ARIS einai re
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Ιουν 2024
- Μηνύματα
- 4.566
- Like
- 14.304
- Πόντοι
- 3.506
Αντί να είναι σύμμαχος το φόρουμ και να το χρησιμοποιούμε εμείς. Μας κάνουν ότι θέλουν. Μας ρωτάνε αυτές αν γράφουμε και υπάρχουν ντουγάνια που δίνουν αναφορά. Κανονικά έπρεπε να λέμε είδα στο φόρουμ ότι κάνατε πρόγραμμα με τόσα λεφτά, είδα για καλαμάκια με τόσα λεφτά. Αλλά έχουμε και εμείς τους κρυψίνους που δεν λένε με τι παράβολο πέρασαν και το υπηρεσία πήραν. Καλά να πάθουμε.