Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 126K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (5 μέλη και 16 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
o πρωκτοάρης χθες δεν έχασε χρόνο έπιασε δουλειά με το καλημέρα..

είπε ότι διακρίνει κάτι αυταρχικό στην καρυστιανού :2funny::2funny::2funny:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.156
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Ισχύει, γιατί αγχώνονται οι νεοδημοκράτες τόσο πολύ ;;


Ψηφίζετε Καρυστιανου?​

  • Ναι​

    Ψήφοι: 41 49,4%
  • Οχι​

    Ψήφοι: 42 50,6%
Λυπάμαι, δεν μπορώ να αποδεχτώ τα αποτελέσματα του σαη μας.
Αν θέλεις τώρα να μας ανεβάσεις κανένα καινούριο πολ από το φατσοβιβλίο εδώ είμαστε :coffee:
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.967
Κριτικές
2
Like
15.289
Πόντοι
3.836
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αγχώνεστε πάντως όλοι σας.
Και κόμμα μπορεί να φτιάξει, κανείς δεν θα την εμποδίσει ΚΑΙ θα υπάρχει άφθονος χρόνος μέχρι τις εκλογές για να παρουσιάσει το τι πραγματικά είναι ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ.
Στο ίδιο τσουβάλι με τον Κασέλ δεν θα τη βάλω.
Μην ξεχνάτε όμως πως και αυτός ως σωτήρας εμφανίστηκε και τώρα μαζεύει τα κομμάτια του μιας και αποδείχτηκε φελλός.
Επίσης μην ξεχνάτε και τον αγώνα που έκανε τύπος στο σαη υπέρ του Κασελ και τώρα είναι απλά εξαφανισμένος
Ο Κασέλ ήταν ένα πλούσιο παιδί Golden Boy που την μια μέρα ήταν Τρίτη και την Τετάρτη όταν ανοίξαμε τις τηλεοράσεις όλα τα κανάλια παίζαν πως απαρνήθηκε την Αμερική και τα δισεκατομμύρια του για να έρθει στην χώρα που τον γέννησε να την στήριξη μπαίνοντας στην πολιτική.

Και μόνο που σε παίζουν τα αρδακια ως σωτήρα καταλαβαίνεις χωρίς πολλά πολλά που θα πάει το πράγμα
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.156
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Ο Κασέλ ήταν ένα πλούσιο παιδί Golden Boy που την μια μέρα ήταν Τρίτη και την Τετάρτη όταν ανοίξαμε τις τηλεοράσεις όλα τα κανάλια παίζαν πως απαρνήθηκε την Αμερική και τα δισεκατομμύρια του για να έρθει στην χώρα που τον γέννησε να την στήριξη μπαίνοντας στην πολιτική.

Και μόνο που σε παίζουν τα αρδακια ως σωτήρα καταλαβαίνεις χωρίς πολλά πολλά που θα πάει το πράγμα
Γράφεις εσύ τώρα ένα επιχείρημα.
Να το σεβαστούμε.
Μα δε μου λες κάτι άλλο, μήπως βλέπεις κάμποσα αρδάκια (όχι ΟΛΑ, κάμποσα, αλήθεια είναι) να σου παρουσιάζουν την Καρυστιανού ως σωτήρα???
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306
Λυπάμαι, δεν μπορώ να αποδεχτώ τα αποτελέσματα του σαη μας.
Αν θέλεις τώρα να μας ανεβάσεις κανένα καινούριο πολ από το φατσοβιβλίο εδώ είμαστε :coffee:

To troll το Σπύρο που τρέχει σήμερα σε Πορτοσάλτε και τους επόμενους και μιλάει για τη Μαρία σου κάνει ;;
Αυτή δεν είναι καλή δημοσκόπηση ; :coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
η γαλάζια σέκτα δεν τρέμει την καρυστιανού επειδή φοβάται ότι θα της φάει την αυτοδυναμία (αυτή την έχει χαιρετήσει καιρό τώρα...)

ξέρουν ότι σε κάθε κλάδο έχουν γαλάζιες σκουληκαντέρες...είτε συνδικαλιστές, είτε δημόσιους υπαλλήλους...είτε αυτούς που ταίζουν με τον δημόσιο κουμπαρά....έχουν κόσμο...στην Ελλάδα δεν πάσχουμε από σιχαμερούς ζητιάνους με ανοιχτή την παλάμη....

έχουν μετρήσει τα ποσοστά τους ξέρουν τι θα πάρουν....

αυτό που δεν θέλουν είναι η καρυστιανού από το βήμα της βουλής σε καθημερινή βάση να θυμίζει σε όλους (και τους ψηφοφόρους τους) τα τέμπη και την γενική σαπίλα τους

το ίδιο πρέπει να φοβάται και η ζωή που θα χάσει το μόνο χαρτί της :confused:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.156
Like
5.588
Πόντοι
2.356
To troll το Σπύρο που τρέχει σήμερα σε Πορτοσάλτε και τους επόμενους και μιλάει για τη Μαρία σου κάνει ;;
Αυτή δεν είναι καλή δημοσκόπηση ; :coffee:
Πιο πίσω ένας τύπος έγραψε κάτι για δημοσκοπήσεις.
Άχρηστες είναι.
Ή μάλλον, για να μην είμαστε τελείως αρνητικοί, χρήσιμες για το διάστημα που κλείνουν οι κάλπες μέχρι να βγουν τα πρώτα αποτελέσματα.
Πάει πιο εύκολα η πίτσα-μπύρα προς τα κάτω.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306
Πιο πίσω ένας τύπος έγραψε κάτι για δημοσκοπήσεις.
Άχρηστες είναι.
Ή μάλλον, για να μην είμαστε τελείως αρνητικοί, χρήσιμες για το διάστημα που κλείνουν οι κάλπες μέχρι να βγουν τα πρώτα αποτελέσματα.
Πάει πιο εύκολα η πίτσα-μπύρα προς τα κάτω.

Συμφωνώ άχρηστες είναι... για εμάς.:coffee:
Οπότε τι αγχώνονται οι νεοδημοκράτες
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.447
Κριτικές
6
Like
16.695
Πόντοι
3.936

Συνημμένα

  • family-guy-peter-griffin.gif
    family-guy-peter-griffin.gif
    488,3 KB · Εμφανίσεις: 10

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.447
Κριτικές
6
Like
16.695
Πόντοι
3.936
Συμφωνώ άχρηστες είναι... για εμάς.:coffee:
Οπότε τι αγχώνονται οι νεοδημοκράτες
τα λευκά και οι αναποφάσιστοι είναι πολλοί επομένως μπορεί σαν ψήφο διαμαρτυρίας να συγκεντρωθούν όλοι αυτοί εκεί -στο νέο κόμμα της εν λόγω κυριας- γι αυτό τους έχει τσούξει η σουφρα τους και έχουν αυτή την ανησυχία μη ανατραπούν κ χάσουν την κουτάλα, φαίνεται ότι αρχίζουν κ χάνουν τον ύπνο τους
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306
τα λευκά και οι αναποφάσιστοι είναι πολλοί επομένως μπορεί σαν ψήφο διαμαρτυρίας να συγκεντρωθούν όλοι αυτοί εκεί -στην εν λόγω κυρια- γι αυτό τους έχει τσούξει η σουφρα τους και έχουν αυτή την ανησυχία μη ανατραπούν κ χάσουν την κουτάλα

Τα λευκά και αναποφάσιστα έχουν αυξηθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. Λογικά η ΝΔ είναι γύρω στο 20% και για αυτό τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν....
Βέβαια οι δημοσκοπήσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο :coffee:
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.447
Κριτικές
6
Like
16.695
Πόντοι
3.936
o πρωκτοάρης χθες δεν έχασε χρόνο έπιασε δουλειά με το καλημέρα..
είπε ότι διακρίνει κάτι αυταρχικό στην καρυστιανού :2funny:
Ο γ@μιας του ο τακαΤ@κης είναι αυταρχικός σε αυτόν που παίρνει τσιμπούκια καθημερινά πιο κάτω απ' τις αμυγδαλές. Απορώ πριν ένα μήνα που τον έλεγε: Ζαβο και βλαμμένο- στο πρωινάδικό τι να συνεβει; Άργησε ή του έκοψε το μηνιαίο φακελάκι κι άρχισε να κελαηδαει αρνητικα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: riding

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.967
Κριτικές
2
Like
15.289
Πόντοι
3.836
Τα λευκά και αναποφάσιστα έχουν αυξηθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. Λογικά η ΝΔ είναι γύρω στο 20% και για αυτό τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν....
Βέβαια οι δημοσκοπήσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο :coffee:
Σ εμάς και στις εκλογές μπορεί όχι,σ αυτούς όμως που είναι η δουλειά τους παίζουν και μάλιστα μεγάλο
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.849
Πόντοι
2.306
Σ εμάς και στις εκλογές μπορεί όχι,σ αυτούς όμως που είναι η δουλειά τους παίζουν και μάλιστα μεγάλο
Συμφωνώ άχρηστες είναι... για εμάς.:coffee:
Οπότε τι αγχώνονται οι νεοδημοκράτες

Το έγραψα πιο πάνω στον τύπο που πάει να το παίξει έξυπνος ενώ είναι νεοδημοκράτης. :2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Ο γ@μιας του ο τακαΤ@κης είναι αυταρχικός σε αυτόν που παίρνει τσιμπούκια καθημερινά πιο κάτω απ' τις αμυγδαλές. Απορώ πριν ένα μήνα που τον έλεγε: Ζαβο και βλαμμένο- στο πρωινάδικό τι να συνεβει; Άργησε ή του έκοψε το μηνιαίο φακελάκι κι άρχισε να κελαηδαει αρνητικα.
όλα τα κανάλια παίρνουν φακελάκια από κάποιον

και αυτά που γλύφουν την κυβέρνηση και αυτά που κάνουν αντιπολίτευση.
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.447
Κριτικές
6
Like
16.695
Πόντοι
3.936
όλα τα κανάλια παίρνουν φακελάκια από κάποιον
και αυτά που γλύφουν την κυβέρνηση και αυτά που κάνουν αντιπολίτευση.
Το πρώτο γιατί αρμεγουν απ' τον κρατικό κουμπαρά (ξένο χρήμα) είναι γνωστο- το δεύτερο από πού μπορεί και αντλεί χρήμα εφόσον δεν είναι στα πραγματα απ' την τσέπη τους; Δε νομιζω
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.696
Πόντοι
21.395
Το πρώτο γιατί αρμεγουν απ' τον κρατικό κουμπαρά (ξένο χρήμα) είναι γνωστο- το δεύτερο από πού μπορεί και αντλεί χρήμα εφόσον δεν είναι στα πραγματα απ' την τσέπη τους; Δε νομιζω
Παίρνουν και αυτά.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Το πρώτο γιατί αρμεγουν απ' τον κρατικό κουμπαρά (ξένο χρήμα) είναι γνωστο- το δεύτερο από πού μπορεί και αντλεί χρήμα εφόσον δεν είναι στα πραγματα απ' την τσέπη τους; Δε νομιζω
όλα τα κανάλια παίρνουν από το κρατικό χρήμα και όλα παίρνουν δάνεια από το τραπεζικό σύστημα.

όλα τα κανάλια φιλοξενούν βύσματα, γκόμενες και παρατρεχάμενους των πολιτικών.

τα λεφτά και τα ρουσφέτια είναι το ένα κομμάτι....η επιρροή και το σπρώξιμο των δικών τους πολιτικών είναι άλλο θέμα...

εκτός αν νομίζεις ότι το όπεν και το μέγκα κάνουν αντιπολίτευση επειδή νοιάζονται για το καλό σου :confused:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.156
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Το έγραψα πιο πάνω στον τύπο που πάει να το παίξει έξυπνος ενώ είναι νεοδημοκράτης. :2funny:
Έλα τύπε μου, εδώ είμαι.
Έχεις εντύπωση πως έγραψες κάτι της προκοπής?
Δεν....
Τι ζόρι τραβάς αν είμαι ή αν δεν είμαι ΝΔ, έχεις εντύπωση πως όλοι μας είμαστε ντιπ αφοσιωμένοι στον Κούλη και στον κάθε Κούλη?
Δεν.....
Καθόμαστε και σας γράφουμε να κάνετε κριτική και αντί αυτής αλαλάζετε ανοησίες.
Αποκορύφωμα τα χαζογελάκια κάτω από κάθε ποστ και ο χαρακτηρισμός μας ως κουλόσκυλα.
Ας είναι, ξέρεις τώρα τη συνέχεια, μπείτε στη σειρά οι χάχες και πάμε......
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Είναι να σε πιάνει μια αηδία πάντως. Το παιδί της πέθανε ! Και αυτή η νάρκισσος πατάει στο θανάτου του για να γίνει διασημότητα και να βγάλει χρήματα. Με κλασσική ομιλία πολιτικάντη.
Όπως το δει κανείς, η άλλη όψη είναι ότι αφού η δικαστές είναι χειραγωγουμενοι, πάει να τιμωρήσει τους ενόχους μέσα από την κοινοβουλευτική διαδικασία
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom