εμένα δεν μου αρέσει πάντως όσες φορές έχω πάει εκεί είναι ;)
αν θες υπάρχει και η Λούντα Ουκρανέζα μιλφάκι με καλό σε σώμα και πρόσωπο όπου ψάχνεται έντονα ;)
Υ.Γ περιγραφή της Λούντα υπάρχει στην ενημέρωση του Σαββάτου ;)
οκ ευχαριστω συναγωνιστες
εμένα δεν μου αρέσει πάντως όσες φορές έχω πάει εκεί είναι ;)
αν θες υπάρχει και η Λούντα Ουκρανέζα μιλφάκι με καλό σε σώμα και πρόσωπο όπου ψάχνεται έντονα ;)
Υ.Γ περιγραφή της Λούντα υπάρχει στην ενημέρωση του Σαββάτου ;)
Προθυπουργε θα παθουμε καμια δηλητηριαση απο τα σαπιαάρχοντα σε περιμένω να πάμε Πρίγκηπα να αλώσουμε τις σάπιες κοπέλες που εργάζονται ;)
η Ντενίσσα είναι στο Ρεμούνδου 20![]()

Προθυπουργε θα παθουμε καμια δηλητηριαση απο τα σαπια
συνηθησα στο φρεσκο και δυσκολα να φαω σαπιο![]()

Σορυ για το σπαμ , αλλά όποτε βλέπω τον τίτλο αυτού του θρεντ μου ερχεται στο μυαλό ο Ντούσκο![]()

όχι και γιαγιά δεν την λες είναι 50αρα κοντή μελαγχρινή σχεδόν ίσιο είναι το μαλλί......συνήθως αράζει μέσα στο μπαρ αλλά τώρα βγαίνει και έξω για να μιλήσει με κάποιον πελάτη![]()
σημερα μετα τον τελικο ειναι ωραια βραδια για μια βολτα στο καλτ μαγαζι...

Αλλάζει κάτι αν πάει αργότερα??
η ομάδα ήθελε να μεταβούμε προς Πρίγκηπα μεριά να πάρουμε λίγη από την καλτίλα αυτού του μαγαζιού
Η μόνη παρηγορία ήταν ότι είχαν προστεθεί 2 καινούργια μιλφ ένα ξανθό αδύνατο αδιάφορο το οποίο δεν μας έκανε την τιμή να έρθει για λίγο στην παρέα μας
και έταιρο τεμάχιο με καρέ μαλλί καστανό με φοβερές τορπίλες
.Μόλις με πλησίασε έκανα ένα ρομαντικό σχόλιο για τις τορπίλες της
το οποίο δεν εκτίμησε δεόντος με αποτέλεσμα να με απαξιώσει
.
)η οποία έπαιζε με την στοιβαρή πούτσα του,ενώ σε ανύποπτο χρόνο του έκανε και ισπανική όπου η πούτσα του χάθηκε μέσα στα θεσπέσια βυζιά της
Το κατάλληλο πρόσωπο για να κάνει την βρωμοδουλειά ήταν αυτή η οποία τρίφτηκε έντονα πάνω του ενώ μου εκθείαζε τα προσόντα του
ενώ εγώ τον ασπάστηκα σταυρωτά λέγωντας του να μας βγάλει όλους ασπροπρώσοπους.Ο μπέμπας με ρωτούσε συνεχώς αν θα παίξει ακάποτο γαμήσι.......ήμουν σίγουρος ότι αν δεν μεριμνήσουμε εμείς οι πελάτες η Μπιάνκα θα τον έπερνε ακάποτα :o :o Κάποια στιγμή παρέα με τον μπέμπα πήγαμε τουαλέτα για ακούσουμε τον Στρατηλάτη να απαξιώνει την μιλφάρα.....δεν ακουγόταν τίποτα οπότε φώναξα έξω από την πόρτα '' Στρατηλάτη ΆΞΙΟΣ
''
Φυσικά δεν υπήρχε κρεββάτι οπότε ήταν αναμενόμενο η όλη φάση να εξελιχθεί πάνω σε αυτή την καρέκλα
.Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες γύρω από το σεξουαλικό καθώς ο Στρατηλάτης είναι ο καθ'ύλην αρμόδιος να μας τα περιγράψει

.Κατάλαβα τι ήθελε να μου πει κρατώντας μου το χέρι αλλά έβριζε και απαξίωνε τον Στρατηλάτη με λόγια τα οποία δεν θα γράψω μιας και καταλαβαίνω ότι είχε δαγκώσει το μουνί της από την ζήλια

ενώ συνέχιζε να τρίβεται και να γλωσσοφιλιέται με τον παρτενέρ της
''
.Αναμένωντας να κάνω εγώ κίνηση να την διεκδικήσω μπας και ζηλέψει ο Κωστάκης27
αλλά δεν της δίνω και πολύ τύχη

.Δύο συναισθήματα επικρατούσαν μέσα μου,να τραμπουκίσω και να κάνω ένα πολυ καλτ γαμήσι
ξεπερνώντας και πάλι τα πορνο-όριά μου
.Έτσι αποφάσισα πως είχε έρθει η στιγμή να επισκεφθώ την περιβόητη καβάτζα
.Το αντίτιμο των 50 ευραίων μου φάνηκε μικρό σε σχέση με τα λεφτά που έσκαγα στην Κρήτη για αντίστοιχα καλτ γαμήσια.Ο χώρος ήταν από τα πλέον ρομαντικά-καλτ μέρη που έχω
.Είναι μια πολύ μικρή αποθήκη 3Χ3 μαζί με μια τουαλέτα 2Χ2.Βεβαία ο ελεύθερος χώρος είναι ελάχιστος μια κι εκεί μέσα υπήρχαν μια φιάλη υγραέριο,χλωρίνες,άζαξ και λοιπά καθαριστικά,κωλόχαρτα πεταμένα παντού,μια καρέκλα όπου πάνω της έβαζαν παλτό και μπουφάν οι εργαζόμενες
,μιας και πάλι ένιωθα ότι ήταν μέσα στην καβάτζα μαζί μας
.Τέλος πάντων αφού αποσύρθηκαν στα ενδότερα οι χύστες συνεχίσαμε με γλωσσόφιλα και πιπίλισμα στα βυζάκια της,ακάπωτο λαρύγγωτο αυτή την φορά μ'εμένα καθισμένο στην καρέκλα
.Πολύ ωραία αίσθηση από το στενό μουνάκι της και συνέχεια με πισοκωλλητό.Μερικά πουτσοσκάμπιλα στο στοματάκι της,σκίσιμο στα 4 όπου της έκλεινα το στόμα με το χέρι μου για να μην φωνάζει ;) ;) και χύσιμο πάνω στα κωλομάγουλα.Πανυγηρική έξοδος όπου εισέπραξα το ''ΡΙΣΠΕΚΤ'' των συναγωνιστών και άραγμα για λίγο ακόμη στην καβάτζα παρέα όμως μόνο με τον πρωθυπουργό της Τρούμπας για ένα χαλαρωτικό τσιγάρο.Το τεμάχιο ξανάρθε και πήρα και τηλ. για κανα μπανάκι προσεχώς.Αποχώρηση με απαξιωτικό χαιρετισμό από την κυρία Σούλα και το υπέρτατο σχόλιο του πρίσκηπα ''σε σενιάρισε έ???''.Έτσι ολοκληρώθηκε άλλη μια πολύ καλτ βραδιά σε αυτό το κωλόμπαρο


Στρατηλατη και Πρωθυπουργε ρισπεκτ για τις αναλυτικοτατες γλαφυρες περιγραφες σας..![]()
Η καλτιλα της χθεσινης βραδιας δεν ειχε ορια
Οσο για το γαμησι του Στρατηλατη να πω οτι η Μπιανκα κανονικα ειναι για πιατσα στη βαθης με 0,50 και οχι με 50 ευρω![]()
αλλα θεωρω οτι τα αξιζε για το καλτ της υποθεσης..
Επισης ημουνα 1000% σιγουρος οτι θα περνε το τσουτσουνι του Στρατηλατη και θα το χωνε στο μουνι της στεγνα ακαπωτα![]()
και ευτυχως ειχα καποτες μαζι μου


Ο ρομαντισμος, το μεγαλειο, ο λυρικοτητα, η ομορφια στον Πριγκηπα πιστευω βαραει κοκκινο! Τι αλλο να πεις κανεις για αυτο το μερος πρεπει να το ζησεις!
Στρατηλατη, πιστευω της κυριας Σουλας της αξιζει η απαξιωση! Μετα απο τη συμπεριφορα της . Συνεχισε ετσι ατρομητε στρατηλατη μου!!!
Μακη ναι οντως ασχετα με τη φολα, το χες αναγκη! Για το καλο σου ηταν! Α και δε πιστευω να γινεις πιρφορος και αγαπουλης με την κυρια σουλα!!!

Υ.Γ 2:Ρισπέκτ από μένα στο συναγωνιστή μπεμβεπάουερ και για την παρουσία του στο κατάστημα αλλά και για την αστραπιαία κίνησή του λίγο πριν αποσυρθώ στα σκοτεινά μέρη του μαγαζιού.
θα το στιλι για αναγομοσιΣτρατηλάτη, ελπίζω να μην άφησες το χρησιμοποιημένο λάστιχο στην καβάντζα.![]()