Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ειναι πολλά τα κιλά τυπε
ειναι πολλά τα κιλά τυπε
δεν ξερω κ ΔΕΝ θελω να μαθω!δεν φαινεται απο τις φωτο,
φαινεται οτι εχει κοιλια αλλα μεχρι εκει
στον αγωνα δεν αξιζει?
αυτη ειναι κορυδαλλο μερια?δεν ξερω κ ΔΕΝ θελω να μαθω!
δεν ξερω κ ΔΕΝ θελω να μαθω!
ποια απο που καλε;;;Για το λολιτάκι από κει όμως θέλεις να μάθεις,ε;;;
Καλααααα.........
Εμενα μου ζητησε 120!!ειναι πολλά τα κιλά τυπε
και 100 δραχμες .... πολλα ειναι....μονο τζαμπα και αυτο παρτουζα με μιστες....αυτα!!!

κ με λιγοτερα στη φυλης. ε ζουζουνακι dig?
ME 50 € δική σας το δωρο τησ βραδιας.
απο εκει ειναι ρε Pilo??κ με λιγοτερα στη φυλης. ε ζουζουνακι dig?
παλιότερα δούλευε διδύμου 22. τώρα νομίζω έχει μεταφερθεί στο Διδυμου 27απο εκει ειναι ρε Pilo??
ε ρε παγιδες που εχει αυτο το mamba καλα που εχουμε εσας , δεν ξαναμπαινω ..παλιότερα δούλευε διδύμου 22. τώρα νομίζω έχει μεταφερθεί στο Διδυμου 27
κ με λιγοτερα στη φυλης. ε ζουζουνακι dig?