Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τι είναι αυτό το άσχημο πράμα,βρε παιδιά; ΧΑ,ΧΑ.Μαζεψου λίγο βρε συ μεγαγκαλογκαμια.Σα ξυρισμενο μουνι ειναι αυτο με στραπ ον απο πανω ρε γαριδακια
Τι είναι αυτό το άσχημο πράμα,βρε παιδιά; ΧΑ,ΧΑ.Μαζεψου λίγο βρε συ μεγαγκαλογκαμια.
Τώρα το κατάλαβες τυπε; Θέλουν να το παίξουν ότι είναι καυλιαρηδες .Δε ξερω παιδιά φευγαλέα είδα ενα παλαμάρι.... δεν μας ενδιαφέρει να βλέπουμε πούτσες αλλων αμα έχετε κανα μουνάκι ανεβάστε το.
Και μερικοι που βάζουνε φωτο προφιλ τη πουτσα τους ειναι για το δαφνί οι άνθρωποι έλεος.
Τώρα το κατάλαβες τυπε; Θέλουν να το παίξουν ότι είναι καυλιαρηδες .
Οξω μωρη πουστρ@ ,που ονειρεύεσαι και τσαμπουκαδες στα κωλομπαρα. Έσκασες μια περιουσία και παρακαλαγες την κωλομπαρου να πιάσεις κάνα μπούτι πουστρογερε, μέχρι εκεί είσαι βλάκα.Ζηταω και συγγνωμη για την ορθογραφια αλλα το λαπτοπ δεν μου δινει πολυτονικο για καποιο λογο. Φιλια σε ολους
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Προσεχε μη σκισεις καμια ζαρτιερα ειναι και ακριβες πουστοβλακα
Που είναι αυτό φίλε?Επίσκεψη La louna. γύρο στης 10 κορασίδες. Με πλησίασε η Μαρία γύρο στα 50 με βυζάρες σχεδόν γυμνή. Μου πρότεινε καβατζα. Κόστος 80 ευρώ τα κάνει όλα και το γουστάρει!
Φιλε μου, το παρον θρεντ των 337 σελιδων υπαρχει σχεδον αποκλειστικα λογω του Λα Λουνα! Αποτελει τον ορισμο του κωλομπαρου που γαμας. Δεν ειναι δυνατον να το διαβαζεις πρωτη φοραΠου είναι αυτό φίλε?
Για τη φαση. Ελα ομως που εκτος απο τα 80 ευρω θελουν και άλλα 40-50 σε ποτα για να κατσουν μαζι σου και να μιλησουν/καυλαντισουν.Αν είναι να δώσεις 80 και 100 ευρώ γιατί να πας σε κωλόμπαρο;![]()
αντε με το καλο να ερθεις αρχοντα των κωλομπαρων!!Λοιπον παιδια η πτηση Καταρ(α) Αιργουεις ειναι ετοιμη για επιβιβαση με 9 ωρες καθυστερηση. Θα σας δω στην Ελλαδα οταν φτασω
Κι εσένα τι σε ενδιαφέρει και ρωτάς; Γνωριζόμαστε και δεν το ξέρω; Ο καθένας εδώ είναι ελεύθερος να εκφράζει την γνώμη του την αληθινή η την παραμυθά του.Εσυ τι σχέση εχεις με τα μπαράκια κοριτσι μου ;
Ρε τυπε μεγάλη ιδέα δεν έχεις για το πουλί σου; Εκτός από ανορθόγραφος είσαι και εριστικός; Πάλι σαχλαμάρες γράφεις; Ποια παραμυθά να πουλήσω βρε έξυπνε ; Και γιατί να με βρίζει; Έτσι συμπεριφέρεσαι εσύ στην δικιά σου /γυναίκα σου; Εγώ μια χαρά περνάω με τον άντρα μου .Μακάρι να του εμοιαζες κι εσύ λίγο.Απο αυτά που γράφεις και διαβάζω ,δεν πας καλά μου φαίνεται.Δεν είναι για πάρτη σου ελλεινιδα @Beautyfulgirl , τράβα βρες κανα βλάκα να του πουλήσεις την παραμυθα σου και μετά να αναρωτιέται γιατί θα σε βρίζει συνεχεια.
Σε αυτό κάνεις λάθος! Καλά έκανε και σε ρώτησε ο Porn Gangster. Το κάθε νήμα έχει συγκεκριμένη θεματολογία, εδώ μιλάμε για Κωλόμπαρα. Αν δεν έχεις σχέση με τον χώρο και δεν έχεις κάτι να προσθέσεις, καλύτερα μην ασχολείσαι, γιατί σπαμάρεις. Γράψε στα γενικά θέματα καλύτερα.Κι εσένα τι σε ενδιαφέρει και ρωτάς; Γνωριζόμαστε και δεν το ξέρω; Ο καθένας εδώ είναι ελεύθερος να εκφράζει την γνώμη του την αληθινή η την παραμυθά του.