Σημερα...νυχτα..http://[URL unfurl="true"]www.smileys4me.com/getsmiley.php?show=4468[/img[/URL]]
[/quote]
Thanks
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κολωνού 30Α
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ljsilver
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 325K
-
- Ετικέτες
- μεταξουργείο
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
rigormortis
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 23 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 10.643
- Κριτικές
- 429
- Like
- 5.116
- Πόντοι
- 20.605
παιζει κανα καλο καινουριο γκομενακι στο ιδρυμα?
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
Κανε βολτα να δεις...που να ξερω τα γουστα σου?παιζει κανα καλο καινουριο γκομενακι στο ιδρυμα?
Αμα δεν βρεις αυτο που θες στο δικο μου...ψαξε..!!!
rigormortis
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 23 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 10.643
- Κριτικές
- 429
- Like
- 5.116
- Πόντοι
- 20.605
Κανε βολτα να δεις...που να ξερω τα γουστα σου?
Αμα δεν βρεις αυτο που θες στο δικο μου...ψαξε..!!!
ειναι το πιο καθαρο το δικο σου ,και το πιο προσεγμενο , αν εχεις ποικιλια ,στα καλα ...τανακια και ανανεωσεις ,πιστεψε με θα γινεται παταγος
φιλικα ;)
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
Mατακια μου..οι"πολυ καλες",ειναι αδηλωτες(χωρις πιστοποιητικα υγειας,χωρις αδεια εργασιας)ειναι το πιο καθαρο το δικο σου ,και το πιο προσεγμενο , αν εχεις ποικιλια ,στα καλα ...τανακια και ανανεωσεις ,πιστεψε με θα γινεται παταγος
φιλικα ;)
Οι λιγες "καλες"δηλωμενες...με τοσα "σπιτια",που να πρωτοπανε?
Ασε που αμα τους λες για Μεταξουργειο ξινιζουν την μουρη τους...λες κι εκει που δουλευουν πηδιουνται με πολυτελεια ή ο πελατης τους δινει το πουλι του σε περιτυλιγμα δωρου..!!!
Επισκέπτης
Κατερινα τι ωραια που τα λεςMατακια μου..οι"πολυ καλες",ειναι αδηλωτες(χωρις πιστοποιητικα υγειας,χωρις αδεια εργασιας)
Οι λιγες "καλες"δηλωμενες...με τοσα "σπιτια",που να πρωτοπανε?
Ασε που αμα τους λες για Μεταξουργειο ξινιζουν την μουρη τους...λες κι εκει που δουλευουν πηδιουνται με πολυτελεια ή ο πελατης τους δινει το πουλι του σε περιτυλιγμα δωρου..!!!

rigormortis
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 23 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 10.643
- Κριτικές
- 429
- Like
- 5.116
- Πόντοι
- 20.605
Μην τα περιπλεκεις και τοσο ,υπαρχουν ωραια γκομενακια (εμφανισιακα) που αμα τα εκπαιδευσει καποιος να κανουν ενα στανταρ καλο προγραμμα και να ειναι ευγενικες ,σιγουρα θα αποκτησεις τακτικους πελατες ,που οταν περνανε απο μεταξι ,θα λενε κατσε να πα να ριξω ενα γρηγορο στης "Κατερινας" -ειναι πολυ απλο ;)
Κατερινα μου λειπει το χιουμορ σου.Που εισαι?Mατακια μου..οι"πολυ καλες",ειναι αδηλωτες(χωρις πιστοποιητικα υγειας,χωρις αδεια εργασιας)
Οι λιγες "καλες"δηλωμενες...με τοσα "σπιτια",που να πρωτοπανε?
Ασε που αμα τους λες για Μεταξουργειο ξινιζουν την μουρη τους...λες κι εκει που δουλευουν πηδιουνται με πολυτελεια ή ο πελατης τους δινει το πουλι του σε περιτυλιγμα δωρου..!!!
tasos999
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 974
- Κριτικές
- 16
- Like
- 121
- Πόντοι
- 606
Δηλαδή ποιες συγκεκριμένα εννοείς?? κάτι τέτοιο είναι σοβαρό να λέγεται έτσι αυθαίρετα
Mατακια μου..οι"πολυ καλες",ειναι αδηλωτες(χωρις πιστοποιητικα υγειας,χωρις αδεια εργασιας)
Οι λιγες "καλες"δηλωμενες...με τοσα "σπιτια",που να πρωτοπανε?
Ασε που αμα τους λες για Μεταξουργειο ξινιζουν την μουρη τους...λες κι εκει που δουλευουν πηδιουνται με πολυτελεια ή ο πελατης τους δινει το πουλι του σε περιτυλιγμα δωρου..!!!
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
Καλα...εσυ που ζεις?Δηλαδή ποιες συγκεκριμένα εννοείς?? κάτι τέτοιο είναι σοβαρό να λέγεται έτσι αυθαίρετα
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
Καλη η ιδεα σου..και θα το ονομασω..Μην τα περιπλεκεις και τοσο ,υπαρχουν ωραια γκομενακια (εμφανισιακα) που αμα τα εκπαιδευσει καποιος να κανουν ενα στανταρ καλο προγραμμα και να ειναι ευγενικες ,σιγουρα θα αποκτησεις τακτικους πελατες ,που οταν περνανε απο μεταξι ,θα λενε κατσε να πα να ριξω ενα γρηγορο στης "Κατερινας" -ειναι πολυ απλο ;)
[size=10pt]"ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ
ΑΤΑΚΤΩΝ ΠΟΡΝΙΔΙΩΝ"[/size]
Χαχαχαχαχαχ...!!!!!
Επισκέπτης
Κα Κατερὶνα εἶσθε ὑμεῖς εἰς τὴν φωτογραφίαν τῆς ἐνσαρκώσεως (avatar);
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
Κα Κατερὶνα εἶσθε ὑμεῖς εἰς τὴν φωτογραφίαν τῆς ἐνσαρκώσεως (avatar);
Διαγραμμένο μέλος 28498
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 5.461
- Κριτικές
- 1
- Like
- 108
- Πόντοι
- 66
Really? Εαν ναι, καλή μα πολύ καλή!!!
Επισκέπτης
Ὠραιώτατα.
tasos999
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 974
- Κριτικές
- 16
- Like
- 121
- Πόντοι
- 606
Μισό λεπτό, έκανες μία δήλωση σε δημόσιο site για αδήλωτες κοπέλες (ότι αυτό συνεπάγεται.)
Αν ξέρεις κάτι οφείλεις να το πεις αλλιώς μπορώ να υποθέσω ότι το λες για ιδίον όφελος-ανταγωνισμός-παραπληροφόρηση. Είναι ανεύθυνο να πετάς μια βόμβα και μετά να απαντάς "που ζεις"
Αν ξέρεις κάτι οφείλεις να το πεις αλλιώς μπορώ να υποθέσω ότι το λες για ιδίον όφελος-ανταγωνισμός-παραπληροφόρηση. Είναι ανεύθυνο να πετάς μια βόμβα και μετά να απαντάς "που ζεις"
Καλα...εσυ που ζεις?
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
"Ο κοσμος το'χει τουμπανο"...Μισό λεπτό, έκανες μία δήλωση σε δημόσιο site για αδήλωτες κοπέλες (ότι αυτό συνεπάγεται.)
Αν ξέρεις κάτι οφείλεις να το πεις αλλιώς μπορώ να υποθέσω ότι το λες για ιδίον όφελος-ανταγωνισμός-παραπληροφόρηση. Είναι ανεύθυνο να πετάς μια βόμβα και μετά να απαντάς "που ζεις"
Καλα..δεν ενημερωνεσαι?
Τηλεοραση σπιτι σου δεν εχεις?
Βολτα στο κεντρο μερα μεσημερι..δεν κανεις να δεις τι γινεται?
Δεν εχεις ακουσει τιποτα γι'αυτο που λεγεται "κυκλωμα εμποριας σαρκος"?
Η εχεις την εντυπωση οτι τις γυναικες αυτες τις "διακινουν"..μονο για να κερασουν κανεναν φιλο τους
για να βγαλουν μια υποχρεωση..
Παντου κυκλοφορουν..ολες τις ωρες της ημερας και της νυχτας...
Ειναι παντου και στα παντα..γιατι "είναι πολλά τα λεφτά...Τάσο"
Για ποιο οφελος-ανταγωνισμο μιλας?
Τι θα μπορουσα ΕΓΩ να κερδισω?
Και να το παρουμε κι αλλιως...
Εγω ειμαι νομιμη που αυτο συνεπαγεται οτι πληρω ολες τις προυποθεσεις ωστε
να μην φερω σε κινδυνο την δημοσια υγεια..
Οκεικ....
Μια ομως φορα στην ημερομηνια που μου καθοριζει ο νομος..να μην εξεταστω και να μην
περασω γιατρο..και μου γινει ελεγχος...παω φυλακη..
Γι'αυτο τα λεω..μπας και ανοιξεις εσυ και καθε εσυ τα ματακια σας και προσεχετε που βαζετε
το πουλι σας..κι αφηστε τα ακαπωτα...τα 69..και τις πολλες απαιτησεις...γιατι δεν ξερεις τι
σου ξημερωνει..
Οσο δε για τις υπολοιπες που λεμε..δεν τις εχει δει ουτε παιδιατρος..
Και το εργο ειναι γνωστο..
Αν καποτε τις πιασουν..θα δικαστουν θα πληρωσουν να βγουν..θα απελλαθουν..μεχρι να βρεθει ο
επομενος να τις ξανα-αγορασει για να κατεβει Αθηνα να την βρεις παλι να την γαμησεις..
Ριξε μια ματια στις στατιστικες των Δημοσιων Νοσοκομειων να δεις την εξαρση των αφροδισιων
νοσηματων και του AIDS που εχουν φτασει..
Εγινα κατανοητη?
"Ο κοσμος το'χει τουμπανο"...
Καλα..δεν ενημερωνεσαι?
Τηλεοραση σπιτι σου δεν εχεις?
Βολτα στο κεντρο μερα μεσημερι..δεν κανεις να δεις τι γινεται?
Δεν εχεις ακουσει τιποτα γι'αυτο που λεγεται "κυκλωμα εμποριας σαρκος"?
Η εχεις την εντυπωση οτι τις γυναικες αυτες τις "διακινουν"..μονο για να κερασουν κανεναν φιλο τους
για να βγαλουν μια υποχρεωση..
Παντου κυκλοφορουν..ολες τις ωρες της ημερας και της νυχτας...
Ειναι παντου και στα παντα..γιατι "είναι πολλά τα λεφτά...Τάσο"
Για ποιο οφελος-ανταγωνισμο μιλας?
Τι θα μπορουσα ΕΓΩ να κερδισω?
Και να το παρουμε κι αλλιως...
Εγω ειμαι νομιμη που αυτο συνεπαγεται οτι πληρω ολες τις προυποθεσεις ωστε
να μην φερω σε κινδυνο την δημοσια υγεια..
Οκεικ....
Μια ομως φορα στην ημερομηνια που μου καθοριζει ο νομος..να μην εξεταστω και να μην
περασω γιατρο..και μου γινει ελεγχος...παω φυλακη..
Γι'αυτο τα λεω..μπας και ανοιξεις εσυ και καθε εσυ τα ματακια σας και προσεχετε που βαζετε
το πουλι σας..κι αφηστε τα ακαπωτα...τα 69..και τις πολλες απαιτησεις...γιατι δεν ξερεις τι
σου ξημερωνει..
Οσο δε για τις υπολοιπες που λεμε..δεν τις εχει δει ουτε παιδιατρος..
Και το εργο ειναι γνωστο..
Αν καποτε τις πιασουν..θα δικαστουν θα πληρωσουν να βγουν..θα απελλαθουν..μεχρι να βρεθει ο
επομενος να τις ξανα-αγορασει για να κατεβει Αθηνα να την βρεις παλι να την γαμησεις..
Ριξε μια ματια στις στατιστικες των Δημοσιων Νοσοκομειων να δεις την εξαρση των αφροδισιων
νοσηματων και του AIDS που εχουν φτασει..
Εγινα κατανοητη?
Αλλη μια φορά τα λές τα πράγματα όπως είναι , μπράβο σου Κατερινάκι
tasos999
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 974
- Κριτικές
- 16
- Like
- 121
- Πόντοι
- 606
όχι, δεν έγινες κατανοητή.
Αν έχεις βάσιμες αποδείξεις πρέπει να τις αναφέρεις. Ο έλεγχος γίνεται σε όλες τις κοπέλες (ή πρέπει να γίνεται). Το θέμα είναι ότι εσύ ικάζεις για απαιτήσεις (λίγο χάδι στο χέρι, μια στοιχειώδης περιποίηση που δεν μεταδίδει τίποτα, όχι 69-κίνδυνος μεγάλος). Με αυτήν την λογική στο κέντρο είναι τόσα σπίτια, τα βάζεις όλα σε ένα τσουβάλι-και το δικό σου εκεί δεν είναι? Μαντεψιές και λόγια ατεκμηρίωτα καλό είναι να αποφεύγονται, όποιος έχει στοιχεία τα λέει, αλλιώς και εγώ μπορώ να κατηγορίσω στον αέρα....
Αν έχεις βάσιμες αποδείξεις πρέπει να τις αναφέρεις. Ο έλεγχος γίνεται σε όλες τις κοπέλες (ή πρέπει να γίνεται). Το θέμα είναι ότι εσύ ικάζεις για απαιτήσεις (λίγο χάδι στο χέρι, μια στοιχειώδης περιποίηση που δεν μεταδίδει τίποτα, όχι 69-κίνδυνος μεγάλος). Με αυτήν την λογική στο κέντρο είναι τόσα σπίτια, τα βάζεις όλα σε ένα τσουβάλι-και το δικό σου εκεί δεν είναι? Μαντεψιές και λόγια ατεκμηρίωτα καλό είναι να αποφεύγονται, όποιος έχει στοιχεία τα λέει, αλλιώς και εγώ μπορώ να κατηγορίσω στον αέρα....
"Ο κοσμος το'χει τουμπανο"...
Καλα..δεν ενημερωνεσαι?
Τηλεοραση σπιτι σου δεν εχεις?
Βολτα στο κεντρο μερα μεσημερι..δεν κανεις να δεις τι γινεται?
Δεν εχεις ακουσει τιποτα γι'αυτο που λεγεται "κυκλωμα εμποριας σαρκος"?
Η εχεις την εντυπωση οτι τις γυναικες αυτες τις "διακινουν"..μονο για να κερασουν κανεναν φιλο τους
για να βγαλουν μια υποχρεωση..
Παντου κυκλοφορουν..ολες τις ωρες της ημερας και της νυχτας...
Ειναι παντου και στα παντα..γιατι "είναι πολλά τα λεφτά...Τάσο"
Για ποιο οφελος-ανταγωνισμο μιλας?
Τι θα μπορουσα ΕΓΩ να κερδισω?
Και να το παρουμε κι αλλιως...
Εγω ειμαι νομιμη που αυτο συνεπαγεται οτι πληρω ολες τις προυποθεσεις ωστε
να μην φερω σε κινδυνο την δημοσια υγεια..
Οκεικ....
Μια ομως φορα στην ημερομηνια που μου καθοριζει ο νομος..να μην εξεταστω και να μην
περασω γιατρο..και μου γινει ελεγχος...παω φυλακη..
Γι'αυτο τα λεω..μπας και ανοιξεις εσυ και καθε εσυ τα ματακια σας και προσεχετε που βαζετε
το πουλι σας..κι αφηστε τα ακαπωτα...τα 69..και τις πολλες απαιτησεις...γιατι δεν ξερεις τι
σου ξημερωνει..
Οσο δε για τις υπολοιπες που λεμε..δεν τις εχει δει ουτε παιδιατρος..
Και το εργο ειναι γνωστο..
Αν καποτε τις πιασουν..θα δικαστουν θα πληρωσουν να βγουν..θα απελλαθουν..μεχρι να βρεθει ο
επομενος να τις ξανα-αγορασει για να κατεβει Αθηνα να την βρεις παλι να την γαμησεις..
Ριξε μια ματια στις στατιστικες των Δημοσιων Νοσοκομειων να δεις την εξαρση των αφροδισιων
νοσηματων και του AIDS που εχουν φτασει..
Εγινα κατανοητη?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 340
- Εμφανίσεις
- 28K
- Απαντήσεις
- 54
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 18
- Εμφανίσεις
- 4K
?