Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (8 μέλη και 15 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 221 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    412

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Τ αρχιδια μας κουνηθηκαν.

Είμαι σίγουρος :coffee:

σκατο.jpg
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Ειναι τραγικο για ολους τους λιγους νοημονες που εχουμε απομεινει σε αυτο τον τοπο να βλεπουμε ανθρωπους-τενεκεδες να παιζουν στα ζαρια το μελλον ολων. Οταν μαλιστα το 2015-2019 ειναι τοσο προσφατο. Και μαλιστα να υποστηριζουν καποια κυρια που ηδη τους εχει εξαπατησει, τουλαχιστον μια φορα.

 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Ειναι τραγικο για ολους τους λιγους νοημονες που εχουμε απομεινει σε αυτο τον τοπο να βλεπουμε ανθρωπους-τενεκεδες να παιζουν στα ζαρια το μελλον ολων. Οταν μαλιστα το 2015-2019 ειναι τοσο προσφατο. Και μαλιστα να υποστηριζουν καποια κυρια που ηδη τους εχει εξαπατησει, τουλαχιστον μια φορα.

Πιο μεγάλη απατη ειναι η νδ κορδελακια
Ποσα σκανδαλα εχει μαζι με το οπεκεπε;
Τι θα γινει με τους αγροτες που πηρε ποσοστα η νδ 60% και τωρα τους ξεμπροστιασε
Πόσα χρωστάει η νδ στο δημόσιο;
Ποσο εχει αυξηθει η φτωχεια απο το 2019 που αναλαβε η νδ;
Γιατί ειμαστε προελευταιοι στη ευρωπη σε μισθους και αγοραστικη δυναμη;
Θα το βουλωσεις ποτε μωρη λουγκρα;
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Περί ''φατσοβιβλίου''

Baitάρω να δω αν θα ψηφίσουν τα κουλομποτ, για να δούμε




Απίστευτο - Έρευνα ΒΝ: Χρεοκοπημένες οι εταιρίες δημοσκοπήσεων, με άδεια ταμεία... αλλά καθορίζουν το πολιτικό μέλλον της Ελλάδος



Τελούν υπό καθεστώς οικονομικής παρακμής τα οικονομικά των εταιρειών δημοσκοπήσεων σύμφωνα με έρευνα του bankingnews (BN)... ενώ στο ζενίθ έχουν εκτοξευθεί οι έρευνες της κοινής γνώμης για την τρέχουσα κυβερνητική πολιτική και πως διαμορφώνεται το νέο πολιτικό τοπίο το οποία αποτυπώνεται σε μία εικόνα της στιγμής.
Παράλληλα δίνουν «τροφή» στα τηλεοπτικά πάνελ με τους εκπροσώπους των κομμάτων και των πολιτικών αναλυτών να ασπάζονται τα ευρήματα των ερευνών καθώς έχουν αποδεχθεί ότι πρόκειται για μία χαραμάδα στο πολιτικό μέλλον της χώρας.
Όμως η υπερ παραγωγή πολιτικών ερευνών δεν φέρνει οικονομικά οφέλη στις εταιρείες δημοσκοπήσεων.
Συνολικά 65 εταιρείες εντοπίζονται στο μητρώο του ΕΣΡ και ο Σύλλογος Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) περιλαμβάνει μόλις 25 μέλη και με δύο συνδεδεμένα.

Οι δημοσκόποι δεν έχουν οικονομικό μέλλον.

Το ΓΕΜΗ αποκαλύπτει ότι οι έρευνες της κοινής γνώμης γίνονται με άδεια ταμεία με τις εταιρείες να φυτοζωούν αλλά συνεχίζουν την δραστηριότητά τους παρότι τα έσοδα είναι κατώτερα των προσδοκιών που δεν δικαιολογούν την παρουσία τους άλλα δεν διστάζουν να παράγουν δημοσκοπήσεις με το …τσουβάλι.
Η οικονομική έρευνα του bankingnews (BN) αναδεικνύει ότι μόλις δύο εταιρείες από τις «μεγάλες» μπορούν να ανταποκριθούν στα κόστη των ερευνών.
Ανάμεσα τους είναι η ΚΑΠΑ RESEARCH του Αλέξιου Ρετζούνη.
Η εταιρεία του έχει μειώσει την παρουσία της στην εγχώρια αγορά καθώς έχει αναλάβει αντίστοιχο έργο για επιχειρήσεις στη Ευρώπη και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Το 2024 τα έσοδα ανήλθαν σε 3.010.228,13 ευρώ, από 2.816732,56 ευρώ.
Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 508.938,43 ευρώ από 442.224,19 ευρώ.
Οι φόροι που πληρώθηκαν ήταν 143.546,74 ευρώ το 2024 έναντι 128.001 ευρώ το 2023.
Τα οικονομικά μεγέθη της εμφανίζουν μία υγιή επιχειρηματική δραστηριότητα και είναι σε θέση να αναλάβει σημαντικές έρευνες.
Ακολουθεί η MRB HELLAS του Δημήτρη Μαύρου.
Ο τζίρος ανήλθε 3.194.758,74 ευρώ το 2024 από 3.139.758,29 ευρώ.
Τα προ φόρων αποτελέσματα είναι αρνητικά.
Υποχώρησαν σε -225.703,94 ευρώ έναντι 198.355 ευρώ.
Η MRB παράγει ζημιές για τους μετόχους αλλά δεν την εμποδίσουν να δίνει το παρόν σε έρευνες της κοινής γνώμης.

Οι εταιρείες οικονομικά εξαθλιωμένες....

Η δεύτερη γραμμή των οικονομικών μεγεθών για τις αντίστοιχες εταιρείες είναι απογοητευτικά σε βαθμό που δεν δικαιολογούν την ύπαρξη τους και θα έπρεπε να είχαν αποχωρήσει προ πολλού.
Αντίθετα κατακλύζουν την επικαιρότητα με πολιτικές δημοσκοπήσεις που μονοπωλούν το ενδιαφέρον.

Η Interview του Δημήτρη Βασιλειάδη του Γεωργίου έχει σταματήσει να δημοσιοποιεί οικονομικά στοιχεία στο ΓΕΜΗ από το 2021.
Αντίθετα η ιστοσελίδα της εταιρείας κατακλύζεται από έρευνες που δείχνουν το πολιτικό μέλλον της χώρας μέσα από την πολιτική αβεβαιότητα.

Η OPINION POLL δεν έχει δημοσιεύσει οικονομικές καταστάσεις στο ΓΕΜΉ του 2023 και του 2024.
Η πληροφόρηση σταματά στο 2022.
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 174.700 ευρώ το 2022 έναντι 71.244 ευρώ το 2021.
Τα αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 14.541,13 ευρώ το 2022 από 6.838,32 ευρώ.
Ο τζίρος είναι υπερδιπλάσιος αλλά τα κέρδη με το «ζόρι» έφτασαν τις 14.541,13 ευρώ.

Η RASS Ανώνυμη Εταιρεία Παροχής Συμβουλευτικών και Μελετητικών Υπηρεσιών με πρόεδρο την κα Χριστίνα Αρβανιτοπούλου – Θεοδωρίκα με δυσκολίες τα φέρνει πέρα.
Το 2024 παρουσίασε κύκλο εργασιών 160.254,87 ευρώ από 248.743,40 ευρώ.
Τα προ φόρων κέρδη ήταν 3.431,05 ευρώ , πλήρωσε φόρους 754,83 ευρώ και τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν σε 2676,22 ευρώ.
Το 2023 με υψηλότερο τζίρο είχε προ φόρων κέρδη 3.220,88 ευρώ.
Κατέβαλε φόρους 674,47 ευρώ για να υποχωρήσουν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους σε 2.391,31 ευρώ.

Η PRORATA Εταιρεία Ερευνών είχε μείωση του κύκλου εργασιών σε 161.211,62 ευρώ το 2024. Τα λοιπά έξοδα – ζημιές ανήλθαν σε 120.849,96 ευρώ.
Τα καθαρά αποτελέσματα είχαν αρνητικό πρόσημο στα -12.746,14 ευρώ.
Το 2023 με δύο εκλογικές αναμετρήσεις ο τζίρος της εταιρεία ήταν σε 381.719,29 ευρώ.
Τα λοιπά έξοδα και ζημιές εμφανίζονται σε 255.734,33 ευρώ.
Ωστόσο τα καθαρά κέρδη της χρονιάς ήταν +20.850 ευρώ.

Η PULSE Research &Consulting όπως εμφανίζεται στοο μητρώο του ΕΣΡ και στον Σύνδεσμο ως PULSE – Κοσμον ΙΚΕ.
Πάντως η εταιρεία είναι …αθέατη στο ΓΕΜΉ ή δεν ήταν εφικτό να εντοπιστεί διότι είναι πάγια τακτική των εταιρειών να μη δίνουν στη δημοσιότητα το ΑΦΜ ή τον αριθμό του ΓΕΜΗ.
Το ανώτατο στέλεχος της PULSE κ. Γιώργος Αράπογλου εμφανίζεται στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ δίνοντας πληροφορίες για τις αντίστοιχες μηνιαίες έρευνες.

Η MARC του κ. Γεράκη εμφάνισε κύκλο εργασιών 381.488 ευρώ το 2024 έναντι 328.130 ευρώ το 2023.
Τα καθαρά κέρδη της περυσινής χρονιάς ήταν 167,41 ευρώ έναντι 2.137 ευρώ πρόπερσι.
Στην σύντομη περιγραφή των οικονομικών
καταστάσεων παρουσιάζονται παροχές προς τους εργαζόμενους 155.003 ευρώ το 2024 από 108.317 ευρώ το 2023.
Το κοινό χαρακτηριστικό των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις έρευνες κοινής γνώμης δεν διαθέτουν ταμείο.
Τα ποσά για τις περισσότερες είναι μερικά ευρώ που δεν ξεπερνούν τα 100 ευρώ.
Ακόμη δεν αναφέρουν κόστη και το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών που κατέβαλαν.
Τα οικονομικά του εμφανίζουν εταιρείες …ερείπια αλλά είναι σε θέση προβλέψουν τις τάσεις των ψηφοφόρων στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση.

Η GPO με διαχειριστή της εταιρείας τον κ. Δημήτρη Τερζόγλου που δημιουργήθηκε από τον νύν υπουργό Ανάπτυξης κ. Τάκη Θεοδωρικάκο.
Σε κάποιες έρευνες τον εμφανίζει ψηλά σε δημοφιλία παρότι η ακρίβεια καταγράφεται ως το πιο σημαντικό πρόβλημα για τα 8 στα 10 των νοικοκυριών.
Τα έσοδα τρέχουν με ικανοποιητικούς ρυθμούς αλλά δεν αφήνουν κέρδη . Αντίθετα παρουσιάζει ζημιές.
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 627.756,82 ευρώ το 2024 και τα αποτελέσματα μετά από φόρους ήταν αρνητικά – 9.795,80 ευρώ.
Το 2023 είχε χαμηλότερα έσοδα σε 549.264,96 ευρώ ,παρουσίασε ζημιές ύψους -5.233,94 ευρώ.

Η ALCO Δημοσκοπήσεις – Έρευνα Αγοράς Ανώνυμη Εταιρεία του κ. Παναγόπουλου με τζίρο 310.593,97 ευρώ το 2024.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους ήταν 16.335,45 ευρώ.
Εμφανίζει απαιτήσεις ύψους 234.945 ευρώ με το ταμείο να διαθέτει 176,27 ευρώ τον Δεκέμβριο του 2024.

Στράτος Θαναράς και Σια ΕΡΕΥΝΑΙ ΜΕΛΕΤΑΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ με δ.τ. METRON ANALYISIS S.A.

Σε μία συνοπτική παρουσία στο ΓΕΜΗ αναφέρεται ότι το 2024 είχε έσοδα 1.591.900,50 ευρώ τα έξοδα ήταν 1.501.232,80 ευρώ.
Το 2023 κινήθηκαν πιο ψηλά τα έσοδα στο 1.833.078,13 ευρώ , με τα έξοδα να διαμορφώνονται σε 1.588.809,13 ευρώ.
Οι οικονομικές πληροφορίες σταματούν απότομα ενώ εμφανίζεται η χρηματοδότηση από το ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ με το ποσό των 49.999,99 ευρώ.
Βασικοί μέτοχοι φυσικά πρόσωπα με ποσοστά άνω του 70%.

Τέλος να σημειωθεί ότι οι εταιρείες ερευνών της κοινής γνώμης δεν αναφέρουν ότι έχουν συνεργασίες με φορείς του Δημοσίου, αποφεύγουν να προσδιορίσουν το κόστος μιας έρευνας γνώμης , αγνοούν να αναφέρουν τον αριθμό του προσωπικού που απασχολούν και κυρίως αν έχουν υποχρεώσεις προς τρίτους.
Τα υψηλά κόστη η χαμηλή κερδοφορία και τα άδεια ταμεία καθιστούν δύσκολη την επιβίωση των εταιρειών οι οποίες να σημειωθεί ελέγχονται από φυσικά πρόσωπα που κατέχουν από το 70% έως το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Ειλικρινά πιστεύεις, ότι αυτοί που κυβερνούν, έχουν πρόγραμμα; Φτάνει με τα διλήμματα που βάζουν μνημόνιο - αντιμνημόνιο, ευρώ - δραχμή κτλ
Ποιος σας είπε ότι δεν έχουν πρόγραμμα;...όλα το μπαχαλο η απορρύθμιση δομών υποδομών δικαιωμάτων ακόμα και των πιο θεμελιωδών με πρόγραμμα γίνεται και με ένα σκοπό ...αλλά ο κόσμος κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσει με ποιον ειναι.....γιατί μέχρι τώρα είτε αδιαφορεί είτε ψάχνει άλλοθι στην ατομική του βολη
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.492
Κριτικές
207
Like
67.497
Πόντοι
48.917
τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....:confused:
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?
Γιατί έχει ικανότητες πλην.του κλεψίματος ο Άδωνης ο Λοβέρδος ή ο Βορίδης
Για τις άκρες στους αγρότες σώματα ασφαλείας συνδικαλιστές έχεις δίκιο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Έχεις δίκιο
Είχαν 90 ευρώ :confused:
 

DAMDIM100

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιαν 2020
Μηνύματα
5.329
Κριτικές
20
Like
5.369
Πόντοι
2.746
σε μια χώρα που ο κάθε γόνος που δεν ξέρει να δέσει τα κορδόνια τους μόνος του

χώνεται σε μια θέση και ξαφνικά έχει πολιτική άποψη και δικαίωμα να την εκφράζει

τους ευαισθητούληδες τους πείραξε που η καρυστιανού έχει πολιτική άποψη....

γιατί δικαίωμα του εκλέγεσθαι είναι προνόμιο ογκόλιθων της πολιτικής όπως ο υιός πλεύρης, ο μπακογιάννης, ο μπάρμπι....και η από εκεί παρέα η συριζοπράσινη...η ακρίτα, ο γιωργάπης ο παπανδρέου...και πιο κει τα διαχρονικά τζάκια του ΚΚΕ.


οι δημοκράτες δέχονται να εκφράζει άποψη ο κάθε μαλάκας που γεννήθηκε τρώγοντας κρατικό χρήμα με μηδέν πραγματικά ένσημα...

και θεωρεί κατάντια να θέσει υποψηφιότητα η καρυστιανού για να ζητήσει την ψήφο όσων θέλουν να την στηρίξουν....


γιατί είναι πιο τίμιο να ζητάς ψήφο για να φας το ταμείο ανάκαμψης παρα το να θες να κλείσεις φυλακή τους δολοφόνους του παιδιού σου.


Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος....
Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος θα έχουμε ούτως ή άλλως... Η χώρα (δεν είναι κράτος και δεν θα γίνει ποτέ, είναι χώρος και τα άτομα που την κατοικούν είναι απλά κάτοικοι και όχι πολίτες με δικαιώματα, που δεν τα ξέρουν κιόλας, αλλά μόνο με υποχρεώσεις) είναι υποθηκευμένη για έναν αιώνα... Το κόμμα Καρυστιανού (με κάθε σεβασμό στον πόνο της και όλων όσων έχασαν τα παιδιά τους και τους δικούς τους) θα είναι άλλο ένα πυροτέχνημα που ίσως χρησιμοποιηθεί και από κάποιους και τελικά θα σβήσει...
 
Τελευταία τροποποίηση:

horny21

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2016
Μηνύματα
53
Like
72
Πόντοι
0
Ειναι τραγικο για ολους τους λιγους νοημονες που εχουμε απομεινει σε αυτο τον τοπο να βλεπουμε ανθρωπους-τενεκεδες να παιζουν στα ζαρια το μελλον ολων. Οταν μαλιστα το 2015-2019 ειναι τοσο προσφατο. Και μαλιστα να υποστηριζουν καποια κυρια που ηδη τους εχει εξαπατησει, τουλαχιστον μια φορα.


Ελα ντε, υπαρχει ενα ~20% που ψηφιζουν τους μεγαλυτερους τενεκεδες, καπου τοσο δεν δινουν στη ΝΔ ; Απ οτι φαινεται τοσοι ειναι που ψηφιζουν απο συνηθειο, δεν εχει σημασια που εχουν το μισο πρωην πασοκ, και το αλλο μισο ειναι ο καθε ψεκας αδωνις, πλευρης και το καθε luben.
- Δεν υπαρχει δημοσιο προγραμμα που να μην παιρνουν μιζες
- Μηδενικη σχεδον αναπτυξη τα χρονια κυβερνησης μητσοτακη ( η ταχα αναπτυξη που λενε ολα αυτα τα χρονια αν βγαλουμε τον πληθωρισμο ειναι μονο 20 δις, ενω τα κεφαλαια που παιρνουμε απο ΕΕ ειναι σε επιπεδα ρεκορ covid, ταμια ανακαμψης κτλ κτλ απο το 2019 εως τωρα μεσω ταμιο ανακαμψης, γεωργικες επιδοτησεις και εσπα εχουμε παρει 50+ δις που πηγαν ολα αυτα?? )
- Πατος στην ελευθερια ΜΜΕ, αν ολα τα λεφτα που δινουμε να ταιζουμε τον καθε πρωτοψαλητη και το σοι του πηγαιναν σε κανονικα εργα αντι να μας πισουν οτι εχουμε εργα τουλαχιστον κατι θα χαμε φτιαξει
- Πατος στο κρατος δικαιου.

Δεν εξηγηται αλλιως μερικοι ανθρωποι θελουν να κατσουν να τους γαμησει ο Αδωνις δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.

Η συγκριση με τον τσιπρα ειναι αστοχη τελειως, ο τσιπρας αυτα που ελεγε ηταν εκτος τοπου και χρονου, η καρυστιανου οτι κινισεις εχει κανει ειναι μεθοδικες και παντα ειναι διαβασμενη σε οτι λεει. Πολυ πιο ωριμη απο ολα τα καραγκιοζακια που ψηφιζετε.
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Πιθανόν ο φαραντούρης να πάει με την καρυστιανού
 

Συνημμένα

  • Screenshot_2026-01-06-20-43-04-003_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2026-01-06-20-43-04-003_com.android.chrome.jpg
    261,5 KB · Εμφανίσεις: 13

Teddyboy78

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2025
Μηνύματα
732
Like
1.124
Πόντοι
206
Με το καλημέρα επιτέθηκε, σε ποιον; Σε έναν πρώην πρωθυπουργό... ούτε καν στον νυν πρωθυπουργό τον οποίο υποτίθεται αντιπολιτεύεται
Καλά. Έκανε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ειναι τραγικο για ολους τους λιγους νοημονες που εχουμε απομεινει σε αυτο τον τοπο να βλεπουμε ανθρωπους-τενεκεδες να παιζουν στα ζαρια το μελλον ολων. Οταν μαλιστα το 2015-2019 ειναι τοσο προσφατο. Και μαλιστα να υποστηριζουν καποια κυρια που ηδη τους εχει εξαπατησει, τουλαχιστον μια φορα.

Πάψε βλακα
ΜπράβοΚουλη
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.096
Κριτικές
36
Like
45.687
Πόντοι
21.395
Πιθανόν ο φαραντούρης να πάει με την καρυστιανού
Αν δεν κινειται καιροσκοπικα, ειναι αρκετα δραστηριος στην Ευρωβουλη και κυριως καταρτησμενος, λογω επαγγελματος στα ενεργειακα.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
η καρυστιανου οτι κινισεις εχει κανει ειναι μεθοδικες και παντα ειναι διαβασμενη σε οτι λεει. Πολυ πιο ωριμη απο ολα τα καραγκιοζακια που ψηφιζετε.
Ας το κρατησουμε αυτο εδω να δουμε τι θα προκυψει στην πορεια. Μεχρι στιγμης ειναι πολυ μεθοδικο πως ανακοινωνει ουσιαστικα πολιτικο κομμα χωρις ενα στελεχος περαν αυτης.

Δεν πιστευω να εισαι απ αυτους που φωναζαν πως δεν εκμεταλλευεται το προσωπικο της δραμα σκοπευοντας να κινηθει πολιτικα…..
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.798
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος θα έχουμε ούτως ή άλλως... Η χώρα (δεν είναι κράτος και δεν θα γίνει ποτέ, είναι χώρος και τα άτομα που την κατοικούν είναι απλά κάτοικοι και όχι πολίτες με δικαιώματα, που δεν τα ξέρουν κιόλας, αλλά μόνο με υποχρεώσεις) είναι υποθηκευμένη για έναν αιώνα... Το κόμμα Καρυστιανού (με κάθε σεβασμό στον πόνο της και όλων όσων έχασαν τα παιδιά τους και τους δικούς τους) θα είναι άλλο ένα πυροτέχνημα που ίσως χρησιμοποιηθεί και από κάποιους και τελικά θα σβήσει...
εγώ δεν έκρινα το κόμμα της καρυστιανού

εγώ έκρινα όσους χαλάστηκαν λες και δικαίωμα στην πολιτική άποψη δεν έχουμε όλοι

έχουν μόνο οι γόνοι και οι επαγγελματίες κηφήνες
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.303
Like
1.944
Πόντοι
216
Γυναικα σοβαρή και με επίπεδο μορφωμένη. Καθαρή δεν την κρατάει κανενας απο πουθενά. Έχασε το παιδί της με τον χειρότερο τρόπο...να ακους το παιδι σου να ξεψυχάει λέγοντας δεν έχει οξυγόνο...ασύλλητπο...και το αντιμετωπίζει όλο αυτο με τρομερή αξιοπρέπεια.

Εγω στη θέση της θα ειχα πάρει καλασνικοφ και θα ειχα θερισει Καραμανληδες και ΑδωνοΚουληδες.Που φαγανε μίζες κατι δις ευρω και δεν δωσανε μερικες εκατονταδες χιλιαδες ευρω για την τηλεδιοικηση και χάθηκαν τα παιδιά ενω κουνουσαν και το δάχτυλο απο πάνω τα σκουπίδια σε οποιον μιλουσε τοσο καιρο πριν για θεματα ασφαλείας!!

Οσοι γραφουν οτι παει να εκμεταλλευτει το δραμα της ειναι πεταμενα κομματοσκυλα της ΝΔ.

Ειδε και καταλαβε η γυναικα οτι δικαιοσυνη δεν υπαρχει στην χωρα για να βρει το δικιο της η ψυχη του παιδιου τους...το λεει και ανοιχτα το σιχαμα ο Αδωνις και για τα Τεμπη και τον ΟΠΕΚΕΠΕ...μονοι μας αποφασιζουμε την Βουλη αν είμαστε αθώοι και κρινουμε οτι ειμαστε αθωοι αυτονοητο να παει να την βρει η ιδια μεσω αλλαγων στην πολιτικη που μονο βουτώντας μεσα σε αυτην μπορει να την φέρει.

Ξαναλεω οποιον βλεπεται να την κραζει 100% τα παιρνει απο ΝΔ δεν υπάρχει καμια αλλη εξήγηση.
Συμφωνώ! Ο ορατός κίνδυνος είναι να τής ρίξουν από δίπλα άτομα αναξιόπιστα και ιδιοτελή γιά να αμαυρώσουν και να εξουδετερώσουν την προσπάθεια. Και φυσικά, πρέπει να δούμε τις απόψεις της γιά ΟΛΑ τα πολιτικά θέματα. Μετά θα κρίνουμε. Λευκές επιταγές σε κανέναν...
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.303
Like
1.944
Πόντοι
216
...Δεν πιστευω να εισαι απ αυτους που φωναζαν πως δεν εκμεταλλευεται το προσωπικο της δραμα σκοπευοντας να κινηθει πολιτικα…..
Άλλο "εκμεταλλεύεται" και άλλο "αξιοποιεί". Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να δικαιολογεί τον όρο "εκμετάλλευση". Αντίθετα, ευχής έργον είναι να αξιοποιηθεί η θλιβερή συγκυρία από ένα άτομο με τα δικά της χαρίσματα, προς όφελος της κοινωνίας.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Συμφωνώ! Ο ορατός κίνδυνος είναι να τής ρίξουν από δίπλα άτομα αναξιόπιστα και ιδιοτελή γιά να αμαυρώσουν και να εξουδετερώσουν την προσπάθεια. Και φυσικά, πρέπει να δούμε τις απόψεις της γιά ΟΛΑ τα πολιτικά θέματα. Μετά θα κρίνουμε. Λευκές επιταγές σε κανέναν...
Δηλαδη ρε τυπε κατα τα αλλα ειναι ικανοτατη και αξιοπιστη για πολιτικος αρχηγος αλλα μπορει παραλληλα να «της ριξουν φυτευτους» και να μην το παρει χαμπαρι. Μαλιστα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Άλλο "εκμεταλλεύεται" και άλλο "αξιοποιεί". Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να δικαιολογεί τον όρο "εκμετάλλευση". Αντίθετα, ευχής έργον είναι να αξιοποιηθεί η θλιβερή συγκυρία από ένα άτομο με τα δικά της χαρίσματα, προς όφελος της κοινωνίας.
Ποια ακριβως ειναι τα δικα της χαρισματα σε επιπεδο πολιτικης;
 

horny21

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2016
Μηνύματα
53
Like
72
Πόντοι
0
Ας το κρατησουμε αυτο εδω να δουμε τι θα προκυψει στην πορεια. Μεχρι στιγμης ειναι πολυ μεθοδικο πως ανακοινωνει ουσιαστικα πολιτικο κομμα χωρις ενα στελεχος περαν αυτης.

Δεν πιστευω να εισαι απ αυτους που φωναζαν πως δεν εκμεταλλευεται το προσωπικο της δραμα σκοπευοντας να κινηθει πολιτικα…..

Προφανως και ειναι μεθοδικο, επειδη παει για να νικησει. Δεν νομιζω να την νοιαζει αν θα εχει τον τιτλο ή οχι αλλα το αν θα κερδισει ή οχι ανεξαρτητα ποιος θα ειναι επικεφαλης.
Στα μμε ανακοινωσε πολιτικο κομμα και μαλλον θα μετρηθει αν εχει περαση η ιδια αλλιως θα ειναι αλλο ατομο για να μαζεψουν οσο περισσοτερο κοσμο γινεται. Ειναι κατι παρανομο και το αναφερεις;; Δεν πηγε στο Αρειο Παγο να δηλωσει κομμα με ενα ατομο, τι νοημα εχει αυτο που λες για ενα στελεχος;;;??
Οτι λεει δεν το λεει ξεκαθαρα; Σε συνεντευξεις της δεν υπαρχουν και πολλα περιθωρια για παρερμηνειες. Δεν εχω δει πουθενα να ζηταει ψηφο επειδη της σκοτωσαν την κορη της. Δεν κρυβει ομως οτι το οτι της σκοτωσαν το παιδι ειναι αυτο που της δινει δυναμη, δεν το θεωρω μεμπτο. Το αφηγημα περι εκμεταλλευσης θυμαμαι ξεκινησε με κατι τρολ της νδ μετα τη περσινη συγκεντρωση. Αα και κατι κατουριμενοι της νδ επισης τα λεγαν πρωτοψαλτες και αδωνις κτλ κτλ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom