You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Kavouras13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 290
- Κριτικές
- 9
- Like
- 649
- Πόντοι
- 301
Αν δεν έχεις ξαναπάει, η πρώτη σου αντίδραση θα είναι "ποιος τις γαμάει αυτές και πληρώνει κι αποπάνω;"
YuriKokorin
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Ιουν 2020
- Μηνύματα
- 17
- Like
- 6
- Πόντοι
- 0
Σε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
Kavouras13
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 290
- Κριτικές
- 9
- Like
- 649
- Πόντοι
- 301
Ναι παίζει αυτό... οχι με όλες αλλά παίζειΣε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
tasivarop
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 49
- Κριτικές
- 7
- Like
- 265
- Πόντοι
- 280
ναι νομιζω ειναι 100ρικο, ειχα παρει πριν κανα χρονο, αλλα δεν ειναι στα κωλομπαρo αυτο ενα μιξ club με στριπ ειναι.Σε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
ναι νομιζω ειναι 100ρικο, ειχα παρει πριν κανα χρονο, αλλα δεν ειναι στα κωλομπαρo αυτο ενα μιξ club με στριπ ειναι.
Συμφωνω με την τιμη σε παρομοια φαση ειχα δωσει 110
Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
.. δίνουν κ κωλο εκεί.Σε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
TASSOS karipidis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 33.376
- Κριτικές
- 24
- Like
- 39.175
- Πόντοι
- 8.646
δεν θα αποκαλυψει ποτε της πηγες του.. δίνουν κ κωλο εκεί.

anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
..μα γιατί?? Μια παρέα είμαστε.δεν θα αποκαλυψει ποτε της πηγες του![]()
![]()
Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
..λες να του αρέσει??εκεί πιανουν κώλο...!!!![]()
![]()
![]()
TASSOS karipidis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 33.376
- Κριτικές
- 24
- Like
- 39.175
- Πόντοι
- 8.646
εναςς ντεντεκτιβ ποτε δεν εχει φιλους..μα γιατί?? Μια παρέα είμαστε.

anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
η καλύτερη του...!!!..λες να του αρέσει??
και αν δει παπούτσια απο πουτσόδερμα ζητά να τον κλοτσήσουν...
bellaspanos
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 193
- Κριτικές
- 1
- Like
- 90
- Πόντοι
- 1
Σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου, για το χαλαρα στο περιστερι η το λα λουνα στην μιχαλακοπουλου πιστευεις ειναι οκ? τηρουν τα παραπανω που εχω γραψει? Επισης αλλη μια ερωτηση γινεται να κερασω με την μια π.χ. 3 ποτα και να παμε κατευθειαν καβατζα ή τουαλετα (δεν ξερω που γινεται) να πεχτει η φαση?
Ναι..Μπορεις να κανεις συμφωνια μαζι της οτι δινω αυτα τα λεφτα παμε πισω για τα υπολοιπα..Δεν χρειαζεται καν να της αναφερεις την λεξη ποτα. Για Λα Λουνα δεν εχω ιδεα ουτε χαλαρα εχω παει ομως για χαλαρα μπορω να σου δωσω πληροφορια σε pm αν σε ενδιαφερει.
manosman2310
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουν 2020
- Μηνύματα
- 129
- Κριτικές
- 1
- Like
- 65
- Πόντοι
- 1
eterno μαζευονται πολλα μουνια
tasivarop
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 49
- Κριτικές
- 7
- Like
- 265
- Πόντοι
- 280
Ναι..Μπορεις να κανεις συμφωνια μαζι της οτι δινω αυτα τα λεφτα παμε πισω για τα υπολοιπα..Δεν χρειαζεται καν να της αναφερεις την λεξη ποτα. Για Λα Λουνα δεν εχω ιδεα ουτε χαλαρα εχω παει ομως για χαλαρα μπορω να σου δωσω πληροφορια σε pm αν σε ενδιαφερει.
Ωραιος ναι οτι θες, θες εδω θες πμ οτι γουσταρεις, και γενικα ποιος αλλος ξερει κανα αλλο που να πληρει τα παραπανω ελευθερα και κανα ονοματακι να μου δωσει σαν συσταση απο καμια πολυ εκφυλη και ανωμαλη καλα ειναι χαχα.
makis254
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 187
- Κριτικές
- 10
- Like
- 634
- Πόντοι
- 311
Εκεινο το ιστορικο corner στην πιπινου λεει τιποτα στις μερες μας?..Θυμαμε καποτε γινοταναι χαμος..τιγκα στα μουνακια ηταν!Με λιγη προσπαθεια εβγαζες και κατι ,αφου ειχες πρωτα αφησει ενα σεβαστο ποσο σε ποτα στο μαγαζι..
Ολα τα μπαρ της Κεφαλληνιας και εκει γυρω εχουν ανοιξει φιλε μου.Διαβαζοντας προηγουμενες σελιδεςΌσοι συναγωνιστές γνωρίζουν, μπορούν να αναφέρουν ποια κωλόμπαρα έχουν ανοίξει?
Προσωπικά με ενδιαφέρουν τα μπαρ στην Κεφαλληνίας και γύρω
takisarg
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 1.114
- Like
- 3.110
- Πόντοι
- 456
Εκεινο το ιστορικο corner στην πιπινου λεει τιποτα στις μερες μας?..Θυμαμε καποτε γινοταναι χαμος..τιγκα στα μουνακια ηταν!Με λιγη προσπαθεια εβγαζες και κατι ,αφου ειχες πρωτα αφησει ενα σεβαστο ποσο σε ποτα στο μαγαζι..
Κάτι μέτριες Γεωργιανές έχει τὠρα. Πολύ μπλα - μπλα και από το άλλο τίποτα!
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 7K