Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (7 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306
Δυστυχώς 30 τοις εκατό θα παρει πάλι η νδ κ θα βγει κυβέρνηση

Πάντα θα υπάρχουν οι χρήσιμοι βλακες στον καπιταλισμό που θα ζουν με 800 ευρώ κ θα υποστηρίζουν τα κόμματα των καρτελ

Μόνο με μαγείρεμα Καραχάλιου :coffee:
Η νεοεισερχόμενοι ψηφοφόροι και οι καναπεδάκηδες δεν μετριούνται εύκολα.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
Μόνο με μαγείρεμα Καραχάλιου :coffee:
Η νεοεισερχόμενοι ψηφοφόροι και οι καναπεδάκηδες δεν μετριούνται εύκολα.
Εγώ θα ψηφίσω εθνικογαμισμο
Όλοι στο μπου οφείλουμε να ψηφίσουμε εθνικογαμισμο
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306
Εγώ θα ψηφίσω εθνικογαμισμο
Όλοι στο μπου οφείλουμε να ψηφίσουμε εθνικογαμισμο

Σατανίδης ;; Πρέπει να τον βάλουν και αυτόν στις δημοσκοπήσεις να δούμε τι πιάνει...
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Δυστυχώς 30 τοις εκατό θα παρει πάλι η νδ κ θα βγει κυβέρνηση

Πάντα θα υπάρχουν οι χρήσιμοι βλακες στον καπιταλισμό που θα ζουν με 800 ευρώ κ θα υποστηρίζουν τα κόμματα των καρτελ
με νοθεια, εχω γνωστο που ειναι αναπληρωτης καθηγητης, βρισκεται με πολλους διαφορετικους ανθρωπους. Οι αριθμοι δεν βγαινουν. Η νοθεια ειναι θεμα χαμηλοφωνης συζητησης.
Δεν ειναι τυχαιο που οι εκλογικοι καταλογοι εχουν τοσους νεκρους, δεν ειναι τυχαιο το αποτελεσμα των αποδημων απο την Γερμανια οπου η ΝΔ ελαβε σταλινικα αποτελεσματα, ενω πριν τα ποσοστα της ηταν χαμηλοτερα.
Το ΕΠΑΜ εχει ζητησει τα εκλογικα αποτελεσματα να αναρτωνται εξω απο καθε εκλογικο τμημα, ο πολιτης ετσι θα μπορει να ελεγχει, τι φοβουνται;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.731
Like
29.783
Πόντοι
6.256
Είναι μεγάλη συζήτηση αύριο το θέμα...εμείς σαν άνδρες είμαστε στην απέξω
Δλδ συμφωνώ με γκόμενά να κάνω παιδιά κ μετά αφού πιάσει το έμβρυο αποφασίζει να το ρίξει....εγω σαν άνδρας τι είμαι? Δεν εχω δικαίωμα στο έμβρυο..δεν ειμσι ο πατέρας
Κατανοώ ότι είναι στο σώμα της γυναίκας αλλά θα έπρεπε κάπου και εμείς να κατοχυρώνουμε τα δικαιώματα μας ...
Μονο στη διατροφή μας θυμούνται
Έλα να δω τους ( αρχών )
Σωστό

κανονικά σε αυτό το θέμα θα έπρεπε να κάνουμε όλοι μόκο

και να ψήφιζαν για το συγκεκριμένο μόνο οι γυναίκες

δεν μπορεί εμείς να ψηφίζουμε για κάτι που θα υποστούν αυτές και μόνο.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
Σωστό

κανονικά σε αυτό το θέμα θα έπρεπε να κάνουμε όλοι μόκο

και να ψήφιζαν για το συγκεκριμένο μόνο οι γυναίκες

δεν μπορεί εμείς να ψηφίζουμε για κάτι που θα υποστούν αυτές και μόνο.
Μόλις όμως γεννηθούν θα τα μοιραστούμε
Είναι λεπτό το θέμα που δυστυχώς βάση της φύσης δεν έχουμε λόγο μέχρι να βγουν από την κοιλιά
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.272
Like
1.929
Πόντοι
216
Ο Δημήτρης Κούβελας είναι ένας πολύ σοβαρός άνθρωπος, που έχει δεχθεί λάσπη καί μηνύσεις μόνο καί μόνο επειδή εκστόμισε (ως ο ΑΡΜΟΔΙΟΤΕΡΟΣ στην Ελλάδα) την πρόταση ότι πρέπει να συμπληρώνουν οι γιατροί κίτρινη κάρτα (και) στην περἰπτωση που κάποιος εμβολιασμένος για κόβιντ, παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα υγείας.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, αν και συνάδελφος της Καρυστιανού, δεν θεωρήθηκε επαρκής να βοηθήσει την κίνηση τής Καρυσταινού. Αυτό δήλωσε ο ίδιος σε πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στον Καρβουνόπουλο:

«Πρέπει να πάψουμε να φοβόμαστε την ελευθερία... Ο «σωτήρας» μας βρίσκεται δίπλα μας»-Δ.Κούβελας

[Αν μη τι άλλο αξίζει να ακούσει κάποιος από 30΄ έως 35΄]

Όταν τέτοια άτομα, σαν τον Κούβελα, δεν επιλέγονται ως συνεργάτες, το θέμα αρχίζει και μού βρωμάει...

 
Τελευταία τροποποίηση:

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.731
Like
29.783
Πόντοι
6.256
Μόλις όμως γεννηθούν θα τα μοιραστούμε
Είναι λεπτό το θέμα που δυστυχώς βάση της φύσης δεν έχουμε λόγο μέχρι να βγουν από την κοιλιά
έχεις λόγω εξ αρχής αν δεν θες παιδί υπάρχει και το απόξω που λένε :confused:

από εκεί και πέρα η γέννα και η έκτρωση είναι επίπονες διαδικασίες που τις περνάνε οι γυναίκες μόνες τους δεν μπορούμε να έχουμε λόγο σε αυτό.

πως θα έχουμε λόγο για κάτι που δεν θα χρειαστεί να υποφέρουμε εμείς?
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
έχεις λόγω εξ αρχής αν δεν θες παιδί υπάρχει και το απόξω που λένε :confused:

από εκεί και πέρα η γέννα και η έκτρωση είναι επίπονες διαδικασίες που τις περνάνε οι γυναίκες μόνες τους δεν μπορούμε να έχουμε λόγο σε αυτό.

πως θα έχουμε λόγο για κάτι που δεν θα χρειαστεί να υποφέρουμε εμείς?
Δεν διαφωνώ αλλά και εμείς πολύ στην απέξω είμαστε κ σου έδωσα το παράδειγμα
Συμφωνώ με τη σύντροφό μου να κάνουμε παιδι κ ενώ πιάνει μετα από επιπονες προσπάθειες αυτή αλλάζει γνώμη κ το κάνει έκτρωση..χωρθς να σε ρωτήσει
Εσύ πως θα ένιωθες. ?Δυστυχώς είμαστε θεατές εμείς οι άνδρες

Για αυτό...

 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.731
Like
29.783
Πόντοι
6.256
Δεν διαφωνώ αλλά και εμείς πολύ στην απέξω είμαστε κ σου έδωσα το παράδειγμα
Συμφωνώ με τη σύντροφό μου να κάνουμε παιδι κ ενώ πιάνει μετα από επιπονες προσπάθειες αυτή αλλάζει γνώμη κ το κάνει έκτρωση..χωρθς να σε ρωτήσει
Εσύ πως θα ένιωθες. ?Δυστυχώς είμαστε θεατές εμείς οι άνδρες

Για αυτό...

Εντάξει...και εσύ μπορεί να την παρατήσεις και να την κάνεις με 2 ρωσσίδες μουνάρες αφού αδειάσεις τον τραπεζικό λογαριασμό


σημασία έχει ότι με τις επιπτώσεις μιας έκτρωσης δεν θα πρέπει να ζήσουμε εμείς αλλά αυτές

οπότε είναι καθαρά επιλογή τους.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
Εντάξει...και εσύ μπορεί να την παρατήσεις και να την κάνεις με 2 ρωσσίδες μουνάρες αφού αδειάσεις τον τραπεζικό λογαριασμό


σημασία έχει ότι με τις επιπτώσεις μιας έκτρωσης δεν θα πρέπει να ζήσουμε εμείς αλλά αυτές

οπότε είναι καθαρά επιλογή τους.
Ναι αλλά αυτές έχουν επιλογή. Ο.άνδρας όχι
Κ λογικό αφού δεν τα κουβαλάμε αλλά αντικρούει το νόμο της υποχρεωτικής αναγνώρισης τέκνων
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.022
Κριτικές
63
Like
5.383
Πόντοι
2.916
τύπε...
κοίτα τι χρωστάνε οι ¨εταρίες-κόμματα¨ , δεν είναι μόνο η χώρα που έχει καταχρεωθεί, είναι και τα ίδια τα διαχειριστικά γραφεία που είναι χρεωμένα μέχρι τα μπούνια αλλά...επιβιώνουν και μακροημερεύουν.
Βro αυτά με τα λειτουργήματα είναι ρομαντισμοί, μια δουλειά κάνουν και κάθε κάποια χρόνια περνάνε μια (ας πούμε) αξιολόγηση από τη διαδικασία των εκλογών. Και η Καρυστιανού αν εκλεγεί θα πάρει μισθό, δε θα το κάνει τσάμπα.
Στο ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι χρεωμένα κόμματα και αυτό δείχνει ότι η διαχείριση που έκαναν είναι για τον μπέο συμφωνώ, αλλά αυτό δε βλέπω γιατί να με κάνει να δω τον την Καρυστιανού ως λύση.
Κάποιος που λέει ότι έχει λύσεις (σε οποιοδήποτε θέμα, δε μιλάω μόνο για πολιτική) πρέπει να λέει και τις λύσεις, το να λες ότι ο άλλος είναι διεθφαρμένος ή ανίκανος, απευθύνομαι σε όλους κλπ. σε κάνει συμπαθή, ΟΚ, αλλά δεν είναι πολιτικό πρόγραμμα.
Once again, μπορεί και να την αδικώ τη γυναίκα, κρίνω από 2-3 φορές που την έχω ακούσει να μιλάει, δεν την έχω ακολουθήσει πολύ.
 
Τελευταία τροποποίηση:

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.260
Like
12.532
Πόντοι
3.556
Η Ιταλία με 59 εκατομμύρια κόσμο χρωστάει 3 τρις ευρώ -με έλλειμμα 7,5%, ενω η Ελλάδα με 10 εκατομμύρια κόσμο χρωστάει όπως λένε 371 δις ευρώ με έλλειμμα 6,99% .-Στόχος και στις δύο χώρες είναι το έλλειμμα να φτάσει στο 3% του ΑΕΠ . Όνειρα ...

Το ιταλικό χρέος είναι δομικά πιο ασφαλές από το ελληνικό, παρά τα ποσοστά.
Η Ιταλία έχει μέγεθος, βιομηχανική βάση, εγχώρια χρηματοδότηση και είναι συστημικά too big to fail.
Το ελληνικό χρέος είναι «ασφαλές» κυρίως επειδή βρίσκεται σε ευρωπαϊκή εποπτεία και πολιτικούς όρους.
Τα ποσοστά παραπλανούν. Οι αποφάσεις παίρνονται βάσει δομής και συστημικού ρόλου καθενός.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306
18,7 % από ΝΔ ;

1 στους 5 είναι κρυφοκαρυστιανος ;;
Για κάντε come out... Μην ντρέπεστε :coffee:





δεξαμενές Καρυστιανού.png
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
με νοθεια, εχω γνωστο που ειναι αναπληρωτης καθηγητης, βρισκεται με πολλους διαφορετικους ανθρωπους. Οι αριθμοι δεν βγαινουν. Η νοθεια ειναι θεμα χαμηλοφωνης συζητησης.
Δεν ειναι τυχαιο που οι εκλογικοι καταλογοι εχουν τοσους νεκρους, δεν ειναι τυχαιο το αποτελεσμα των αποδημων απο την Γερμανια οπου η ΝΔ ελαβε σταλινικα αποτελεσματα, ενω πριν τα ποσοστα της ηταν χαμηλοτερα.
Το ΕΠΑΜ εχει ζητησει τα εκλογικα αποτελεσματα να αναρτωνται εξω απο καθε εκλογικο τμημα, ο πολιτης ετσι θα μπορει να ελεγχει, τι φοβουνται;
να πας εφορευτική, εκλογικός αντιπρόσωπος κόμματος ή να δεις τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα του πρωτοδικείου
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
να πας εφορευτική, εκλογικός αντιπρόσωπος κόμματος ή να δεις τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα του πρωτοδικείου
Που είσαι ρε μπατζανακη ?
Πηγες σημερα στη συνάντηση με το Μητσοτάκη?
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Βro αυτά με τα λειτουργήματα είναι ρομαντισμοί, μια δουλειά κάνουν και κάθε κάποια χρόνια περνάνε μια (ας πούμε) αξιολόγηση από τη διαδικασία των εκλογών. Και η Καρυστιανού αν εκλεγεί θα πάρει μισθό, δε θα το κάνει τσάμπα.
Στο ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι χρεωμένα κόμματα και αυτό δείχνει ότι η διαχείριση που έκαναν είναι για τον μπέο συμφωνώ, αλλά αυτό δε βλέπω γιατί να με κάνει να δω τον την Καρυστιανού ως λύση.
Κάποιος που λέει ότι έχει λύσεις (σε οποιοδήποτε θέμα, δε μιλάω μόνο για πολιτική) πρέπει να λέει και τις λύσεις, το να λες ότι ο άλλος είναι διεθφαρμένος ή ανίκανος, απευθύνομαι σε όλους κλπ. σε κάνει συμπαθή, ΟΚ, αλλά δεν είναι πολιτικό πρόγραμμα.
Once again, μπορεί και να την αδικώ τη γυναίκα, κρίνω από 2-3 φορές που την έχω ακούσει να μιλάει, δεν την έχω ακολουθήσει πολύ.
όλοι κρίνονται
αυτοί που έχουν κυβερνήσει έχουν καεί
η ντόπια ολιγαρχία πλέον δεν έχει καμία λύση για μαριονέτα, ξαναζεσταίνει φαγητό. Τουλάχιστον χρειαζόμαστε κάτι που έχει δυναμική να ταυτιστούν οι συλλογικές μας ανάγκες.
Τώρα ρομαντικά, ξερομαντικά...ποιός γουστάρει να πληρώνει τα λαμόγια πια;
εγώ σίγουρα όχι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom