Νέα

Κολωνού 30Α

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
παιζει κανα καλο καινουριο γκομενακι στο ιδρυμα?
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
Κανε βολτα να δεις...που να ξερω τα γουστα σου?
Αμα δεν βρεις αυτο που θες στο δικο μου...ψαξε..!!!

ειναι το πιο καθαρο το δικο σου ,και το πιο προσεγμενο , αν εχεις ποικιλια ,στα καλα ...τανακια και ανανεωσεις ,πιστεψε με θα γινεται παταγος

φιλικα ;)
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
ειναι το πιο καθαρο το δικο σου ,και το πιο προσεγμενο , αν εχεις ποικιλια ,στα καλα ...τανακια και ανανεωσεις ,πιστεψε με θα γινεται παταγος

φιλικα ;)
Mατακια μου..οι"πολυ καλες",ειναι αδηλωτες(χωρις πιστοποιητικα υγειας,χωρις αδεια εργασιας)
Οι λιγες "καλες"δηλωμενες...με τοσα "σπιτια",που να πρωτοπανε?
Ασε που αμα τους λες για Μεταξουργειο ξινιζουν την μουρη τους...λες κι εκει που δουλευουν πηδιουνται με πολυτελεια ή ο πελατης τους δινει το πουλι του σε περιτυλιγμα δωρου..!!!
 

Επισκέπτης
Mατακια μου..οι"πολυ καλες",ειναι αδηλωτες(χωρις πιστοποιητικα υγειας,χωρις αδεια εργασιας)
Οι λιγες "καλες"δηλωμενες...με τοσα "σπιτια",που να πρωτοπανε?
Ασε που αμα τους λες για Μεταξουργειο ξινιζουν την μουρη τους...λες κι εκει που δουλευουν πηδιουνται με πολυτελεια ή ο πελατης τους δινει το πουλι του σε περιτυλιγμα δωρου..!!!
Κατερινα τι ωραια που τα λες :rockon:
 

GM

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2008
Μηνύματα
1.331
Κριτικές
13
Like
0
Πόντοι
616
[ το πουλι του σε περιτυλιγμα δωρου..!!!
[/quote]


x 1000
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
Μην τα περιπλεκεις και τοσο ,υπαρχουν ωραια γκομενακια (εμφανισιακα) που αμα τα εκπαιδευσει καποιος να κανουν ενα στανταρ καλο προγραμμα και να ειναι ευγενικες ,σιγουρα θα αποκτησεις τακτικους πελατες ,που οταν περνανε απο μεταξι ,θα λενε κατσε να πα να ριξω ενα γρηγορο στης "Κατερινας" -ειναι πολυ απλο  ;)
 

dupont

Μέλος
Εγγρ.
4 Φεβ 2009
Μηνύματα
88
Like
0
Πόντοι
0
Mατακια μου..οι"πολυ καλες",ειναι αδηλωτες(χωρις πιστοποιητικα υγειας,χωρις αδεια εργασιας)
Οι λιγες "καλες"δηλωμενες...με τοσα "σπιτια",που να πρωτοπανε?
Ασε που αμα τους λες για Μεταξουργειο ξινιζουν την μουρη τους...λες κι εκει που δουλευουν πηδιουνται με πολυτελεια ή ο πελατης τους δινει το πουλι του σε περιτυλιγμα δωρου..!!!
Κατερινα μου λειπει το χιουμορ σου.Που εισαι?
 

tasos999

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2008
Μηνύματα
974
Κριτικές
16
Like
121
Πόντοι
606
Δηλαδή ποιες συγκεκριμένα εννοείς?? κάτι τέτοιο είναι σοβαρό να λέγεται έτσι αυθαίρετα

Mατακια μου..οι"πολυ καλες",ειναι αδηλωτες(χωρις πιστοποιητικα υγειας,χωρις αδεια εργασιας)
Οι λιγες "καλες"δηλωμενες...με τοσα "σπιτια",που να πρωτοπανε?
Ασε που αμα τους λες για Μεταξουργειο ξινιζουν την μουρη τους...λες κι εκει που δουλευουν πηδιουνται με πολυτελεια ή ο πελατης τους δινει το πουλι του σε περιτυλιγμα δωρου..!!!
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
Μην τα περιπλεκεις και τοσο ,υπαρχουν ωραια γκομενακια (εμφανισιακα) που αμα τα εκπαιδευσει καποιος να κανουν ενα στανταρ καλο προγραμμα και να ειναι ευγενικες ,σιγουρα θα αποκτησεις τακτικους πελατες ,που οταν περνανε απο μεταξι ,θα λενε κατσε να πα να ριξω ενα γρηγορο στης "Κατερινας" -ειναι πολυ απλο  ;)
Καλη η ιδεα σου..και θα το ονομασω..

                        [size=10pt]"ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ
                                        ΑΤΑΚΤΩΝ ΠΟΡΝΙΔΙΩΝ"
[/size]


Χαχαχαχαχαχ...!!!!!
 

Επισκέπτης
Κα Κατερὶνα εἶσθε ὑμεῖς εἰς τὴν φωτογραφίαν τῆς ἐνσαρκώσεως (avatar);
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
Κα Κατερὶνα εἶσθε ὑμεῖς εἰς τὴν φωτογραφίαν τῆς ἐνσαρκώσεως (avatar);
                       
its-me-0015.gif
 

tasos999

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2008
Μηνύματα
974
Κριτικές
16
Like
121
Πόντοι
606
Μισό λεπτό, έκανες μία δήλωση σε δημόσιο site για αδήλωτες κοπέλες (ότι αυτό συνεπάγεται.)
Αν ξέρεις κάτι οφείλεις να το πεις αλλιώς μπορώ να υποθέσω ότι το λες για ιδίον όφελος-ανταγωνισμός-παραπληροφόρηση.  Είναι ανεύθυνο να πετάς μια βόμβα και μετά να απαντάς "που ζεις"

Καλα...εσυ που ζεις?
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
Μισό λεπτό, έκανες μία δήλωση σε δημόσιο site για αδήλωτες κοπέλες (ότι αυτό συνεπάγεται.)
Αν ξέρεις κάτι οφείλεις να το πεις αλλιώς μπορώ να υποθέσω ότι το λες για ιδίον όφελος-ανταγωνισμός-παραπληροφόρηση.  Είναι ανεύθυνο να πετάς μια βόμβα και μετά να απαντάς "που ζεις"
"Ο κοσμος το'χει τουμπανο"...
Καλα..δεν ενημερωνεσαι?
Τηλεοραση σπιτι σου δεν εχεις?
Βολτα στο κεντρο μερα μεσημερι..δεν κανεις να δεις τι γινεται?
Δεν εχεις ακουσει τιποτα γι'αυτο που λεγεται "κυκλωμα εμποριας  σαρκος"?
Η εχεις την εντυπωση οτι τις γυναικες αυτες τις "διακινουν"..μονο για να κερασουν κανεναν φιλο τους
για να βγαλουν μια υποχρεωση..
Παντου κυκλοφορουν..ολες τις ωρες της ημερας και της νυχτας...
Ειναι παντου και στα παντα..γιατι "είναι πολλά τα λεφτά...Τάσο"
Για ποιο οφελος-ανταγωνισμο μιλας?
Τι θα μπορουσα ΕΓΩ να κερδισω?
Και να το παρουμε κι αλλιως...
Εγω ειμαι νομιμη που αυτο συνεπαγεται οτι πληρω ολες τις προυποθεσεις ωστε
να μην φερω σε κινδυνο την δημοσια υγεια..
Οκεικ....
Μια ομως φορα στην ημερομηνια που μου καθοριζει ο νομος..να μην εξεταστω και να μην
περασω γιατρο..και μου γινει ελεγχος...παω φυλακη..
Γι'αυτο τα λεω..μπας και ανοιξεις εσυ και καθε εσυ τα ματακια σας και προσεχετε που βαζετε
το πουλι σας..κι αφηστε τα ακαπωτα...τα 69..και τις πολλες απαιτησεις...γιατι δεν ξερεις τι
σου ξημερωνει..
Οσο δε για τις υπολοιπες που λεμε..δεν τις εχει δει ουτε παιδιατρος..
Και το εργο ειναι γνωστο..
Αν καποτε τις πιασουν..θα δικαστουν θα πληρωσουν να βγουν..θα απελλαθουν..μεχρι να βρεθει ο
επομενος να τις ξανα-αγορασει για να κατεβει Αθηνα να την βρεις παλι να την γαμησεις..

Ριξε μια ματια στις στατιστικες των Δημοσιων Νοσοκομειων να δεις την εξαρση των αφροδισιων
νοσηματων και του AIDS που εχουν φτασει..

Εγινα κατανοητη?
 

GM

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2008
Μηνύματα
1.331
Κριτικές
13
Like
0
Πόντοι
616
"Ο κοσμος το'χει τουμπανο"...
Καλα..δεν ενημερωνεσαι?
Τηλεοραση σπιτι σου δεν εχεις?
Βολτα στο κεντρο μερα μεσημερι..δεν κανεις να δεις τι γινεται?
Δεν εχεις ακουσει τιποτα γι'αυτο που λεγεται "κυκλωμα εμποριας  σαρκος"?
Η εχεις την εντυπωση οτι τις γυναικες αυτες τις "διακινουν"..μονο για να κερασουν κανεναν φιλο τους
για να βγαλουν μια υποχρεωση..
Παντου κυκλοφορουν..ολες τις ωρες της ημερας και της νυχτας...
Ειναι παντου και στα παντα..γιατι "είναι πολλά τα λεφτά...Τάσο"
Για ποιο οφελος-ανταγωνισμο μιλας?
Τι θα μπορουσα ΕΓΩ να κερδισω?
Και να το παρουμε κι αλλιως...
Εγω ειμαι νομιμη που αυτο συνεπαγεται οτι πληρω ολες τις προυποθεσεις ωστε
να μην φερω σε κινδυνο την δημοσια υγεια..
Οκεικ....
Μια ομως φορα στην ημερομηνια που μου καθοριζει ο νομος..να μην εξεταστω και να μην
περασω γιατρο..και μου γινει ελεγχος...παω φυλακη..
Γι'αυτο τα λεω..μπας και ανοιξεις εσυ και καθε εσυ τα ματακια σας και προσεχετε που βαζετε
το πουλι σας..κι αφηστε τα ακαπωτα...τα 69..και τις πολλες απαιτησεις...γιατι δεν ξερεις τι
σου ξημερωνει..
Οσο δε για τις υπολοιπες που λεμε..δεν τις εχει δει ουτε παιδιατρος..
Και το εργο ειναι γνωστο..
Αν καποτε τις πιασουν..θα δικαστουν θα πληρωσουν να βγουν..θα απελλαθουν..μεχρι να βρεθει ο
επομενος να τις ξανα-αγορασει για να κατεβει Αθηνα να την βρεις παλι να την γαμησεις..

Ριξε μια ματια στις στατιστικες των Δημοσιων Νοσοκομειων να δεις την εξαρση των αφροδισιων
νοσηματων και του AIDS που εχουν φτασει..

Εγινα κατανοητη?



Αλλη μια φορά τα λές τα πράγματα όπως είναι , μπράβο σου  Κατερινάκι
 

tasos999

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2008
Μηνύματα
974
Κριτικές
16
Like
121
Πόντοι
606
όχι, δεν έγινες κατανοητή.
  Αν έχεις βάσιμες αποδείξεις πρέπει να τις αναφέρεις.  Ο έλεγχος γίνεται σε όλες τις κοπέλες (ή πρέπει να γίνεται).  Το θέμα είναι ότι εσύ ικάζεις για απαιτήσεις (λίγο χάδι στο χέρι, μια στοιχειώδης περιποίηση που δεν μεταδίδει τίποτα, όχι 69-κίνδυνος μεγάλος).  Με αυτήν την λογική στο κέντρο είναι τόσα σπίτια, τα βάζεις όλα σε ένα τσουβάλι-και το δικό σου εκεί δεν είναι?  Μαντεψιές και λόγια ατεκμηρίωτα καλό είναι να αποφεύγονται, όποιος έχει στοιχεία τα λέει, αλλιώς και εγώ μπορώ να κατηγορίσω στον αέρα....



"Ο κοσμος το'χει τουμπανο"...
Καλα..δεν ενημερωνεσαι?
Τηλεοραση σπιτι σου δεν εχεις?
Βολτα στο κεντρο μερα μεσημερι..δεν κανεις να δεις τι γινεται?
Δεν εχεις ακουσει τιποτα γι'αυτο που λεγεται "κυκλωμα εμποριας  σαρκος"?
Η εχεις την εντυπωση οτι τις γυναικες αυτες τις "διακινουν"..μονο για να κερασουν κανεναν φιλο τους
για να βγαλουν μια υποχρεωση..
Παντου κυκλοφορουν..ολες τις ωρες της ημερας και της νυχτας...
Ειναι παντου και στα παντα..γιατι "είναι πολλά τα λεφτά...Τάσο"
Για ποιο οφελος-ανταγωνισμο μιλας?
Τι θα μπορουσα ΕΓΩ να κερδισω?
Και να το παρουμε κι αλλιως...
Εγω ειμαι νομιμη που αυτο συνεπαγεται οτι πληρω ολες τις προυποθεσεις ωστε
να μην φερω σε κινδυνο την δημοσια υγεια..
Οκεικ....
Μια ομως φορα στην ημερομηνια που μου καθοριζει ο νομος..να μην εξεταστω και να μην
περασω γιατρο..και μου γινει ελεγχος...παω φυλακη..
Γι'αυτο τα λεω..μπας και ανοιξεις εσυ και καθε εσυ τα ματακια σας και προσεχετε που βαζετε
το πουλι σας..κι αφηστε τα ακαπωτα...τα 69..και τις πολλες απαιτησεις...γιατι δεν ξερεις τι
σου ξημερωνει..
Οσο δε για τις υπολοιπες που λεμε..δεν τις εχει δει ουτε παιδιατρος..
Και το εργο ειναι γνωστο..
Αν καποτε τις πιασουν..θα δικαστουν θα πληρωσουν να βγουν..θα απελλαθουν..μεχρι να βρεθει ο
επομενος να τις ξανα-αγορασει για να κατεβει Αθηνα να την βρεις παλι να την γαμησεις..

Ριξε μια ματια στις στατιστικες των Δημοσιων Νοσοκομειων να δεις την εξαρση των αφροδισιων
νοσηματων και του AIDS που εχουν φτασει..

Εγινα κατανοητη?
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom