midas69
Μέγας
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 16.591
- Like
- 13.368
- Πόντοι
- 3.656
εγω θα σου εβαλα ρε την ιβανα και θα ελεγα γκομενα μου να γελαμε χαχχαχαχ.βαλε και αλλεσ φωτο.θα μαθω πως κατεβαεισ και βαζεισ φωτο γιατι δεν ξερω και τοτε κρυφτειτε χαχαχαχ
δεν ξερεις πως κατεβαζεις μια φωτο ρε λεον??κι εισαι κ μπου βασικο στελεχος ..ελεος 5 σεκοντ διαρκει 
εξ ου κ βλεπεις τοσες γκομενες στο φορουμ σε φωτο υψηλης ευκρινειας πανω σε γιωτ μεσα σε πισινες κλπ

(στα μπουρδελα) ειδικα η τριτη ηλικια χαχα, εγω καλοκαιρι παλι ιονιο θα ειμαι!!!!!!!
