Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (1 μέλη και 10 επισκέπτες)

koulamaria

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Ιαν 2012
Μηνύματα
2.119
Κριτικές
48
Like
16.369
Πόντοι
5.227
Επιστροφη Σκαραβαιου.Εχει ανοιξει 2η εβδομαδα.Εχθες βραδυ ειχε την αγρινιοτισα Σασα Μπαστα πλεημπακ.Οχι οτι θα γυρισουν οι ενδοξες εποχες του μαγαζιου....Κουρασμενος πλεον ο Νικολακης και αρκετα γερασμενος,ειχα να τον δω καιρο.Μερικα τεμαχια περιφεροντουσαν εξω απο μπαρα.Γνωστες φυσιογνωμιες απο Ρουα ματ.Τα δυο μοντελε εντος τις μπαρας ειναι αδερφες,η ψηλη η μικρη η κοντη η μεγαλη τα τρωει ο 2ος αφεντικος.Για να δουμε ποσο θα ευδοκιμησει το καραστημα αυτη τη φορα.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Επιστροφη Σκαραβαιου.Εχει ανοιξει 2η εβδομαδα.Εχθες βραδυ ειχε την αγρινιοτισα Σασα Μπαστα πλεημπακ.Οχι οτι θα γυρισουν οι ενδοξες εποχες του μαγαζιου....Κουρασμενος πλεον ο Νικολακης και αρκετα γερασμενος,ειχα να τον δω καιρο.Μερικα τεμαχια περιφεροντουσαν εξω απο μπαρα.Γνωστες φυσιογνωμιες απο Ρουα ματ.Τα δυο μοντελε εντος τις μπαρας ειναι αδερφες,η ψηλη η μικρη η κοντη η μεγαλη τα τρωει ο 2ος αφεντικος.Για να δουμε ποσο θα ευδοκιμησει το καραστημα αυτη τη φορα.

Αμα δε βάλει καβατζα παιχνιδι
Δεν θα ευδοκιμήσει για πολυ...
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.257
Κριτικές
38
Like
5.596
Πόντοι
7.195
Καλημέρα και χρόνια πολλά
Το ( της βουλαρας τα καμώματα) ξέρουμε αν παίζει τίποτα εκεί;;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Το χρόνια πολλά να υποθέσω λόγω της ενδοξης ημέρας της 21ης Απριλίου, των στρατηγών !!
 

James124

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2022
Μηνύματα
8
Like
26
Πόντοι
0

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215

Beast of Burden

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2015
Μηνύματα
140
Κριτικές
26
Like
1.080
Πόντοι
371
Αμα δε βάλει καβατζα παιχνιδι
Δεν θα ευδοκιμήσει για πολυ...
Ποτέ δεν είχε καβάτζα ο Σκαραβαίος. Ομως, παλιότερα τουλάχιστον, οι περισσότερες εκεί μέσα βιζιτάρανε, οι Ρουμάνες και οι Ρωσίδες τουλάχιστον. Περίμεναν ουρά τα ταξί στην Μαυρομιχάλη και τις φόρτωναν μία-μία
Αλλά μέσα στο μαγαζί δεν γινόταν κάτι
Γι αυτό και αν δεν ήταν γερό πορτοφόλι ο πελάτης δεν έρχονταν ούτε γειά να πουν. Κάθονταν στη μπάρα κι έπαιζαν με το κινητό τους
 

koulamaria

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Ιαν 2012
Μηνύματα
2.119
Κριτικές
48
Like
16.369
Πόντοι
5.227
Ποτέ δεν είχε καβάτζα ο Σκαραβαίος. Ομως, παλιότερα τουλάχιστον, οι περισσότερες εκεί μέσα βιζιτάρανε, οι Ρουμάνες και οι Ρωσίδες τουλάχιστον. Περίμεναν ουρά τα ταξί στην Μαυρομιχάλη και τις φόρτωναν μία-μία
Αλλά μέσα στο μαγαζί δεν γινόταν κάτι
Γι αυτό και αν δεν ήταν γερό πορτοφόλι ο πελάτης δεν έρχονταν ούτε γειά να πουν. Κάθονταν στη μπάρα κι έπαιζαν με το κινητό τους
...και 'γω στο προποτζιδικο περιμενα.Ντσκο Ρομανια για τα βλαχαδερα ή Βουντου για τα πιο ακριβα και μετα χοτελα για τα περαιτερω.....Αξεχαστες εποχες....
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
50ρικο πήγε η φάση έχει σποτακια σκοτεινά για να κάνεις παιχνιδι

Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει μια επίσκεψη. Εντός Μαΐου.

Έτσι και αλλιώς στο Χαλαρά θα πηγαινα μόνο για την Φλώρα πλεον. Και στην Pub για καμιά καλτ πιπα στα όρθια.

Για το Σεϋχέλλες στη Σπάρτη σας είπα.. Μόνο καθημερινές. Αμα παει κανεις Σάββατο έχει πολυ κόσμο. Καμιά πιπα με 50 για 10 λεπτά Μαξ.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
...και 'γω στο προποτζιδικο περιμενα.Ντσκο Ρομανια για τα βλαχαδερα ή Βουντου για τα πιο ακριβα και μετα χοτελα για τα περαιτερω.....Αξεχαστες εποχες....

Γενικά πολλες εποχές υπήρξαν αξέχαστες.

Να δουμε απο εδω και περα πως θα κινουμαστε. Τα κωλόμπαρα στην Αθήνα εάν δεν ανανεώσουν ρόστερ θα κλείσουν εντελώς.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Έχει περασει κάποιος με Κέλλυ από Pub 65 ;;; να έρθει πμ να τον ρωτήσω κάτι.
 

koleou

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2006
Μηνύματα
669
Κριτικές
9
Like
367
Πόντοι
26
Γενικά πολλες εποχές υπήρξαν αξέχαστες.

Να δουμε απο εδω και περα πως θα κινουμαστε. Τα κωλόμπαρα στην Αθήνα εάν δεν ανανεώσουν ρόστερ θα κλείσουν εντελώς.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Έχει περασει κάποιος με Κέλλυ από Pub 65 ;;; να έρθει πμ να τον ρωτήσω κάτι.
Περασα απο pub 65 ειχε 3 καινουργιεs μια ξανθια μια μαυρομαλλα ,αλλα ουτε απο εμφανιση με τραβηξαν ,ουτε να κανουν και πολλα πραγματα.Λοιπον κερασα την Κελλυ απο Αιθιοπια γυρω στα 40 γλυκουλα σχετικα....Ενα ποτακι την κερασα ,και επεσαν γλωσσοφιλα,φιλια στα βυζια με μεγαλεs ρογεs,και χουφτωμα στον κωλο μεσα απο τα ρουχα....Τελοs μου ειπε ,οτι θα ανοιξει δικο τηs μαγαζι ,καπου εκει γυρω....
 

Petros dixos telos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2022
Μηνύματα
152
Κριτικές
4
Like
595
Πόντοι
301
Καλησπέρα, η Ελένη στο pirouette αληθεύει ότι έχει αδυνατίσει;
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Ποτέ δεν είχε καβάτζα ο Σκαραβαίος. Ομως, παλιότερα τουλάχιστον, οι περισσότερες εκεί μέσα βιζιτάρανε, οι Ρουμάνες και οι Ρωσίδες τουλάχιστον. Περίμεναν ουρά τα ταξί στην Μαυρομιχάλη και τις φόρτωναν μία-μία
Αλλά μέσα στο μαγαζί δεν γινόταν κάτι
Γι αυτό και αν δεν ήταν γερό πορτοφόλι ο πελάτης δεν έρχονταν ούτε γειά να πουν. Κάθονταν στη μπάρα κι έπαιζαν με το κινητό τους
Ακριβώς έτσι είχαν τα πράγματα σ' αυτό το ευαγές ίδρυμα
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
καλησπέρα είναι ανοικτό και σε ποια περιοχή
Είναι, ναι, Μαιάνδρου 3, είναι ο παράδρομος της Μιχαλακοπούλου, στα δεξιά σου... Σχεδόν απέναντι από το "FBI" και τη γνωστή καντίνα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Καλησπέρα, η Ελένη στο pirouette αληθεύει ότι έχει αδυνατίσει;
Αληθεύει, τώρα βέβαια αν ξαναπήρε τα κιλά τον τελευταίο μήνα δεν το ξέρω
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
13
Like
4.172
Πόντοι
746
Καλημέρα στο καλύτερο νήμα του σάιτ.
Είμαι εκτός αθλήματος για μήνες και δεν έχω νέες περιπέτειες στο χώρο.
Πείρε πρίν απο λίγες μέρες το αυτί μου για ένα μαγαζί στην Κυψέλη, Δροσοπουλου 168 και ότι παίζουν μαυρούλες εκεί και μόνο λόγο της περιοχής που έχει μαζευτεί η Αφρική όλη.
Έχουμε κανα στοιχείο περι αυτού η μάπα το καρπούζι.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.255
Κριτικές
11
Like
23.176
Πόντοι
6.246
Καλημέρα στο καλύτερο νήμα του σάιτ.
Είμαι εκτός αθλήματος για μήνες και δεν έχω νέες περιπέτειες στο χώρο.
Πείρε πρίν απο λίγες μέρες το αυτί μου για ένα μαγαζί στην Κυψέλη, Δροσοπουλου 168 και ότι παίζουν μαυρούλες εκεί και μόνο λόγο της περιοχής που έχει μαζευτεί η Αφρική όλη.
Έχουμε κανα στοιχείο περι αυτού η μάπα το καρπούζι.
Δε νομίζω ρε παίκτη, μάλλον για κανένα στέκι Αφρικανών μου κάνει. Δεν έχω μπει ποτέ μέσα όμως, αν κάποιος συναγωνιστής το έχει επισκεφτεί ας μας διαφωτίσει.
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
13
Like
4.172
Πόντοι
746
Δε νομίζω ρε παίκτη, μάλλον για κανένα στέκι Αφρικανών μου κάνει. Δεν έχω μπει ποτέ μέσα όμως, αν κάποιος συναγωνιστής το έχει επισκεφτεί ας μας διαφωτίσει.
Άκουσα ότι παίζει πατάρι με χώρο για ξεβίδωμα,μην φανταστείς τίποτα υπερλούξ καταστάσεις,λέμε για καλτίλα πρός υπερκαλτίλα φάση.
Στρωματσάδα και έτσι.
Ίσως να τσεκαριστεί.
 

Cervantes

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
5 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.011
Κριτικές
235
Like
6.520
Πόντοι
21.665
Ποτέ δεν είχε καβάτζα ο Σκαραβαίος. Ομως, παλιότερα τουλάχιστον, οι περισσότερες εκεί μέσα βιζιτάρανε, οι Ρουμάνες και οι Ρωσίδες τουλάχιστον. Περίμεναν ουρά τα ταξί στην Μαυρομιχάλη και τις φόρτωναν μία-μία
Αλλά μέσα στο μαγαζί δεν γινόταν κάτι
Γι αυτό και αν δεν ήταν γερό πορτοφόλι ο πελάτης δεν έρχονταν ούτε γειά να πουν. Κάθονταν στη μπάρα κι έπαιζαν με το κινητό τους
Βιζιτάρανε με πελάτες από το μαγαζί ή με εξωτερικούς??Πάντως αν καθόσουνα στο απέναντι καφέ για μπανιστήρι σου φεύγανε τα μάτια από το θέαμα. Τώρα κατάλαβα γιατί.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom