Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

pefotis

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
92
Like
217
Πόντοι
20
Όσοι συναγωνιστές γνωρίζουν, μπορούν να αναφέρουν ποια κωλόμπαρα έχουν ανοίξει?

Προσωπικά με ενδιαφέρουν τα μπαρ στην Κεφαλληνίας και γύρω
 

Kavouras13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2016
Μηνύματα
290
Κριτικές
9
Like
649
Πόντοι
301
Αν δεν έχεις ξαναπάει, η πρώτη σου αντίδραση θα είναι "ποιος τις γαμάει αυτές και πληρώνει κι αποπάνω;"
 
  • Like
Αντιδράσεις: 25th

YuriKokorin

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2020
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
Σε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
 

Kavouras13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2016
Μηνύματα
290
Κριτικές
9
Like
649
Πόντοι
301
Σε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
Ναι παίζει αυτό... οχι με όλες αλλά παίζει
 

tasivarop

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2020
Μηνύματα
49
Κριτικές
7
Like
265
Πόντοι
280
Σε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
ναι νομιζω ειναι 100ρικο, ειχα παρει πριν κανα χρονο, αλλα δεν ειναι στα κωλομπαρo αυτο ενα μιξ club με στριπ ειναι.
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
ναι νομιζω ειναι 100ρικο, ειχα παρει πριν κανα χρονο, αλλα δεν ειναι στα κωλομπαρo αυτο ενα μιξ club με στριπ ειναι.

Συμφωνω με την τιμη σε παρομοια φαση ειχα δωσει 110
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
Σε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
.. δίνουν κ κωλο εκεί.
 

bellaspanos

Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2014
Μηνύματα
193
Κριτικές
1
Like
90
Πόντοι
1
Σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου, για το χαλαρα στο περιστερι η το λα λουνα στην μιχαλακοπουλου πιστευεις ειναι οκ? τηρουν τα παραπανω που εχω γραψει? Επισης αλλη μια ερωτηση γινεται να κερασω με την μια π.χ. 3 ποτα και να παμε κατευθειαν καβατζα ή τουαλετα (δεν ξερω που γινεται) να πεχτει η φαση?

Ναι..Μπορεις να κανεις συμφωνια μαζι της οτι δινω αυτα τα λεφτα παμε πισω για τα υπολοιπα..Δεν χρειαζεται καν να της αναφερεις την λεξη ποτα. Για Λα Λουνα δεν εχω ιδεα ουτε χαλαρα εχω παει ομως για χαλαρα μπορω να σου δωσω πληροφορια σε pm αν σε ενδιαφερει.
 

tasivarop

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2020
Μηνύματα
49
Κριτικές
7
Like
265
Πόντοι
280
Ναι..Μπορεις να κανεις συμφωνια μαζι της οτι δινω αυτα τα λεφτα παμε πισω για τα υπολοιπα..Δεν χρειαζεται καν να της αναφερεις την λεξη ποτα. Για Λα Λουνα δεν εχω ιδεα ουτε χαλαρα εχω παει ομως για χαλαρα μπορω να σου δωσω πληροφορια σε pm αν σε ενδιαφερει.

Ωραιος ναι οτι θες, θες εδω θες πμ οτι γουσταρεις, και γενικα ποιος αλλος ξερει κανα αλλο που να πληρει τα παραπανω ελευθερα και κανα ονοματακι να μου δωσει σαν συσταση απο καμια πολυ εκφυλη και ανωμαλη καλα ειναι χαχα.
 

makis254

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2010
Μηνύματα
187
Κριτικές
10
Like
634
Πόντοι
311
Εκεινο το ιστορικο corner στην πιπινου λεει τιποτα στις μερες μας?..Θυμαμε καποτε γινοταναι χαμος..τιγκα στα μουνακια ηταν!Με λιγη προσπαθεια εβγαζες και κατι ,αφου ειχες πρωτα αφησει ενα σεβαστο ποσο σε ποτα στο μαγαζι..
 

Car4

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2019
Μηνύματα
8
Like
4
Πόντοι
0
Όσοι συναγωνιστές γνωρίζουν, μπορούν να αναφέρουν ποια κωλόμπαρα έχουν ανοίξει?

Προσωπικά με ενδιαφέρουν τα μπαρ στην Κεφαλληνίας και γύρω
Ολα τα μπαρ της Κεφαλληνιας και εκει γυρω εχουν ανοιξει φιλε μου.Διαβαζοντας προηγουμενες σελιδες
 

takisarg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
1.114
Like
3.110
Πόντοι
456
Εκεινο το ιστορικο corner στην πιπινου λεει τιποτα στις μερες μας?..Θυμαμε καποτε γινοταναι χαμος..τιγκα στα μουνακια ηταν!Με λιγη προσπαθεια εβγαζες και κατι ,αφου ειχες πρωτα αφησει ενα σεβαστο ποσο σε ποτα στο μαγαζι..

Κάτι μέτριες Γεωργιανές έχει τὠρα. Πολύ μπλα - μπλα και από το άλλο τίποτα!
 

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
480
Like
384
Πόντοι
21
ξερει κανεις συναγωνιστης αν η Ελένη απο το bar life και νει παιχνιδι στο μαγαζι σκεφτομαι να περασω αυτες τις μερες τι ωρα ανοιγει το μαγαζι?
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom