Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.423
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.660
- Πόντοι
- 3.936
οι κλωνοι περιμεναν να φτασει το 100 για να ενεργοποιηθουν…
οι κλωνοι περιμεναν να φτασει το 100 για να ενεργοποιηθουν…
Θελεις κι αλλα νουμερα;
Τσιμεντωματα- εξαφανισεις- κουμπαριες- φιμωση- μαφια- υποχρεωτικό μαρκαρισμα-φακελωμα- στην Κολομβία Βαλκανίων.Από όλα έχει ο μπαξεςΚαι μια και μιλαμε για «πολιτικο πολιτισμο»
Μαζι με τα κλωναρια?112 ψηφίζουν ναι στο κόμμα Καρυ
126 ψηφίζουν Κουλη
Μπράβο μας
Καληνύχτα Ελλάδα
Είπε μια μ@λακια το @υτιστικό τέως γκαρσονακι και τσιμπήσατε. Δηλαδή ο κλώνος μόνο από το nr.100 και πάνω μπορεί να ψηφίσει κι όχι από το nr.1? Βέβαια αυτό το λέει γιατί κρίνει από τον εαυτό του δηλαδή όταν είδε ότι σφίγγουν οι κώλοι στην πρώτη κατοσταρα έβγαλε τους κλώνους απ' το μανίκι του για να ψηφίσουν κι αυτοι. Παλιά του τέχνη κόσκινο.Στο 100 ενεργοποιούνται αυτόματα
Νομίζω οτι ε΄πιτηδες δεν θέλεις να καταλάβεις.
Με όλο αυτό το χυδαίο σύστημα των αντεγκλήσεων των πολιτικών δεν συμφωνώ. Απο εκεί και πέρα, εφ όσον είναι έτσι , δεν είναι θέμα συζήτησης για έναν.
Και όλο αυτό γίνεται μεταξύ τους, πολιτικοί και οι περί αυτούς.
Ο Βορίδης προφανώς είναι άλλη πέρίπτωση γιατί έγινε μπροστά στα παιδιά. Αν διάβασες γιαυτό φώναζαν και οχι για τον προπυλακισμό γενικά (απέξω απέξω ανέφεραν το γενικά).
Τώρα έγινε ολόκληρη συζήτηση για το πόσο στοιχίζει το παλτό που φόραγε στα τρακτερ. Το ίδιο είχε γίνει και με τον Βαρουφάκη που πήγε στο eurogroup με τα δερμάτινα.
Όλα αυτά είναι η παραπολιτική. Καλώς ή κακώς υπάρχει και δείξε μου έναν που το καυτηριάζει προς όλες τις κατευθύνσεις. Όλοι το καυτηριάζουν οταν πρόκειται για τους ίδιους ή τους πολιτικούς που συμπαθούν.
Για την Ζωή αν θυμάμαι καλά , έχω πει για την τρόπο που συμπεριφέρεται στην Βουλή (χρόνος ομιλίας, κωλυσιεργία κλπ) και οχι για ειρωνίες προς εξεταζόμενους.
Για την Καρυστιανού, σου είπα οτι κάνει λάθος επικοινωνιακό. Κάνει διάφορα μπρος πίσω και δεν λέει θέσεις . Δεν μπορείς να πηγαίνεις στα τρακτέρ και να μην έχεις πει θέσεις. Αυτό είναι το λάθος....
Όταν πει θέσεις (σου έχω ξαναπεί τι εννοώ θέσεις) , θα τα πούμε
Εχεις επενδυσει παρα πολυ συναισθηματικα σε ολο αυτο που οταν σκασει η φουσκα φοβαμαι οτι θα πληγωθεις πολυΕγώ με αυτή την λογική δεν μπορώ να συμβαδίσω
αλλά ακόμα και σε αυτή την λογική το να πιάνουν στο στόμα τους την σχέση που έχει αυτή με το νεκρό παιδί της και να λενε ότι το εκμεταλλεύεται για να φτιάξει κόμμα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα γιαούρτια που έφαγε ο βόριδης μπροστά στο παιδί του.
Τώρα αυτά που λέω δεν τα λέω για ένα περιστατικό...τις τελευταίες μέρες...έχουν αναλάβει όλες οι εκπομπές...από τις πιο σοβαρές μέχρι τις πιο ηλίθιες κουτσομπολίστηκες και μιλάνε για την καρυστιανού....και με τρόπο τέτοιο που όχι απλά δεν την σέβονται ως άνθρωπο χαροκαμμένο αλλά αν ακούσεις είναι λες και έχει κάνει κανένα έγκλημα.
Νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω τι γίνεται και γιατί?
Τέσπα...και από το παλτό μόνο να καταλάβεις...ότι δεν έχουν τι άλλο να της προσάψουν....μήπως ρώτησαν κανέναν βουλευτή πως μπήκε στην πολιτική με 2 ακίνητα και τώρα έχει 82? Γελοία πράγματα...και γελοίοι όσοι το αναπαράγουν....λες και δεν μπορεί κάποιος που έχει μια οικονομική επιφάνεια να πάρει παλτό 3Κ
όταν παίρνει αι φον 1200ε η καιτούλα από το κερατσίνι με μισθό 600 ευρώ...
Στο τελευταίο δεν διαφωνούμε...όταν ακούσω θέσεις θα κρίνω και εγώ τις θέσεις...και όχι σαν κουτσομπόλα τι φοράει κτλπ

έχω κλείσει από τώρα για ευρωβουλευτής για να έχω το κεφάλι μου ήσυχοΕχεις επενδυσει παρα πολυ συναισθηματικα σε ολο αυτο που οταν σκασει η φουσκα φοβαμαι οτι θα πληγωθεις πολυ![]()
Το χαροκαμένη μανα τυπε τελειώνει επίσημα (ανεπίσημα εχει ηδη τελειώσει) την ημερα που θα ιδρυση το κομμα, απο εκείνη την στιγμη θα φαει ολοι την σκατιλα που τρωνε και ολοι οι αλλοι αρχηγοί κομματων.Εγώ με αυτή την λογική δεν μπορώ να συμβαδίσω
αλλά ακόμα και σε αυτή την λογική το να πιάνουν στο στόμα τους την σχέση που έχει αυτή με το νεκρό παιδί της και να λενε ότι το εκμεταλλεύεται για να φτιάξει κόμμα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα γιαούρτια που έφαγε ο βόριδης μπροστά στο παιδί του.
Τώρα αυτά που λέω δεν τα λέω για ένα περιστατικό...τις τελευταίες μέρες...έχουν αναλάβει όλες οι εκπομπές...από τις πιο σοβαρές μέχρι τις πιο ηλίθιες κουτσομπολίστηκες και μιλάνε για την καρυστιανού....και με τρόπο τέτοιο που όχι απλά δεν την σέβονται ως άνθρωπο χαροκαμμένο αλλά αν ακούσεις είναι λες και έχει κάνει κανένα έγκλημα.
κι λάκης έχει ακριβή καμπαρντίνα,λες και δεν μπορεί κάποιος που έχει μια οικονομική επιφάνεια να πάρει παλτό 3Κ
Δηλαδή τύπε ένας αρχηγός κόμματος που πέθανε το παιδί του πρέπει να δέχεται σχόλια ότι το εκμεταλλεύεται προς όφελος του?Το χαροκαμένη μανα τυπε τελειώνει επίσημα (ανεπίσημα εχει ηδη τελειώσει) την ημερα που θα ιδρυση το κομμα, απο εκείνη την στιγμη θα φαει ολοι την σκατιλα που τρωνε και ολοι οι αλλοι αρχηγοί κομματων.
του λάκη έχει 5Κ αν θυμάμαι καλά αλλά ίσως είναι πιο ακριβή γιατί έρχεται σετ με το σπαθίκι λάκης έχει ακριβή καμπαρντίνα,
τελευταία, γκρινιάζει, όμως, ότι ακρίβυναν πολύ τα αγγούρια στο σούπερ
ε, ας πάρει εποχιακά...
Να προσεχεις τον @sex volcano εχει ηδη πλευρισει την αρχηγο και μπορει να σου βαλει τρικλοποδιεςέχω κλείσει από τώρα για ευρωβουλευτής για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο
Σαουλίνο ... επειδή πήγα στο πατρικό .... έτυχε και βρήκα κάποια πραγματάκια.του λάκη έχει 5Κ αν θυμάμαι καλά αλλά ίσως είναι πιο ακριβή γιατί έρχεται σετ με το σπαθί
μηπως νομιζει οτι χρεωνωνται αναλογως το μηκος και ανυσηχεικι λάκης έχει ακριβή καμπαρντίνα,
τελευταία, γκρινιάζει, όμως, ότι ακρίβυναν πολύ τα αγγούρια στο σούπερ
ε, ας πάρει εποχιακά...
ΕΓΩ είμαι αυτός που κρύβεται πίσω από το κόμμα ο πραγματικός αρχηγόςΝα προσεχεις τον @sex volcano εχει ηδη πλευρισει την αρχηγο και μπορει να σου βαλει τρικλοποδιες![]()
Πολύ γενικα μιλάς.Είπε μια μ@λακια το @υτιστικό τέως γκαρσονακι και τσιμπήσατε.
τι πατρικό δηλαδή πήρες μία το 1998 και τελείωσε?Σαουλίνο ... επειδή πήγα στο πατρικό .... έτυχε και βρήκα κάποια πραγματάκια.
Θες να δεις την καπαρντίνα που έχεις ερωτευτεί ; Πριβέ φωτογραφία .
Αφού είσαι δικό μου παιδί .Λόγω ψήφου σε Κλαούντια.
Σε μερικούς μήνες μπορεί να βάλω φωτογραφία και φαλτσέτα για να ρημάξει κι άλλο τη ζωή ναυαγίου
που έχει μοναδικό σκοπό τις ψηφοφορίες εδώ μέσα, δική του δήλωση .
Δεν έχω φίλους με καγιέν που τρώνε σε χλιδάτα ρεστοράν .... οπότε δεν έχω θέμα !τι φτώχεια είναι αυτή![]()