Βγάλε την κωλόσφηνα από πίσω σου να κλάσεις γιατί έχεις κοκκινισει σαν μπαρμπούνι.Φερετζές των πούστηδων είναι η ΝΔ...πουστράκι γράψε με το κανονικό σου, μην ντρέπεσαι.
![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόμμα Καρυστιανού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 126K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (9 μέλη και 18 επισκέπτες)
KALLIMAXOS
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 8.760
- Κριτικές
- 28
- Like
- 17.648
- Πόντοι
- 6.536
Θα τα φτιαξει ολα ο Μητσοτακης .Ετσι πουτσα
Rand0m1
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 7.254
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.808
- Πόντοι
- 2.356
Δεν αναφέρθηκα στην Καρυστιανού. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες.Σημασία δεν έχει αν είναι θεούσα, αλλά η αξιοπιστία της, τα πεπραγμένα της, η συνέπειά της, οι ικανότητές της, και βεβαίως εάν είναι ιδιοτελής ή όχι.
ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΘΕΙ.

Αρχηγέ, του έχουν εξηγήσει του βλάχου γιατί τον παρακολουθούσαν, αλλά κάνει τον Αλέκο μήπως τσιμπήσει κανένα ψηφαλάκι παραπάνω.Η Καρυστιανού μπορεί να μην έχει ικανότητες πολιτικού,
αλλά και ποιος έχει ; Ο Κούλης ; Ο Ανδρουλάκης που τον
παρακολουθούσαν με το Predator και δεν έχει μάθει γιατί ;![]()
Δεν θα μείνει ποτέ εκτός βουλής το ΚΚΕ. Είναι επαγγελματίες.Το ΚΚΕ όσο έχει το πελατολόγιό του της τάξης του 6-8% δεν πρόκειται να ξυπνήσει, εάν μείνει εκτός βουλής τότε μπορεί να ξυπνήσει
Τελευταία τροποποίηση:
Nyxteridas144
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Δεκ 2024
- Μηνύματα
- 1.317
- Like
- 1.955
- Πόντοι
- 216
Το πρόσεξα! Στην Γρατσία αναφερόσουν, εάν θυμάμαι καλά! Από την ΝΙΚΗ, είδε φώς στην υπόθεση Καρυστιανού καί ...χώθηκε!Δεν αναφέρθηκα στην Καρυστιανού. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες.![]()
Τελευταία τροποποίηση:
Nyxteridas144
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Δεκ 2024
- Μηνύματα
- 1.317
- Like
- 1.955
- Πόντοι
- 216
Ηρθαν και οι χεσμένες κυλότες.....
Ρε αδέρφια, γιατί σφάζεστε; Λογικά πράγματα διαβάζω από σας! Ειρήνη υμίν!Φερετζές των πούστηδων είναι η ΝΔ...πουστράκι γράψε με το κανονικό σου, μην ντρέπεσαι.

Εάν έχω παρανοήσει, συγγνώμη!
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.471
- Like
- 49.309
- Πόντοι
- 10.131
Με μια ιοβόλα ανάρτηση, ο Νίκος Πλακιάς σχολίασε με τον τρόπο του την μήνυση που κατέθεσε η Μαρία Καρυστιανού κατά του Νίκου Καραχάλιου.
Παρότι δεν την κατονόμασε, «φωτογράφισε» την περίπτωση Καρυστιανού λέγοντας πως όλοι όσοι δεν πιστεύουν στην δικαιοσύνη ή την αστυνομία κατατρέχουν πρώτα στην δικαιοσύνη και στην αστυνομία.
«Το απίθανο εδώ στην χώρα που ζούμε είναι ότι όλοι όσοι δεν πιστεύουν στην δικαιοσύνη ή στην αστυνομία ή γενικά στους θεσμούς κατατρέχουν πρώτα στην αστυνομία και στην δικαιοσύνη. Απίστευτο !!!» έγραψε χαρακτηριστικά ο κ. Πλακιάς.
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.706
- Like
- 7.847
- Πόντοι
- 2.306
Με μια ιοβόλα ανάρτηση, ο Νίκος Πλακιάς σχολίασε με τον τρόπο του την μήνυση που κατέθεσε η Μαρία Καρυστιανού κατά του Νίκου Καραχάλιου.
Παρότι δεν την κατονόμασε, «φωτογράφισε» την περίπτωση Καρυστιανού λέγοντας πως όλοι όσοι δεν πιστεύουν στην δικαιοσύνη ή την αστυνομία κατατρέχουν πρώτα στην δικαιοσύνη και στην αστυνομία.
«Το απίθανο εδώ στην χώρα που ζούμε είναι ότι όλοι όσοι δεν πιστεύουν στην δικαιοσύνη ή στην αστυνομία ή γενικά στους θεσμούς κατατρέχουν πρώτα στην αστυνομία και στην δικαιοσύνη. Απίστευτο !!!» έγραψε χαρακτηριστικά ο κ. Πλακιάς.
Αυτό σου ξέφυγε μαν....
Αυνανοδούρα κουλόσκυλο που αναπαράγεις Πρώτο Θέμα και Πλακιά μόνο όταν το ΠΘ αναπαραγάγει Πλακιά γιατί αναφέρθηκε στη Καρυστιανού, το παρακάτω το έγραψε το ΠΘ ;

Α ρε κουλίθιοι ...
Μου διέφυγε εντελώς
@kmitsotakis
αυτό που είπατε για το τριψήφιο νούμερο και ποιος θα το σηκώσει και τι θα πει . Εδώ και τρία χρόνια κάνω ένα ερώτημα που ερώτημα θα παραμείνει από ότι βλέπω . Ποιος ήταν εκείνος που σας πήρε τηλέφωνο στις 3 το πρωί πρώτη Μαρτίου του 2023 και τι ακριβώς σας είπε και τη ενημέρωση είχατε ; Αν είναι να σας παίρνουνε τηλέφωνο ξημερώματα και να σας λένε ότι θέλει ο καθένας τους μάλλον τον ύπνο σας χάνετε . Οπότε αφήστε το . Καλύτερα να ζούμε σε ένα κράτος αστάθειας και αβεβαιότητας παρά σε ένα κράτος που ο καθένας κάνει ότι του έρθει . Ιδίως εκείνη την ώρα που το κράτος χρειάζεται να επέμβει με σοβαρότητα και σεβασμό . Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για δολοφονημένα παιδιά από το ίδιο το κράτος το οποίο εσείς ηγείστε.
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.706
- Like
- 7.847
- Πόντοι
- 2.306
Βγάλε την κωλόσφηνα από πίσω σου να κλάσεις γιατί έχεις κοκκινισει σαν μπαρμπούνι.
Ρε Νεοδημοκράτη μιλάς για κωλόσφηνες ; Πόσο ηλίθιοι

Easy money...
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.903
- Like
- 29.969
- Πόντοι
- 6.256
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι τα συμφέροντα του ρώσικου λόμπι (που στο ίδιο παίζει μπάλα και ο βελόπουλος)
θα την φάνε λάχανο την κάρυ και τα δικά της κίνητρα θα χαθούν μέσα στις "πολιτικές" που θα πάνε να προωθήσουν
μαλακία έκανε κατά τη γνώμη μου...θα μου πεις στην Ελλάδα είμαστε...ο κόσμος δεν στηρίζει κάποιον με τα σωστά κίνητρα...θέλει show
θα την φάνε λάχανο την κάρυ και τα δικά της κίνητρα θα χαθούν μέσα στις "πολιτικές" που θα πάνε να προωθήσουν
μαλακία έκανε κατά τη γνώμη μου...θα μου πεις στην Ελλάδα είμαστε...ο κόσμος δεν στηρίζει κάποιον με τα σωστά κίνητρα...θέλει show
Βρες καλό τορναδόρο να σου φτιάχνει ότι size θέλεις, μπορούν να σου ανοίξουν και σπείρωμα για να βάζεις τάπεςΡε Νεοδημοκράτη μιλάς για κωλόσφηνες ; Πόσο ηλίθιοι
Easy money...
![]()
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.127
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.151
- Πόντοι
- 9.345
οταν οι ευρωπαιοι τα βρουνε με τον Πουτιν, γιατι οι λαοι δεν μπορουν να γυρισουν στις σπηλιες και οι κυβερνησεις τριζουν λογω κοστους ενεργειας, ο πολεμαρχος των Ρωσσων κουλης θα μεινει με τον μουτζουρη στο χεριΤο τραγικό της υπόθεσης είναι ότι τα συμφέροντα του ρώσικου λόμπι (που στο ίδιο παίζει μπάλα και ο βελόπουλος)
θα την φάνε λάχανο την κάρυ και τα δικά της κίνητρα θα χαθούν μέσα στις "πολιτικές" που θα πάνε να προωθήσουν
μαλακία έκανε κατά τη γνώμη μου...θα μου πεις στην Ελλάδα είμαστε...ο κόσμος δεν στηρίζει κάποιον με τα σωστά κίνητρα...θέλει show![]()
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.706
- Like
- 7.847
- Πόντοι
- 2.306
Ανάρτηση Δένδια
Ανάρτηση ΤουρΚούλη
Ανάρτηση Καρυστιανού
Τι παρατηρείτε ;
Ανάρτηση ΤουρΚούλη
Ανάρτηση Καρυστιανού
Τι παρατηρείτε ;
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.706
- Like
- 7.847
- Πόντοι
- 2.306
Βρες καλό τορναδόρο να σου φτιάχνει ότι size θέλεις, μπορούν να σου ανοίξουν και σπείρωμα για να βάζεις τάπες
Μιλάμε δεν υπάρχει κατώτερο IQ από Νεοδημοκράτη... Μιλάει για τάπες ...ο Νεοδημοκράτης...

Βρε κουλίθιε αφού λέμε Easy money τι δεν καταλαβαίνεις ;
Μομφερατος
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Μαΐ 2026
- Μηνύματα
- 407
- Κριτικές
- 1
- Like
- 387
- Πόντοι
- 21
Το προβλημα ειναι οτι εχουμε και θα εχουμε πολλα μικρα αντισυστημικα κομματα και 2 μονο συστημικα
Αν υπάρξει και αποχη κοντα στο 50 θα δωσει στη νδ δυναμικη 25 εως 30 μοναδες να ειναι πρωτο κομμα
Αν η αποχη ειναι μικρότερη τότε η νδ θα συρρικνωθεί περισσοτερο
Εχουμε 1 χρονο μπροστά μας και θα γίνουν πολλες εκπληξεις μεχρι τοτε
Αν υπάρξει και αποχη κοντα στο 50 θα δωσει στη νδ δυναμικη 25 εως 30 μοναδες να ειναι πρωτο κομμα
Αν η αποχη ειναι μικρότερη τότε η νδ θα συρρικνωθεί περισσοτερο
Εχουμε 1 χρονο μπροστά μας και θα γίνουν πολλες εκπληξεις μεχρι τοτε
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.903
- Like
- 29.969
- Πόντοι
- 6.256
τι σχέση έχουν αυτά?οταν οι ευρωπαιοι τα βρουνε με τον Πουτιν, γιατι οι λαοι δεν μπορουν να γυρισουν στις σπηλιες και οι κυβερνησεις τριζουν λογω κοστους ενεργειας, ο πολεμαρχος των Ρωσσων κουλης θα μεινει με τον μουτζουρη στο χερι![]()
ναι γιατί ο πούτιν θα του κρατήσει μούτρα του κούλη δε θα του πουλήσει ενέργεια θα ντραπεί
δηλαδή τα συμφέροντα του πούτιν είναι καλύτερα από τα συμφέροντα των αμερικανών?
ίσα ίσα χειρότερα είναι
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.127
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.151
- Πόντοι
- 9.345
Ψήφο στην κάρυ για φτηνό καύσιμο αλλιώς χαθήκαμετι σχέση έχουν αυτά?
ναι γιατί ο πούτιν θα του κρατήσει μούτρα του κούλη δε θα του πουλήσει ενέργεια θα ντραπεί
δηλαδή τα συμφέροντα του πούτιν είναι καλύτερα από τα συμφέροντα των αμερικανών?
ίσα ίσα χειρότερα είναι
KALLIMAXOS
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 8.760
- Κριτικές
- 28
- Like
- 17.648
- Πόντοι
- 6.536
ΠΑΜΕ ΚΟΠΕΛΑΡΑ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΔΥΝΑΤΑ
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.903
- Like
- 29.969
- Πόντοι
- 6.256
σοβαρά πιστεύεις ότι η Ελλάδα με μια φιλορωσική (που δεν πρόκειται ποτέ αλλά λέμε τώρα...) κυβέρνηση θα μπορούσε να αλλάξει την πορεία της όπως είναι σήμερα στην ευρώπη και την δύση?Ψήφο στην κάρυ για φτηνό καύσιμο αλλιώς χαθήκαμε
την τελευταία φορά που οι αμερικάνοι θεώρησαν ότι χάνουν τον έλεγχο της Ελλάδας....
έστησαν πραξικόπημα και σου φόρεσαν τη χούντα καπέλο....σήμερα που έχουν αλλάξει τα πράγματα και τα πράγματα γίνονται με τον τρόπο του Ισραήλ...
μπορεί να μην είναι τόσο ευγενικοί
pezoporos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 6.372
- Κριτικές
- 8
- Like
- 4.360
- Πόντοι
- 786
το στρίβεις δια του αρραβώνος.Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι τα συμφέροντα του ρώσικου λόμπι (που στο ίδιο παίζει μπάλα και ο βελόπουλος)
θα την φάνε λάχανο την κάρυ και τα δικά της κίνητρα θα χαθούν μέσα στις "πολιτικές" που θα πάνε να προωθήσουν
μαλακία έκανε κατά τη γνώμη μου...θα μου πεις στην Ελλάδα είμαστε...ο κόσμος δεν στηρίζει κάποιον με τα σωστά κίνητρα...θέλει show![]()
πχ. κι ο κασσελάκης καλές προθέσεις είχε
και κάποιες καλές ιδιότητες αλλά και αυτός ήταν σαχλαμάρας.
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.903
- Like
- 29.969
- Πόντοι
- 6.256
Τι καλές προθέσεις είχε?το στρίβεις δια του αρραβώνος.
πχ. κι ο κασσελάκης καλές προθέσεις είχε
και κάποιες καλές ιδιότητες αλλά και αυτός ήταν σαχλαμάρας.
Αυτός που τον έστειλαν οι αμερικάνοι για να διαλύσει ότι είχε μείνει από τον ΣΥΡΙΖΑ? Ένας βαλτός παπάρας?
Εγω θα ψήφιζα την καρυστιανού ως κάποια που δεν εξαρτάται από κανέναν και προσπαθεί να παλέψει για κάτι διαφορετικό.
Όχι για να στηρίξω τα συμφέροντα κανενός ρώσου ολιγάρχη.
Σε μεγαλύτερη εικόνα...οι αμερικάνοι δεν θα άφηναν ποτέ την Ελλάδα να πάει προς την μεριά της Ρωσίας ή της Κίνας...θα γινόμασταν το Αυγανιστάν Vs2...
Αυτά τα λέει ο βελόπουλος που μιλάει εκ του ασφαλούς γιατί με την πρώτη στραβή θα την κάνει με ελαφρά
...πουστράκι γράψε με το κανονικό σου, μην ντρέπεσαι.