You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόμμα Καρυστιανού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 127K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (3 μέλη και 25 επισκέπτες)
Λυπάμαι, δεν μπορώ να αποδεχτώ τα αποτελέσματα του σαη μας.Ισχύει, γιατί αγχώνονται οι νεοδημοκράτες τόσο πολύ ;;
Ψηφίζετε Καρυστιανου?
Ναι
Ψήφοι: 41 49,4%Οχι
Ψήφοι: 42 50,6%
Αν θέλεις τώρα να μας ανεβάσεις κανένα καινούριο πολ από το φατσοβιβλίο εδώ είμαστε

Ο Κασέλ ήταν ένα πλούσιο παιδί Golden Boy που την μια μέρα ήταν Τρίτη και την Τετάρτη όταν ανοίξαμε τις τηλεοράσεις όλα τα κανάλια παίζαν πως απαρνήθηκε την Αμερική και τα δισεκατομμύρια του για να έρθει στην χώρα που τον γέννησε να την στήριξη μπαίνοντας στην πολιτική.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αγχώνεστε πάντως όλοι σας.
Και κόμμα μπορεί να φτιάξει, κανείς δεν θα την εμποδίσει ΚΑΙ θα υπάρχει άφθονος χρόνος μέχρι τις εκλογές για να παρουσιάσει το τι πραγματικά είναι ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ.
Στο ίδιο τσουβάλι με τον Κασέλ δεν θα τη βάλω.
Μην ξεχνάτε όμως πως και αυτός ως σωτήρας εμφανίστηκε και τώρα μαζεύει τα κομμάτια του μιας και αποδείχτηκε φελλός.
Επίσης μην ξεχνάτε και τον αγώνα που έκανε τύπος στο σαη υπέρ του Κασελ και τώρα είναι απλά εξαφανισμένος
Και μόνο που σε παίζουν τα αρδακια ως σωτήρα καταλαβαίνεις χωρίς πολλά πολλά που θα πάει το πράγμα
Γράφεις εσύ τώρα ένα επιχείρημα.Ο Κασέλ ήταν ένα πλούσιο παιδί Golden Boy που την μια μέρα ήταν Τρίτη και την Τετάρτη όταν ανοίξαμε τις τηλεοράσεις όλα τα κανάλια παίζαν πως απαρνήθηκε την Αμερική και τα δισεκατομμύρια του για να έρθει στην χώρα που τον γέννησε να την στήριξη μπαίνοντας στην πολιτική.
Και μόνο που σε παίζουν τα αρδακια ως σωτήρα καταλαβαίνεις χωρίς πολλά πολλά που θα πάει το πράγμα
Να το σεβαστούμε.
Μα δε μου λες κάτι άλλο, μήπως βλέπεις κάμποσα αρδάκια (όχι ΟΛΑ, κάμποσα, αλήθεια είναι) να σου παρουσιάζουν την Καρυστιανού ως σωτήρα???
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.706
- Like
- 7.849
- Πόντοι
- 2.306
Λυπάμαι, δεν μπορώ να αποδεχτώ τα αποτελέσματα του σαη μας.
Αν θέλεις τώρα να μας ανεβάσεις κανένα καινούριο πολ από το φατσοβιβλίο εδώ είμαστε![]()
To troll το Σπύρο που τρέχει σήμερα σε Πορτοσάλτε και τους επόμενους και μιλάει για τη Μαρία σου κάνει ;;
Αυτή δεν είναι καλή δημοσκόπηση ;

Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.905
- Like
- 29.973
- Πόντοι
- 6.256
η γαλάζια σέκτα δεν τρέμει την καρυστιανού επειδή φοβάται ότι θα της φάει την αυτοδυναμία (αυτή την έχει χαιρετήσει καιρό τώρα...)
ξέρουν ότι σε κάθε κλάδο έχουν γαλάζιες σκουληκαντέρες...είτε συνδικαλιστές, είτε δημόσιους υπαλλήλους...είτε αυτούς που ταίζουν με τον δημόσιο κουμπαρά....έχουν κόσμο...στην Ελλάδα δεν πάσχουμε από σιχαμερούς ζητιάνους με ανοιχτή την παλάμη....
έχουν μετρήσει τα ποσοστά τους ξέρουν τι θα πάρουν....
αυτό που δεν θέλουν είναι η καρυστιανού από το βήμα της βουλής σε καθημερινή βάση να θυμίζει σε όλους (και τους ψηφοφόρους τους) τα τέμπη και την γενική σαπίλα τους
το ίδιο πρέπει να φοβάται και η ζωή που θα χάσει το μόνο χαρτί της
ξέρουν ότι σε κάθε κλάδο έχουν γαλάζιες σκουληκαντέρες...είτε συνδικαλιστές, είτε δημόσιους υπαλλήλους...είτε αυτούς που ταίζουν με τον δημόσιο κουμπαρά....έχουν κόσμο...στην Ελλάδα δεν πάσχουμε από σιχαμερούς ζητιάνους με ανοιχτή την παλάμη....
έχουν μετρήσει τα ποσοστά τους ξέρουν τι θα πάρουν....
αυτό που δεν θέλουν είναι η καρυστιανού από το βήμα της βουλής σε καθημερινή βάση να θυμίζει σε όλους (και τους ψηφοφόρους τους) τα τέμπη και την γενική σαπίλα τους
το ίδιο πρέπει να φοβάται και η ζωή που θα χάσει το μόνο χαρτί της
Πιο πίσω ένας τύπος έγραψε κάτι για δημοσκοπήσεις.To troll το Σπύρο που τρέχει σήμερα σε Πορτοσάλτε και τους επόμενους και μιλάει για τη Μαρία σου κάνει ;;
Αυτή δεν είναι καλή δημοσκόπηση ;![]()
Άχρηστες είναι.
Ή μάλλον, για να μην είμαστε τελείως αρνητικοί, χρήσιμες για το διάστημα που κλείνουν οι κάλπες μέχρι να βγουν τα πρώτα αποτελέσματα.
Πάει πιο εύκολα η πίτσα-μπύρα προς τα κάτω.
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.706
- Like
- 7.849
- Πόντοι
- 2.306
Πιο πίσω ένας τύπος έγραψε κάτι για δημοσκοπήσεις.
Άχρηστες είναι.
Ή μάλλον, για να μην είμαστε τελείως αρνητικοί, χρήσιμες για το διάστημα που κλείνουν οι κάλπες μέχρι να βγουν τα πρώτα αποτελέσματα.
Πάει πιο εύκολα η πίτσα-μπύρα προς τα κάτω.
Συμφωνώ άχρηστες είναι... για εμάς.

Οπότε τι αγχώνονται οι νεοδημοκράτες
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.447
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.696
- Πόντοι
- 3.936
Mε πονάει ο κωλος μου ακόμα απ' το τελευταίο χθεσινό βραδινό σκουπόξυλο στη σουφρα κι έχω νευρακια η κουλή
Συνημμένα
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.447
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.696
- Πόντοι
- 3.936
τα λευκά και οι αναποφάσιστοι είναι πολλοί επομένως μπορεί σαν ψήφο διαμαρτυρίας να συγκεντρωθούν όλοι αυτοί εκεί -στο νέο κόμμα της εν λόγω κυριας- γι αυτό τους έχει τσούξει η σουφρα τους και έχουν αυτή την ανησυχία μη ανατραπούν κ χάσουν την κουτάλα, φαίνεται ότι αρχίζουν κ χάνουν τον ύπνο τουςΣυμφωνώ άχρηστες είναι... για εμάς.
Οπότε τι αγχώνονται οι νεοδημοκράτες
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.706
- Like
- 7.849
- Πόντοι
- 2.306
τα λευκά και οι αναποφάσιστοι είναι πολλοί επομένως μπορεί σαν ψήφο διαμαρτυρίας να συγκεντρωθούν όλοι αυτοί εκεί -στην εν λόγω κυρια- γι αυτό τους έχει τσούξει η σουφρα τους και έχουν αυτή την ανησυχία μη ανατραπούν κ χάσουν την κουτάλα
Τα λευκά και αναποφάσιστα έχουν αυξηθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. Λογικά η ΝΔ είναι γύρω στο 20% και για αυτό τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν....
Βέβαια οι δημοσκοπήσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο

Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.447
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.696
- Πόντοι
- 3.936
Ο γ@μιας του ο τακαΤ@κης είναι αυταρχικός σε αυτόν που παίρνει τσιμπούκια καθημερινά πιο κάτω απ' τις αμυγδαλές. Απορώ πριν ένα μήνα που τον έλεγε: Ζαβο και βλαμμένο- στο πρωινάδικό τι να συνεβει; Άργησε ή του έκοψε το μηνιαίο φακελάκι κι άρχισε να κελαηδαει αρνητικα.o πρωκτοάρης χθες δεν έχασε χρόνο έπιασε δουλειά με το καλημέρα..
είπε ότι διακρίνει κάτι αυταρχικό στην καρυστιανού![]()
Σ εμάς και στις εκλογές μπορεί όχι,σ αυτούς όμως που είναι η δουλειά τους παίζουν και μάλιστα μεγάλοΤα λευκά και αναποφάσιστα έχουν αυξηθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. Λογικά η ΝΔ είναι γύρω στο 20% και για αυτό τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν....
Βέβαια οι δημοσκοπήσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο![]()
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.706
- Like
- 7.849
- Πόντοι
- 2.306
Σ εμάς και στις εκλογές μπορεί όχι,σ αυτούς όμως που είναι η δουλειά τους παίζουν και μάλιστα μεγάλο
Συμφωνώ άχρηστες είναι... για εμάς.
Οπότε τι αγχώνονται οι νεοδημοκράτες
Το έγραψα πιο πάνω στον τύπο που πάει να το παίξει έξυπνος ενώ είναι νεοδημοκράτης.

Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.905
- Like
- 29.973
- Πόντοι
- 6.256
όλα τα κανάλια παίρνουν φακελάκια από κάποιονΟ γ@μιας του ο τακαΤ@κης είναι αυταρχικός σε αυτόν που παίρνει τσιμπούκια καθημερινά πιο κάτω απ' τις αμυγδαλές. Απορώ πριν ένα μήνα που τον έλεγε: Ζαβο και βλαμμένο- στο πρωινάδικό τι να συνεβει; Άργησε ή του έκοψε το μηνιαίο φακελάκι κι άρχισε να κελαηδαει αρνητικα.
και αυτά που γλύφουν την κυβέρνηση και αυτά που κάνουν αντιπολίτευση.
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.447
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.696
- Πόντοι
- 3.936
Το πρώτο γιατί αρμεγουν απ' τον κρατικό κουμπαρά (ξένο χρήμα) είναι γνωστο- το δεύτερο από πού μπορεί και αντλεί χρήμα εφόσον δεν είναι στα πραγματα απ' την τσέπη τους; Δε νομιζωόλα τα κανάλια παίρνουν φακελάκια από κάποιον
και αυτά που γλύφουν την κυβέρνηση και αυτά που κάνουν αντιπολίτευση.
κωλο-γερος
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 7 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 35.102
- Κριτικές
- 36
- Like
- 45.696
- Πόντοι
- 21.395
Παίρνουν και αυτά.Το πρώτο γιατί αρμεγουν απ' τον κρατικό κουμπαρά (ξένο χρήμα) είναι γνωστο- το δεύτερο από πού μπορεί και αντλεί χρήμα εφόσον δεν είναι στα πραγματα απ' την τσέπη τους; Δε νομιζω
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.905
- Like
- 29.973
- Πόντοι
- 6.256
όλα τα κανάλια παίρνουν από το κρατικό χρήμα και όλα παίρνουν δάνεια από το τραπεζικό σύστημα.Το πρώτο γιατί αρμεγουν απ' τον κρατικό κουμπαρά (ξένο χρήμα) είναι γνωστο- το δεύτερο από πού μπορεί και αντλεί χρήμα εφόσον δεν είναι στα πραγματα απ' την τσέπη τους; Δε νομιζω
όλα τα κανάλια φιλοξενούν βύσματα, γκόμενες και παρατρεχάμενους των πολιτικών.
τα λεφτά και τα ρουσφέτια είναι το ένα κομμάτι....η επιρροή και το σπρώξιμο των δικών τους πολιτικών είναι άλλο θέμα...
εκτός αν νομίζεις ότι το όπεν και το μέγκα κάνουν αντιπολίτευση επειδή νοιάζονται για το καλό σου
Έλα τύπε μου, εδώ είμαι.Το έγραψα πιο πάνω στον τύπο που πάει να το παίξει έξυπνος ενώ είναι νεοδημοκράτης.![]()
Έχεις εντύπωση πως έγραψες κάτι της προκοπής?
Δεν....
Τι ζόρι τραβάς αν είμαι ή αν δεν είμαι ΝΔ, έχεις εντύπωση πως όλοι μας είμαστε ντιπ αφοσιωμένοι στον Κούλη και στον κάθε Κούλη?
Δεν.....
Καθόμαστε και σας γράφουμε να κάνετε κριτική και αντί αυτής αλαλάζετε ανοησίες.
Αποκορύφωμα τα χαζογελάκια κάτω από κάθε ποστ και ο χαρακτηρισμός μας ως κουλόσκυλα.
Ας είναι, ξέρεις τώρα τη συνέχεια, μπείτε στη σειρά οι χάχες και πάμε......
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.127
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.151
- Πόντοι
- 9.345
Όπως το δει κανείς, η άλλη όψη είναι ότι αφού η δικαστές είναι χειραγωγουμενοι, πάει να τιμωρήσει τους ενόχους μέσα από την κοινοβουλευτική διαδικασίαΕίναι να σε πιάνει μια αηδία πάντως. Το παιδί της πέθανε ! Και αυτή η νάρκισσος πατάει στο θανάτου του για να γίνει διασημότητα και να βγάλει χρήματα. Με κλασσική ομιλία πολιτικάντη.