Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,6%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    410

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.290
Like
1.937
Πόντοι
216
Κοριτσαρα μου θα εκπροσωπήσω το μπου .
Ρε κορίτσι μου, κατάθεσε πρώτα τους στόχους, παρουσίασε τους συνεργάτες και μετά βλέπουμε! Γιατί βγαίνεις από κανάλι σε κανάλι και από περιοδικό σε περιοδικό και μιλάς γιά επουσιώδη πράγματα και λες γενικόλογες μαλακίες; Γιατί αφήνεις σοβαρά πρόσωπα εκτός; Γιατί σε παίζουν τα "Πετσωμένα" κανάλια;
Καμένος, Τσίπρας, Ποτάμι, Σπαρτιάτες, Λεβέντης, Νατσιός, Κουβέλης, Κωνσταντοπούλου...
Καρυστιανού, ο επόμενος μουτζούρης; Πολύ το φοβάμαι...

Σημ. : (Επειδή βλέπω ότι έχω απήχηση σε "βαμμένος" ΝΔκράτες), δηλώνω ότι μου προκαλεί αλλεργία η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ,, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και όλοι όσοι παίζουν τον ρόλο τους στο θέατρο του Κυνοβουλίου.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.442
Like
49.250
Πόντοι
10.131

Ο Στέλιος Σούρλας μίλησε μέχρι και για δημοψήφισμα για επαναφορά της μοναρχίας - Επιχείρησε να αποκρούσει τις αντιδράσεις λέγοντας ότι «από το 1986 από όταν και επετράπησαν οι αμβλώσεις στην χώρα, τα δεδομένα είναι εντελώς διαφορετικά σήμερα»​


Εντάξει τυποι θα επαναφέρει την μοναρχία, εγω θα την ψηφήσω:grin:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

kostasgg87

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2023
Μηνύματα
241
Like
176
Πόντοι
1
Είναι μεγάλη συζήτηση αυτο το θέμα...εμείς σαν άνδρες είμαστε στην απέξω
Δλδ συμφωνώ με γκόμενά να κάνω παιδιά κ μετά αφού πιάσει το έμβρυο αποφασίζει να το ρίξει....εγω σαν άνδρας τι είμαι? Δεν εχω δικαίωμα στο έμβρυο..δεν ειμαι ο πατέρας?

Κατανοώ ότι είναι στο σώμα της γυναίκας αλλά θα έπρεπε κάπου και εμείς να κατοχυρώνουμε τα δικαιώματα μας ...
Μονο στη διατροφή μας θυμούνται
Έλα να δω τους ( αρχών )
η εκτρωση κανονικα θα επρεπε να ηταν παρανομη
πρωτα απολα το παιδι δεν ειναι μερος του σωματος της γυναικας
δευτερον ο λογος υπαρξης της γυναικας ειναι να γεννησει και να μεγαλωσει το παιδι της

επισης δε θα επρεπε να πανρευονται οι λουγκρες και να τους δινουνε παιδια και δε θα πρεπε η αστυνομια να εξερευναει ποιος σκοτωσε το σκυλο

φυλακη στους λυκους
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.337
Πόντοι
48.917
η εκτρωση κανονικα θα επρεπε να ηταν παρανομη
πρωτα απολα το παιδι δεν ειναι μερος του σωματος της γυναικας
δευτερον ο λογος υπαρξης της γυναικας ειναι να γεννησει και να μεγαλωσει το παιδι της

επισης δε θα επρεπε να πανρευονται οι λουγκρες και να τους δινουνε παιδια και δε θα πρεπε η αστυνομια να εξερευναει ποιος σκοτωσε το σκυλο

φυλακη στους λυκους
Η καρυστιανου σαν παιδιστρος μιλησε κ όχι σαν γιατρός και σαν παιδιατρος πιστεύει ότι το έμβρυο εχει δικαίωμα στη ζωή κ ότι αφού συλληφθεί είναι μια ξεχωριστή οντότητα που μεγαλώνει μέσα στο σώμα της γυναίκας
Γενικά στο δυτικό κόσμο έχει λυθεί αυτό το θέμα αλλά πάντα θα υπάρχει ένα μεγάλο αλλά στο ηθικό κομματι
 
Τελευταία τροποποίηση:

ggg777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2008
Μηνύματα
1.236
Κριτικές
2
Like
1.738
Πόντοι
216
Ρε κορίτσι μου, κατάθεσε πρώτα τους στόχους, παρουσίασε τους συνεργάτες και μετά βλέπουμε! Γιατί βγαίνεις από κανάλι σε κανάλι και από περιοδικό σε περιοδικό και μιλάς γιά επουσιώδη πράγματα και λες γενικόλογες μαλακίες; Γιατί αφήνεις σοβαρά πρόσωπα εκτός; Γιατί σε παίζουν τα "Πετσωμένα" κανάλια;
Καμένος, Τσίπρας, Ποτάμι, Σπαρτιάτες, Λεβέντης, Νατσιός, Κουβέλης, Κωνσταντοπούλου...
Καρυστιανού, ο επόμενος μουτζούρης; Πολύ το φοβάμαι...

Σημ. : (Επειδή βλέπω ότι έχω απήχηση σε "βαμμένος" ΝΔκράτες), δηλώνω ότι μου προκαλεί αλλεργία η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ,, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και όλοι όσοι παίζουν τον ρόλο τους στο θέατρο του Κυνοβουλίου.
Μάλλον προς τα εκεί πάει παντός όλοι αυτοί που αναφέρεις πήραν μεγάλο πακέτο ….
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.773
Κριτικές
2
Like
33.787
Πόντοι
9.931
Η καρυστιανου σαν παιδιστρος μιλησε κ όχι σαν γιατρός και σαν παιδιατρος πιστεύει ότι το έμβρυο εχει δικαίωμα στη ζωή κ ότι αφού συλληφθεί είναι μια ξεχωριστή οντότητα που μεγαλώνει μέσα στο σώμα της γυναίκας
Γενικά στο δυτικό κόσμο έχει λυθεί αυτό το θέμα αλλά πάντα θα υπάρχει ένα μεγάλο αλλά στο ηθικό κομματο
δεν είμαι μαιευτήρας να γνωρίζω πότε ακριβώς έχει σχηματισθεί το έμβρυο
αλλά από κάποια στιγμή κ έπειτα η έκτρωση ....δεν φαίνεται σαν φρικιαστική δολοφονία ??? :dunno:

 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.960
Κριτικές
2
Like
15.273
Πόντοι
3.836
Πήραν τα αρδακια την καραμέλα από Καρυ και το πήγαν στις αμβλώσεις…

Πως γκενεν ατο…κανένας δεν ξέρει!

Στ αρχιδια μας και γι τις αμβλώσεις και για ότι άλλο αρκεί να βγει αυτήν πρώτη …

Μένουμε με την Καρυ …

Υγ. Εχθές και πρώτη φορά έδειξε και το Τατου στην κλείδα της και μοίρασε καυλα ακόμα περισσότερο :rockon:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Καλή ανάλυση :coffee:


Δημοσιογραφία στη χώρα που κατατάσσεται 88η σύμφωνα με τους διεθνείς δείκτες Ελευθερίας Του Τύπου. Στη μία συνέντευξη, ο πρωθυπουργός. Ο άνθρωπος που κυβερνά την χώρα εδώ και επτά χρόνια. Ο άνθρωπος που στη θητεία του έχουν συμβεί και συμβαίνουν τεράστια σκάνδαλα — κάποια από αυτά κόστισαν ανθρώπινες ζωές. Ένας άνθρωπος που εδώ και δεκαετίες πληρώνεται από δημόσιο χρήμα. Που παρέλαβε το κόμμα του με χρέη 300 εκατομμυρίων ευρώ και σήμερα αυτά ξεπερνούν το μισό δισεκατομμύριο. Ένας πολιτικός με τεράστιο επιτελείο, απόλυτα προετοιμασμένος για κάθε λέξη, κάθε παύση, κάθε ελεγχόμενη “αυθόρμητη” απάντηση. Στην άλλη, ένας απλός πολίτης. Ένας άνθρωπος που δεν έχει πάρει ούτε ένα ευρώ από το δημόσιο. Ένας άνθρωπος που αυτό το κράτος του έχει βιάσει τη ζωή. Χωρίς επιτελείο. Χωρίς οδηγίες. Μιλά από καρδιάς. Και δηλώνει εξαρχής πως έχει μόνο μία ώρα — γιατί τον περιμένουν ασθενείς στο ιατρείο του. Γιατί άκουσον άκουσον.... εργάζεται!

Τον πρώτο, ο δημοσιογράφος τον αντιμετωπίζει με χαλαρό, χαμογελαστό κλίμα. Τον στριμωχνει με ερωτήσεις όπως: «Πώς περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας;» «Πώς χαλαρώνετε;» Η κουβέντα κυλά σε σειρές τύπου Emily in Paris, με αστειάκια για το αν θα γυριστεί Emily in Athens. Και κάπου εκεί στο τέλος ήρθε η “σκληρή” ερώτηση: «Παραμένετε Παναθηναϊκός;» Η απάντηση: «Τι είναι αυτά που λέτε; Μη με τρομάζετε έτσι!» Γέλια. Χαμόγελα. Ανάλαφρη ατμόσφαιρα όπως αρμόζει στη συνέντευξη του πρωθυπουργού του κράτους που η ακρίβεια χτυπά κόκκινο, τα σκάνδαλα οργιάζουν και η υπογεννητικότητα εξαφανίζει τη χώρα.

Τον δεύτερο
*για την ώρα πολίτη υπενθυμίζω* οι δημοσιογράφοι τον πολιορκούν επί μία ώρα. Με ύφος ανακριτικο, επικριτικό, επιθετικό. Ερωτήσεις ασταμάτητες. Δεν τον αφήνουν να ολοκληρώσει σκέψη. Τον διακόπτουν. Του κολλούν ταμπέλες με την πρώτη ευκαιρία: «Αφού λέτε αυτό, άρα ανήκετε σε εκείνον τον χώρο». Μέσα σε μία ώρα κλήθηκε να απαντήσει για: τον γάμο ομοφυλόφιλων, τον Τραμπ και τη Βενεζουέλα, τον Τραμπ και τη Γροιλανδία, τον Τσίπρα, τη Δικαιοσύνη....τις αμβλώσεις.

Ο πρώτος εμφανίζεται μόνο σε στημένες συνεντεύξεις φιλικών μέσων. Συχνά κοιτα δεξιά ή κάτω όταν απαντά. Δεν προσφέρει καμία ουσιαστική αξία στον πολίτη. Δεν εκθέτει τίποτα αληθινό. Προστατεύει μόνο μια άθικτη, γυαλισμένη, κρυστάλλινη εικόνα.

Ο δεύτερος, άμαθος στη βαρβαρότητα του μιντιακού χώρου, μπαίνει χωρίς δίχτυ ασφαλείας. Με μοναδικά όπλα την ειλικρίνεια, τα πιστεύω και το ήθος του. Ρισκάρει να παρεξηγηθεί, να διαστρεβλωθεί, να στοχοποιηθεί — απλώς και μόνο επειδή μιλά αυθόρμητα. Όχι ξύλινα. Όχι στημένα.
Κοιτώντας πάντα μπροστά με βλέμμα ορθάνοιχτο, ειλικρινές.

Ο πρώτος λαμβάνει 26% σε δημοσκοπήσεις και ποσοστά τηλεθεασης που δηλώνουν χαμηλό ενδιαφέρον. Ο δεύτερος 31% στις δημοσκοπήσεις και υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σε κάθε δημόσια παρέμβαση. Και ενώ οι διαφορές στον τρόπο αντιμετώπισης βγάζουν μάτι, σε μια δημοκρατία ελάχιστη σημασια θα έπρεπε να έχουν τα πρόσωπα. Σημασία θα πρέπει να έχουν οι αξίες. Οι θέσεις. Και πάνω απ’ όλα η ΑΞΙΟΠΙΣΤΞΑ εκείνων που τις πρεσβεύουν.. Και αυτή, όσο κι αν προσπαθούν, δεν μπορεί να στηθεί.


 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.960
Κριτικές
2
Like
15.273
Πόντοι
3.836
Να λέμε και όμως και τα καλά,

Ο ξάδερφος Δημητριαδης διεκδικούσε μέσω δικαστηρίων 450.000€ από τον Κουλογλου,γιατί τον κατηγορούσε δημόσια λόγω πρεταντορ και ο Άρειος Πάγος τον έγραψε στ αρχιδια του τον σκουπιδαρα αθωώνοντας τον Κουλογλου
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
''Δεν κόβει καθόλου από ΝΔ''..... ημέρα 15 :cheesy:
Πρώτο θέμα στο πρώτο θέμα


Δεν κοβει.png
 

DAMDIM100

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιαν 2020
Μηνύματα
5.329
Κριτικές
20
Like
5.369
Πόντοι
2.746
Με όλο τον σεβασμό στον πόνο της (το λέω και πάλι), η λαχτάρα για δημοσιότητα και "το όνειρο" φαίνεται στα μάτια της... Προσπαθεί να ψαρέψει στον συντηρητικό χώρο (επανεξέταση του νομικού πλαισίου για τις αμβλώσεις) και λογικό είναι αν δει κανείς την συνεργάτη της την Γρατσία...
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.337
Πόντοι
48.917
Καλή ανάλυση :coffee:


Δημοσιογραφία στη χώρα που κατατάσσεται 88η σύμφωνα με τους διεθνείς δείκτες Ελευθερίας Του Τύπου. Στη μία συνέντευξη, ο πρωθυπουργός. Ο άνθρωπος που κυβερνά την χώρα εδώ και επτά χρόνια. Ο άνθρωπος που στη θητεία του έχουν συμβεί και συμβαίνουν τεράστια σκάνδαλα — κάποια από αυτά κόστισαν ανθρώπινες ζωές. Ένας άνθρωπος που εδώ και δεκαετίες πληρώνεται από δημόσιο χρήμα. Που παρέλαβε το κόμμα του με χρέη 300 εκατομμυρίων ευρώ και σήμερα αυτά ξεπερνούν το μισό δισεκατομμύριο. Ένας πολιτικός με τεράστιο επιτελείο, απόλυτα προετοιμασμένος για κάθε λέξη, κάθε παύση, κάθε ελεγχόμενη “αυθόρμητη” απάντηση. Στην άλλη, ένας απλός πολίτης. Ένας άνθρωπος που δεν έχει πάρει ούτε ένα ευρώ από το δημόσιο. Ένας άνθρωπος που αυτό το κράτος του έχει βιάσει τη ζωή. Χωρίς επιτελείο. Χωρίς οδηγίες. Μιλά από καρδιάς. Και δηλώνει εξαρχής πως έχει μόνο μία ώρα — γιατί τον περιμένουν ασθενείς στο ιατρείο του. Γιατί άκουσον άκουσον.... εργάζεται!

Τον πρώτο, ο δημοσιογράφος τον αντιμετωπίζει με χαλαρό, χαμογελαστό κλίμα. Τον στριμωχνει με ερωτήσεις όπως: «Πώς περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας;» «Πώς χαλαρώνετε;» Η κουβέντα κυλά σε σειρές τύπου Emily in Paris, με αστειάκια για το αν θα γυριστεί Emily in Athens. Και κάπου εκεί στο τέλος ήρθε η “σκληρή” ερώτηση: «Παραμένετε Παναθηναϊκός;» Η απάντηση: «Τι είναι αυτά που λέτε; Μη με τρομάζετε έτσι!» Γέλια. Χαμόγελα. Ανάλαφρη ατμόσφαιρα όπως αρμόζει στη συνέντευξη του πρωθυπουργού του κράτους που η ακρίβεια χτυπά κόκκινο, τα σκάνδαλα οργιάζουν και η υπογεννητικότητα εξαφανίζει τη χώρα.

Τον δεύτερο
*για την ώρα πολίτη υπενθυμίζω* οι δημοσιογράφοι τον πολιορκούν επί μία ώρα. Με ύφος ανακριτικο, επικριτικό, επιθετικό. Ερωτήσεις ασταμάτητες. Δεν τον αφήνουν να ολοκληρώσει σκέψη. Τον διακόπτουν. Του κολλούν ταμπέλες με την πρώτη ευκαιρία: «Αφού λέτε αυτό, άρα ανήκετε σε εκείνον τον χώρο». Μέσα σε μία ώρα κλήθηκε να απαντήσει για: τον γάμο ομοφυλόφιλων, τον Τραμπ και τη Βενεζουέλα, τον Τραμπ και τη Γροιλανδία, τον Τσίπρα, τη Δικαιοσύνη....τις αμβλώσεις.

Ο πρώτος εμφανίζεται μόνο σε στημένες συνεντεύξεις φιλικών μέσων. Συχνά κοιτα δεξιά ή κάτω όταν απαντά. Δεν προσφέρει καμία ουσιαστική αξία στον πολίτη. Δεν εκθέτει τίποτα αληθινό. Προστατεύει μόνο μια άθικτη, γυαλισμένη, κρυστάλλινη εικόνα.

Ο δεύτερος, άμαθος στη βαρβαρότητα του μιντιακού χώρου, μπαίνει χωρίς δίχτυ ασφαλείας. Με μοναδικά όπλα την ειλικρίνεια, τα πιστεύω και το ήθος του. Ρισκάρει να παρεξηγηθεί, να διαστρεβλωθεί, να στοχοποιηθεί — απλώς και μόνο επειδή μιλά αυθόρμητα. Όχι ξύλινα. Όχι στημένα.
Κοιτώντας πάντα μπροστά με βλέμμα ορθάνοιχτο, ειλικρινές.

Ο πρώτος λαμβάνει 26% σε δημοσκοπήσεις και ποσοστά τηλεθεασης που δηλώνουν χαμηλό ενδιαφέρον. Ο δεύτερος 31% στις δημοσκοπήσεις και υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σε κάθε δημόσια παρέμβαση. Και ενώ οι διαφορές στον τρόπο αντιμετώπισης βγάζουν μάτι, σε μια δημοκρατία ελάχιστη σημασια θα έπρεπε να έχουν τα πρόσωπα. Σημασία θα πρέπει να έχουν οι αξίες. Οι θέσεις. Και πάνω απ’ όλα η ΑΞΙΟΠΙΣΤΞΑ εκείνων που τις πρεσβεύουν.. Και αυτή, όσο κι αν προσπαθούν, δεν μπορεί να στηθεί.


Ποιο σωστό πεθαίνεις κ εγω αυτό διάβαζα κ να φα τάσεις ο τύπος από τα σπλάχνα της νδ κ τα χωνει
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.051
Κριτικές
2
Like
20.444
Πόντοι
5.956
Προσπαθεί να ψαρέψει στον συντηρητικό χώρο (επανεξέταση του νομικού πλαισίου για τις αμβλώσεις) και λογικό είναι αν δει κανείς την συνεργάτη της την Γρατσία...
Γι' αυτό και όποιος σιχαίνεται το σαπιο πολιτικό οικοδόμημα δεν θα έπρεπε να ασχολείται με τέτοια "αντισυστημικά" φρούτα. Το παρελθόν δεν έχει διδάξει αρκετούς, δυστυχώς.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
ΕΚΤΑΚΤΟ :zfuck:



Ανέμενα στωικά χθες μέχρι το βράδυ, παρακολουθώντας την πλήρη «απογύμνωση» των Μέσων Ενημέρωσης.
Δυστυχώς η πλειοψηφία των Μέσων Ενημέρωσης (με ελάχιστες εξαιρέσεις που οφείλω να αναγνωρίσω) ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ που ανέδειξε η χθεσινή συνέντευξή μου στους κ.κ. Στραβελάκη και Καραμήτρου, και εστίασε ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΑ στην άκαιρη ερώτηση περί αμβλώσεων, που οι ερωτώντες δημοσιογράφοι έκριναν πιο σημαντική στις προτεραιότητές τους από τα προβλήματα που ταλανίζουν τη χώρα μας, δηλαδή τα τεράστια σκάνδαλα της κυβέρνησης Μητσοτάκη, η συνεχής θεσμική εκτροπή, η εξόντωση των αγροτών, η ακρίβεια και η φτωχοποίηση των πολιτών, η κατάρρευση της υγείας και της παιδείας, και τόσα άλλα σημαντικά θέματα που βιώνουμε.
Η χθεσινή απάντησή μου στο θέμα των αμβλώσεων διαστρεβλώθηκε ΣΚΟΠΙΜΩΣ από όσους βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία αποδόμησης μου και συμπράττουν αδίστακτα στο πολιτικό συμβόλαιο δολοφονίας χαρακτήρα μου.
Κανένα ανθρώπινο δικαίωμα ΔΕΝ τίθεται σε διαβούλευση, ΔΕΝ αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης, αλλά ΟΥΤΕ και πεδίο πολιτικών παιχνιδιών, όπως κάποιοι επιχειρούν να παρουσιάσουν.
Όσοι βάλλουν εναντίον μου με αφορμή ένα πολυδιάστατο ιατρικό και νομικό θέμα για το οποίο ο νομοθέτης έχει ήδη προβλέψει,

δεν νοιάζονται ούτε για τη θέση της γυναίκας σήμερα, ούτε για τα προβλήματα της, ούτε για τη στήριξη της μητρότητας, ούτε για την υπογεννητικότητα, ούτε για το δημογραφικό πρόβλημα, ούτε για τα δικαιώματα των παιδιών, ούτε για την οικογένεια και την επιβίωσή της!
Ούτε έχουν σκεφθεί γιατί οδηγείται μια γυναίκα ή ένα ζευγάρι στην άμβλωση, πόσο μάλλον για τη βιοηθική.
Το βασικό για αυτούς ήταν και είναι να ανακοπεί με κάθε τρόπο και μέσο, η εντατική «κυοφορία» ενός μεγάλου κινήματος, που μπορεί να αλλάξει τη συζήτηση και να θέσει τη κοινωνία και πάλι στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου και της λήψης αποφάσεων.
Η ανάγκη δημόσιου διαλόγου, στην οποία αναφέρθηκα, αφορά τα πραγματικά κοινωνικά αίτια που οδηγούν χιλιάδες γυναίκες σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη απόφαση: την ελλιπή ενημέρωση των νέων, την απουσία συστηματικής σεξουαλικής αγωγής, την περιορισμένη πρόσβαση σε σύγχρονες μεθόδους αντισύλληψης και, κυρίως τα κενά της κοινωνικής πρόνοιας.
Για τον λόγο αυτό, ο ουσιαστικός διάλογος πρέπει να στραφεί: στη δημιουργία ολοκληρωμένων δομών κοινωνικής πρόνοιας για εγκύους και νέες μητέρες, στη δωρεάν πρόσβαση σε υπηρεσίες οικογενειακού προγραμματισμού και αντισύλληψης, στη στήριξη της μονογονεϊκής οικογένειας, σε επιδόματα και υπηρεσίες που επιτρέπουν σε μια γυναίκα να μη διχάζεται ανάμεσα στην κύηση και την εργασία ή τις σπουδές της.
Η δημογραφική και υπαρξιακή κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα, δεν μπορεί να απαντηθεί με περιορισμούς δικαιωμάτων, αλλά με ένα ισχυρό κοινωνικό κράτος που προσφέρει πραγματικές επιλογές και αληθινή στήριξη στον πολίτη.
Η ελευθερία της γυναίκας γίνεται ουσιαστική μόνο όταν συνοδεύεται από οικονομική ασφάλεια, πρόσβαση στην υγεία, αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και προστασία της μητρότητας.
Αυτή είναι η διαβούλευση που οφείλουμε να ανοίξουμε: μια συζήτηση για όρους δημόσιας υγείας, κοινωνικής πρόνοιας και σεβασμού των θεσμών, ώστε καμία γυναίκα να μη φτάνει σε αδιέξοδο από φόβο, άγνοια ή εγκατάλειψη.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις γυναίκες, στα παιδιά και στο μέλλον της χώρας, πιστεύω σε μια κοινωνία που θα τις στηρίζει μέσα από την πρόληψη, την ενημέρωση και την αλληλεγγύη, και όχι βέβαια μέσα από διχασμούς.
Σας ευχαριστώ.
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.023
Κριτικές
63
Like
5.385
Πόντοι
2.916
όλοι κρίνονται
αυτοί που έχουν κυβερνήσει έχουν καεί
η ντόπια ολιγαρχία πλέον δεν έχει καμία λύση για μαριονέτα, ξαναζεσταίνει φαγητό. Τουλάχιστον χρειαζόμαστε κάτι που έχει δυναμική να ταυτιστούν οι συλλογικές μας ανάγκες.
Τώρα ρομαντικά, ξερομαντικά...ποιός γουστάρει να πληρώνει τα λαμόγια πια;
εγώ σίγουρα όχι.
Bro, θυμάμαι από πολιτική από αρχές δεκαετίας 2000 με Σημίτη, αυτό το μοτίβο το λένε συνέχεια. Για τη ΝΔ το έχω ακούσει ένα σωρό φορές (έχει καεί ως κόμμα/ ξαναζεσταμένο φαγητό κλπ. ) και τώρα πάλι κυβερνάει.
Το μόνο πρόσωπο που κυβέρνησε χωρίς να είναι από πολιτικό τζάκι και προερχόμενος από μικρό κόμμα (που δεν το έφτιαξε ο ίδιος αλλά ας πούμε ότι ήταν δικό του γιατί το πήγε από το 3-4% στο 35%) ήταν ο Τσίπρας.
Αλλά ο Τσίπρας ήταν στην πολιτική από 15 χρονών και είχε και ένα ιδιαίτερο επικοινωνιακό χάρισμα το οποίο νομίζω ταίριαξε ιδανικά με τις τότε συνθήκες κρίσης, factors που νομίζω η Καρυστιανού δεν έχει.
O χρόνος θα δείξει όπως πάντα βέβαια.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Για αυτό μέρα νύχτα, μέρα νύχτα :coffee:


''Στο 30% η δυνητική ψήφος στην Καρυστιανού''

Ο Zαχαρίας Ζούπης, διευθυντής ερευνών Opinion Poll,


χμμμ.png
 

kuzia

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2010
Μηνύματα
893
Like
514
Πόντοι
26
Ριχνοντας μια ματια στην συνέντευξή της στους Στραβελάκη και Καραμήτρου ειναι ευκολο απο τις αντιδρασεις του σωματος και προσωπου της να διακρινει καποιος οτι ειναι ψυχοπαθητικο ατομο.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.337
Πόντοι
48.917
Ριχνοντας μια ματια στην συνέντευξή της στους Στραβελάκη και Καραμήτρου ειναι ευκολο απο τις αντιδρασεις του σωματος και προσωπου της να διακρινει καποιος οτι ειναι ψυχοπαθητικο ατομο.
Δε βαριέσαι μια ψυχή που είναι να βγει,ας βγει
Εδώ ολοκληρο πρωθυπουργο καναμε... άκρως ψυχοπαθητικο με τάσεις cuckold μονο κ μονο για να παίρνει λεφτά σπο τους εφοπλιστές για τους προεκλογικους αγώνες κ του πηδουσαν τη γυναίκα και σφυριζε αδιάφορα και εμεις θα χαλαστουμε για μια μάνα που εχει ψυχικά επειδή έχασε άδικα το παιδι της?
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Να τα μας... Ο αγαπημένος του Αυνανοδούρα :coffee:


Σπύρος 2019:

Συγχαίρω την Εφημερίδα παρά τις αντιδράσεις.
Στην Ελλάδα δεν αμφισβητείται το δικαίωμα, της γυναίκας στην άμβλωση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν αντιλαμβανόμαστε ότι το να έχουμε διπλάσιες εκτρώσεις από γεννήσεις γεννά ζητήματα επιβίωσης του Έθνους μας


 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom