Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (1 μέλη και 9 επισκέπτες)

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Πήγαινε μπομπο οπως περνάς το πάρκινγκ που είναι δίπλα στο pirouette ακριβώς στη γωνία να ρίξεις καμία μπίλια να γουστάρεις

Και τι μπομπος
Κάθε φορα τα ίδια

Ποτε κλείνει
Ποια δουλευει μέσα
Κουραστικός.

Εδώ και 3 μήνες η ίδια δουλειά.
 

Cervantes

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
5 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.011
Κριτικές
235
Like
6.520
Πόντοι
21.665
Παρασκευή βράδυ μετά τον επιτάφιο και μπύρες με φίλους καταδρομική στο Χαλαρά. Μιας και δεν είχε πελάτες μπήκα κατευθείαν στο ψητό(δηλαδή την Φλώρα). Η τιμή γνωστή όπως και το τι κάνει η Φλώρα πίσω από το παραβαν. Εκτός από την Φλώρα ήταν η Νανά και άλλες 2 θείτσες..
ΥΓ: Όπως έχουμε πεί πολλές φορές εγώ και ο Womanaholic μην τα λυπάστε τα λεφτά με την Φλώρα..
 

pipis93

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2023
Μηνύματα
288
Like
301
Πόντοι
21
Τιποτα νεα απο λα λουνα εχουμε?μια χαλινα που δουλευε εκει ποτα σερβις εχει χαθει παλια περναγα συχνοτερα
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727
Γνώμη για bellisimo Περιστέρι;
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Παρασκευή βράδυ μετά τον επιτάφιο και μπύρες με φίλους καταδρομική στο Χαλαρά. Μιας και δεν είχε πελάτες μπήκα κατευθείαν στο ψητό(δηλαδή την Φλώρα). Η τιμή γνωστή όπως και το τι κάνει η Φλώρα πίσω από το παραβαν. Εκτός από την Φλώρα ήταν η Νανά και άλλες 2 θείτσες..
ΥΓ: Όπως έχουμε πεί πολλές φορές εγώ και ο Womanaholic μην τα λυπάστε τα λεφτά με την Φλώρα..

Για την Φλώρα ναι... Θα συμφωνησω και εγώ η μοναδική εκεί μέσα.

Οι άλλες είναι για κάτω από 50 σε καβατζα και ας ζητάνε 100αρια.

Αμα το ρίξουν σε κανα 40-50αρι καλώς.
 

Peterkal7

Σεβαστός
Εγγρ.
20 Ιαν 2022
Μηνύματα
201
Κριτικές
18
Like
1.189
Πόντοι
1.071
Καλημέρα και χρόνια πολλά
Το ( της βουλαρας τα καμώματα) ξέρουμε αν παίζει τίποτα εκεί;;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Noizy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2023
Μηνύματα
154
Κριτικές
5
Like
536
Πόντοι
301

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.381
Like
12.738
Πόντοι
2.256
Φίλε μπορείς να στείλεις ακριβή διεύθυνση για λαιφ και στορυ
Life είναι Κεφαλληνίας μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων.
Story μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων και αυτό , αλλά στην Πιπίνου. Νούμερα οδών δεν θυμάμαι, αλλά θα τα βρεις πολύ εύκολα.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Στο life γίνεται τίποτα ;;; έχει παει κανεις τελευταία ;
 

Noizy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2023
Μηνύματα
154
Κριτικές
5
Like
536
Πόντοι
301
Life είναι Κεφαλληνίας μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων.
Story μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων και αυτό , αλλά στην Πιπίνου. Νούμερα οδών δεν θυμάμαι, αλλά θα τα βρεις πολύ εύκολα.
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε
 
Εγγρ.
18 Απρ 2025
Μηνύματα
171
Like
284
Πόντοι
21
καμιά δεκαρια έχουν μείνει. Αν και αυτά δεν δινουν κοκό δουλεια δεν γίνεται. Καλώς ή κακώς ανήκουν σε μια περασμένη ρομαντικη και καλτ εποχη που προσωπικά την φχαριστηθηκά. Το να δίνεις στις μέρες μας 70αρια και 80αρια για λιγο μπλα μπλα και μπαλαμούτι για μένα δεν πολυαξιζει. Ειδικά αν είσαι εσυ και αλλοι 5-6 σε όλο το μαγαζι νιώθεις σαν θηραμα Εχω πάνω απο χρόνο να πάω αλλα΄δν νομίζω να αλλαξαν ε πολλα΄..
 

GRmilfGR

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Οκτ 2022
Μηνύματα
173
Κριτικές
1
Like
13.025
Πόντοι
2.241
Κάποιος φίλος με εμπειρία στο σπορ να μου λύσει κάποιες απορίες ; Στείλτε pm
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Καλημέρα και χρόνια πολλά
Το ( της βουλαρας τα καμώματα) ξέρουμε αν παίζει τίποτα εκεί;;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Τίποτα, μια γύφτισσα το έχει και δουλεύουν κάτι τούμπανα γύφτισσες ως προσωπικό, δεν είναι όμως κωλόμπαρο
 

Dimedarrell

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιαν 2025
Μηνύματα
10
Like
2
Πόντοι
0
Χθεσινή τσάρκα στο Πωλίνα οκ μαγαζί καλτιλα μεγάλη ο κύριος Γιώργος καλός άνθρωπος και καλά κορίτσια έχει . Τούμπανο περάσα μπορώ να πω ήπια τα ποτάκια μου και κεραστηκε μπριζόλα
Square και ocean στην Αρτάκη λένε τίποτα?
 

georgezm

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2017
Μηνύματα
35
Like
36
Πόντοι
0
Ξέρετε κάτι για αυτό το μαγαζί τησ βουλαρασ τα καμωματα παίζει τίποτα;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom