Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215

Oldgeorge8

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2025
Μηνύματα
21
Like
46
Πόντοι
0
Γειά χαρά μάγκες. Σχετικά με το Πωλίνα Χαλκίδα. Αν κ έχω καιρό να πάω,πληροφορήθηκα από ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΗ πηγή ότι η σημαιοφόρος των γυναικών της νύχτας, η γυναίκα που πέρασαν δύο γενιές από το στόμα τής, η ναυαρχίδα του Πωλίνα ,η μια και μοναδική Βούλα ανακοίνωσε ότι λίαν συντόμως αποσύρεται οριστικά και αμετάκλητα από την ενεργό δράση. Όσοι θέλετε Ισα Που προλαβαίνετε. Αρχές Σεπτέμβρη θα λείψει καμία εβδομάδα, επιστρέφει για λίγο και τέλος .
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.046
Πόντοι
34.168
Γεια χαρά φίλε!

Ακόμη δεν έχω αξιωσει να παω στη Χαλκίδα και το Πωλίνα...

@Womanaholic για να δουμε αν θα είναι η ευχάριστη έκπληξη του φθινοπωρου η Ελένη.
 

pefotis

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
92
Like
217
Πόντοι
20
Ρε παιδιά, με μπερδέψατε έτσι όπως τα γράψατε για το PUB 65.

Εξακολουθεί να είναι κωλόμπαρο, απλά ο φωτισμός δεν είναι τόσο χαμηλός?

Ή άλλαξε σαν μαγαζί κι έχει γίνει πλέον ένα απλό ποτάδικο?

Να υποθέσω η Κατερίνα τέλος?
 

Oldgeorge8

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2025
Μηνύματα
21
Like
46
Πόντοι
0
Γεια χαρά φίλε!

Ακόμη δεν έχω αξιωσει να παω στη Χαλκίδα και το Πωλίνα...

@Womanaholic για να δουμε αν θα είναι η ευχάριστη έκπληξη του φθινοπωρου η Ελένη.
Γειά χαρά φίλε, πήγα μετά από καιρό Πωλίνα. Τιμής ένεκεν για την Βούλα.να την χαιρετήσω.. άδειο ήταν επέμενε για Καβατζα.. Ε τι να κάνω.. στοματικό αλλά έβαλα και κράνος το φοβήθηκα λίγο.Πιο πολύ για τις βυζάρες της πήγα.Ειδικά τώρα στα τελειώματα τα ήθη έχουν πάει περίπατο για την βουλαρα. Καλά να ναι να χαρεί την σύνταξη της.. λογικά είναι η τελευταία φορά που πάω στο συγκεκριμένο μαγαζί έκλεισε ο κύκλος μου. Μέσα ήταν και η ψιλή ξανθιά μπιμπο με ένα περίεργο όνομα και η ουκρανική καραβανα Μαρία. Ο παππούς πνέει τα λοίσθια..αν επιτρέπεις αυτή η Ελένη που λες δουλεύει στο Πωλίνα;
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Ρε παιδιά, με μπερδέψατε έτσι όπως τα γράψατε για το PUB 65.

Εξακολουθεί να είναι κωλόμπαρο, απλά ο φωτισμός δεν είναι τόσο χαμηλός?

Ή άλλαξε σαν μαγαζί κι έχει γίνει πλέον ένα απλό ποτάδικο?

Να υποθέσω η Κατερίνα τέλος?
Φαίνεται ότι Κατερίνα τέλος οπότε ότι και να έγινε δε μας νοιάζει, να φωνάξουμε τον παπά να το διαβάσει κι αυτό το μαγαζί...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Γεια χαρά φίλε!

Ακόμη δεν έχω αξιωσει να παω στη Χαλκίδα και το Πωλίνα...

@Womanaholic για να δουμε αν θα είναι η ευχάριστη έκπληξη του φθινοπωρου η Ελένη.
Ποια Ελένη ρε απ' όλες;
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.046
Πόντοι
34.168
Την Ελένη απο το Πιρουέτ λέω εγω παιδιά.

Η Κατερίνα δυστυχώς τέλος. Ηταν θρυλική φιγούρα. Τι να κάνεις κάποια στιγμή όλα τελειώνουν.
 

mr_incognito

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2025
Μηνύματα
16
Κριτικές
3
Like
68
Πόντοι
0
Την Ελένη απο το Πιρουέτ λέω εγω παιδιά.

Η Κατερίνα δυστυχώς τέλος. Ηταν θρυλική φιγούρα. Τι να κάνεις κάποια στιγμή όλα τελειώνουν.
Ποια ήταν η Κατερίνα; Αυτή η γκιλφ που έκανε επίθεση αρπακτικού στην pub?
 

mr_incognito

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2025
Μηνύματα
16
Κριτικές
3
Like
68
Πόντοι
0

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.378
Like
12.727
Πόντοι
2.256
Νόμιζα το ελεγε απλα για να πηγαινει ο κόσμος! Ξέρουμε ποιος το πήρε και τι σκηνικό παίζει εκει τώρα;
Όχι, καιρό έψαχνε αγοραστή, με είχε ρωτήσει αν ενδιαφέρομαι όπως και έναν άλλο γνωστό μου της περιοχής εδώ
Για τώρα δεν έχω ιδέα, δεν το έχω επισκεφτεί πρόσφατα παρότι τον περισσότερο καιρό μένω εκεί δίπλα.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.046
Πόντοι
34.168
@Porn Gangster στην Pub 65 μονο η Σοφια εκανε κολπα στις γωνιες, ολες οι αλλες ηταν για κουβεντα.

Ε Οχι μονο η Σοφία ρε τυπε... Απλά η Σοφία ήταν πρόστυχο μουνι.

Και με την Αλεξάνδρα έχω περασει καλά με φραπεδιά βέβαια κ γλωσοφιλα και με την Φωτεινή και με την Ίνα γενικά κάποιες στον έπαιζαν αλλα και πιπουλα. Έχουν γίνει πολλα σκηνικά κ εκει μεσα.

Τώρα ναι παιζει να τελείωσαν κ αυτα γιατί έχει μια κοκινομαλα κοντουλα εκεί πονηρη. Σε αρμέγει κ δεν σε αφήνει ουτε κωλο να πιασεις. Προσοχή.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Ε Οχι μονο η Σοφία ρε τυπε... Απλά η Σοφία ήταν πρόστυχο μουνι.

Και με την Αλεξάνδρα έχω περασει καλά με φραπεδιά βέβαια κ γλωσοφιλα και με την Φωτεινή και με την Ίνα γενικά κάποιες στον έπαιζαν αλλα και πιπουλα. Έχουν γίνει πολλα σκηνικά κ εκει μεσα.

Τώρα ναι παιζει να τελείωσαν κ αυτα γιατί έχει μια κοκινομαλα κοντουλα εκεί πονηρη. Σε αρμέγει κ δεν σε αφήνει ουτε κωλο να πιασεις. Προσοχή.
Πήγες δηλαδή με τη νέα διεύθυνση; Πες μας αν είναι κάτι παραπάνω
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.046
Πόντοι
34.168
Πήγες δηλαδή με τη νέα διεύθυνση; Πες μας αν είναι κάτι παραπάνω

Πηγα και πέρασα απεξω αλλα δε μπηκα είδα εκει μία που απλά κάθεσαι τη κερνάς ποτά και δεν γινεται τίποτα.

Ενα ωραίο κοντοπούτανο στα 40-42 αλλα ως εκεί. Αυτη δουλευε και επί Κατερίνας... έφαγα ενα 50αρικο μαζί της κ μαλακίες.

Ε τωρα π ξαναπηγα κ την ειδα μέσα (αλλες δεν ειδα) δεν μπηκα καν στο κόπο να περάσω + τα ανοιχτά φώτα.
 

newbrdlo@gmail.com

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2023
Μηνύματα
232
Like
324
Πόντοι
21
Πηγα και πέρασα απεξω αλλα δε μπηκα είδα εκει μία που απλά κάθεσαι τη κερνάς ποτά και δεν γινεται τίποτα.

Ενα ωραίο κοντοπούτανο στα 40-42 αλλα ως εκεί. Αυτη δουλευε και επί Κατερίνας... έφαγα ενα 50αρικο μαζί της κ μαλακίες.

Ε τωρα π ξαναπηγα κ την ειδα μέσα (αλλες δεν ειδα) δεν μπηκα καν στο κόπο να περάσω + τα ανοιχτά φώτα.
να υποθεσω πως το 50 (2 δικα της ενα δικο σου) ηταν για χαδια φιλια (γλωσσοφιλα;) η ζηταω πολλά;
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.046
Πόντοι
34.168
να υποθεσω πως το 50 (2 δικα της ενα δικο σου) ηταν για χαδια φιλια (γλωσσοφιλα;) η ζηταω πολλά;

Δε θα βγάλεις τίποτα απο τη συγκεκριμένη τύπε.... με το ζόρι κανα φιλί στο στόμα με κλειστά τα χείλη.

εν τω μεταξύ φοράει κ κάτι περίεργα κ δε μπορείς να βάλεις χέρι απο μέσα.
Κλασσική μεταγραφή απο το Παμ Σκορπιος ειναι για σένα... κερασματού διχως αύριο.

Δεν πάμε για τέτοια εμείς... προσωπικά αντε να δωσω ενα20-30 παραπανω σε ενα κωλόμπαρο για να κάνω αυτά που κάνω στα μασάζ.
Ως εκεί.

Αυτος ειναι και ο λόγος που εχω να πατήσω χρονια πλέον στο Χαλαρά.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom