Βro αυτά με τα λειτουργήματα είναι ρομαντισμοί, μια δουλειά κάνουν και κάθε κάποια χρόνια περνάνε μια (ας πούμε) αξιολόγηση από τη διαδικασία των εκλογών. Και η Καρυστιανού αν εκλεγεί θα πάρει μισθό, δε θα το κάνει τσάμπα.
Στο ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι χρεωμένα κόμματα και αυτό δείχνει ότι η διαχείριση που έκαναν είναι για τον μπέο συμφωνώ, αλλά αυτό δε βλέπω γιατί να με κάνει να δω τον την Καρυστιανού ως λύση.
Κάποιος που λέει ότι έχει λύσεις (σε οποιοδήποτε θέμα, δε μιλάω μόνο για πολιτική) πρέπει να λέει και τις λύσεις, το να λες ότι ο άλλος είναι διεθφαρμένος ή ανίκανος, απευθύνομαι σε όλους κλπ. σε κάνει συμπαθή, ΟΚ, αλλά δεν είναι πολιτικό πρόγραμμα.
Once again, μπορεί και να την αδικώ τη γυναίκα, κρίνω από 2-3 φορές που την έχω ακούσει να μιλάει, δεν την έχω ακολουθήσει πολύ.