Διεγράφη από τον συριζαΓιατι εχει τις λιγότερες ωρες πρέζας
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόμμα Καρυστιανού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 127K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 24 άτομα (2 μέλη και 22 επισκέπτες)
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.694
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.929
- Πόντοι
- 38.529
Γιατι ειπα εγω να ψηφισει Κουλη..Ενώ με τακαΤακη στο τιμόνι πάμε πρίμα σε όλα- όλα τα χει λύσει. Ακόμη κ το κόμμα του χρεοκοπημένο είναι και ρίχνει φέσι ακόμη κ στην ΔΕΗ του. Σε λίγο που θα γίνουν και εναέρια Τέμπη να δεις γέλιο. Θα κρύβονται πάλι όπως το 2009 με την κρίση που έφεραν οι ίδιοι λόγω του πλειστεισον-.
Εχει αλλα 40 κομματα..διαβασε τις θεσεις τους και
ψηφισε αναλογα..
Η συγκεκριμενη δεν εχει διατυπωσεις θεσεις για κανενα θεμα,
οποτε τι να την ψηφισεις?
DickWinters
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 467
- Like
- 1.240
- Πόντοι
- 201
Θέσεις.... κοροϊδευόμαστε τώρα.Γιατι ειπα εγω να ψηφισει Κουλη..
Εχει αλλα 40 κομματα..διαβασε τις θεσεις τους και
ψηφισε αναλογα..
Η συγκεκριμενη δεν εχει διατυπωσεις θεσεις για κανενα θεμα,
οποτε τι να την ψηφισεις?
40 κόμματα.... κοροϊδευόμαστε ξανά.
Τα κόμματα είναι 2: Κούλης είναι το ένα και να πάει να γαμηθεί ο Κούλης είναι το δευτερο.
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.694
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.929
- Πόντοι
- 38.529
Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.γιατί ποιος άλλος έχει θέσεις ΚΑΙ μάλιστα δικές του???
ποτέ ψήφισες εσύ με πρόγραμμα?
και αν είσαι νέα δημοκρατία ποτέ σε ρώτησαν για να σου κόψουν τα δώρα? να τρώνε τα λεφτά σου στη Ουκρανία? να τρώει ο γείτονας σου τον ιδρώτα σου μέσω του οπεκεπε ? να σε κάνουν πολίτη βήτα διαλογής χειμώνα καλοκαίρι ενώ ο τουρίστας ηταν προνομιούχος .... ηταν σε πρόγραμμα όλα αυτά?
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
Οι θέσεις καλές και άγιες. Πρέπει να υπάρχουν. Αλλά πρέπει να υπάρχει και το πως.Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
Π.χ. Κάποτε έλεγαν οχι ράντζα στα νοσοκομεία. Σωστό , δεν υπάρχει αμφιβολία. Αλλά αυτός που το λέει ,πρέπει να μας πει και πως θα το κάνει, που θα βρει τα λεφτά, τι αλλαγές θα κάνει στο σύστημα κλπ. Απλά και κατανοητά απο τον μέσο πολίτη.
pezoporos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 6.372
- Κριτικές
- 8
- Like
- 4.360
- Πόντοι
- 786
λαϊκή δεξιά,Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
σαν καραμανλής...
με τους αγρότες, εκκλησία, υπαξιωματικούς
stakaman21
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 637
- Like
- 942
- Πόντοι
- 86
Δεν πας με την παράδοση τύπε? Ότι ψηφίζει η οικογένεια?Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.694
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.929
- Πόντοι
- 38.529
Νο, οταν ημουν 18 πηγαινα ,τωρα οχι.Δεν πας με την παράδοση τύπε? Ότι ψηφίζει η οικογένεια?
North people
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 7 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 3.035
- Κριτικές
- 21
- Like
- 9.583
- Πόντοι
- 2.046
Δεν εχει λογικη αυτο που λες φιλε.Ολοι εχουν προγραμμα,αν δεν το τηρουν,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Οποτε πας σε αλλο,μεχρι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει..
Εννοειτε βλεπω θεσεις πριν ψηφισω κομμα,
δεν ριχνω ψηφο βαση ομορφιας!
Για να καταλαβεις.. σε καλυπτει το προγραμμα της νδ και τους ψηφιζεις, δεν το τηρουν ομως, εσυ στις επομενες πας σε αλλο κομμα που δεν βγαινει ομως, ε πως θα μαθεις αν αυτο το κομμα θα τηρησει το προγραμμα που σ εκανε να τους ψηφισεις;
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.694
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.929
- Πόντοι
- 38.529
Και ποιος σου ειπε οτι το κομμα που θα επιλεξεις θα κερδισει τις εκλογες 100%?Δεν εχει λογικη αυτο που λες φιλε.
Για να καταλαβεις.. σε καλυπτει το προγραμμα της νδ και τους ψηφιζεις, δεν το τηρουν ομως, εσυ στις επομενες πας σε αλλο κομμα που δεν βγαινει ομως, ε πως θα μαθεις αν αυτο το κομμα θα τηρησει το προγραμμα που σ εκανε να τους ψηφισεις;
Το στηριζεις μεχρι του αντιθετου η αν σου αρεσει κανενα αλλο.
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.536
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.637
- Πόντοι
- 48.917
K τι προτείνεις ....;;;;;Μητσοτάκης ή αλλιώς χάος ;Το να χανει καποιος ως ατομο η ως λαος τον καιρο του ,δεν ειναι ο,τι καλυτερο... Και πιστευω ( οχι ως τυφλη πιστη,ως απορροια γνωσεων το λεω ) οτι αυτο θα γινη και με το κομμα της κυριας Καρυστιανου. Απ οσα διαβαζω οτι λεει, ( δεν βλεπω καναλια), συμπεραινω, ας το πω λακωνικα,να μην τρωω χωρο κ το χρονο σας, οτι θα δημιουργησουν ενα "Νικη" Νο 2. Θα εισρευσει ο καθε διψασμενος για χρημα πονηρος πολιτευτακος , θα πλαισιωθουν απο τους ιδιους "χορηγους" που ηδη ριχνουν λεφτα και στα υπολιοπα κομματα, θα γινει ενα τουρλουμπουκι απο βλαχια,χλιδα και πρωιναδικο και στο τελος θα απιρροφηθουν απο τις μεγαλες Ανων.Εταιριες - Μαφιες που μονοπωλοιυν την "πολιτικη" ( αλλο που δε θα θελουν). Ηδη ξεκινησε ασχημα, κοροιδευοντας τους υποψηφιους ψηφοφορους της, οτι " δε θελει σχεση με πολιτικους" και αμεσως εβγαλε απ τι μανικι τον φαραντουρη,που τον προβαλλουν εδω και κατι μηνες ολα τα βρωμοκαναλα και τα ΜΜΕ, εναν κατασκευασμενο απο το βαθυ κρατος δηλαδη. Αυτο και μονο αρκει για να καταλαβουμε ποσο υποτιμα τη νοημοσυνη μας.
North people
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 7 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 3.035
- Κριτικές
- 21
- Like
- 9.583
- Πόντοι
- 2.046
Αρα δεν θα τους ψηφισεις για το προγραμμα τους αφου δεν ειναι σιγουρο οτι θα εκλεγουν.Και ποιος σου ειπε οτι το κομμα που θα επιλεξεις θα κερδισει τις εκλογες 100%?
Το στηριζεις μεχρι του αντιθετου η αν σου αρεσει κανενα αλλο.
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.694
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.929
- Πόντοι
- 38.529
Οι κκεδες γιατι το ψηφιζουν?για το προγραμμα που υποσχεται,Αρα δεν θα τους ψηφισεις για το προγραμμα τους αφου δεν ειναι σιγουρο οτι θα εκλεγουν.
τις μπαρουφες για λαικα στρωματα και πουτσες κοκκινεσ.
Δεν βγαινει ποτε πρωτο και ομως στηριζουν μεχρι τελευταιας ρανιδος.
North people
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 7 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 3.035
- Κριτικές
- 21
- Like
- 9.583
- Πόντοι
- 2.046
Οι βολεμενοι θα ψηφισουν νδ αυτο ειναι στανταρ.Οι περισσοτεροι απο τους αλλους θα πανε στην Μαρια. Ειναι η λεγομενη ψηφος διαμαρτυριας.Το καινούργιο αυτό κόμμα προβλέπω να κάνει πιο πολύ ζημιά στα άλλα αντιπολιτευόμενα κόμματα, από τα οποία πολλά θα μείνουν εκτός Βουλής, παρά στη Νέα Δημοκρατία. Μακάρι να βγω ψεύτης!
mixalis k.
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Νοε 2012
- Μηνύματα
- 10.559
- Like
- 10.904
- Πόντοι
- 3.656
Aπ την ευρωομάδαΔιεγράφη από τον συριζα
Προς το παρον
North people
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 7 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 3.035
- Κριτικές
- 21
- Like
- 9.583
- Πόντοι
- 2.046
Απλα πορωμενοι! Για αυτο ειναι στα ιδια επιπεδα παντα.Οι κκεδες γιατι το ψηφιζουν?για το προγραμμα που υποσχεται,
τις μπαρουφες για λαικα στρωματα και πουτσες κοκκινεσ.
Δεν βγαινει ποτε πρωτο και ομως στηριζουν μεχρι τελευταιας ρανιδος.
stakaman21
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 637
- Like
- 942
- Πόντοι
- 86
Υπάρχει και ο Τσίπρας μη βιάζεσαι...Οι βολεμενοι θα ψηφισουν νδ αυτο ειναι στανταρ.Οι περισσοτεροι απο τους αλλους θα πανε στην Μαρια. Ειναι η λεγομενη ψηφος διαμαρτυριας.
Κώστας Λαδάκης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 25.350
- Κριτικές
- 8
- Like
- 13.878
- Πόντοι
- 2.886
Υπάρχει και ο Τσίπρας μη βιάζεσαι...
Με το βιβλίο που έγραψε , μάλλον αυτοκαταστράφηκε πολιτικά
stakaman21
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 637
- Like
- 942
- Πόντοι
- 86
Ισα ισα... έγινε την κατάλληλη στιγμή θεωρώ με το κατάλληλο rebranding που ακόμα και οι πιο πετυχημένοι διαφημιστές το ζήλεψανΜε το βιβλίο που έγραψε , μάλλον αυτοκαταστράφηκε πολιτικά![]()