βρίσκεις γυναίκες που τα κάνουν όλα τα παραπάνω και παραπάνω και την ιδρώνουν τη φανέλα.

Σωστά!
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Και με όλα αυτά τα νο, 100 έουρος. Τι λες ρε μεγάλε; Τι νομίζει ότι έχει; ΤΟ χρυσό μουνί; Με 100 βρίσκεις γυναίκες που τα κάνουν όλα τα παραπάνω και παραπάνω και την ιδρώνουν τη φανέλα.

:headbaning2:
 

YIANISRUS

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2016
Μηνύματα
1.194
Κριτικές
7
Like
2.100
Πόντοι
496
Thank you sir!
Ειναι γεματουλα απο ο,τι καταλαβαινω
Πιο γεματουλα απο Σβετ?
Οχι δεν ειναι ποιο γεματη απο SVET αλλα ειναι ποιο  χαλαρη η κοιλιτσα της γιατι και αυτη έχει γινει μανουλα .Αλλα όμορφότερη στο προσωπο .
 

Baby face

Σεβαστός
Εγγρ.
16 Αυγ 2013
Μηνύματα
2.129
Κριτικές
24
Like
5.078
Πόντοι
2.036
Οχι δεν ειναι ποιο γεματη απο SVET αλλα ειναι ποιο  χαλαρη η κοιλιτσα της γιατι και αυτη έχει γινει μανουλα .Αλλα όμορφότερη στο προσωπο .

Από τη Σβετ, που για μένα είναι ούτως ή άλλως όμορφη στο πρόσωπο;;; Ουάου, μιλάμε για κουκλί τότε! Για να ζητήσω να την ξαναδώ σε φωτό, άμα ξαναβρεθώ με καμία τους.
 

erotikos2017

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2017
Μηνύματα
52
Like
94
Πόντοι
0
Από τη Σβετ, που για μένα είναι ούτως ή άλλως όμορφη στο πρόσωπο;;; Ουάου, μιλάμε για κουκλί τότε! Για να ζητήσω να την ξαναδώ, άμα ξαναβρεθώ με καμία τους.
Να ρωτησω τους Σβετοβιους .!!!! Ποια ειναι καλυτερη ? Νικολ ή Βαλερια ? Εννοω σε πακετο υπηρεσιων . Ευχαριστω
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Να ρωτησω τους Σβετοβιους .!!!! Ποια ειναι καλυτερη ? Νικολ ή Βαλερια ? Εννοω σε πακετο υπηρεσιων . Ευχαριστω
τυπε η νικολ ειναι πολυ καλη και σε εμφανιση και υπηρεσιες τωρα για βαλερια δεν εχω παρει οποτε δεν εχω αποψη παντως με νικολ θα μεινεις ευχαριστημενος και τα κανει ολα!!
 

giorgos stergiou

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Ιουν 2015
Μηνύματα
4.240
Like
5.378
Πόντοι
2.306
Οχι δεν ειναι ποιο γεματη απο SVET αλλα ειναι ποιο  χαλαρη η κοιλιτσα της γιατι και αυτη έχει γινει μανουλα .Αλλα όμορφότερη στο προσωπο .
Nα σε ρωτησω κατι σε πμ?
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Από τη Σβετ, που για μένα είναι ούτως ή άλλως όμορφη στο πρόσωπο;;; Ουάου, μιλάμε για κουκλί τότε! Για να ζητήσω να την ξαναδώ σε φωτό, άμα ξαναβρεθώ με καμία τους.
Δικος μου εισαι
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom