Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 29 άτομα (5 μέλη και 24 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.694
Κριτικές
173
Like
39.933
Πόντοι
38.529
Ενώ με τακαΤακη στο τιμόνι πάμε πρίμα σε όλα- όλα τα χει λύσει. Ακόμη κ το κόμμα του χρεοκοπημένο είναι και ρίχνει φέσι ακόμη κ στην ΔΕΗ του. Σε λίγο που θα γίνουν και εναέρια Τέμπη να δεις γέλιο. Θα κρύβονται πάλι όπως το 2009 με την κρίση που έφεραν οι ίδιοι λόγω του πλειστεισον-.
Γιατι ειπα εγω να ψηφισει Κουλη..
Εχει αλλα 40 κομματα..διαβασε τις θεσεις τους και
ψηφισε αναλογα..
Η συγκεκριμενη δεν εχει διατυπωσεις θεσεις για κανενα θεμα,
οποτε τι να την ψηφισεις?
 

DickWinters

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2022
Μηνύματα
467
Like
1.240
Πόντοι
201
Γιατι ειπα εγω να ψηφισει Κουλη..
Εχει αλλα 40 κομματα..διαβασε τις θεσεις τους και
ψηφισε αναλογα..
Η συγκεκριμενη δεν εχει διατυπωσεις θεσεις για κανενα θεμα,
οποτε τι να την ψηφισεις?
Θέσεις.... κοροϊδευόμαστε τώρα.
40 κόμματα.... κοροϊδευόμαστε ξανά.
Τα κόμματα είναι 2: Κούλης είναι το ένα και να πάει να γαμηθεί ο Κούλης είναι το δευτερο.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.694
Κριτικές
173
Like
39.933
Πόντοι
38.529
γιατί ποιος άλλος έχει θέσεις ΚΑΙ μάλιστα δικές του???

ποτέ ψήφισες εσύ με πρόγραμμα?

και αν είσαι νέα δημοκρατία ποτέ σε ρώτησαν για να σου κόψουν τα δώρα? να τρώνε τα λεφτά σου στη Ουκρανία? να τρώει ο γείτονας σου τον ιδρώτα σου μέσω του οπεκεπε ? να σε κάνουν πολίτη βήτα διαλογής χειμώνα καλοκαίρι ενώ ο τουρίστας ηταν προνομιούχος .... ηταν σε πρόγραμμα όλα αυτά?
Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
Οι θέσεις καλές και άγιες. Πρέπει να υπάρχουν. Αλλά πρέπει να υπάρχει και το πως.
Π.χ. Κάποτε έλεγαν οχι ράντζα στα νοσοκομεία. Σωστό , δεν υπάρχει αμφιβολία. Αλλά αυτός που το λέει ,πρέπει να μας πει και πως θα το κάνει, που θα βρει τα λεφτά, τι αλλαγές θα κάνει στο σύστημα κλπ. Απλά και κατανοητά απο τον μέσο πολίτη.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
λαϊκή δεξιά,
σαν καραμανλής...

με τους αγρότες, εκκλησία, υπαξιωματικούς
 

stakaman21

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2012
Μηνύματα
637
Like
942
Πόντοι
86
Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
Δεν πας με την παράδοση τύπε? Ότι ψηφίζει η οικογένεια?
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.035
Κριτικές
21
Like
9.583
Πόντοι
2.046
Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
Δεν εχει λογικη αυτο που λες φιλε.
Για να καταλαβεις.. σε καλυπτει το προγραμμα της νδ και τους ψηφιζεις, δεν το τηρουν ομως, εσυ στις επομενες πας σε αλλο κομμα που δεν βγαινει ομως, ε πως θα μαθεις αν αυτο το κομμα θα τηρησει το προγραμμα που σ εκανε να τους ψηφισεις;
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.293
Πόντοι
1.056
Το καινούργιο αυτό κόμμα προβλέπω να κάνει πιο πολύ ζημιά στα άλλα αντιπολιτευόμενα κόμματα, από τα οποία πολλά θα μείνουν εκτός Βουλής, παρά στη Νέα Δημοκρατία. Μακάρι να βγω ψεύτης!
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.694
Κριτικές
173
Like
39.933
Πόντοι
38.529
Δεν εχει λογικη αυτο που λες φιλε.
Για να καταλαβεις.. σε καλυπτει το προγραμμα της νδ και τους ψηφιζεις, δεν το τηρουν ομως, εσυ στις επομενες πας σε αλλο κομμα που δεν βγαινει ομως, ε πως θα μαθεις αν αυτο το κομμα θα τηρησει το προγραμμα που σ εκανε να τους ψηφισεις;
Και ποιος σου ειπε οτι το κομμα που θα επιλεξεις θα κερδισει τις εκλογες 100%?
Το στηριζεις μεχρι του αντιθετου η αν σου αρεσει κανενα αλλο.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.538
Κριτικές
207
Like
67.659
Πόντοι
48.917
Το να χανει καποιος ως ατομο η ως λαος τον καιρο του ,δεν ειναι ο,τι καλυτερο... Και πιστευω ( οχι ως τυφλη πιστη,ως απορροια γνωσεων το λεω ) οτι αυτο θα γινη και με το κομμα της κυριας Καρυστιανου. Απ οσα διαβαζω οτι λεει, ( δεν βλεπω καναλια), συμπεραινω, ας το πω λακωνικα,να μην τρωω χωρο κ το χρονο σας, οτι θα δημιουργησουν ενα "Νικη" Νο 2. Θα εισρευσει ο καθε διψασμενος για χρημα πονηρος πολιτευτακος , θα πλαισιωθουν απο τους ιδιους "χορηγους" που ηδη ριχνουν λεφτα και στα υπολιοπα κομματα, θα γινει ενα τουρλουμπουκι απο βλαχια,χλιδα και πρωιναδικο και στο τελος θα απιρροφηθουν απο τις μεγαλες Ανων.Εταιριες - Μαφιες που μονοπωλοιυν την "πολιτικη" ( αλλο που δε θα θελουν). Ηδη ξεκινησε ασχημα, κοροιδευοντας τους υποψηφιους ψηφοφορους της, οτι " δε θελει σχεση με πολιτικους" και αμεσως εβγαλε απ τι μανικι τον φαραντουρη,που τον προβαλλουν εδω και κατι μηνες ολα τα βρωμοκαναλα και τα ΜΜΕ, εναν κατασκευασμενο απο το βαθυ κρατος δηλαδη. Αυτο και μονο αρκει για να καταλαβουμε ποσο υποτιμα τη νοημοσυνη μας.
K τι προτείνεις ....;;;;;Μητσοτάκης ή αλλιώς χάος ;
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.035
Κριτικές
21
Like
9.583
Πόντοι
2.046
Και ποιος σου ειπε οτι το κομμα που θα επιλεξεις θα κερδισει τις εκλογες 100%?
Το στηριζεις μεχρι του αντιθετου η αν σου αρεσει κανενα αλλο.
Αρα δεν θα τους ψηφισεις για το προγραμμα τους αφου δεν ειναι σιγουρο οτι θα εκλεγουν.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.694
Κριτικές
173
Like
39.933
Πόντοι
38.529
Αρα δεν θα τους ψηφισεις για το προγραμμα τους αφου δεν ειναι σιγουρο οτι θα εκλεγουν.
Οι κκεδες γιατι το ψηφιζουν?για το προγραμμα που υποσχεται,
τις μπαρουφες για λαικα στρωματα και πουτσες κοκκινεσ.
Δεν βγαινει ποτε πρωτο και ομως στηριζουν μεχρι τελευταιας ρανιδος.
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.035
Κριτικές
21
Like
9.583
Πόντοι
2.046
Το καινούργιο αυτό κόμμα προβλέπω να κάνει πιο πολύ ζημιά στα άλλα αντιπολιτευόμενα κόμματα, από τα οποία πολλά θα μείνουν εκτός Βουλής, παρά στη Νέα Δημοκρατία. Μακάρι να βγω ψεύτης!
Οι βολεμενοι θα ψηφισουν νδ αυτο ειναι στανταρ.Οι περισσοτεροι απο τους αλλους θα πανε στην Μαρια. Ειναι η λεγομενη ψηφος διαμαρτυριας.
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.035
Κριτικές
21
Like
9.583
Πόντοι
2.046
Οι κκεδες γιατι το ψηφιζουν?για το προγραμμα που υποσχεται,
τις μπαρουφες για λαικα στρωματα και πουτσες κοκκινεσ.
Δεν βγαινει ποτε πρωτο και ομως στηριζουν μεχρι τελευταιας ρανιδος.
Απλα πορωμενοι! Για αυτο ειναι στα ιδια επιπεδα παντα.
 

stakaman21

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2012
Μηνύματα
637
Like
942
Πόντοι
86
Οι βολεμενοι θα ψηφισουν νδ αυτο ειναι στανταρ.Οι περισσοτεροι απο τους αλλους θα πανε στην Μαρια. Ειναι η λεγομενη ψηφος διαμαρτυριας.
Υπάρχει και ο Τσίπρας μη βιάζεσαι...
 

stakaman21

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2012
Μηνύματα
637
Like
942
Πόντοι
86

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom