You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κολωνού 30Α
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ljsilver
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 325K
-
- Ετικέτες
- μεταξουργείο
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
osie.0909
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 5.347
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 66
μοναδικε μου πελατη, μην διωχνεις το αφεντικοβρε κατερινα αντε νανακια να ξεκουραστεις εμεισ τωρα ξυπνησαμε
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
Ναι...γιατι βλεπω...τις μπριζολιτσες που ειναι να φτιαξω..να τις παιρνω ετοιμες απο την ψησταρια..βρε κατερινα αντε νανακια να ξεκουραστεις εμεισ τωρα ξυπνησαμε
Πότε θα κοιμηθω?...Πότε θα ξυπνησω γαμω το τρικι-τρικι μου?
osie.0909
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 5.347
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 66
Ναι...γιατι βλεπω...τις μπριζολιτσες που ειναι να φτιαξω..να τις παιρνω ετοιμες απο την ψησταρια..
Πότε θα κοιμηθω?...Πότε θα ξυπνησω γαμω το τρικι-τρικι μου?
οχι αγχος. ειμεθα ανα πασα στιγμη διαθεσιμοι να σας φιλεψομεν εις ταβερνειο
osie.0909
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 5.347
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 66
μπα, ειναι το boss σβουρα εδω την χανεις, εκει την βρισκεις, αστα να πανε, μου εχει βγαλει την ψυχη.μαλιστα κυριε αλλα αν συνεχισει ετσι θα την χασουμε θελει ξεκουραση
(ομορφη, ειναι ωρα για υπνο!)
osie.0909
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 5.347
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 66
μηπως, μοναδικε μου πελατη, να πας να μαγειρεψεις στη boss;βρε εστω μια ωρα καλο κανει τισ βριζολες δεν τις εχουμε στο προγραμμα σημερα!
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
Νανι λοιπον..περασα πολυ ομορφα..καλη σας μερα..και τα λεμε παλι συντομα..μπα, ειναι το boss σβουρα εδω την χανεις, εκει την βρισκεις, αστα να πανε, μου εχει βγαλει την ψυχη.
(ομορφη, ειναι ωρα για υπνο!)
Παω να εναποθεσω το κορμι μου εις την κλινην μου να ανακουφιστει..ετσι και ροχαλισω σκουντατε με..
αντε μπάι σααααααααααααααααααας....
Μακιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
osie.0909
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 5.347
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 66
θα ηθελα καποτε να γινω η κλινη σου. εως τοτε καλη ξεκουραση.....Νανι λοιπον..περασα πολυ ομορφα..καλη σας μερα..και τα λεμε παλι συντομα..
Παω να εναποθεσω το κορμι μου εις την κλινην μου να ανακουφιστει..ετσι και ροχαλισω σκουντατε με..
αντε μπάι σααααααααααααααααααας....
Μακιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
osie.0909
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 5.347
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 66
μοναδικε μου πελατη, εγω εμεινα προσωρινα ανεργος :'(Ναι ναι να παω να μπριζολιασουμε μερικες
osie.0909
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 5.347
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 66
εγω ανεργος, εσυ αξυλος....ε δεν πειραζει στον ΟΑΕΔ γρηγορα!
ατιμη καινωνια.....αντε να εχεις μια καλημερα.
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
[move][size=30pt]ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ[/size][/move]
βυζολάγνος
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 7.781
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.748
- Πόντοι
- 5.035
![]()
[move][size=30pt]ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ[/size][/move]
Κατερινουλοκατερινακοκατεριναρα μουυυυυυυυυυ :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
Βυζουλοβυζαροβυζουλινολατρεια μουουουουουουουουουου...Κατερινουλοκατερινακοκατεριναρα μουυυυυυυυυυ :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
βυζολάγνος
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 7.781
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.748
- Πόντοι
- 5.035
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 340
- Εμφανίσεις
- 28K
- Απαντήσεις
- 54
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 18
- Εμφανίσεις
- 4K
?
