βυζολάγνος
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 7.781
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.748
- Πόντοι
- 5.035
τυπε πραγματικα αυτο θα ήθελα να το δω πως το καταφερεςεγω μονο μια μαλακια εχω καταφερει εκει στη μπάρα να μου τραβήξουνε ! Αλλα ηταν πολυ κάλτ σκηνικο χαλάλι
τυπε πραγματικα αυτο θα ήθελα να το δω πως το καταφερεςεγω μονο μια μαλακια εχω καταφερει εκει στη μπάρα να μου τραβήξουνε ! Αλλα ηταν πολυ κάλτ σκηνικο χαλάλι
Καλησπερα. Θέλω 2 ~ 3 προτάσεις για να περάσουμε καλά σήμερα ανεξαρτήτως περιοχής. Δεν εχω ιδέα που να κινηθώ . Είχα πάει σε εκεινα τα κωλομπαρα στην Πατησίων στα στενά αλλά δεν κατάλαβα τι παίζει. Για δώστε μου τα φώτα σας.
Ειχε.....ευτυχως εχουν κλεισει εδω και χρονια. Καμια σχεση με τα υπολοιπα που αναφερουμε εδω, ειχαν κραχτες απεξω, και εργαζομενες που υποσχονταν πολλα και δεν εκαναν τιποτα. Αν εκανες την μαλακια και εμπαινες σε χρεωναν 10 ποτα της κοπελας με τον τσαμπουκα και αν μιλαγες ερχοταν ο κραχτης-μπραβος...απευθυνοταν σε ασχετους με το χωρο, κυριως φανταρους και ταξιδιωτες απο επαρχια και δουλευαν απο το μεσημερι....το τελευταιο απο αυτα που ειχε μεινει ανοιχτο ηταν στη Σωκρατους ψηλα...για χρονια δουλευα εκει περα αλλα ευτυχως ξεραμε τι παιζει και δεν δοκιμασαμε...Στην αγιου Κωνσταντινου πισω απο το εθνικο θεατρο τι παιζει? ειχε μια ευθεια με κωλομπαρα
έτσι ακριβώς....και αν έλεγες και κουβέντα...το πρόβλημα διογκωνοτανΕιχε.....ευτυχως εχουν κλεισει εδω και χρονια. Καμια σχεση με τα υπολοιπα που αναφερουμε εδω, ειχαν κραχτες απεξω, και εργαζομενες που υποσχονταν πολλα και δεν εκαναν τιποτα. Αν εκανες την μαλακια και εμπαινες σε χρεωναν 10 ποτα της κοπελας με τον τσαμπουκα και αν μιλαγες ερχοταν ο κραχτης-μπραβος...απευθυνοταν σε ασχετους με το χωρο, κυριως φανταρους και ταξιδιωτες απο επαρχια και δουλευαν απο το μεσημερι....το τελευταιο απο αυτα που ειχε μεινει ανοιχτο ηταν στη Σωκρατους ψηλα...για χρονια δουλευα εκει περα αλλα ευτυχως ξεραμε τι παιζει και δεν δοκιμασαμε...
τυπε πραγματικα αυτο θα ήθελα να το δω πως το καταφερεςεγω μονο μια μαλακια εχω καταφερει εκει στη μπάρα να μου τραβήξουνε ! Αλλα ηταν πολυ κάλτ σκηνικο χαλάλι


Καλησπέρα στη παρέα
παιδια ειχα περάσει τις προάλλες η φλώρα δεν μου άρεσε εχει και ενα περιεργο κουρεμα και σε γενικές γραμμες μονο μια ξανθιά άξιζε η Τζένη και αυτη έκατσα λιγο μαζι την κέρασα ενα ποτάκι διερευνητικο ..... μάγκες ηθελε 100 ευρω για κανονικο πηδημα στη καβατζα
Σε γενικες γραμμές ωραιο το μαγαζι αλλα δεν ειδα κάτι να αξιζει εμφανισιακα που να με κάνει να δωσω (οχι το 100αρι μη τρελαθούμε) αλλα το 50αρι. Ειμαστε και στην Αθηνα έχει τοσες επιλογές παντου εχει μπουρδελα! Οποτε μάλλον οχι. Εννοειται οτι το περιβαλλον τα σπάσει και μπορεις να κανεις τρελο παιχνιδι εκει μεσα αλλα οχι με 100 ευρώ. Με 100 πάω σε 2 μασαζ ή σε 5 μπουρδελα ή και σε 2 στουντιο ;)
Στην Αγιου Κωνσταντινου πισω απο το Εθνικο Θεατρο τι παιζει? Ειχε μια ευθεια με κωλομπαρα
Ειχε.....ευτυχως εχουν κλεισει εδω και χρονια. Καμια σχεση με τα υπολοιπα που αναφερουμε εδω, ειχαν κραχτες απεξω, και εργαζομενες που υποσχονταν πολλα και δεν εκαναν τιποτα. Αν εκανες την μαλακια και εμπαινες σε χρεωναν 10 ποτα της κοπελας με τον τσαμπουκα και αν μιλαγες ερχοταν ο κραχτης-μπραβος...Απευθυνοταν σε ασχετους με το χωρο, κυριως φανταρους και ταξιδιωτες απο επαρχια και δουλευαν απο το μεσημερι....Το τελευταιο απο αυτα που ειχε μεινει ανοιχτο ηταν στη Σωκρατους ψηλα...Για χρονια δουλευα εκει περα αλλα ευτυχως ξεραμε τι παιζει και δεν δοκιμασαμε...
Έτσι ακριβώς....και αν έλεγες και κουβέντα...το πρόβλημα διογκωνοταν
Βέβαια..Είχα δει κάτι κραχτες κάποτε ομόνοια. 2000...Ενας μου δείξε το χώρο και έφυγα τελευταία στιγμή. Να δεις απόγνωση που τους έφυγε το κοτοπουλακι
Καλησπέρα στη παρέα
παιδια ειχα περάσει τις προάλλες η φλώρα δεν μου άρεσε εχει και ενα περιεργο κουρεμα και σε γενικές γραμμες μονο μια ξανθιά άξιζε η Τζένη και αυτη έκατσα λιγο μαζι την κέρασα ενα ποτάκι διερευνητικο ..... μάγκες ηθελε 100 ευρω για κανονικο πηδημα στη καβατζα
σε γενικες γραμμές ωραιο το μαγαζι αλλα δεν ειδα κάτι να αξιζει εμφανισιακα που να με κάνει να δωσω (οχι το 100αρι μη τρελαθούμε) αλλα το 50αρι. Ειμαστε και στην Αθηνα έχει τοσες επιλογές παντου εχει μπουρδελα! Οποτε μάλλον οχι. Εννοειται οτι το περιβαλλον τα σπάσει και μπορεις να κανεις τρελο παιχνιδι εκει μεσα αλλα οχι με 100 ευρώ. Με 100 πάω σε 2 μασαζ ή σε 5 μπουρδελα ή και σε 2 στουντιο ;)
Για ποιο μαγαζί μιλάς;
Για το "Χαλαρά" στην Κύπρου στο Περιστέρι λέει.
Εγω πιστευω το γαμησαμε και ψοφησε. Με αυτες τις θεωριες. Ζηταει τωρα η άλλη 100 ευρω για 10 λεπτά σε ενα καναπεδάκι 1χ1 εντάξει ρε φιλε ειπαμε. Δηλαδη πρεπει να σε γδυσει η άλλη για να μπεις στο dna του κωλομπαράκια.
Μπηκα και εγω στο ναο και λεω ωραια εδω ειμαστε βρηκαμε ενα κωλομπαρο προσιτο να κάνουμε φάση ... και βλέπω εκει κάτι μεσοκοπες που κανονικα αυτες πρεπει να τις πηδαμε απεξω και τσάμπα .... και ξαφνικα ξεπροβάλει και μια ενταξει που βλεποτανε και ητανε καλη 100 ευρω λέει η καβατζα. + 1-2 ποτάκια μέχρι να την ψησεις.
Ε τα ιδια με την επαρχια δηλαδη δεν ειδα καμια διαφορά. Ε οχι ρε φιλε εντάξει προτιμω μασάζ ή μπουρδελο. Ο χωρος ξαναλεω πολυ καλος αλλα οι απαιτησεις παράλογες. Πάνε οι καλες εποχές που μας ξαφριζανε. Καιλεγαμε και ευχαριστω.
Πω πω ρε 'σεις με συγκινείτε, μου φέρνετε στο μυαλό εικόνες απ' τα φοιτητικά μου χρόνια... Σαν γνήσιος φίλος του περιθωρίου και της καλτίλας βόλταρα πολύ συχνά εκεί, δεν είχαμε και το internet τότε τα πρώτα χρόνια και σαν φοιτητές έπρεπε κάπως να σκοτώσουμε το χρόνο μαςΜου είχαν κάνει τρομερή εντύπωση αυτά τα κωλόμπαρα που λέτε και θυμάμαι και τους κράχτες... Οι πιο κλασσικοί ήταν μια ολόκληρη οικογένεια (περισσότερο η μάνα έβγαινε) που την έστηναν τα βράδια στη γωνία της Αγίου Κωνσταντίνου με τη Σωκράτους, εκεί που τότε υπήρχε υποκατάστημα της ALPHA BANK αν θυμάστε... Εγώ τότε όποτε ήμουν στα πέριξ μέρη και ξέμενα από λεφτά πήγαινα από εκεί να σηκώσω (η άγνοια κινδύνου που είχα 18 χρονών να πηγαίνω να σηκώσω λεφτά από τράπεζα στη Σωκράτους νυχτιάτικα είναι μια άλλη ιστορία) και με έπιαναν συχνά και μου έλεγαν "πάμε να σου δείξουμε κάτι ωραία κοριτσάκια, θα σ' αρέσυν πολύ, πάμε δε θα το μετανιώσεις" κι ευτυχώς εμένα κάτι μου βρώμαγε και το απέφευγα, δεν είχαμε τότε το site να μπούμε να διαβάσουμε να ξέρουμε τί παίζει... Μια άλλη φορά θυμάμαι έξω από το "ΣΤΑΡ" στην Αγίου Κωνσταντίνου ένα ναυάγιο κράχτης πάλι προσπαθούσε να με ψήσει, μου έκανε το "φίλο", σε κάποια φάση θυμάμαι μου είχε πει ότι κατάγεται από τη Φλώρινα, κάτι τέτοιο και γυρνάω και του κάνω με την αυθάδεια τότε της νιότης μου "καλά ρε καημένε, κατέβηκες απ' τη Φλώρινα στην Αθήνα για να αναζητήσεις την τύχη σου και δεν είχες τίποτα καλύτερο να κάνεις απ' το να γίνεις κράχτης σε κωλόμπαρο;" και ζορίστηκε θυμάμαι αλλά έκανε το μαλάκα μήπως με "έψηνε" τελικά... Εν τέλει του έριξα άκυρο κι εξαφανίστηκε θυμάμαι χωρίς να πει ούτε γεια. Χρυσές εποχές!
Όπως τα λες ακούγονται όλα λογικά και φυσικά είναι δικαίωμά σου εν τέλει να επιλέγεις τα μασατζίδικα ή τα μπουρδέλα. Αλλά ρε φίλε, ένα πράγμα θα σου πω: Πέρα από γκόμενες κανονικές, όσον αφορά το λεγόμενο "αγοραίο έρωτα" έχω πάει με κοπέλες σε studio (απ' όπου και ξεκίνησα), σε μπουρδέλα, σε πιάτσες, σε κωλόμπαρα, ο αριθμός είναι τριψήφιος... Ε λοιπόν, τα γαμήσια στα κωλόμπαρα τα θυμάμαι ένα προς ένα αν σου λέει κάτι αυτό! Αυτά με τις μεσόκοπες, στα άβολα καναπεδάκια... Δεν πάω συχνά για οικονομικούς λόγους γιατί όπως λες είναι κάπως too much οι απαιτήσεις τους, αλλά ρε φίλε έχοντας περάσει απ' όλες τις πίστες όπως σου ανέφερα με εξιτάρουν πιο πολύ απ' ό,τιδήποτε άλλο! Το να δίνω 20άρικο στο μπουρδέλο και να περνάω στο δωμάτιο με μια κοπέλα που δεν έχουμε ανταλλάξει δυο κουβέντες καλά - καλά, πλέον δε μου λέει πολλά...
Χα χα για τί εποχές μιλάς; Εγώ πρωτοκατέβηκα στην Ομόνοια το 2001 αλλά στα "κόλπα" ενεργά μπήκα πολύ αργότερα
Όπως τα λες ακούγονται όλα λογικά και φυσικά είναι δικαίωμά σου εν τέλει να επιλέγεις τα μασατζίδικα ή τα μπουρδέλα. Αλλά ρε φίλε, ένα πράγμα θα σου πω: Πέρα από γκόμενες κανονικές, όσον αφορά το λεγόμενο "αγοραίο έρωτα" έχω πάει με κοπέλες σε studio (απ' όπου και ξεκίνησα), σε μπουρδέλα, σε πιάτσες, σε κωλόμπαρα, ο αριθμός είναι τριψήφιος... Ε λοιπόν, τα γαμήσια στα κωλόμπαρα τα θυμάμαι ένα προς ένα αν σου λέει κάτι αυτό! Αυτά με τις μεσόκοπες, στα άβολα καναπεδάκια... Δεν πάω συχνά για οικονομικούς λόγους γιατί όπως λες είναι κάπως too much οι απαιτήσεις τους, αλλά ρε φίλε έχοντας περάσει απ' όλες τις πίστες όπως σου ανέφερα με εξιτάρουν πιο πολύ απ' ό,τιδήποτε άλλο! Το να δίνω 20άρικο στο μπουρδέλο και να περνάω στο δωμάτιο με μια κοπέλα που δεν έχουμε ανταλλάξει δυο κουβέντες καλά - καλά, πλέον δε μου λέει πολλά...