Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Ευαχαριστω πολυ Αρχηγε μου με εχει φαει η ξενητεια εχω 1 χρονο σχεδον να ερχομαι. Φαντασου εδω που ειμαι ειναι η Καρδιτσα της Αυστραλιας στη μεση του πουθενα. Ολοι νομιζουνε οτι ειναι τζαμι γιατι βλεπουνε το Συδνευ αλλα ειναι σα να βλεπουν οι τουριστες Αθηνα και μετα να τους πας Γρεβενα. Σου ευχομαι καλη καυλαντα και να περνας τελειαΤο πείρατε χαμπάρι ότι έγραψε ο θρυλικός κωλομπαράς Golemis έτσι.
Τα σέβη μου άρχοντα.
Σκέφτομαι σοβαρα το Σάββατο να κάνω τον Rambo σόλο καργιέρα και να περάσω απο κωλόμπαρο με τα μαυράκια που είχα αναφέρει.