Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 126K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (5 μέλη και 18 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
600
Κριτικές
4
Like
947
Πόντοι
366
Φερετζές των πούστηδων είναι η ΝΔ :effemine: ...πουστράκι γράψε με το κανονικό σου, μην ντρέπεσαι.

Screenshot 2025-02-17 at 20-26-20 Όλ. Κεφαλογιάννη Η Ελλάδα φιλικός και ασφαλής προορισμός για...png
Βγάλε την κωλόσφηνα από πίσω σου να κλάσεις γιατί έχεις κοκκινισει σαν μπαρμπούνι.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.254
Κριτικές
1
Like
7.808
Πόντοι
2.356
Σημασία δεν έχει αν είναι θεούσα, αλλά η αξιοπιστία της, τα πεπραγμένα της, η συνέπειά της, οι ικανότητές της, και βεβαίως εάν είναι ιδιοτελής ή όχι.
ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΘΕΙ.
Δεν αναφέρθηκα στην Καρυστιανού. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες. :coffee:

Η Καρυστιανού μπορεί να μην έχει ικανότητες πολιτικού,
αλλά και ποιος έχει ; Ο Κούλης ; Ο Ανδρουλάκης που τον
παρακολουθούσαν με το Predator και δεν έχει μάθει γιατί ; :2funny::2funny:
Αρχηγέ, του έχουν εξηγήσει του βλάχου γιατί τον παρακολουθούσαν, αλλά κάνει τον Αλέκο μήπως τσιμπήσει κανένα ψηφαλάκι παραπάνω.

Το ΚΚΕ όσο έχει το πελατολόγιό του της τάξης του 6-8% δεν πρόκειται να ξυπνήσει, εάν μείνει εκτός βουλής τότε μπορεί να ξυπνήσει
Δεν θα μείνει ποτέ εκτός βουλής το ΚΚΕ. Είναι επαγγελματίες.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.318
Like
1.957
Πόντοι
216
Δεν αναφέρθηκα στην Καρυστιανού. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες. :coffee:
Το πρόσεξα! Στην Γρατσία αναφερόσουν, εάν θυμάμαι καλά! Από την ΝΙΚΗ, είδε φώς στην υπόθεση Καρυστιανού καί ...χώθηκε!
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.318
Like
1.957
Πόντοι
216
Ηρθαν και οι χεσμένες κυλότες.....

Φερετζές των πούστηδων είναι η ΝΔ :effemine: ...πουστράκι γράψε με το κανονικό σου, μην ντρέπεσαι.
Ρε αδέρφια, γιατί σφάζεστε; Λογικά πράγματα διαβάζω από σας! Ειρήνη υμίν! :priest:
Εάν έχω παρανοήσει, συγγνώμη!
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.471
Like
49.312
Πόντοι
10.131

Με μια ιοβόλα ανάρτηση, ο Νίκος Πλακιάς σχολίασε με τον τρόπο του την μήνυση που κατέθεσε η Μαρία Καρυστιανού κατά του Νίκου Καραχάλιου.

Παρότι δεν την κατονόμασε, «φωτογράφισε» την περίπτωση Καρυστιανού λέγοντας πως όλοι όσοι δεν πιστεύουν στην δικαιοσύνη ή την αστυνομία κατατρέχουν πρώτα στην δικαιοσύνη και στην αστυνομία.

«Το απίθανο εδώ στην χώρα που ζούμε είναι ότι όλοι όσοι δεν πιστεύουν στην δικαιοσύνη ή στην αστυνομία ή γενικά στους θεσμούς κατατρέχουν πρώτα στην αστυνομία και στην δικαιοσύνη. Απίστευτο !!!» έγραψε χαρακτηριστικά ο κ. Πλακιάς.
 
  • Like
Αντιδράσεις: alex71

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306

Με μια ιοβόλα ανάρτηση, ο Νίκος Πλακιάς σχολίασε με τον τρόπο του την μήνυση που κατέθεσε η Μαρία Καρυστιανού κατά του Νίκου Καραχάλιου.

Παρότι δεν την κατονόμασε, «φωτογράφισε» την περίπτωση Καρυστιανού λέγοντας πως όλοι όσοι δεν πιστεύουν στην δικαιοσύνη ή την αστυνομία κατατρέχουν πρώτα στην δικαιοσύνη και στην αστυνομία.

«Το απίθανο εδώ στην χώρα που ζούμε είναι ότι όλοι όσοι δεν πιστεύουν στην δικαιοσύνη ή στην αστυνομία ή γενικά στους θεσμούς κατατρέχουν πρώτα στην αστυνομία και στην δικαιοσύνη. Απίστευτο !!!» έγραψε χαρακτηριστικά ο κ. Πλακιάς.

Αυτό σου ξέφυγε μαν....

Αυνανοδούρα κουλόσκυλο που αναπαράγεις Πρώτο Θέμα και Πλακιά μόνο όταν το ΠΘ αναπαραγάγει Πλακιά γιατί αναφέρθηκε στη Καρυστιανού, το παρακάτω το έγραψε το ΠΘ ; :2funny:

Α ρε κουλίθιοι ...


Μου διέφυγε εντελώς
@kmitsotakis
αυτό που είπατε για το τριψήφιο νούμερο και ποιος θα το σηκώσει και τι θα πει . Εδώ και τρία χρόνια κάνω ένα ερώτημα που ερώτημα θα παραμείνει από ότι βλέπω . Ποιος ήταν εκείνος που σας πήρε τηλέφωνο στις 3 το πρωί πρώτη Μαρτίου του 2023 και τι ακριβώς σας είπε και τη ενημέρωση είχατε ; Αν είναι να σας παίρνουνε τηλέφωνο ξημερώματα και να σας λένε ότι θέλει ο καθένας τους μάλλον τον ύπνο σας χάνετε . Οπότε αφήστε το . Καλύτερα να ζούμε σε ένα κράτος αστάθειας και αβεβαιότητας παρά σε ένα κράτος που ο καθένας κάνει ότι του έρθει . Ιδίως εκείνη την ώρα που το κράτος χρειάζεται να επέμβει με σοβαρότητα και σεβασμό . Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για δολοφονημένα παιδιά από το ίδιο το κράτος το οποίο εσείς ηγείστε.


 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι τα συμφέροντα του ρώσικου λόμπι (που στο ίδιο παίζει μπάλα και ο βελόπουλος)

θα την φάνε λάχανο την κάρυ και τα δικά της κίνητρα θα χαθούν μέσα στις "πολιτικές" που θα πάνε να προωθήσουν

μαλακία έκανε κατά τη γνώμη μου...θα μου πεις στην Ελλάδα είμαστε...ο κόσμος δεν στηρίζει κάποιον με τα σωστά κίνητρα...θέλει show :confused:
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
600
Κριτικές
4
Like
947
Πόντοι
366
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι τα συμφέροντα του ρώσικου λόμπι (που στο ίδιο παίζει μπάλα και ο βελόπουλος)

θα την φάνε λάχανο την κάρυ και τα δικά της κίνητρα θα χαθούν μέσα στις "πολιτικές" που θα πάνε να προωθήσουν

μαλακία έκανε κατά τη γνώμη μου...θα μου πεις στην Ελλάδα είμαστε...ο κόσμος δεν στηρίζει κάποιον με τα σωστά κίνητρα...θέλει show :confused:
οταν οι ευρωπαιοι τα βρουνε με τον Πουτιν, γιατι οι λαοι δεν μπορουν να γυρισουν στις σπηλιες και οι κυβερνησεις τριζουν λογω κοστους ενεργειας, ο πολεμαρχος των Ρωσσων κουλης θα μεινει με τον μουτζουρη στο χερι :confused:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306
Βρες καλό τορναδόρο να σου φτιάχνει ότι size θέλεις, μπορούν να σου ανοίξουν και σπείρωμα για να βάζεις τάπες

Μιλάμε δεν υπάρχει κατώτερο IQ από Νεοδημοκράτη... Μιλάει για τάπες ...ο Νεοδημοκράτης...:2funny:

Βρε κουλίθιε αφού λέμε Easy money τι δεν καταλαβαίνεις ;


FZtzd_kWIAEkWPE.jpg
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Το προβλημα ειναι οτι εχουμε και θα εχουμε πολλα μικρα αντισυστημικα κομματα και 2 μονο συστημικα
Αν υπάρξει και αποχη κοντα στο 50 θα δωσει στη νδ δυναμικη 25 εως 30 μοναδες να ειναι πρωτο κομμα
Αν η αποχη ειναι μικρότερη τότε η νδ θα συρρικνωθεί περισσοτερο
Εχουμε 1 χρονο μπροστά μας και θα γίνουν πολλες εκπληξεις μεχρι τοτε
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
οταν οι ευρωπαιοι τα βρουνε με τον Πουτιν, γιατι οι λαοι δεν μπορουν να γυρισουν στις σπηλιες και οι κυβερνησεις τριζουν λογω κοστους ενεργειας, ο πολεμαρχος των Ρωσσων κουλης θα μεινει με τον μουτζουρη στο χερι :confused:
τι σχέση έχουν αυτά?

ναι γιατί ο πούτιν θα του κρατήσει μούτρα του κούλη δε θα του πουλήσει ενέργεια θα ντραπεί :confused:

δηλαδή τα συμφέροντα του πούτιν είναι καλύτερα από τα συμφέροντα των αμερικανών?

ίσα ίσα χειρότερα είναι
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
τι σχέση έχουν αυτά?

ναι γιατί ο πούτιν θα του κρατήσει μούτρα του κούλη δε θα του πουλήσει ενέργεια θα ντραπεί :confused:

δηλαδή τα συμφέροντα του πούτιν είναι καλύτερα από τα συμφέροντα των αμερικανών?

ίσα ίσα χειρότερα είναι
Ψήφο στην κάρυ για φτηνό καύσιμο αλλιώς χαθήκαμε
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Ψήφο στην κάρυ για φτηνό καύσιμο αλλιώς χαθήκαμε
σοβαρά πιστεύεις ότι η Ελλάδα με μια φιλορωσική (που δεν πρόκειται ποτέ αλλά λέμε τώρα...) κυβέρνηση θα μπορούσε να αλλάξει την πορεία της όπως είναι σήμερα στην ευρώπη και την δύση?

την τελευταία φορά που οι αμερικάνοι θεώρησαν ότι χάνουν τον έλεγχο της Ελλάδας....

έστησαν πραξικόπημα και σου φόρεσαν τη χούντα καπέλο....σήμερα που έχουν αλλάξει τα πράγματα και τα πράγματα γίνονται με τον τρόπο του Ισραήλ...

μπορεί να μην είναι τόσο ευγενικοί :confused::confused::confused:
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι τα συμφέροντα του ρώσικου λόμπι (που στο ίδιο παίζει μπάλα και ο βελόπουλος)

θα την φάνε λάχανο την κάρυ και τα δικά της κίνητρα θα χαθούν μέσα στις "πολιτικές" που θα πάνε να προωθήσουν

μαλακία έκανε κατά τη γνώμη μου...θα μου πεις στην Ελλάδα είμαστε...ο κόσμος δεν στηρίζει κάποιον με τα σωστά κίνητρα...θέλει show :confused:
το στρίβεις δια του αρραβώνος.

πχ. κι ο κασσελάκης καλές προθέσεις είχε
και κάποιες καλές ιδιότητες αλλά και αυτός ήταν σαχλαμάρας.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
το στρίβεις δια του αρραβώνος.

πχ. κι ο κασσελάκης καλές προθέσεις είχε
και κάποιες καλές ιδιότητες αλλά και αυτός ήταν σαχλαμάρας.
Τι καλές προθέσεις είχε?

Αυτός που τον έστειλαν οι αμερικάνοι για να διαλύσει ότι είχε μείνει από τον ΣΥΡΙΖΑ? Ένας βαλτός παπάρας?

Εγω θα ψήφιζα την καρυστιανού ως κάποια που δεν εξαρτάται από κανέναν και προσπαθεί να παλέψει για κάτι διαφορετικό.

Όχι για να στηρίξω τα συμφέροντα κανενός ρώσου ολιγάρχη.

Σε μεγαλύτερη εικόνα...οι αμερικάνοι δεν θα άφηναν ποτέ την Ελλάδα να πάει προς την μεριά της Ρωσίας ή της Κίνας...θα γινόμασταν το Αυγανιστάν Vs2...

Αυτά τα λέει ο βελόπουλος που μιλάει εκ του ασφαλούς γιατί με την πρώτη στραβή θα την κάνει με ελαφρά
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom