athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.550
- Like
- 118.761
- Πόντοι
- 16.631
πες μου ποτε θα ευκαιρεις να περασω χερι με χερι

πες μου ποτε θα ευκαιρεις να περασω χερι με χερι

πες μου ποτε θα ευκαιρεις να περασω χερι με χερι![]()

δουλεια ρε...θα ερθω ΣΚ που θα εχω χρονο με ΒΑΛΙΤΣΑ για να χωρεσει το κασεριΈλα σε 10 λεπτά.![]()

δουλεια ρε...θα ερθω ΣΚ που θα εχω χρονο με ΒΑΛΙΤΣΑ για να χωρεσει το κασερι![]()
....θα τα'φησει κληρονομια στην εκκλησια του προστατη Αγιου τουναι στειλε εμβασμα Παππουλη ειναι για καλο σκοπο μαζι σου θα τα παρεις
θα ερθω απο βδομαδα την γαμησεςΣΚ θα είμαι Ζακύνθο.

Στείλε και από δω κασέρι μπούστηθα ερθω απο βδομαδα την γαμησες![]()

αρχιδια Ντουντας μας εγραψε στα μαραμενα τουΣτείλε και από δω κασέρι μπούστη![]()
Έχει πακετάρει αλλά μάλλον έχει προκύψει πρόβλημα με την μεταφορικήαρχιδια Ντουντας μας εγραψε στα μαραμενα του![]()

εχει απεργια διαρκειας στο λιμανι η coscoΈχει πακετάρει αλλά μάλλον έχει προκύψει πρόβλημα με την μεταφορική![]()
Τι ξεκάρφωτη μαλαπέρδα είναι αυτή πάλι

Ε,όχι ρε πουστη μου και αυτός έφυγε;Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()
Ναι καλά κρασιαΣου είπα εδώ είναι CNN φάση.... δεν είναι όλοι για όλα....
πρόσεχε από το πολύ κρασί μην γίνεις μπεκρής...!!!!!!Ναι καλά κρασια
Όχι ρε μαν, πλάκα κάναμε, κρίμα....Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()
Κάποια άτομα εδώ μπερδεύουν την πουτσα με την βούρτσα...Όχι ρε μαν, πλάκα κάναμε, κρίμα....
Είναι αρετσινωτοπρόσεχε από το πολύ κρασί μην γίνεις μπεκρής...!!!!!!![]()
cosco-tas;?;!?;!!;?!!εχει απεργια διαρκειας στο λιμανι η cosco
ήρεμα μανΣτείλε και από δω κασέρι μπούστη![]()