Bro δεν έχει λογική αυτό που λες.
Είναι σαν να λες ότι επειδή ο Χ και ο Ψ δεν ήταν έντιμοι managers θα προσλάβουμε τον Ω χωρίς να εξετάσουμε την καταλληλότητα του επειδή έγραψε ένα συναισθηατικό cover letter στο οποίο λέει ότι οι προηγούμενοι ήταν άχρηστοι/ λαμόγια κλπ.
Αν είχες μια εταιρία δε θα λειτουργούσες έτσι, θα κοίταζες και το CV του άλλου, την εμπειρία του, τα επιχειρήματα του στη συνέντευξη κλπ.
Δεν την έχω παρακολουθήσει και πολύ την Καρυστιανού, μπορεί να κάνω και λάθος εκτίμηση, αλλά από 2-3 φορές που την άκουσα να μιλάει, η γυναίκα είναι 99% συναίσθημα και 1% ουσία.
τύπε...
κοίτα τι χρωστάνε οι ¨εταρίες-κόμματα¨ , δεν είναι μόνο η χώρα που έχει καταχρεωθεί, είναι και τα ίδια τα διαχειριστικά γραφεία που είναι χρεωμένα μέχρι τα μπούνια αλλά...επιβιώνουν και μακροημερεύουν.
όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες.
Κάτι σάπιο βόσκει.
Επίσης, θέλω κι εγώ μια ρύθμιση αντίστοιχη με των κομμάτων. Λες να την πάρω; ή είμαι πολίτης 2ης ή 3ης κατηγορίας; ε;
Να προσθέσω.
Το κόμμα δεν είναι εταιρία.
Το κόμμα, τα μέλη του, εκτελεστικά και μη κι οτιδήποτε, εκτελούν λειτούργημα. Δεν είναι διαχειριστές.
Δυστυχώς έχει διαστρεβλωθεί εντελώς ο ορισμός και το νόημα.
Κι αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από το ότι εδώ και δεκαετίες δεν υπάρχει πολιτική αλλά μόνο διαχείριση και κατανομή στην κλεπτοκρατία δανείων, επιδοτήσεων κι ασημικών της χώρας. Δηλαδή, τι είχες Γιάννιη τι είχα πάντα γιατί το ίδιο μοτίβο έχουμε από τον 19ο αιώνα ως κρατική λειτουργία. Απλά τώρα είναι πιο απροκάλυπτο.