Nicole
Call-Girl
- Εγγρ.
- 17 Απρ 2023
- Μηνύματα
- 4.714
- Like
- 64.821
Παμε στα κωλομπαρα θεσνικης π ξερουμεΠάει και αυτό το νήμα...![]()
Παμε στα κωλομπαρα θεσνικης π ξερουμεΠάει και αυτό το νήμα...![]()
Ούτε σε αυτά που έχουν πατάρι ?Δεν πάω σε τέτοια μαγαζιά μαναρα μου![]()

Έχουν και αυτά καβατζα?Παμε στα κωλομπαρα θεσνικης π ξερουμε

Ρώτα ζουκοβ θα ξέρει σιγουραΠώς θα μάθω τι είναι η καβατζα??
![]()

@apostiz30 βοηθησε τον καλο μου φίλοΠώς θα μάθω τι είναι η καβατζα??
![]()
Ημιόροφος εννοείς καλέ μου φίλε τερατουργημα?Ούτε σε αυτά που έχουν πατάρι ?![]()

Δεν σας καταλαβαίνω κυριεΟύτε σε αυτά που έχουν πατάρι ?![]()
Δεν σας καταλαβαίνω κυριε![]()
Δεν σας καταλαβαίνω κυριε![]()

Εχουν αντισωματαΜόλις μου ήρθε μύνημα τι είναι η καβατζα και το πατάρι..
Μπάνιο που κάνουν μετά![]()
Μόλις μου ήρθε μύνημα τι είναι η καβατζα και το πατάρι..
Μπάνιο που κάνουν μετά![]()
Μετά το πουτακι και το μπουτακι έρχεται ώρα για την καβαντζα για γαμησι με το συμφωνηθέν ποσο...Συνήθως είναι σκοτάδια εκει οπότε αν γαμας γυναίκα η τον Τάκη τον Μουστακαλη δεν θα καταλάβεις διάφορα..Τρύπα και ότι να ναι..@apostiz30 βοηθησε τον καλο μου φίλο
Πω ρε πουστη



Κ σουβλακια τρωμεΠω ρε πουστη
Τουλάχιστον εκεί καπνίζουμε μέσα η πρέπει να βγαίνουμε έξω?![]()
Έχουν και φαι??Κ σουβλακια τρωμε

Καλή φάση, πότε θα πάμε ;Κ σουβλακια τρωμε
Αυτά τι θεματολογία έχουν;Ούτε σε αυτά που έχουν πατάρι ?![]()

Πρέπει να φτιάχνουν την σος για τα σουβλάκιαΑυτά τι θεματολογία έχουν;![]()
