ΚΑΥΛΑΝΤΈΙΡΟ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Μαΐ 2021
- Μηνύματα
- 659
- Like
- 1.338
- Πόντοι
- 206
Γκούγκλαρα pub65 και μου βγάζει ενα μπαρ εστιατόριο σε ενα μέρος που λεγεται Kolari στη Φινλανδια.
Χαχαχαχαχα
Χαχαχαχαχα
Ελπίζω να ξέρεις ότι ο Άγιος Βασίλης με τα δώρα και τους τάρανδους είναι ψέμα......Θέλω με 50 έως 70 ευρώ να μου παίρνουν μπουκίτσι 21 ετών καλλονές καθώς πίνω παγωμένη μπυρα. Γαμω την φυτρα μου πόσο μακρυά απο την πραγματικότητα είμαι;
Χα χα έχει τύχει να μου το βγάλει κι εμέναΓκούγκλαρα pub65 και μου βγάζει ενα μπαρ εστιατόριο σε ενα μέρος που λεγεται Kolari στη Φινλανδια.
Χαχαχαχαχα
Απ' την πραγματικότητα των κωλόμπαρων; Έτη φωτός!Θέλω με 50 έως 70 ευρώ να μου παίρνουν μπουκίτσι 21 ετών καλλονές καθώς πίνω παγωμένη μπυρα. Γαμω την φυτρα μου πόσο μακρυά απο την πραγματικότητα είμαι;
Η PUB Κεφαλληνίας 65 είναι κλειστή πέρασα 11.30 την ΔευτέραΚανονικά ανοιχτή ήταν η pub το Σάββατο. Απ έξω πέρασα, δεν μπήκα.
Η PUB 65 Κεφαλληνίας 65 είναι κλειστή πέρασα τη Δευτέρα 28/7, λουκέτο χωρίς φώτα τέλος. Τώρα τι είδες δεν ξέρω.Κανονικά ανοιχτή ήταν η pub το Σάββατο. Απ έξω πέρασα, δεν μπήκα.
ΑκριβώςΠάντα είναι κλειστά τις Δευτέρες, όπως και τα περισσότερα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πάντα είναι κλειστά τις Δευτέρες, όπως και τα περισσότερα.
Φιλε καλησπερα Για το scuare club στη νεα αρτακη εχεις ακούσει κατι;@Womanaholic πολυ ωραια η περιγραφη σου στη τελευταία σου τσάρκα αλλά 150 και να μη γαμησεις για μένα όχι.
Δεν θα παω καν. Προτιμώ να πεταχτω μέχρι Χαλκίδα. Στο Πωλίνα.
Παιδια , το Πωλινα , εκτος Σαββατο , ποιες αλλες μερες ειναι ανοικτα ? και μεχρι ποια ωρα? μη παμε τζαμπα...@Womanaholic πολυ ωραια η περιγραφη σου στη τελευταία σου τσάρκα αλλά 150 και να μη γαμησεις για μένα όχι.
Δεν θα παω καν. Προτιμώ να πεταχτω μέχρι Χαλκίδα. Στο Πωλίνα.
Έχω μια επιφύλαξη για Κυριακή και Δευτέρα, τις άλλες σίγουρα είναι ανοιχτά. Όσο για ώρα τα έχουμε ξαναπεί, μέχρι τις 3:00 το πολύ!Παιδια , το Πωλινα , εκτος Σαββατο , ποιες αλλες μερες ειναι ανοικτα ? και μεχρι ποια ωρα? μη παμε τζαμπα...
Έχω μια επιφύλαξη για Κυριακή και Δευτέρα, τις άλλες σίγουρα είναι ανοιχτά. Όσο για ώρα τα έχουμε ξαναπεί, μέχρι τις 3:00 το πολύ!
Τελευταια φορα (πριν κανα 2-3 μηνες) ηταν στο Blue night ,κεραματζιδικο στο ΝοταραΚαλησπέρα στα παιδιά, μήπως γνωρίζει κάποιος η Μαρίζα η μελαμψή που δούλευε στο Σκορπιό αν βρίσκεται σε κάποιο παρόμοιο μαγαζί:
εκανα μια επισκεψη , ηταν Παρασκευη γυρο τις 23:00 -23:30, μικρο χωλ,όλα ανοιχτά, 2 μικρες καναπεδες που ηταν γεμάτες , σηκωθηκε μια κοπελα για να μου δωσει τη θεση της στο μπαρ , ηρθε η κοπελα πισω απο το μπαρ μου λεει 12 το ποτο σου (οποιοδηποτε) και 25 των κοριτσιων..δε μου αρεσε να καθομαι στο μπαρ και εφυγα..δεν είμαι σιγουρος αλλά μπορει να εχει και πανω οροφο..Μάγκες κάποια πληροφορία για το Mona έχετε; Κωλομπαρο που άνοιξε πρόσφατα στην Ερμού στο Μοναστηράκι !!
εκανα μια επισκεψη , ηταν Παρασκευη γυρο τις 23:00 -23:30, μικρο χωλ,όλα ανοιχτά, 2 μικρες καναπεδες που ηταν γεμάτες , σηκωθηκε μια κοπελα για να μου δωσει τη θεση της στο μπαρ , ηρθε η κοπελα πισω απο το μπαρ μου λεει 12 το ποτο σου (οποιοδηποτε) και 25 των κοριτσιων..δε μου αρεσε να καθομαι στο μπαρ και εφυγα..δεν είμαι σιγουρος αλλά μπορει να εχει και πανω οροφο..
Δυο που ηταν στο μπαρ τιποτα το ιδιαιτεροΕυχαριστώ αδελφέ . Γυναίκες θυμάσαι αν άξιζε καμία ;
Δηλαδή κερνάς και φεύγεις χωρίς κανένα σπρώξιμο;Τελευταια φορα (πριν κανα 2-3 μηνες) ηταν στο Blue night ,κεραματζιδικο στο Νοταρα