Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (4 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.822
Πόντοι
2.306
Ρε τύποι λέτε να βγει νεοδημοκράτισσα ;
Αλλά λένε δεν κόβει από ΝΔ ούτε όσο πατάει η γάτα :coffee:


G_CVyWvWUAAEX6Z.jpg
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
Θα τους γανησει ανάποδα με ένα άρθρο κ ένα νόμο
Εξαιρούνται οι φραπέδες κ οι χασάπηδες
Όταν ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ πως θα στείλει στον αγύριστο λαθρομετανάστες και θα ακυρώσει τους γάμους των μπουστηδων θα την ψηφίσω με χέρια και πόδια. :rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: geoMan

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256

Ωραια ξεκίνησε η Καρι. Να κάνουμε λεει δημόσια διαβούλευση αν θα πρέπει οι γυναίκες να εχουν δικαίωμα στην άμβλωση , να γυρίσουμε πισω στο 1986 και να το ξανασυζητήσουμε, ετσι και αλλιως σε αυτο το μπουρδελο δεν εχουμε κατι αλλο πιο σοβαρο να ασχοληθούμε.

Με κατι τέτοια τους ψηφοφόρους της Νικης και της Λυσης τους εχει στο τσεπακι της.
Ως συνήθως δεν άκουσες την συνέντευξη όμως απλά διάβασες το πρώτο θέμα....

και οι άλλοι καλοθελητές το ίδιο βέβαια

αν το ακούσεις κανονικά είπε ότι νομικά είναι θεσμοθετημένο το δικαίωμα της γυναίκας να κάνει ότι θέλει στο σώμα της...ότι οι αμβλώσεις δεν έχουν καμία σχέση με την θρησκεία ....ότι επιστημονικά το έμβρυο έχει ζωή από τους πρώτους μήνες...και ότι η ίδια ως παιδίατρος δυσκολεύεται να τοποθετηθεί γιατί είναι επιστήμονας.

Και στο τέλος είπε ότι αυτό είναι ένα θέμα που δεν μπορεί η ίδια να τοποθετηθεί για το τι είναι σωστό και τι όχι και τίθεται προς δημόσια διαβούλευση το ηθικό και όχι το νομικό του πράγματος.

Από τους γαμημένους που τάζουν άλλα...βγαίνουν και μετά αποφασίζουν και διατάζουν ότι ΕΤΣΙ είναι και αν έχεις αντίθετη άποψη είσαι μαλάκας...

η δημόσια διαβούλευση ως προς το ηθικό (και όχι το νομικό) του θέματος φαντάζει 100 φορές πιο δημοκρατικό.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
Ως συνήθως δεν άκουσες την συνέντευξη όμως απλά διάβασες το πρώτο θέμα....

και οι άλλοι καλοθελητές το ίδιο βέβαια

αν το ακούσεις κανονικά είπε ότι νομικά είναι θεσμοθετημένο το δικαίωμα της γυναίκας να κάνει ότι θέλει στο σώμα της...ότι οι αμβλώσεις δεν έχουν καμία σχέση με την θρησκεία ....ότι επιστημονικά το έμβρυο έχει ζωή από τους πρώτους μήνες...και ότι η ίδια ως παιδίατρος δυσκολεύεται να τοποθετηθεί γιατί είναι επιστήμονας.

Και στο τέλος είπε ότι αυτό είναι ένα θέμα που δεν μπορεί η ίδια να τοποθετηθεί για το τι είναι σωστό και τι όχι και τίθεται προς δημόσια διαβούλευση το ηθικό και όχι το νομικό του πράγματος.

Από τους γαμημένους που τάζουν άλλα...βγαίνουν και μετά αποφασίζουν και διατάζουν ότι ΕΤΣΙ είναι και αν έχεις αντίθετη άποψη είσαι μαλάκας...

η δημόσια διαβούλευση ως προς το ηθικό (και όχι το νομικό) του θέματος φαντάζει 100 φορές πιο δημοκρατικό.
Ε πες μας ρε τύπε εμάς που δεν καθόμαστε να παρακολουθούμε κάθε λέξη και φράση από το στόμα της. Δεν ξέρω βέβαια ποσό σημαντικό και επίκαιρο βρήκε το ζήτημα για να το θέσει στην επικαιρότητα.

Πες επίσης μήπως τυχόν ανέφερε κάτι για οικονομία, παιδεία, υγεία, αμυντικά θέματα, εξωτερική πολιτική και διελαθε την προσοχή μου.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Ε πες μας ρε τύπε εμάς που δεν καθόμαστε να παρακολουθούμε κάθε λέξη και φράση από το στόμα της. Δεν ξέρω βέβαια ποσό σημαντικό και επίκαιρο βρήκε το ζήτημα για να το θέσει στην επικαιρότητα.

Πες επίσης μήπως τυχόν ανέφερε κάτι για οικονομία, παιδεία, υγεία, αμυντικά θέματα, εξωτερική πολιτική και διελαθε την προσοχή μου.
Γιατί των δικών σου μήπως τα παρακολουθείς?

Από επικεφαλίδες και από το φειςμπουκ ενημερώνεσαι και βάσει αυτών πετάς και τις μπαρούφες :confused:

Οι δημοσιογράφοι που έκαναν την εκπομπή έκαναν τέτοιες ερωτήσεις για να βγάλουν καμιά είδηση.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.321
Πόντοι
48.917
Όταν ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ πως θα στείλει στον αγύριστο λαθρομετανάστες και θα ακυρώσει τους γάμους των μπουστηδων θα την ψηφίσω με χέρια και πόδια. :rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
Καλά ρε βγήκε βρομα ότι τα δεν πήρε την επιμέλεια στα παιδια της κ οτι τον ετρωγε απο αλλοδαπους η νεκρη κορη της

Έλεος με την ομάδα αλητειας
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
Γιατί των δικών σου μήπως τα παρακολουθείς?

Από επικεφαλίδες και από το φειςμπουκ ενημερώνεσαι και βάσει αυτών πετάς και τις μπαρούφες :confused:

Οι δημοσιογράφοι που έκαναν την εκπομπή έκαναν τέτοιες ερωτήσεις για να βγάλουν καμιά είδηση.
Ε γι αυτό ρωτάω εσένα, φαίνεσαι έντονα ενημερωμένος και πολιτικοποιημένος και μπορείς να δώσεις απαντήσεις. Εγώ ένας ρημαδοταβερνιαρης σώγαμπρος είμαι. :confused::confused:

Ρε τους κακούς τους δημοσιογράφους, την παγίδευσαν μήπως βγάλουν καμία είδηση και παρόλη την έντονη προσωπικότητα, την ακεραιότητα και το ήθος της, την ξεγέλασαν. :confused::confused:
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.758
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536

Κυβέρνηση και αντιπολίτευση έχουν το ίδιο πρόβλημα: Δεν μπορούν να «κολλήσουν» καμία «ετικέτα» στην Μ.Καρυστιανού​

Κυβέρνηση και αντιπολίτευση έχουν το ίδιο πρόβλημα καθώς δεν μπορούν να «κολλήσουν» καμία «ετικέτα» στην Μ.Καρυστιανού.

Η ίδια άλλωστε δήλωσε ότι οι όροι «Δεξιά και Αριστερά» είναι χαρακτηρισμοί του παρελθόντος.

Με αυτή την δήλωση η Μ.Καρυστιανού μπορεί να διεισδύσει στην εκλογική βάση όλων των κομμάτων και να αποσπάσει όσους έχουν κατανοήσει όλα αυτά τα χρόνια που ψηφίζουν πως «Είτε Δεξιά είτε Αριστερά» οι πολιτικές μένουν ίδιες και στην ουσία πρόκειται για το ίδιο «μαγαζί».

Είναι πολύ δύσκολο και η κυβέρνηση και τα κόμματα της αντιπολίτευσης να μπορέσουν να της επιτεθούν, όταν η ίδια έχει ως βασικό της σλόγκαν την ίδρυση κράτους δικαίου.

Τι θα πουν τα άλλα κόμματα ότι είναι αντίθετα; Ότι εκφράζει ακροδεξιές απόψεις ή ακροαριστερές επιθυμίες;

Όποιος το πει αυτό, «μαύρο φίδι που τον έφαγε». Θα χάσει και όσους θα του απομείνουν.

Επειδή η πλειοψηφία των πολιτών έχει υποφέρει είτε με αριστερές είτε με δεξιές πολιτικές, οι περισσότεροι θα ακούσουν πολύ όμορφα τα λόγια για την «πάταξη της διαφθοράς και την ίδρυση του κράτους δικαίου».

Αν αυτό δεν το καταλάβουν οι υπόλοιποι θα βρεθούν προ μεγάλων εκπλήξεων.
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.645
Πόντοι
3.936
αυτή θα θελήσει να καταργήσει και τα μπουρδέλα και το μπουρδέλα
Και τον αέρα που αναπνέουμε. Θα έρθει η συντέλεια του κόσμου, κομήτες, ufo από άλλον πλανήτη, τσουνάμι, κτλπ κτλπ... Είστε απίστευτοι εσείς οι μπραβοΚουληδες το τι σκαρφίζεστε για να μην χάσει λιγναδομαδουλα σας.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Ε γι αυτό ρωτάω εσένα, φαίνεσαι έντονα ενημερωμένος και πολιτικοποιημένος και μπορείς να δώσεις απαντήσεις. Εγώ ένας ρημαδοταβερνιαρης σώγαμπρος είμαι. :confused::confused:

Ρε τους κακούς τους δημοσιογράφους, την παγίδευσαν μήπως βγάλουν καμία είδηση και παρόλη την έντονη προσωπικότητα, την ακεραιότητα και το ήθος της, την ξεγέλασαν. :confused::confused:
Χαζός με πιστοποίηση 9001 είσαι αλλά εντάξει τώρα να περνάει η ώρα δεν έγινε και κάτι.


Στην καραμήτρου και τον στραβελάκη έδωσε την συνέντευξη....πιο μαζί της δεν πάει...απλά δημοσιογράφοι είναι προσπάθησαν να βγάλουν ειδήσεις και τίτλους.

Ε εντάξει καλή είναι αλλά σε ακεραιότητα και ήθος τον κυριάκο και την παρέα του δεν μπορεί κανένας να τους φτάσει.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.822
Πόντοι
2.306

Κυβέρνηση και αντιπολίτευση έχουν το ίδιο πρόβλημα: Δεν μπορούν να «κολλήσουν» καμία «ετικέτα» στην Μ.Καρυστιανού​

Κυβέρνηση και αντιπολίτευση έχουν το ίδιο πρόβλημα καθώς δεν μπορούν να «κολλήσουν» καμία «ετικέτα» στην Μ.Καρυστιανού.

Η ίδια άλλωστε δήλωσε ότι οι όροι «Δεξιά και Αριστερά» είναι χαρακτηρισμοί του παρελθόντος.

Με αυτή την δήλωση η Μ.Καρυστιανού μπορεί να διεισδύσει στην εκλογική βάση όλων των κομμάτων και να αποσπάσει όσους έχουν κατανοήσει όλα αυτά τα χρόνια που ψηφίζουν πως «Είτε Δεξιά είτε Αριστερά» οι πολιτικές μένουν ίδιες και στην ουσία πρόκειται για το ίδιο «μαγαζί».

Είναι πολύ δύσκολο και η κυβέρνηση και τα κόμματα της αντιπολίτευσης να μπορέσουν να της επιτεθούν, όταν η ίδια έχει ως βασικό της σλόγκαν την ίδρυση κράτους δικαίου.

Τι θα πουν τα άλλα κόμματα ότι είναι αντίθετα; Ότι εκφράζει ακροδεξιές απόψεις ή ακροαριστερές επιθυμίες;

Όποιος το πει αυτό, «μαύρο φίδι που τον έφαγε». Θα χάσει και όσους θα του απομείνουν.

Επειδή η πλειοψηφία των πολιτών έχει υποφέρει είτε με αριστερές είτε με δεξιές πολιτικές, οι περισσότεροι θα ακούσουν πολύ όμορφα τα λόγια για την «πάταξη της διαφθοράς και την ίδρυση του κράτους δικαίου».

Αν αυτό δεν το καταλάβουν οι υπόλοιποι θα βρεθούν προ μεγάλων εκπλήξεων.

Τερματισμένο σκάκι από Καρυστιανού. :coffee:
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.758
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536
Τερματισμένο σκάκι από Καρυστιανού.

Η Μ.Καρυστιανού τόλμησε να θίξει το ζήτημα των αμβλώσεων που όλοι το αποφεύγουν​


Οι αμβλώσεις είναι ένα μείζον θέμα για την συνέχεια του ελληνικού Έθνους και μόνο η Μ.Καρυστιανού το έθιξε με τόλμη αλλά και ζητώντας από την ίδια την κοινωνία να μην κρύβεται και να τοποθετηθεί.
Θέλει να συνεχιστεί η κατάσταση αυτή; Η γνώμη της Μ.Καρυστιανού είναι ότι πρόκειται πλέον για ηθικό ζήτημα γιατί όπως ξεκαθάρισε όταν χτυπήσει μία καρδιά έχει ήδη δημιουργηθεί ζωή.
Η γνώμη αυτή μετράει ακόμα περισσότερο καθώς η Μαρία Καρυστιανού είναι πρώτα απ΄όλα γιατρός και ακόμα περισσότερο, παιδίατρος.
Με λίγα λόγια είναι η καθ’ ύλην αρμόδια για να θέσει τέτοια ζητήματα.
Πρέπει όλοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους, ηθικά και εθνικά. Μέχρι τώρα κανένα κόμμα δεν επιχείρησε να «πιάσει» το θέμα αυτό γιατί «καίει».
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.645
Πόντοι
3.936
Ε γι αυτό ρωτάω εσένα, φαίνεσαι έντονα ενημερωμένος και πολιτικοποιημένος και μπορείς να δώσεις απαντήσεις. Εγώ ένας ρημαδοταβερνιαρης σώγαμπρος είμαι. :confused::confused:

Ρε τους κακούς τους δημοσιογράφους, την παγίδευσαν μήπως βγάλουν καμία είδηση και παρόλη την έντονη προσωπικότητα, την ακεραιότητα και το ήθος της, την ξεγέλασαν. :confused::confused:
Ρε καραμ@λακα γυναικωτε στριγκακια - είναι γνωστή η γκεμπελικη μέθοδος που χρησιμοποιούν οι απόγονοι των γερμανοτσολιάδων κουκουλοφόρων. Μονή της είναι η γυναίκα και όλοι σας- παλιολιγναδηδες τσιμεντωτες. Μόνο και μόνο επειδή έχει πιο μεγαλα @@ από όλους εσάς τους τοιουτοΛουδουβικους και το κουράγιο να τα βάλει στα ίσα μαζί σας σσς θα την ψήφιζα.
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.088
Κριτικές
40
Like
13.649
Πόντοι
3.946
Υπέρ του γάμου ομοφυλοφίλων αλλά κατά των εκτρωσεων η Καρυστιανού!! Ξέρει καλά πόσο ισχυρό είναι το λόμπι των ΛΟΑΤΚηδων και δε λέει τίποτα τυχαία
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Bro δεν έχει λογική αυτό που λες.
Είναι σαν να λες ότι επειδή ο Χ και ο Ψ δεν ήταν έντιμοι managers θα προσλάβουμε τον Ω χωρίς να εξετάσουμε την καταλληλότητα του επειδή έγραψε ένα συναισθηατικό cover letter στο οποίο λέει ότι οι προηγούμενοι ήταν άχρηστοι/ λαμόγια κλπ.
Αν είχες μια εταιρία δε θα λειτουργούσες έτσι, θα κοίταζες και το CV του άλλου, την εμπειρία του, τα επιχειρήματα του στη συνέντευξη κλπ.
Δεν την έχω παρακολουθήσει και πολύ την Καρυστιανού, μπορεί να κάνω και λάθος εκτίμηση, αλλά από 2-3 φορές που την άκουσα να μιλάει, η γυναίκα είναι 99% συναίσθημα και 1% ουσία.
τύπε...
κοίτα τι χρωστάνε οι ¨εταρίες-κόμματα¨ , δεν είναι μόνο η χώρα που έχει καταχρεωθεί, είναι και τα ίδια τα διαχειριστικά γραφεία που είναι χρεωμένα μέχρι τα μπούνια αλλά...επιβιώνουν και μακροημερεύουν.

όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες.
Κάτι σάπιο βόσκει.

Επίσης, θέλω κι εγώ μια ρύθμιση αντίστοιχη με των κομμάτων. Λες να την πάρω; ή είμαι πολίτης 2ης ή 3ης κατηγορίας; ε;

Να προσθέσω.
Το κόμμα δεν είναι εταιρία.
Το κόμμα, τα μέλη του, εκτελεστικά και μη κι οτιδήποτε, εκτελούν λειτούργημα. Δεν είναι διαχειριστές.
Δυστυχώς έχει διαστρεβλωθεί εντελώς ο ορισμός και το νόημα.
Κι αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από το ότι εδώ και δεκαετίες δεν υπάρχει πολιτική αλλά μόνο διαχείριση και κατανομή στην κλεπτοκρατία δανείων, επιδοτήσεων κι ασημικών της χώρας. Δηλαδή, τι είχες Γιάννιη τι είχα πάντα γιατί το ίδιο μοτίβο έχουμε από τον 19ο αιώνα ως κρατική λειτουργία. Απλά τώρα είναι πιο απροκάλυπτο.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Ρε τύποι δηλαδή η Καρυστιανού και το team της δεν μπορεί να κάνει τέτοια ξεφτιλίκια :coffee:

:2funny::rockon:

υπάρχει λόγος που γίνεται

αν παρατηρήσεις λέει ότι γίνεται ΥΔ για δωρεά...ο γονέας έχει συγκεκριμένο όριο δωρεάς προς τα παιδιά...το κάνουν για να τρως το ποσό της δωρεάς...

από απλή μαλακία τέτοια δεν κάνουν....
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.822
Πόντοι
2.306
υπάρχει λόγος που γίνεται

αν παρατηρήσεις λέει ότι γίνεται ΥΔ για δωρεά...ο γονέας έχει συγκεκριμένο όριο δωρεάς προς τα παιδιά...το κάνουν για να τρως το ποσό της δωρεάς...

από απλή μαλακία τέτοια δεν κάνουν....
Μα δεν είναι τυχαίο, αλλά παραμένει ξεφτιλα
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
πλάκα έχετε,
θυμίζετε τους περσινούς συριζαίους, που υπερασπίζονταν τις μαλακίες που πετούσε ο κασσελάκης.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom