Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 123K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (8 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,0%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 54,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    415

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.422
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936

Συνημμένα

  • images (8).jpeg
    images (8).jpeg
    28,7 KB · Εμφανίσεις: 6

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.422
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936
Και μια και μιλαμε για «πολιτικο πολιτισμο»
Τσιμεντωματα- εξαφανισεις- κουμπαριες- φιμωση- μαφια- υποχρεωτικό μαρκαρισμα-φακελωμα- στην Κολομβία Βαλκανίων.Από όλα έχει ο μπαξες
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.759
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536

Μετά από 8 χρόνια ο Κ.Μητσοτάκης ή η επιλογή «κανένας» κερδίζεται από την Μαρία Καρυστιανού​

Η χθεσινή δημοσκόπηση της Real Polls έδειξε για πρώτη φορά τον πρωθυπουργό Κ.Μητσοτάκη να χάνει το μεγαλύτερο ποιοτικό του πλεονέκτημα μετά από οκτώ χρόνια:
Αυτό του «ποιος είναι ο καταλληλότερος για πρωθυπουργός» αφού η μέτρηση της εταιρείας δείχνει στην πρώτη θέση την Μαρία Καρυστιανού!
Έναν χρόνο πριν τις εκλογές του 2019, ο Κ.Μητσοτάκης πήρε την πρωτιά σε αυτό το ερώτημα και το διατήρησε για οκτώ συνεχόμενα έτη.
Για να είμαστε ακριβείς, σε κάποιες δημοσκοπήσεις ο Κ.Μητσοτάκης είχε χάσει την πρωτιά από τον… «κανέναν»!
Δεν ήταν όμως υπαρκτό φυσικό πρόσωπο. Αυτό σημαίνει πως ο Κ.Μητσοτάκης δεν έχασε την πρωτιά στην καταλληλότητα για την πρωθυπουργία αλλά την κέρδισε η Μαρία Καρυστιανού!
Είναι το χαρακτηριστικό που στην περίπτωση που δύο κόμματα είναι περίπου ισοδύναμα, δίνει τελικά την νίκη, ή στην περίπτωση που υπάρχει μία σαφής διαφορά μεταξύ πρώτου και δεύτερου, προσφέρει σε πολλές των περιπτώσεων την αυτοδυναμίαΑκόμα και αν η ΝΔ παραμείνει πρώτο κόμμα, χωρίς αυτό το πλεονέκτημα δεν μπορεί να ελπίζει για αυτοδυναμία υπό οποιαδήποτε συγκυρία.

Ταυτόχρονα η πρωτιά στην καταλληλότητα για την πρωθυπουργία, της Μ.Καρυστιανού, της προσφέρει μία δυναμική που κανείς δεν ξέρει που μπορεί να σταματήσει.
Το κόμμα της μπορεί να ξεκινήσει στην δεύτερη θέση και να συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι την… πρώτη.
Η πρώτη θέση της Μαρίας Καρυστιανού σε αυτό το ερώτημα δείχνει πρωτίστως ότι ο κόσμος την εμπιστεύεται, κάτι το οποίο δεν κάνει για τον νυν πρωθυπουργό και για κανέναν άλλον πολιτικό.
Και το κάνει αυτό τη στιγμή που το κόμμα Καρυστιανού δεν έχει ακόμα ιδρυθεί.
Γιατί ο κόσμος την πιστεύει; Γιατί έρχεται με το σύνθημα να αλλάξει όλα αυτά που καταστρέφουν την Ελλάδα.
Πάνω απ’ όλα την διαφθορά που κάνει τους πλούσιους πλουσιότερους και τους φτωχούς φτωχότερους.
Γιατί διαφθορά σημαίνει, ότι δεν υπάρχει ελεύθερη οικονομία και ίσες ευκαιρίες για όλους.
Λίγοι ελέγχουν τα πάντα και το σύστημα δομείται με τέτοιο τρόπο ώστε να διατηρηθεί έτσι επ’ αόριστον.

Ποιος είναι ο λόγος που ο κόσμος πιστεύει την Μαρία Καρυστιανού;
Το γεγονός ότι είναι ειλικρινής, αυθεντική και οι προθέσεις της καθαρές. Ακόμα και αν δεν έχει πολιτική εμπειρία, ο κόσμος αυτό το τοποθετεί σε δεύτερη μοίρα.
Λόγω της προσωπικής της τραγωδίας ζει και αναπνέει για την εκπλήρωση μίας αποστολής.
Την πάταξη της διαφθοράς και της τιμωρίας όσων ζουν από αυτήν και κρύβονται πίσω από αυτήν.
Δύσκολο; Εξαιρετικά δύσκολο και μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο από έναν «man in a mission» και στην προκειμένη περίπτωση «woman in a mission».
Η πρωτιά στο «ποιος είναι ο καταλληλότερος για πρωθυπουργός» χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμα η ίδρυση του κόμματος Καρυστιανού έχει φέρει «αϋπνίες» στο Μαξίμου και ας προσποιούνται πως «ακόμα δεν ασχολούνται».

Οι ίδιοι υπερηφανευόντουσαν 8 χρόνια γι’ αυτό.
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.422
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936
Στο 100 ενεργοποιούνται αυτόματα
Είπε μια μ@λακια το @υτιστικό τέως γκαρσονακι και τσιμπήσατε. Δηλαδή ο κλώνος μόνο από το nr.100 και πάνω μπορεί να ψηφίσει κι όχι από το nr.1? Βέβαια αυτό το λέει γιατί κρίνει από τον εαυτό του δηλαδή όταν είδε ότι σφίγγουν οι κώλοι στην πρώτη κατοσταρα έβγαλε τους κλώνους απ' το μανίκι του για να ψηφίσουν κι αυτοι. Παλιά του τέχνη κόσκινο.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
Νομίζω οτι ε΄πιτηδες δεν θέλεις να καταλάβεις.
Με όλο αυτό το χυδαίο σύστημα των αντεγκλήσεων των πολιτικών δεν συμφωνώ. Απο εκεί και πέρα, εφ όσον είναι έτσι , δεν είναι θέμα συζήτησης για έναν.
Και όλο αυτό γίνεται μεταξύ τους, πολιτικοί και οι περί αυτούς.
Ο Βορίδης προφανώς είναι άλλη πέρίπτωση γιατί έγινε μπροστά στα παιδιά. Αν διάβασες γιαυτό φώναζαν και οχι για τον προπυλακισμό γενικά (απέξω απέξω ανέφεραν το γενικά).
Τώρα έγινε ολόκληρη συζήτηση για το πόσο στοιχίζει το παλτό που φόραγε στα τρακτερ. Το ίδιο είχε γίνει και με τον Βαρουφάκη που πήγε στο eurogroup με τα δερμάτινα.
Όλα αυτά είναι η παραπολιτική. Καλώς ή κακώς υπάρχει και δείξε μου έναν που το καυτηριάζει προς όλες τις κατευθύνσεις. Όλοι το καυτηριάζουν οταν πρόκειται για τους ίδιους ή τους πολιτικούς που συμπαθούν.
Για την Ζωή αν θυμάμαι καλά , έχω πει για την τρόπο που συμπεριφέρεται στην Βουλή (χρόνος ομιλίας, κωλυσιεργία κλπ) και οχι για ειρωνίες προς εξεταζόμενους.
Για την Καρυστιανού, σου είπα οτι κάνει λάθος επικοινωνιακό. Κάνει διάφορα μπρος πίσω και δεν λέει θέσεις . Δεν μπορείς να πηγαίνεις στα τρακτέρ και να μην έχεις πει θέσεις. Αυτό είναι το λάθος....
Όταν πει θέσεις (σου έχω ξαναπεί τι εννοώ θέσεις) , θα τα πούμε

Εγώ με αυτή την λογική δεν μπορώ να συμβαδίσω

αλλά ακόμα και σε αυτή την λογική το να πιάνουν στο στόμα τους την σχέση που έχει αυτή με το νεκρό παιδί της και να λενε ότι το εκμεταλλεύεται για να φτιάξει κόμμα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα γιαούρτια που έφαγε ο βόριδης μπροστά στο παιδί του.

Τώρα αυτά που λέω δεν τα λέω για ένα περιστατικό...τις τελευταίες μέρες...έχουν αναλάβει όλες οι εκπομπές...από τις πιο σοβαρές μέχρι τις πιο ηλίθιες κουτσομπολίστηκες και μιλάνε για την καρυστιανού....και με τρόπο τέτοιο που όχι απλά δεν την σέβονται ως άνθρωπο χαροκαμμένο αλλά αν ακούσεις είναι λες και έχει κάνει κανένα έγκλημα.

Νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω τι γίνεται και γιατί?

Τέσπα...και από το παλτό μόνο να καταλάβεις...ότι δεν έχουν τι άλλο να της προσάψουν....μήπως ρώτησαν κανέναν βουλευτή πως μπήκε στην πολιτική με 2 ακίνητα και τώρα έχει 82? Γελοία πράγματα...και γελοίοι όσοι το αναπαράγουν....λες και δεν μπορεί κάποιος που έχει μια οικονομική επιφάνεια να πάρει παλτό 3Κ

όταν παίρνει αι φον 1200ε η καιτούλα από το κερατσίνι με μισθό 600 ευρώ...

Στο τελευταίο δεν διαφωνούμε...όταν ακούσω θέσεις θα κρίνω και εγώ τις θέσεις...και όχι σαν κουτσομπόλα τι φοράει κτλπ
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.060
Like
12.125
Πόντοι
2.606
Εγώ με αυτή την λογική δεν μπορώ να συμβαδίσω

αλλά ακόμα και σε αυτή την λογική το να πιάνουν στο στόμα τους την σχέση που έχει αυτή με το νεκρό παιδί της και να λενε ότι το εκμεταλλεύεται για να φτιάξει κόμμα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα γιαούρτια που έφαγε ο βόριδης μπροστά στο παιδί του.

Τώρα αυτά που λέω δεν τα λέω για ένα περιστατικό...τις τελευταίες μέρες...έχουν αναλάβει όλες οι εκπομπές...από τις πιο σοβαρές μέχρι τις πιο ηλίθιες κουτσομπολίστηκες και μιλάνε για την καρυστιανού....και με τρόπο τέτοιο που όχι απλά δεν την σέβονται ως άνθρωπο χαροκαμμένο αλλά αν ακούσεις είναι λες και έχει κάνει κανένα έγκλημα.

Νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω τι γίνεται και γιατί?

Τέσπα...και από το παλτό μόνο να καταλάβεις...ότι δεν έχουν τι άλλο να της προσάψουν....μήπως ρώτησαν κανέναν βουλευτή πως μπήκε στην πολιτική με 2 ακίνητα και τώρα έχει 82? Γελοία πράγματα...και γελοίοι όσοι το αναπαράγουν....λες και δεν μπορεί κάποιος που έχει μια οικονομική επιφάνεια να πάρει παλτό 3Κ

όταν παίρνει αι φον 1200ε η καιτούλα από το κερατσίνι με μισθό 600 ευρώ...

Στο τελευταίο δεν διαφωνούμε...όταν ακούσω θέσεις θα κρίνω και εγώ τις θέσεις...και όχι σαν κουτσομπόλα τι φοράει κτλπ
Εχεις επενδυσει παρα πολυ συναισθηματικα σε ολο αυτο που οταν σκασει η φουσκα φοβαμαι οτι θα πληγωθεις πολυ:coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.460
Like
49.283
Πόντοι
10.131
Εγώ με αυτή την λογική δεν μπορώ να συμβαδίσω

αλλά ακόμα και σε αυτή την λογική το να πιάνουν στο στόμα τους την σχέση που έχει αυτή με το νεκρό παιδί της και να λενε ότι το εκμεταλλεύεται για να φτιάξει κόμμα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα γιαούρτια που έφαγε ο βόριδης μπροστά στο παιδί του.

Τώρα αυτά που λέω δεν τα λέω για ένα περιστατικό...τις τελευταίες μέρες...έχουν αναλάβει όλες οι εκπομπές...από τις πιο σοβαρές μέχρι τις πιο ηλίθιες κουτσομπολίστηκες και μιλάνε για την καρυστιανού....και με τρόπο τέτοιο που όχι απλά δεν την σέβονται ως άνθρωπο χαροκαμμένο αλλά αν ακούσεις είναι λες και έχει κάνει κανένα έγκλημα.
Το χαροκαμένη μανα τυπε τελειώνει επίσημα (ανεπίσημα εχει ηδη τελειώσει) την ημερα που θα ιδρυση το κομμα, απο εκείνη την στιγμη θα φαει ολοι την σκατιλα που τρωνε και ολοι οι αλλοι αρχηγοί κομματων.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
λες και δεν μπορεί κάποιος που έχει μια οικονομική επιφάνεια να πάρει παλτό 3Κ
κι λάκης έχει ακριβή καμπαρντίνα,
τελευταία, γκρινιάζει, όμως, ότι ακρίβυναν πολύ τα αγγούρια στο σούπερ

ε, ας πάρει εποχιακά...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
Το χαροκαμένη μανα τυπε τελειώνει επίσημα (ανεπίσημα εχει ηδη τελειώσει) την ημερα που θα ιδρυση το κομμα, απο εκείνη την στιγμη θα φαει ολοι την σκατιλα που τρωνε και ολοι οι αλλοι αρχηγοί κομματων.
Δηλαδή τύπε ένας αρχηγός κόμματος που πέθανε το παιδί του πρέπει να δέχεται σχόλια ότι το εκμεταλλεύεται προς όφελος του?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
κι λάκης έχει ακριβή καμπαρντίνα,
τελευταία, γκρινιάζει, όμως, ότι ακρίβυναν πολύ τα αγγούρια στο σούπερ

ε, ας πάρει εποχιακά...
του λάκη έχει 5Κ αν θυμάμαι καλά αλλά ίσως είναι πιο ακριβή γιατί έρχεται σετ με το σπαθί
vulF0iqX5z7AW1pdZ572zwsMRMB-683x1024-3044319605.jpg
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.060
Like
12.125
Πόντοι
2.606

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
του λάκη έχει 5Κ αν θυμάμαι καλά αλλά ίσως είναι πιο ακριβή γιατί έρχεται σετ με το σπαθί
Σαουλίνο ... επειδή πήγα στο πατρικό .... έτυχε και βρήκα κάποια πραγματάκια.
Θες να δεις την καπαρντίνα που έχεις ερωτευτεί ; Πριβέ φωτογραφία .
Αφού είσαι δικό μου παιδί . Λόγω ψήφου σε Κλαούντια.

Σε μερικούς μήνες μπορεί να βάλω φωτογραφία και φαλτσέτα για να ρημάξει κι άλλο τη ζωή ναυαγίου
που έχει μοναδικό σκοπό τις ψηφοφορίες εδώ μέσα, δική του δήλωση .
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.060
Like
12.125
Πόντοι
2.606
κι λάκης έχει ακριβή καμπαρντίνα,
τελευταία, γκρινιάζει, όμως, ότι ακρίβυναν πολύ τα αγγούρια στο σούπερ

ε, ας πάρει εποχιακά...
μηπως νομιζει οτι χρεωνωνται αναλογως το μηκος και ανυσηχει
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.836
Like
29.907
Πόντοι
6.256
Σαουλίνο ... επειδή πήγα στο πατρικό .... έτυχε και βρήκα κάποια πραγματάκια.
Θες να δεις την καπαρντίνα που έχεις ερωτευτεί ; Πριβέ φωτογραφία .
Αφού είσαι δικό μου παιδί . Λόγω ψήφου σε Κλαούντια.

Σε μερικούς μήνες μπορεί να βάλω φωτογραφία και φαλτσέτα για να ρημάξει κι άλλο τη ζωή ναυαγίου
που έχει μοναδικό σκοπό τις ψηφοφορίες εδώ μέσα, δική του δήλωση .
τι πατρικό δηλαδή πήρες μία το 1998 και τελείωσε?

δεν την ανανεώνεις κάθε 2-3 χρόνια?

τι φτώχεια είναι αυτή :confused:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
τι φτώχεια είναι αυτή :confused:
Δεν έχω φίλους με καγιέν που τρώνε σε χλιδάτα ρεστοράν .... οπότε δεν έχω θέμα !

 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom