Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ε έχει και άλλα κωλομπαρα εκεί κοντά. Αν δεν είναι αυτό, θα είναι τα άλλα. Δεν πάει ποτέ χαμένη η βόλτα.Καλησπέρα ξέρει κανείς να ενημερώσει αν το 65 είναι ανοιχτό μη πάμε τσάμπα τέτοια ωρα
Καλησπέρα ξέρει κανείς να ενημερώσει αν το 65 είναι ανοιχτό μη πάμε τσάμπα τέτοια ωρα
Καλά οκ συγνώμη για την ενόχληση απλά έχω κάτι θέματα υγείας και είναι δύσκολη η μετακίνησηΕσυ τύπε μέχρι να αποφασίσεις τελικά να πάς μετά απο 200.000 ερωτήσεις εδω μέσα και σε πμ
δεν θα χει κλείσει μονο η PUB 65 αλλα και το επόμενο του...
νταξει κούρασε το πράγμα. Και στη τελική δεν είμαστε εδω μεσα 4-5 άτομα να δινουμε μόνο πληροφορίες
καλο θα ηταν να γράφετε και οι υπόλοιποι (όσοι μπαινετε και ρωτάτε και επίμονα).
Οπότε λοιπόν πάω θα κάνω ενημέρωση ειλικρινάΕσυ τύπε μέχρι να αποφασίσεις τελικά να πάς μετά απο 200.000 ερωτήσεις εδω μέσα και σε πμ
δεν θα χει κλείσει μονο η PUB 65 αλλα και το επόμενο του...
νταξει κούρασε το πράγμα. Και στη τελική δεν είμαστε εδω μεσα 4-5 άτομα να δινουμε μόνο πληροφορίες
καλο θα ηταν να γράφετε και οι υπόλοιποι (όσοι μπαινετε και ρωτάτε και επίμονα).
Καλά οκ συγνώμη για την ενόχληση απλά έχω κάτι θέματα υγείας και είναι δύσκολη η μετακίνηση
Οπότε λοιπόν πάω θα κάνω ενημέρωση ειλικρινά
Ναι το ξέρω και τη Κατερίνα ξέρω και τη σοφή και τη Μαίρη παλιόι γνώριμοι απλά ένα κάταγμα που περνάει τώρα βέβαια με έχει καθηλώσει και φυσικά κ οικονομίκα καθότι δε δουλεύω τώρα αλλά που θα πάει θα ξεκινήσω μια νύχτα κι ότι ήθελε προκύψειΑυτο δεν το ξέραμε και μας το λές τώρα.
Για την PUB τα εχουμε πει πολλές φορές μένει να πάς να τα δεις και μόνος σου. 5 ευρω κάνει το ποτό
αν δεν θές να περάσεις με κάποια δεν θα σε αναγκάσουν.
Θα σε ενημερώσω έχει και ένα μιλφ λέει αδυναμία μουεγω προσωπικά θα ήθελα αν κάποιος πήγαινε και έβρισκε την Κέλλυ την μαυρούλα να δουμε τι εκανε σε αυτόν και αν κάνει τα ίδια σε όλους.
Απορώ πως δεν τους λένε τίποτα οι ιδιοκτήτες..Επίσκεψη πριν λίγο στο λα Λουνα. 12 παρά δεν είχε κοπέλες το μαγαζί. Μόνο εγώ και άλλοι 2 πελάτες. Κατά τις 12 έσκασαν μύτη η Αμάντα και άλλη μια μελαχρινή σιτεμενη γύρω στο 1,65-1,70 η οποία έκατσε λίγο έξω με εναν άλλο πελάτη . Μολις ετοιμάστηκε η Αμάντα, ήρθε και μου έκανε επιθετικό πέσιμο. Χουφτωματα κλπ.
Τελικά την πήρα στην καβατζα με 80 ευρώ ύστερα από μικρή διαπραγμάτευση. Ίσως πειθοταν και με 70. Καλα περασαμε. Είχε όρεξη. Στο βάθος της καβατζας πήδουσε ταυτόχρονα ο άλλος συναγωνιστής την μελαχρινη, σιτεμενη.
Αυτά. Λίγο αργότερα ήρθε και μια άλλη κοπελα με καστανοκόκκινο μαλλί κότσο. Είχε μια μούρη μέχρι το πάτωμα και δεν ήρθε σε κανένα πελάτη.
Εδώ είσαιΑξίζει, ναι
Κάτσε ρε γιατί έχασα την μπάλα, σε ποιο πήγες και με ποια; Γιατί υπάρχει και στη Σπάρτη κωλόμπαρο ονόματι "Σεϋχέλλες" που γαμεί και δέρνει μάλιστα και μπερδεύτηκαΕδώ είσαι
![]()
Κριτική για Ruby Rooms, Αυτή τη φορά ήταν καλύτερο το δωμάτιο..... Πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλες !
Ξενοδοχείο ημιδιανομής Ruby Rooms (πρώην Midas Hotel) στη Νέα Ερυθραία. Διακριτική είσοδος, δωρεάν parking, 50 θεματικά δωμάτια και σουίτες για κάθε πιθανή φαντασίωση και σεξουαλικούς πειραματισμούς, kinky διακοσμήσεις και χώροι για μπάτσελορ. Και gay friendly. Στη σουίτα Golden Suite γυρίστηκε...www.bourdela.com
Κάτσε ρε γιατί έχασα την μπάλα, σε ποιο πήγες και με ποια; Γιατί υπάρχει και στη Σπάρτη κωλόμπαρο ονόματι "Σεϋχέλλες" που γαμεί και δέρνει μάλιστα και μπερδεύτηκα
Ακαποτο και χαιρεσε?!
'Οχι αδερφε το ακάπωτο ήταν για πίπα όλα τα άλλα όπως τα έγραψα.
Ακριβώς έτσι ήταν όταν πήγα κι εγώ ένα Σάββατο στα μέσα του Ιουλίου του 2022, χαμός, όπως τα λες... Γαμάς στην καβάτζα και πηγαινοέρχεται κόσμος, ακούς ομιλίες, μουσικές, λες και είσαι απλά κρυμμένος πίσω από ένα έπιπλοΑ γεια σου. Εκεί πηγα!
Σάββατο βράδυ γίνεται χαμός
Πολυς κόσμος με το ζόρι να κάτσεις ένα τέταρτο στη καβατζα.
Ακριβώς έτσι ήταν όταν πήγα κι εγώ ένα Σάββατο στα μέσα του Ιουλίου του 2022, χαμός, όπως τα λες... Γαμάς στην καβάτζα και πηγαινοέρχεται κόσμος, ακούς ομιλίες, μουσικές, λες και είσαι απλά κρυμμένος πίσω από ένα έπιπλοΌσο για την Ειρήνη που λες ότι πήρες, αν δεις την κριτική μου από τότε θα δεις ότι παρότι την κέρασα ποτό και χαμουρευτήκαμε γιατί με το που την είδα τρελάθηκα κι εγώ με την εμφάνισή της δεν τη γάμησα γιατί είχε περίοδο εκείνες τις μέρες... Και παρότι μπορούσε να με τελειώσει με μαλακία, όντας τίμια κι επειδή εγώ ήμουν φουλ καβλωμένος εκείνο το βράδυ με πάσαρε στην Άννα τη Βουλγάρα που είναι μια πανέμορφη chubby ξανθιά αλλά νωρίτερα την είχα απαξιώσει γιατί δε μου πολυάρεσε ο τρόπος της... Τέλος πάντων, εν τε΄λει μετά μου τηλεφωνούσε για μήνες και με ρωτούσε πότε θα κατέβαινα ξανά Σπάρτη για να ξαναγαμηθούμε σε ξενοδοχείο αυτήν τη φορά, ακόμα περιμένει... Πέρσι το καλοκαίρι ήταν να κατέβω ξανά Σπάρτη αλλά ακυρώθηκε, φέτος τον Ιούλιο όμως θα ξαναπάω σίγουρα για να πηδήξω και την Ειρήνη που μου έχει μείνει απωθημένο από τότε