Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 123K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (12 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,0%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 54,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    415

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.066
Like
12.131
Πόντοι
2.606
Αυτο εννοει, δυο δικλείδες ασφαλείας, η μια οι κωδικοι σου και η δευτερη το κινητο που σου στελνουν να επιβεβαιωσεις.
μιλαει με τεχνικους ορους το κωλοπαιδο για να μας μπερδευει και να τον περναμε για εξυπνο :angry:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Εναν τυπο λακη τελησταλονε που ντυνεται με σκαρπινι και καμπαρντινα τι τον εχεις ρε θειο;;;

Εν τω μεταξυ, εσυ θεωρεις ποιοτητα ζωης να πηγαινεις στα προποτζηδικα να πληρωνεις τους λογαριασμους σου, εγω προτιμω με το ανετο καζουαλ ντυσιμο μου να πινω τον καφε μου παρεα με μουνακια και να πληρωνω σε 1 λεπτο απο το app της τραπεζας ολους τους λογαριασμους μου, ταυτοχρονα.
Όποιος ξέρει να ντύνεται δεν κυκλοφορεί λες και βγήκε από κατάληψη Πανεπιστημίου η από χώρο υποδοχής λάθρο και κυκλοφορεί κομψα ακόμα σε μια χαλαρή βόλτα και όχι μόνο όταν πάει καλεσμένος σε βάφτιση η γάμο.Εγω και τα σκουπίδια μου να πετάξω κυκλοφορώ καλύτερα από πολλές λερες που βγαίνουν έξω για καφέ ή φαγητό .
Πρέπει κάποιος να κάνει την διαφορά,ανηψακι μου.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
@sex volcano ... ρε εσύ στο σαιντ μόριτζ που είσαι ... δεν είναι μπας κλας ;

Γιατί δεν πας καμιά αράχωβα ;

Δεν έχω δει κάνενα σελέμπριτυ να είναι σε αυτό το σεν μοριτζ .......

Όποιο μρ μαλάκα και να ρωτήσεις εδώ ή συνδαιτημόνα παρέας ναυαγίων που τρώει στα πέριξ ρδέλων θα συμφωνήσει .


Σαιν μοριτζ, ζερματ, σαμονύ , βελ ντιζερ , γκστααντ , βερμπιέρ .... και τα @@ μου ....
Μόνο αράχωβα.

Πριν πας ρώτα κλαούντια και λάμα . Αυτοί ξέρουν από χλίδα.

Και μελιτζάνες και χρυσή σαμπάνια.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.464
Πόντοι
5.506

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.464
Πόντοι
5.506
Όποιος ξέρει να ντύνεται δεν κυκλοφορεί λες και βγήκε από κατάληψη Πανεπιστημίου η από χώρο υποδοχής λάθρο και κυκλοφορεί κομψα ακόμα σε μια χαλαρή βόλτα και όχι μόνο όταν πάει καλεσμένος σε βάφτιση η γάμο.Εγω και τα σκουπίδια μου να πετάξω κυκλοφορώ καλύτερα από πολλές λερες που βγαίνουν έξω για καφέ ή φαγητό .
Πρέπει κάποιος να κάνει την διαφορά,ανηψακι μου.
Οποιος κυκλοφορεί ενδεδυμένος ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ με τις επιταγες της εποχης και των συνθηκων ειναι απο γραφικος εως κλοουν. Και φυσικα σε καθε εποχη και μοδα που αλλαζει υπαρχει το καλογουστο υπαρχει και το περιθωριακο-κιτς. Αν εσυ θελεις να πετας τα σκουπιδια σου σα βαρονος ή σερλοκ χολμς της δεκαετιας του 70 δικαιωμα σου.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Πρέπει κάποιος να κάνει την διαφορά,ανηψακι μου.
Δες το αλλιώς.
Κατσικογάμης , σώγαμπρος , στραπονιάρης που του αρέσουν τα χρυσά ντουζ να κυκλοφορεί κουστουμάτος ;
Φαντάζεσαι αφού τον κατουρήσουν οι αφέντρες και τον στραπονάρουν , να ψάχνει , με πόδια να τρέμουν ...
διπλές κουμπότρυπες στις διπλές μανσέτες να περνάει ... ξενόκουμπα που έλεγε ο παππούς μου ;;;

Τράτζικ .
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.506
Κριτικές
207
Like
67.538
Πόντοι
48.917
@sex volcano ... ρε εσύ στο σαιντ μόριτζ που είσαι ... δεν είναι μπας κλας ;

Γιατί δεν πας καμιά αράχωβα ;

Δεν έχω δει κάνενα σελέμπριτυ να είναι σε αυτό το σεν μοριτζ .......

Όποιο μρ μαλάκα και να ρωτήσεις εδώ ή συνδαιτημόνα παρέας ναυαγίων που τρώει στα πέριξ ρδέλων θα συμφωνήσει .


Σαιν μοριτζ, ζερματ, σαμονύ , βελ ντιζερ , γκστααντ , βερμπιέρ .... και τα @@ μου ....
Μόνο αράχωβα.

Πριν πας ρώτα κλαούντια και λάμα . Αυτοί ξέρουν από χλίδα.

Και μελιτζάνες και χρυσή σαμπάνια.
Εδω μιλαει ετσι ο βλαχος ο Λακης, αυτος δικαιολογειται τουλαχιστον και λογω ηλικιας….
Το ζερματ ολο ομίχλη 2 φορές κ ολο ομίχλη....


Τι αγάπη υπάρχει με μπαροκοβ κ τελλη
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.464
Πόντοι
5.506
Δες το αλλιώς.
Κατσικογάμης , σώγαμπρος , στραπονιάρης που του αρέσουν τα χρυσά ντουζ να κυκλοφορεί κουστουμάτος ;
Φαντάζεσαι αφού τον κατουρήσουν οι αφέντρες και τον στραπονάρουν , να ψάχνει , με πόδια να τρέμουν ...
διπλές κουμπότρυπες στις διπλές μανσέτες να περνάει ... ξενόκουμπα που έλεγε ο παππούς μου ;;;

Τράτζικ .
ΑΕΡΓΟΣ πρωην εισοδηματιας και επαγγελματιας να κυκλοφορει με κοστουμια του παππου του, ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ, στα τραβελαδικα της Ηλιουπολης, οπως Ο ΙΔΙΟΣ πολλακις εχει δηλωσει, πως σου φαινεται;;;
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Η Κλαούντια, ακολουθεί τις επιταγές της μοδας.

images
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.842
Like
29.912
Πόντοι
6.256
Tι ειναι αυτο το 2fa που λες συνεχεια ρε τυπε?
επισης οποτε χρησιμοποιω καρτα για αγορα απο νετ μου ζηταει επιβεβαιωση απο το e banking,δεν σε προστατευει αυτο?
2 factor authenticator που λέμε και στο κωργιό...

είναι ένα app που εκδίδει έναν μοναδικό κωδικό που αλλάζει κάθε λεπτό και χωρίς αυτό δεν μπορείς να λογκάρεις στον λογαριασμό σου
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.317
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Όπως έχω πει και σε προγούμενα post, εκτός απο τις θέσεις , κρίνουμε και τον άνθρωπο απο τις κινήσεις του.
Ωραία λοιπόν, θέλει να φτιάξει κόμμα να χώσει τα μεάλα κεφάλια μέσα , προφανώς διότι θα εμπλέκονται ποινικά και οχι για πολιτικές ευθύνες ΄πλημελήματα (βλέπε Μάτι).
Ανακοινώνεις ηη ίδια πρόθεση κόμματος , και οτι εκκρεμούν οι θέσεις . Ωραία και ε΄δω.
Το εξώφυλλο στο down town όμως σε Κασσε΄λακη προσέγγιση μου κάνει....
Εκκρεμεί , μέρα με΄ρα να ολοκληρωθεί το pazle που μαζί με τις θέσεις , θα ανοίξει νέες συζητήσεις.
Στην απλή λαικίστικη απάντηση "το περιοδικό σε μάρανε?? Εδώ οι άλλοι κάνουν Α,Β,Γ", η απάντηση μου είναι , οτι ο καθένας κρίνεται αυτόνομα, και επειδ΄οι άλλοι είναι δολοφόνοι, δεν σημαίνει οτι αυτή είναι αγία.
Όλοι έχουν νήματα και λέονται τα πρέποντα εκεί
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.066
Like
12.131
Πόντοι
2.606
2 factor authenticator που λέμε και στο κωργιό...

είναι ένα app που εκδίδει έναν μοναδικό κωδικό που αλλάζει κάθε λεπτό και χωρίς αυτό δεν μπορείς να λογκάρεις στον λογαριασμό σου
κ πρεπει καθε φορα να βαζω αλλο κωδικο :confused: γαμησε με θα κλειδωθω οξω, ο μπαροκ γιατι μου ειπε οτι ειναι αλλο πραγμα?
τι παιχνιδια παιζετε? θελετε να μου φατε τα λεφτα κωλοπαιδα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.842
Like
29.912
Πόντοι
6.256
Όπως έχω πει και σε προγούμενα post, εκτός απο τις θέσεις , κρίνουμε και τον άνθρωπο απο τις κινήσεις του.
Ωραία λοιπόν, θέλει να φτιάξει κόμμα να χώσει τα μεάλα κεφάλια μέσα , προφανώς διότι θα εμπλέκονται ποινικά και οχι για πολιτικές ευθύνες ΄πλημελήματα (βλέπε Μάτι).
Ανακοινώνεις ηη ίδια πρόθεση κόμματος , και οτι εκκρεμούν οι θέσεις . Ωραία και ε΄δω.
Το εξώφυλλο στο down town όμως σε Κασσε΄λακη προσέγγιση μου κάνει....
Εκκρεμεί , μέρα με΄ρα να ολοκληρωθεί το pazle που μαζί με τις θέσεις , θα ανοίξει νέες συζητήσεις.
Στην απλή λαικίστικη απάντηση "το περιοδικό σε μάρανε?? Εδώ οι άλλοι κάνουν Α,Β,Γ", η απάντηση μου είναι , οτι ο καθένας κρίνεται αυτόνομα, και επειδ΄οι άλλοι είναι δολοφόνοι, δεν σημαίνει οτι αυτή είναι αγία.
Όλοι έχουν νήματα και λέονται τα πρέποντα εκεί
τα ξέχασες και εσύ τα άρθρα για το πως τρελαίνει τις γυναίκες ο κυριάκος στην παραλία? :coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.842
Like
29.912
Πόντοι
6.256
κ πρεπει καθε φορα να βαζω αλλο κωδικο :confused: γαμησε με θα κλειδωθω οξω, ο μπαροκ γιατι μου ειπε οτι ειναι αλλο πραγμα?
τι παιχνιδια παιζετε? θελετε να μου φατε τα λεφτα κωλοπαιδα
ο μπαρόκ σου λέει το βαιμπερ που έρχεται με το OTP

το 2fa είναι περίπου το ίδιο αλλά όχι ακριβώς δε βρίσκεις άκρη...

δώσε σε μένα τους κωδικούς σου και όποτε χρειάζεσαι κάτι θα πληρώνω εγώ από τα λεφτά σου :sunglasses:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.066
Like
12.131
Πόντοι
2.606
ο μπαρόκ σου λέει το βαιμπερ που έρχεται με το OTP

το 2fa είναι περίπου το ίδιο αλλά όχι ακριβώς δε βρίσκεις άκρη...

δώσε σε μένα τους κωδικούς σου και όποτε χρειάζεσαι κάτι θα πληρώνω εγώ από τα λεφτά σου :sunglasses:
να σαι καλα,να κρατας κ κατι τις για τον κοπο σου:confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Οποιος κυκλοφορεί ενδεδυμένος ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ με τις επιταγες της εποχης και των συνθηκων ειναι απο γραφικος εως κλοουν. Και φυσικα σε καθε εποχη και μοδα που αλλαζει υπαρχει το καλογουστο υπαρχει και το περιθωριακο-κιτς. Αν εσυ θελεις να πετας τα σκουπιδια σου σα βαρονος ή σερλοκ χολμς της δεκαετιας του 70 δικαιωμα σου.
Απαξιω ακομα και να φτύσω άτομα σαπακια που κυκλοφορούν σαν λάθρο η σαν καγκουροεπαναστατες της φάπας που είναι λάτρεις της καραντίνας και του χύμα στο κύμα ντυσίματος.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
ο σαούλ δηλαδή προτίθεται να ψηφίσει τον βουλευτή της ΝΙΚΗΣ που γκρέμισε τις εικόνες από την πινακοθήκη;
θα μας πει βέβαια ότι ηλίθιοι και γραφικοί υπάρχουν και στα άλλα κόμματα.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Δες το αλλιώς.
Κατσικογάμης , σώγαμπρος , στραπονιάρης που του αρέσουν τα χρυσά ντουζ να κυκλοφορεί κουστουμάτος ;
Φαντάζεσαι αφού τον κατουρήσουν οι αφέντρες και τον στραπονάρουν , να ψάχνει , με πόδια να τρέμουν ...
διπλές κουμπότρυπες στις διπλές μανσέτες να περνάει ... ξενόκουμπα που έλεγε ο παππούς μου ;;;

Τράτζικ .
Δηλαδή τα σαπακια που δεν βγάζουν τις κωλοφορμες και τα γαμωσπορτεξ ούτε με χειρουργείο τα θεωρείς πιο υγιή;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom