Αυτη η αποφαση θα βγήκε πριν 10 χρόνια οταν ηταν ανήλικα
Εαν θελει να κλεισει στοματα και να σταματήσουν τις κακοήθειες καπιοι τοτε να την δωσει στην δημοσιοτητα .
Εξάλλου αυτο ευαγγελίζεται ....την διαφάνεια
Είσαι καλά; Να δώσει στη δημοσιότητα απόφαση που δεν υπάρχει; Πώς να το κάνει αυτό;
Μου θυμίζεις κάποιον που μου έλεγε λεπτομέρειες από την αίτηση διαζυγίου και την εκδίκαση. Τι τεστ πατρότητας μου έλεγε, τι ψευδείς καταγγελίες για σεξουαλικές κακοποιήσεις κατά του πατέρα, τι αυτό, τι το άλλο και όταν του είπα που τα βρήκες αυτά, να τα διαβάσω κι εγώ να δω τι στην ευχή παίζει, η απάντηση ήταν "έτσι διάβασα σε κάποιο άρθρο". Από λινκ να το διαβάσουμε κι εμείς ούτε ίχνος.
Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι αν υπήρχε τέτοια απόφαση θα είχε γίνει σημαία. Το βλέπουμε σε κάθε αντίπαλο της κυβέρνησης. Όλα τα άπλυτα στη φόρα. Μία απλή αναζήτηση του Φλωριδη και φέιγ βολάν στο νετ θα ήταν η δικογραφία.
Όποιος το ισχυρίζεται πρέπει να το αποδείξει.
Εγώ δεν τη στηρίζω ως πολιτικό πρόσωπο γιατί αυτά που λέει δε με εκφράζουν. Άλλο αυτό όμως και άλλο οι πούστικες αναφορές.
Στο κάτω κάτω η δημοσίευση μίας τέτοιας αρνητικής, για την ίδια, απόφασης θα την τελείωνε πριν καν αρχίσει. Κι η κυβέρνηση αυτή δεν έχει δώσει δείγματα ηθικών φραγμών.