Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 123K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (13 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,0%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 54,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    415

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.506
Κριτικές
207
Like
67.538
Πόντοι
48.917
Εγώ πιστεύω εάν βγει η ΝΔ δεν θα είναι αυτός πρόεδρος. Μπορει να κάνω κ λάθος αλλά αυτή την εντύπωση έχω
Αυτός εχει τεράστιο εγω κ δύσκολα να αφήσει καρέκλα. Κ φυσικά εινσι πανεξυπνος αφού κοιτάει κάθε μέρα δημοσκοπήσεις.....
Τσπ Μητσοτάκη εγω δεν ψηφίζω ουτε αν στο παραβάν μου βαλεις γκιλοτίνα
 

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
551
Like
4.598
Πόντοι
446
Κάπως έτσι ήρθε το 2010..... Οτ
Το σκηνικό που ήρθε το 2010, ήταν συγκεκριμένου σκοπού, όπως και τα επόμενα, έχουν περάσει τόσα χρόνια και δεν έχει πει κανένας, γιατί ριμαξαν τις συντάξεις του ιδιωτικού τομέα, τους μισθούς του ιδιωτικού τομέα, και πολλά άλλα. Δικαίωμα του καθενός, είναι να κατέβει στις εκλογές, θα κριθεί από αυτά που θα πράξει, φτάνει με τις κάθε ομάδες ψευτιάς και τους φιδέμπορες.
 

pipa(2)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2020
Μηνύματα
962
Κριτικές
3
Like
2.231
Πόντοι
446
Κάπως έτσι ήρθε το 2010..... Οτι κατάλαβες
Είπαμε εσύ φίλε κάνεις κριτική σε όλους πλην της ΝΔ και του Κούλη. Σεβαστή η συμπάθειά σου προς ένα κόμμα, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με απατεώνες και κλέφτες. Παρόλα αυτά συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο. Μπορείς να μας πεις τι δουλειά κάνεις ειλικρινά;
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.155
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Ορθολογική προσέγγιση.
Θα διαφωνήσω στη πρόβλεψη για αυτοδυναμία στις δεύτερες εκλογές. Θεωρώ ότι είναι πλέον άπιαστο για τη νδ, έτσι όπως θα είναι διαμορφωμένη η κατάσταση.
Μάλλον πρέπει και οι δυο σας να προσέξετε ποιο χώρο προσεγγίζετε ορθολογικά.......
Μην ξεχνάμε πως ο Τσίπρας άρπαξε ένα εικοσαρικάκι στην κεφάλα γιατί λίγες μέρες πριν την κάλπη είχαν λογοδιάρροια στο κόμμα (μεταξύ άλλων).
Μια που εκλέχτηκε, παρόλη την μαλακία που τους έδερνε εκείνες τις μέρες, διαγράφτηκε χθες γιατί ήταν στην τελετή παραλαβής του Κίμωνα.
Μέχρι τις εκλογές έχουμε ακόμα να ακούσουμε και να δούμε άπειρες σάχλες από τους χώρους αυτούς.
Ίσως αν καταλάβουν πως πρέπει να αλλάξουν στόχευση :rolleyes::rolleyes::rolleyes::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee:
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Μια που εκλέχτηκε, παρόλη την μαλακία που τους έδερνε εκείνες τις μέρες, διαγράφτηκε χθες γιατί ήταν στην τελετή παραλαβής του Κίμωνα.
την έκοψαν από τις βόλτες στο στρασβούργο,
ο παπαχρήστος των νέων πριν 6 μήνες είχε γράψει ότι έτοιμη ήταν τότε να πάει στον κασσελάκη,
αλλά έμεινε στο σύριζα για να μην χάσει το πόστο στο συμβούλιο της ευρώπης,
που θα μεταπηδήσει τώρα; μάλλον πασοκ...
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.155
Like
5.588
Πόντοι
2.356
την έκοψαν από τις βόλτες στο στρασβούργο,
ο παπαχρήστος των νέων πριν 6 μήνες είχε γράψει ότι έτοιμη ήταν τότε να πάει στον κασσελάκη,
αλλά έμεινε στο σύριζα για να μην χάσει το πόστο στο συμβούλιο της ευρώπης,
που θα μεταπηδήσει τώρα; μάλλον πασοκ...
Σεβαστό.
Το ταϊμινγκ όμως πάλι εναντίον τους γυρνά.
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.260
Like
12.532
Πόντοι
3.556
Οι Οίκοι αξιολόγησης δεν ξέρουν εσείς ξέρετε

Οι οίκοι αξιολόγησης πέραν της πληρωμής για αξιολόγηση, κοιτούν τη δυνατότητα μιας χώρας για αποπληρωμή και την κατατάσσουν σε βαθμίδα. Χεστήκανε αν έχει ο κόσμος να περάσει ή πως ζει, ούτε ο κόσμος πληρώνει υποχρεώσεις επικαλούμενος αξιολογήσεις.

Βέβαια δεν περίμενα με τη σημαία σου περί οίκων να μπορείς να τα διακρίνεις αυτά, οπότε συνέχισε να μας επιβεβαιώνεις πόσο άσχετος είσαι.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.506
Κριτικές
207
Like
67.538
Πόντοι
48.917
Μπήκε η ομάδα αλητείαςτου μπου ή όχι ακόμη ?:confused:

Τελικά το Μαράκι φοράει παλτο 3000 ευρώ ή όχι
Διέκοψε τη συνεργασία με το δικηγόρο της χωρίς να τον ενημέρωση 2 μήνες πιο νωρίς η όχι?
Ποια Τέμπη ποιος οπεκεπε...μιλάμε για μεγάλα σκάνδαλα από το Μαράκι
 
Τελευταία τροποποίηση:

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.963
Κριτικές
2
Like
15.280
Πόντοι
3.836
Γιατί πιστεύεις είμαστε τωρα καλύτερα από ότι το 2010?
Κυβερνήσεις από τη μεταπλιτευση ως το 2010 κανια καρθστιανου και δεβ το ήξερα ? Πασοκ κ νδ ηταν μόνο
Το 2012 νομίζω είχαμε κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ταυτόχρονα :confused:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Φρέσκα κουλούρια :coffee:
Η φρέσκα κωλούρια που λέει και ο ΝΔκράτης Ανεστίδης στον πάτο του Κούλη



GPO που δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» σήμερα Σάββατο (17.1.25). Το 22,8% των πολιτών δηλώνει πως θα ψήφιζε το κόμμα που έχει ανακοινώσει ότι θα ιδρύσει η Μαρία Καρυστιανού ενώ το 82,9% θεωρεί ότι είναι δίκαια τα αιτήματα των αγροτών ενόψει και της κρίσιμης συνάντησης που θα έχει αντιπροσωπεία των μπλόκων με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την ερχόμενη Δευτέρα (19.1.25).



 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.464
Πόντοι
5.506
Ρε τύπε σε πείραξε αν το Μαράκι σταμάτησε τον δικηγόρο της σπο τη δική των Τεμπών( δικαίωμα της) και δεν σε έχουν πειράξει τα τόσα σκάνδαλα του κουλή???:confused:
Η Μαρία όλων μας είναι αλλιώς, μην τη συγκρίνεις με τον κουλη, αυτή είναι άσπιλη και αμόλυντη.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.506
Κριτικές
207
Like
67.538
Πόντοι
48.917
Φρέσκα κουλούρια :coffee:
Η φρέσκα κωλούρια που λέει και ο ΝΔκράτης Ανεστίδης στον πάτο του Κούλη



GPO που δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» σήμερα Σάββατο (17.1.25). Το 22,8% των πολιτών δηλώνει πως θα ψήφιζε το κόμμα που έχει ανακοινώσει ότι θα ιδρύσει η Μαρία Καρυστιανού ενώ το 82,9% θεωρεί ότι είναι δίκαια τα αιτήματα των αγροτών ενόψει και της κρίσιμης συνάντησης που θα έχει αντιπροσωπεία των μπλόκων με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την ερχόμενη Δευτέρα (19.1.25).



Περιμένε να σε στρώσει τη γούνα σου τγρα η ομάδα αλητείας του μπου :confused:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.506
Κριτικές
207
Like
67.538
Πόντοι
48.917
Η Μαρία όλων μας είναι αλλιώς, μην τη συγκρίνεις με τον κουλη, αυτή είναι άσπιλη και αμόλυντη.
Η Μαρία πήρε παλτό 3000 πριν 2 χρόνια από την Τσιμισκή με δικά της λεφτά
Ο Άδωνις κουβαλάει το Patek Phillip 2327G ,με λεφτά του Έλληνα φορολογουμενου συν κατι σπίτια κατι καραβάκια στον τολο



Νομίζω τεράστια διαφορά
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Περιμένε να σε στρώσει τη γούνα σου τγρα η ομάδα αλητείας του μπου :confused:

Τύπε δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι τόσο χαμηλά IQ ή αν είναι πληρωμένοι :coffee:

Έτσι και αλλιώς πάντως σκούζουν σαν ΝΔκράτες :effemine:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.506
Κριτικές
207
Like
67.538
Πόντοι
48.917
Τύπε δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι τόσο χαμηλά IQ ή αν είναι πληρωμένοι :coffee:

Έτσι και αλλιώς πάντως σκούζουν σαν ΝΔκράτες :effemine:
Τρολαρουν κ μόνο τρολαρουν
Πχ όλοι αυτοί που μπαίνουν ανώνυμα στο μπουκάλι γραφουν για υπέρ του κουλη ουτε για πλάκα στην πραγματική τους ζωή δεν μπορούν να πουν τέτοια διότι θα φαν φάπα από τους ίδιους τους γονείς τους κ τους φίλους τους

Μονο εδώ ανώνυμα μπορούν για τη πλάκα τους
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.464
Πόντοι
5.506
Η Μαρία πήρε παλτό 3000 πριν 2 χρόνια από την Τσιμισκή με δικά της λεφτά
Ο Άδωνις κουβαλάει το Patek Phillip 2327G ,με λεφτά του Έλληνα φορολογουμενου συν κατι σπίτια κατι καραβάκια στον τολο



Νομίζω τεράστια διαφορά
Μια ανάγνωση είναι αυτή. Η άλλη λέει πως η Μαρία τζιραρησε ΜΟΝΟ από τη συναυλία ένα 500ρικο, να μην περίσσεψαν 3 ψωροχιλιαρικα για ψώνια στην Τσιμισκη;

Από την άλλη ο Αδωνις είναι επιχειρηματίας 30 χρόνια, να μην περίσσεψε κατιτις για ένα ψωρορολοι;;
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.260
Like
12.532
Πόντοι
3.556
Ρε τύπε σε πείραξε αν το Μαράκι σταμάτησε τον δικηγόρο της σπο τη δική των Τεμπών( δικαίωμα της) και δεν σε έχουν πειράξει τα τόσα σκάνδαλα του κουλή???:confused:

Τύπε, ο τσάκαλος τύπος Μηζοτάκης κάνει σκάνδαλα και δοκιμάζει τα κενά συστήματος ως άλλος χάκερ για να τα φτιάξει τώρα που θα έρθει στην κυβέρνηση :confused::confused::coffee:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Τρολαρουν κ μόνο τρολαρουν
Πχ όλοι αυτοί που μπαίνουν ανώνυμα στο μπουκάλι γραφουν για υπέρ του κουλη ουτε για πλάκα στην πραγματική τους ζωή δεν μπορούν να πουν τέτοια διότι θα φαν φάπα από τους ίδιους τους γονείς τους κ τους φίλους τους

Μονο εδώ ανώνυμα μπορούν για τη πλάκα τους

Και εγώ αυτό πιστεύω , φάπα και φτύσιμο.
Σιγά μην αναφέρονται στη Καρυστιανού έτσι στην έξω ζωή.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.464
Πόντοι
5.506
Τρολαρουν κ μόνο τρολαρουν
Πχ όλοι αυτοί που μπαίνουν ανώνυμα στο μπουκάλι γραφουν για υπέρ του κουλη ουτε για πλάκα στην πραγματική τους ζωή δεν μπορούν να πουν τέτοια διότι θα φαν φάπα από τους ίδιους τους γονείς τους κ τους φίλους τους

Μονο εδώ ανώνυμα μπορούν για τη πλάκα τους
Λυπάμαι που σου το χαλάω αλλά εκεί έξω τα πράγματα είναι εντελώς αντίστροφα απ ότι εδώ μέσα, μόλις πεις 5 πράγματα σε ένα τρολ δε σφυρίζει αδιάφορα και ψάχνει το επόμενο λινκ "για να σου κάνει τα μούτρα κρέας". Η πραγματικότητα πάντα κερδίζει τις φαντασιώσεις.

Εκτός αν τριγυρνάς στις γειτονιές του Λάκη, Μενιδι, Αγ Βάρβαρα, Σεπόλια όπου είναι μαζεμένοι οι παρίες της ζωής.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom