Λοιπόν μια μίνι ενημέρωση για τα μπαρ της γειτονιάς τώρα που έχω λίγο χρόνο:
Το Πιρουετ άνοιξε, με το γνωστό ροστερ
Στο 65 όπως τα είπε ο φίλτατος πιο πάνω, έχει μείνει μόνο η κοντή και η φάση θυμίζει καφενείο. Αν δεν φέρει καμια γυναίκα βλέπω το λουκέτο να έρχεται ολοταχώς
Οι κοπέλες από το 65, Σοφία, Μαίρη, Τέμη έχουν πάει στο Κομπλέ, μεταγραφή πακέτο
Η Κέλι η μαυρούλα έχει ανοίξει δικό της μαγαζί, Πατησίων και Αγίου Μελετίου απέναντι από την τράπεζα. Είναι από νωρίς με φαγητό αλλά πρέπει να έχει και κονσόμα. Δεν πήγα, δεν ξέρω λεπτομέρειες
Στο Ναπολι η γνωστή Ελένη, μια μαυρομάλλα η Μπέτι παλιά καραβανα κι αυτή, και η Χριστιάνα το κοντό gilf που ήταν και στο 65
Στο Στόρι οι ίδιες Γεωργιανές εκτός από μία καινούργια Αλβανεζα μικρή που το παίζει πονηρη. Εν τω μεταξύ πλέον χρεώνουν και το αντρικό ποτό 10€. Φοβερή ιδέα, απορώ ποιος την σκέφτηκε
Τέλος παρατήρησα ακόμα ένα μπαρ επί της Ιθάκης, ανάμεσα Πατησίων και 3ης Σεπτεμβρίου, στο δεξί σου χέρι όπως κατεβαίνεις από Πατησίων. Ήταν κλειστό βραδι καθημερινή που πέρασα, από οτι άκουσα ανοίγει Πέμπτη ως Κυριακή ή κάπως έτσι. Φαίνεται μέσα περιποιημενο αλλά κανείς δεν ήξερε να μου πει ακριβώς τί παίζει εκεί