koulamaria
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 2.119
- Κριτικές
- 48
- Like
- 16.369
- Πόντοι
- 5.227
Επιστροφη Σκαραβαιου.Εχει ανοιξει 2η εβδομαδα.Εχθες βραδυ ειχε την αγρινιοτισα Σασα Μπαστα πλεημπακ.Οχι οτι θα γυρισουν οι ενδοξες εποχες του μαγαζιου....Κουρασμενος πλεον ο Νικολακης και αρκετα γερασμενος,ειχα να τον δω καιρο.Μερικα τεμαχια περιφεροντουσαν εξω απο μπαρα.Γνωστες φυσιογνωμιες απο Ρουα ματ.Τα δυο μοντελε εντος τις μπαρας ειναι αδερφες,η ψηλη η μικρη η κοντη η μεγαλη τα τρωει ο 2ος αφεντικος.Για να δουμε ποσο θα ευδοκιμησει το καραστημα αυτη τη φορα.