Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (2 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,6%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    410

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.761
Like
29.821
Πόντοι
6.256
Α μπράβο...και αν ψάξει κανείς ποιος ξέρει τι άλλα θα έχουν πει τα γαλάζια καμάρια...

όχι ότι τα πιστεύουν αυτοί δεν έχουν απόψεις...έχουν κομματική γραμμή....τη μια μέρα πατρίδα θρησκεία οικογένεια την επόμενη ελτζιμπιτι την επόμενη κέντρο και πάει λέγοντας...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.761
Like
29.821
Πόντοι
6.256
Το συγκεκριμενο συμβαν εγινε πριν ενα χρονο οταν καποιος εγρααψε οτι ειχε χασει την επιμελεια των παιδιων ανεβάζοντας μια αποφαση δικαστηρίου που εβγαζε ματι οτι δεν αφορουσε την Καρυστιανου. Ολες οι διαψευσεις απο την ιδια και τον αντρα της αφορουσαν την αναρτηση και οχι το τι πραγματικα εχει συμβει .

Αν θελει να ειναι καθαρη σαν αστραπη ας δωσει απο μονη της την αποφαση στην δημοσιοτητα γι να μην υπαρχουν σκιες
Δηλαδή αν αύριο κάποιος από την παρακρατική υπόγα βγάλει βρώμα ότι είναι έμπορος ναρκωτικών πρέπει να βγάλει στη φόρα το ποινικό της μητρώο για να αποδείξει ότι δεν είναι?
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.224
Κριτικές
1
Like
1.346
Πόντοι
216
Δηλαδή αν αύριο κάποιος από την παρακρατική υπόγα βγάλει βρώμα ότι είναι έμπορος ναρκωτικών πρέπει να βγάλει στη φόρα το ποινικό της μητρώο για να αποδείξει ότι δεν είναι?
θα κανει μια μήνυση , θα αποδειξει στο δικαστηριο οτι δεν ειναι καο θα παρει ενα ποσο σαν αποζημιωση
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
7.701
Like
9.972
Πόντοι
2.356
του δικαστηριου για την επιμελεια των παιδιων που κάποιοι λενε οτι την εχει χασει
Εσένα ποιός σου είπε ότι υπάρχει τέτοια απόφαση;
Και γιατί δεν τη βγάζουν "αυτοί που λένε" ότι υπάρχει;
Αυτή και ο άντρας της λένε ότι αυτά είναι κακοήθειες παρόλη την κόντρα τους για τον τρόπο διεκδίκησης του δικιου τους.
"Αυτοί που το λένε" γιατί δεν το αποδεικνύουν και απλά το λένε;
Κι εδώ μέσα δύο συγκεκριμένα σκουπίδια "το είπαν".
Εν τω μεταξύ η κόρη της ήταν 20 χρονών τη μέρα του ατυχήματος.
Ποια επιμέλεια είχαν οι γονείς της αφού ήταν ενήλικη;
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.453
Like
2.342
Πόντοι
456
1000003366.png


Μιλάμε για site που γράφουν επώνυμα γιατροί αν και άσχετο με τον ιατρικό χώρο και δεν έχει βρεθεί ένας να τον κράξει.

Δυστυχώς όμως όμως έτσι είναι η πολιτική. Γι' αυτό λέω ότι δεν έπρεπε να μπλέξει αλλά να μείνει υπερκομματική όσο ήταν δυνατόν
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.224
Κριτικές
1
Like
1.346
Πόντοι
216
Εσένα ποιός σου είπε ότι υπάρχει τέτοια απόφαση;
Και γιατί δεν τη βγάζουν "αυτοί που λένε" ότι υπάρχει;
Αυτή και ο άντρας της λένε ότι αυτά είναι κακοήθειες παρόλη την κόντρα τους για τον τρόπο διεκδίκησης του δικιου τους.
"Αυτοί που το λένε" γιατί δεν το αποδεικνύουν και απλά το λένε;
Κι εδώ μέσα δύο συγκεκριμένα σκουπίδια "το είπαν".
Εν τω μεταξύ η κόρη της ήταν 20 χρονών τη μέρα του ατυχήματος.
Ποια επιμέλεια είχαν οι γονείς της αφού ήταν ενήλικη;
Αυτη η αποφαση θα βγήκε πριν 10 χρόνια οταν ηταν ανήλικα
Εαν θελει να κλεισει στοματα και να σταματήσουν τις κακοήθειες καπιοι τοτε να την δωσει στην δημοσιοτητα .
Εξάλλου αυτο ευαγγελίζεται ....την διαφάνεια
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.472
Κριτικές
207
Like
67.402
Πόντοι
48.917
Το συγκεκριμενο συμβαν εγινε πριν ενα χρονο οταν καποιος εγρααψε οτι ειχε χασει την επιμελεια των παιδιων ανεβάζοντας μια αποφαση δικαστηρίου που εβγαζε ματι οτι δεν αφορουσε την Καρυστιανου. Ολες οι διαψευσεις απο την ιδια και τον αντρα της αφορουσαν την αναρτηση και οχι το τι πραγματικα εχει συμβει .

Αν θελει να ειναι καθαρη σαν αστραπη ας δωσει απο μονη της την αποφαση στην δημοσιοτητα γι να μην υπαρχουν σκιες
Τύπε λες δλδ αν θέλεις να εινσι καθαρή να βγάλει την απόφαση στη δημοσιότητα επειδή κάποιος έγραψε κάτι?:confused::think:
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.224
Κριτικές
1
Like
1.346
Πόντοι
216
Τύπε λες δλδ αν θέλεις να εινσι καθαρή να βγάλει την απόφαση στη δημοσιότητα επειδή κάποιος έγραψε κάτι?:confused::think:
ναι
Γιατι να μην το κανει . Τιμιο θα ειναι απο μερους της και επικοινωνιακά σωστο
 

Giannis.mt

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2023
Μηνύματα
584
Κριτικές
1
Like
2.571
Πόντοι
446
Δεν νοιώθεις ντροπή που ζούμε σε αυτή τη χώρα ;


Κάποτε, δεν θα λένε ότι οι έλληνες είναι ξεφτίλες
αλλά ότι οι ξεφτίλες, είναι έλληνες.
Κάποτε είπε κάποιος ότι 400 σκλαβιάς ήταν αυτά ,δε γίνετε να μην αφήσουν κατάλοιπα.Δουλοπρεπεις κάποιοι και βολεμενοι στη σκλαβιά και δε θέλανε να γίνει επανάσταση γιατί περνάγανε καλά.Ποσοι σήμερα θέλουνε να αλλάξει το status? Τα μορφωμένα παιδιά και έξυπνα και δραστήρια φεύγουν πάνε έξω γιατί ξέρουν θα τα καταφέρουν.Οι ΣΦΟΥΓΓΟΚΩΛΑΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΣΦΙΟΚΑΜΠΤΕΣ και τα παιδιά τους που είναι κόπροι και δεν έχουν δουλέψει ούτε μια μέρα ,τι θα κάνουν ? Πώς θα ζήσουν χωρίς έτοιμα λεφτά ?
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.023
Κριτικές
63
Like
5.387
Πόντοι
2.916
ε ψάξε πρώτα
μια χαρά κυβέρνησε κι αυτός από υπουργικό θώκο κι έκανε θετικά πράγματα
αλλά, δεν ήταν γόνος. Αυτή είναι η ουσία, μείνε στην ουσία.
Ρε bro, από υπουργούς πολλοί δεν ήταν γόνοι, είναι ανάγκη να πας στον μπάρμπα Τρίτση πριν 40 χρόνια;
Οι ΠΘ τις τελευταίες δεκαετίες ήταν όλοι από πολιτικές οικογένειες πλην Τσίπρα και νομίζω Σημίτη.
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
7.701
Like
9.972
Πόντοι
2.356
Αυτη η αποφαση θα βγήκε πριν 10 χρόνια οταν ηταν ανήλικα
Εαν θελει να κλεισει στοματα και να σταματήσουν τις κακοήθειες καπιοι τοτε να την δωσει στην δημοσιοτητα .
Εξάλλου αυτο ευαγγελίζεται ....την διαφάνεια
Είσαι καλά; Να δώσει στη δημοσιότητα απόφαση που δεν υπάρχει; Πώς να το κάνει αυτό;
Μου θυμίζεις κάποιον που μου έλεγε λεπτομέρειες από την αίτηση διαζυγίου και την εκδίκαση. Τι τεστ πατρότητας μου έλεγε, τι ψευδείς καταγγελίες για σεξουαλικές κακοποιήσεις κατά του πατέρα, τι αυτό, τι το άλλο και όταν του είπα που τα βρήκες αυτά, να τα διαβάσω κι εγώ να δω τι στην ευχή παίζει, η απάντηση ήταν "έτσι διάβασα σε κάποιο άρθρο". Από λινκ να το διαβάσουμε κι εμείς ούτε ίχνος.
Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι αν υπήρχε τέτοια απόφαση θα είχε γίνει σημαία. Το βλέπουμε σε κάθε αντίπαλο της κυβέρνησης. Όλα τα άπλυτα στη φόρα. Μία απλή αναζήτηση του Φλωριδη και φέιγ βολάν στο νετ θα ήταν η δικογραφία.
Όποιος το ισχυρίζεται πρέπει να το αποδείξει.
Εγώ δεν τη στηρίζω ως πολιτικό πρόσωπο γιατί αυτά που λέει δε με εκφράζουν. Άλλο αυτό όμως και άλλο οι πούστικες αναφορές.
Στο κάτω κάτω η δημοσίευση μίας τέτοιας αρνητικής, για την ίδια, απόφασης θα την τελείωνε πριν καν αρχίσει. Κι η κυβέρνηση αυτή δεν έχει δώσει δείγματα ηθικών φραγμών.
 

Readytogo22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.758
Like
3.149
Πόντοι
456
Αηδιαστικά νάρκισσος και υπερβολικά επικύνδηνη η κυρία.

Αλλά ακόμα χειρότεροι όσοι τη ρίξουν επειδή είναι " χαροκαμένη μάνα " χωρίς να έχουν ιδέα από πολιτική.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Αυτή τη στιγμή το συστημικο κράτος επιτίθεται στο νούμερο 1 κίνδυνο που λέγεται Καρυστιανου
Ο φόβος ότι θα συσπειρώνει αντισυστημικους πολίτες τους κάνει να φοβούνται ότι θα επαναληφθεί το φαινόμενο του 2015
Όμως τελικά αν μπορέσει και εκτοξεύσει ένα νέο κόμμα κατευθείαν 2ο και αξιωματική αντιπολίτευση Η ακόμα και πρώτο τότε θα μιλάμε Ότι κάτι καλό έχει κάνει.
Βέβαια θα έχει ανοιχτό πόλεμο και θα προσπαθούν με κάθε μέσο να δυσφήμισουν αλλά και να το ροκανισουν
Η αντιπολίτευση ήδη ξεκίνησε πρώτου καν ανακοινώσει το όνομα του νέου κόμματος
Για άλλη μια φορά το συστημικο κατεστημένο της χώρας φοβάται ότι θα χάσει την εξουσία
Τύπε μου, τους άσχετους πλέον τους βαφτίζουμε αντισυστημικούς; Γιατί έχω ένα φιλαράκι που είναι εξαιρετικό παιδί, τίμιος επαγγελματίας, έξω καρδιά και έχει σφαιρικές γνώσεις με τις οποίες στις συζητήσεις κερδίζει τους πάντες γύρω του και είναι και επιτυχημένος στην εργασία του κι ας μην είναι στο αντικείμενο που σπούδασε. Περιπτεράς είναι ο άνθρωπος. Αν τύχει και σκεφτεί να κάνει κόμμα, θα θεωρείται "αντισυστημικός" και όχι ΑΣΧΕΤΟΣ, παρά τις καλές προθέσεις του;;;
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Τύπε λες δλδ αν θέλεις να εινσι καθαρή να βγάλει την απόφαση στη δημοσιότητα επειδή κάποιος έγραψε κάτι?:confused::think:

"αυτός που κάνει έναν ισχυρισμό φέρει την υποχρέωση να τον αποδείξει και όχι αυτός που αμφισβητεί τον ισχυρισμό", βασική αρχή σε όλες τις επιστήμες και όχι μόνο στην νομική - και προφανώς και στην καθημερινή ζωή.
ψιλά γράμματα για τα κομματόσκυλα και τους χρήσιμους ηλίθιους φίλε βολκάνο.
απορώ με την υπομονή σου ορισμένες φορές :hi:

ΥΓ τώρα για το θέμα των αμβλώσεων έκανα ένα ποστάρισμα σε νήμα με μουσική, όποιος θέλει ας διαβάσει τους στίχους του τραγουδιού και κυρίως ας δει το link με το ντοκιματέρ στο οποίο βασίζετε το τραγούδι για να δει ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά
 
Τελευταία τροποποίηση:

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Μην τυχον αφησει καμια κλανια η Καρυστιανου, αμεσως θα τρεξουν ολα τα κομματα να μυρισουν αν ειναι αοσμη η βρωμερη για να εχουν να πουν κατι. :tooth:
Γι αυτούς όμως που τρέχουν σα δαιμνονισμενοι να μας πείσουν πως η συγκεκριμένη κλανια είναι ότι καλύτερο έχουν ακούσει και μυρίσει στη ζωή τους, ειδικά εδώ μέσα, δε λες κάτι. :coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.761
Like
29.821
Πόντοι
6.256
θα κανει μια μήνυση , θα αποδειξει στο δικαστηριο οτι δεν ειναι καο θα παρει ενα ποσο σαν αποζημιωση
θεωρείς ότι ένας άνθρωπος που έχει χάσει το παιδί του πρέπει να μπει σε μια διαδικασία που θα του το θυμίζει με άσχημο τρόπο κάθε μέρα

για να αποδείξει κάτι απλά επειδή κάποιοι πάτοι της κοινωνίας διαδίδουν φήμες?


Εσύ έτσι θα έκανες?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom