Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (1 μέλη και 9 επισκέπτες)

newbrdlo@gmail.com

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2023
Μηνύματα
232
Like
324
Πόντοι
21
επίσκεψη στο playboy κερατσινιου μετά από πολλούς μήνες
ωραια ατμοσφαιρα λαικα τραγουδια καθαρο ποτό
κωλομπαρο δεν είναι
δεν γινεται γερό παιχνίδι
αρκετά αρπαχτικές - θελει πολλη προσοχη
 

Pitsirikas77

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαΐ 2024
Μηνύματα
13
Like
28
Πόντοι
0
Μάγκες πρώτη φορά παω εχω έρθει στην Μιχαλοπούλου κ δεν βρίσκω το λα λούνα αν μπορείτε πείτε
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.040
Πόντοι
34.168

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.040
Πόντοι
34.168
Λοιπόν όπως ειχα γράψει πριν έκανα ένα γρηγορο πέρασμα απόψε να τσεκάρω το ρ'οστερ των κωλόμπαρων της Αχαρνών εκτος απο το Κομπλέ.

Πηγα Πιρουέτ και PUB 65.

Xalarα ειχα πάει την Παρασκευή που μας πέρασε και παιχτηκαν άγρια τσιμπούκια και χυσιματα με την Νανά. Σε γενικές γραμμές το ρόστερ ειναι το συγκεκριμένο που παίζει εκει όλες πλην της Βάλιας που πήγε στο κερασματάδικο της Μάσκας (πρώην Μάσκα) μήπως ειναι το Κομπλέ αυτό ; δε ξερω μια φορα πηγα και οι φάτσες εκει μέσα δεν μ αρεσαν και δεν ξαναπάτησα εκτος αυτου συχνά πυκνά βλέπω κάτι φουσκωτούς να κόβουν βόλτες εκει.

Πιρουέτ ειναι οι ίδιες.... Κατερίνα - άντζι και η ΒΒW Ελενη όλες έχουν δοκιμαστεί απο 3-4 φορές. Εχω πάει στη κάτω καβάτζα στη πάνω στο πατάρι ειλικρινα δεν έχω να πάρω κάτι αλλο απο αυτο το μαγαζί.

Οπότε ειπα να περάσω απο την PUB 65 που ειχα λίγο καιρό να δω και το ρόστερ :

Η σοφία κλασσικά στο πόστο της... εντάξει όσο και αν κουνάει το κωλαράκι της ειναι πλέον μεγάλη και εγω προσωπικά δεν πολυ ψηνομαι να ξανακαν φάση μαζί της. Αν και ειναι η μοναδική εκει μέσα που θα κάνεις χοντρή φάση όπως εχει διαμορφωθει το ρόστερ με μια επιφύλαξη την Ινα τη καινούργια την οποια δεν εχω δοκιμάσει.

Η Ίνα έλειπε κιολας σήμερα. Μετα ειχαμε τη Μαίρη γνωστή και αυτή και την Μάρθα την μελαχροινη (σε προηγουμενο πόστ την ειχα αποκαλέσει Όλγα) γράψτε λάθος.

Που πάς βρε Μάρθα με τζίν μεσα σε κωλόμπαρο ! Πιο πολυ στο μπλα μπλά ειναι και αυτη την έχω πάρει παλαιοτερα για 2 ποτάκια , αμα δε φοράει φουστα η αλλη στο κωλόμπαρο εμενα προσωπικά με ξενερώνει... πως θα χαιδεψω τη μουνάρα της όταν μου μαλακίζει το καβλι ; :cry: Μου φαινεται είναι και αυτή του ΚΑΡΑΟΚΕ έτοιμη για πιρφοριλίκι στον νέο Σκορπιό.

Οπότε οπως ηρθε στο τραπεζάκι μου αυτη έτσι και την έστειλα.

Και τέλος μια νέα αφιξη στο μαγαζί η Γλυκούλα κοκκινομάλα Ευα.... λίγο γεματούλα αλλα είχε κάτι το σέξι.

Τη κέρασα 2 ποτά έπεσαν κάτι φιλιά και κάτι χουφτώματα αλλα ως εκει απο οσο κατάλαβα ειναι γκομενα που αμα θέλει κάνει παιχνίδι εκτός και παίρνει πρωτοβουλίες απο μόνη της. Δοκίμασα να χωθώ για κάτι περισσότερο καμια καλή φαση στη γωνία αλλα τη κατάλαβα οτι έβαζε κόφτη.

Την επομενη φορά θα πάω και μια Λα Λουνα.

Δε πέρασα άσχημα αλλά στο μαγαζί η μοναδική που κάνει παιχνιδι πλεον απο οσο κατάλαβα ειναι η Ίνα... καλα ενταξει τη Σοφία πλέον δεν την βάζω κάν. Εμενα προσωπικα δεν μ αρέσει πλέον.
 

Pitsirikas77

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαΐ 2024
Μηνύματα
13
Like
28
Πόντοι
0
Γεια σας μάγκες το έγραψα κ πριν αλλα δεν το εχει εμφανίσει. Καινούριος στο άθλημα κι αποφάσισα να παω για πρώτη φορά La Luna στην Μιχαλακοπουλου αλλα δεν το βρήκα μπορείτε να με κατατοπισετε.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.250
Κριτικές
11
Like
23.163
Πόντοι
6.246
Γεια σας μάγκες το έγραψα κ πριν αλλα δεν το εχει εμφανίσει. Καινούριος στο άθλημα κι αποφάσισα να παω για πρώτη φορά La Luna στην Μιχαλακοπουλου αλλα δεν το βρήκα μπορείτε να με κατατοπισετε.
Παικταρά μου και στο gps να γράψεις La Luna Αθήνα θα στο βγάλει.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.040
Πόντοι
34.168
@Womanaholic μήπως έχεις πετύχει σε παλαιότερη τσάρκα σου την Εύα την κοκκινομάλα που ειναι και γεματούλα ;;;

την ειδα χθές στην PUB.

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Γεια σας μάγκες το έγραψα κ πριν αλλα δεν το εχει εμφανίσει. Καινούριος στο άθλημα κι αποφάσισα να παω για πρώτη φορά La Luna στην Μιχαλακοπουλου αλλα δεν το βρήκα μπορείτε να με κατατοπισετε.


Για το θεό ρε τύπε ! :grin: Με το που το γράφεις στην γκουκλ στο πετάει. Τι δεν βρίσκεις δηλαδη ;
 
Τελευταία τροποποίηση:

Pitsirikas77

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαΐ 2024
Μηνύματα
13
Like
28
Πόντοι
0
@Womanaholic μήπως έχεις πετύχει σε παλαιότερη τσάρκα σου την Εύα την κοκκινομάλα που ειναι και γεματούλα ;;;

την ειδα χθές στην PUB.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:




Για το θεό ρε τύπε ! :grin: Με το που το γράφεις στην γκουκλ στο πετάει. Τι δεν

@Womanaholic μήπως έχεις πετύχει σε παλαιότερη τσάρκα σου την Εύα την κοκκινομάλα που ειναι και γεματούλα ;;;

την ειδα χθές στην PUB.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:




Για το θεό ρε τύπε ! :grin: Με το που το γράφεις στην γκουκλ στο πετάει. Τι δεν βρίσκεις δηλαδη ;
Μου το έβγαλε απο την αλλη πλευρά κι δν το έβρισκα. Σε ευχαριστώ πολύ θα το επισκεφτώ σήμερα. Γενικά τι ώρες λέτε να παω ώστε να έχουν όρεξη κι οι κοπέλες;
 

koleou

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2006
Μηνύματα
669
Κριτικές
9
Like
365
Πόντοι
26
Λοιπόν όπως ειχα γράψει πριν έκανα ένα γρηγορο πέρασμα απόψε να τσεκάρω το ρ'οστερ των κωλόμπαρων της Αχαρνών εκτος απο το Κομπλέ.

Πηγα Πιρουέτ και PUB 65.

Xalarα ειχα πάει την Παρασκευή που μας πέρασε και παιχτηκαν άγρια τσιμπούκια και χυσιματα με την Νανά. Σε γενικές γραμμές το ρόστερ ειναι το συγκεκριμένο που παίζει εκει όλες πλην της Βάλιας που πήγε στο κερασματάδικο της Μάσκας (πρώην Μάσκα) μήπως ειναι το Κομπλέ αυτό ; δε ξερω μια φορα πηγα και οι φάτσες εκει μέσα δεν μ αρεσαν και δεν ξαναπάτησα εκτος αυτου συχνά πυκνά βλέπω κάτι φουσκωτούς να κόβουν βόλτες εκει.

Πιρουέτ ειναι οι ίδιες.... Κατερίνα - άντζι και η ΒΒW Ελενη όλες έχουν δοκιμαστεί απο 3-4 φορές. Εχω πάει στη κάτω καβάτζα στη πάνω στο πατάρι ειλικρινα δεν έχω να πάρω κάτι αλλο απο αυτο το μαγαζί.

Οπότε ειπα να περάσω απο την PUB 65 που ειχα λίγο καιρό να δω και το ρόστερ :

Η σοφία κλασσικά στο πόστο της... εντάξει όσο και αν κουνάει το κωλαράκι της ειναι πλέον μεγάλη και εγω προσωπικά δεν πολυ ψηνομαι να ξανακαν φάση μαζί της. Αν και ειναι η μοναδική εκει μέσα που θα κάνεις χοντρή φάση όπως εχει διαμορφωθει το ρόστερ με μια επιφύλαξη την Ινα τη καινούργια την οποια δεν εχω δοκιμάσει.

Η Ίνα έλειπε κιολας σήμερα. Μετα ειχαμε τη Μαίρη γνωστή και αυτή και την Μάρθα την μελαχροινη (σε προηγουμενο πόστ την ειχα αποκαλέσει Όλγα) γράψτε λάθος.

Που πάς βρε Μάρθα με τζίν μεσα σε κωλόμπαρο ! Πιο πολυ στο μπλα μπλά ειναι και αυτη την έχω πάρει παλαιοτερα για 2 ποτάκια , αμα δε φοράει φουστα η αλλη στο κωλόμπαρο εμενα προσωπικά με ξενερώνει... πως θα χαιδεψω τη μουνάρα της όταν μου μαλακίζει το καβλι ; :cry: Μου φαινεται είναι και αυτή του ΚΑΡΑΟΚΕ έτοιμη για πιρφοριλίκι στον νέο Σκορπιό.

Οπότε οπως ηρθε στο τραπεζάκι μου αυτη έτσι και την έστειλα.

Και τέλος μια νέα αφιξη στο μαγαζί η Γλυκούλα κοκκινομάλα Ευα.... λίγο γεματούλα αλλα είχε κάτι το σέξι.

Τη κέρασα 2 ποτά έπεσαν κάτι φιλιά και κάτι χουφτώματα αλλα ως εκει απο οσο κατάλαβα ειναι γκομενα που αμα θέλει κάνει παιχνίδι εκτός και παίρνει πρωτοβουλίες απο μόνη της. Δοκίμασα να χωθώ για κάτι περισσότερο καμια καλή φαση στη γωνία αλλα τη κατάλαβα οτι έβαζε κόφτη.

Την επομενη φορά θα πάω και μια Λα Λουνα.

Δε πέρασα άσχημα αλλά στο μαγαζί η μοναδική που κάνει παιχνιδι πλεον απο οσο κατάλαβα ειναι η Ίνα... καλα ενταξει τη Σοφία πλέον δεν την βάζω κάν. Εμενα προσωπικα δεν μ αρέσει πλέον.
Για πες για την νεα αφιξη Ευα,μηπως εχει μεγαλο κωλο και τεραστιες βυζαρες?
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.040
Πόντοι
34.168
Για πες για την νεα αφιξη Ευα,μηπως εχει μεγαλο κωλο και τεραστιες βυζαρες?

Α γεια σου. Τι άλλο θες να πω τυπε μου αφου τα λες μόνος σου!!! Εσυ έχεις τίποτα να πεις για αυτήν ;;;; έχετε κάτσει μαζί ;;;
 

koleou

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2006
Μηνύματα
669
Κριτικές
9
Like
365
Πόντοι
26

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.040
Πόντοι
34.168
Δεν την ξέρω τα εχει μεγαλα οντως?

Ναι τύπε. Απο όσο είδα τα έχει μεγάλα και δεν φορούσε και ενισχυτικό.

Θές να περάσεις και εσυ καμια βόλτα απόψε να κάνεις κανα μπάσιμο ;

αξίζει μια βόλτα. Και δεν ειναι και ρουφηχτρα στα ποτά φαινεται έντιμη σου λεω εγω χθες 2 ποτά αυτη ουσιαστικά με "εκοψε"
γιατι καταλαβαινε οτι δεν θα γινει κ κάτι παραπα΄νω εκεινη τη στιγμη...

απο μεριάς της. Οχι δική μου.
 

koleou

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2006
Μηνύματα
669
Κριτικές
9
Like
365
Πόντοι
26
Παρασκευη η Σαββατο αν παω,σημερα λιγο δυσκολο ,νομιζω μετα της 00:00 πιανουν δουλεια τα κοριτσια......
 

takisarg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
1.114
Like
3.110
Πόντοι
456
Λοιπόν όπως ειχα γράψει πριν έκανα ένα γρηγορο πέρασμα απόψε να τσεκάρω το ρ'οστερ των κωλόμπαρων της Αχαρνών εκτος απο το Κομπλέ.

Πηγα Πιρουέτ και PUB 65.

Xalarα ειχα πάει την Παρασκευή που μας πέρασε και παιχτηκαν άγρια τσιμπούκια και χυσιματα με την Νανά. Σε γενικές γραμμές το ρόστερ ειναι το συγκεκριμένο που παίζει εκει όλες πλην της Βάλιας που πήγε στο κερασματάδικο της Μάσκας (πρώην Μάσκα) μήπως ειναι το Κομπλέ αυτό ; δε ξερω μια φορα πηγα και οι φάτσες εκει μέσα δεν μ αρεσαν και δεν ξαναπάτησα εκτος αυτου συχνά πυκνά βλέπω κάτι φουσκωτούς να κόβουν βόλτες εκει.

Πιρουέτ ειναι οι ίδιες.... Κατερίνα - άντζι και η ΒΒW Ελενη όλες έχουν δοκιμαστεί απο 3-4 φορές. Εχω πάει στη κάτω καβάτζα στη πάνω στο πατάρι ειλικρινα δεν έχω να πάρω κάτι αλλο απο αυτο το μαγαζί.

Οπότε ειπα να περάσω απο την PUB 65 που ειχα λίγο καιρό να δω και το ρόστερ :

Η σοφία κλασσικά στο πόστο της... εντάξει όσο και αν κουνάει το κωλαράκι της ειναι πλέον μεγάλη και εγω προσωπικά δεν πολυ ψηνομαι να ξανακαν φάση μαζί της. Αν και ειναι η μοναδική εκει μέσα που θα κάνεις χοντρή φάση όπως εχει διαμορφωθει το ρόστερ με μια επιφύλαξη την Ινα τη καινούργια την οποια δεν εχω δοκιμάσει.

Η Ίνα έλειπε κιολας σήμερα. Μετα ειχαμε τη Μαίρη γνωστή και αυτή και την Μάρθα την μελαχροινη (σε προηγουμενο πόστ την ειχα αποκαλέσει Όλγα) γράψτε λάθος.

Που πάς βρε Μάρθα με τζίν μεσα σε κωλόμπαρο ! Πιο πολυ στο μπλα μπλά ειναι και αυτη την έχω πάρει παλαιοτερα για 2 ποτάκια , αμα δε φοράει φουστα η αλλη στο κωλόμπαρο εμενα προσωπικά με ξενερώνει... πως θα χαιδεψω τη μουνάρα της όταν μου μαλακίζει το καβλι ; :cry: Μου φαινεται είναι και αυτή του ΚΑΡΑΟΚΕ έτοιμη για πιρφοριλίκι στον νέο Σκορπιό.

Οπότε οπως ηρθε στο τραπεζάκι μου αυτη έτσι και την έστειλα.

Και τέλος μια νέα αφιξη στο μαγαζί η Γλυκούλα κοκκινομάλα Ευα.... λίγο γεματούλα αλλα είχε κάτι το σέξι.

Τη κέρασα 2 ποτά έπεσαν κάτι φιλιά και κάτι χουφτώματα αλλα ως εκει απο οσο κατάλαβα ειναι γκομενα που αμα θέλει κάνει παιχνίδι εκτός και παίρνει πρωτοβουλίες απο μόνη της. Δοκίμασα να χωθώ για κάτι περισσότερο καμια καλή φαση στη γωνία αλλα τη κατάλαβα οτι έβαζε κόφτη.

Την επομενη φορά θα πάω και μια Λα Λουνα.

Δε πέρασα άσχημα αλλά στο μαγαζί η μοναδική που κάνει παιχνιδι πλεον απο οσο κατάλαβα ειναι η Ίνα... καλα ενταξει τη Σοφία πλέον δεν την βάζω κάν. Εμενα προσωπικα δεν μ αρέσει πλέον.
Ωραίος παίχτη, μπορεί να πάω μια βόλτα από Pub65 να δω αυτήν την Έυα.
Αλλά το Μάσκα κερασματζίδικο? Το λες και λίγο ανέκδοτο. Έχουμε ρίξει εκεί μέσα, στα όρθια, ουκ ολίγα!
Απλά μερικές το "παίζουν" πιο δύσκολες, από άλλες.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.040
Πόντοι
34.168
Ωραίος παίχτη, μπορεί να πάω μια βόλτα από Pub65 να δω αυτήν την Έυα.
Αλλά το Μάσκα κερασματζίδικο? Το λες και λίγο ανέκδοτο. Έχουμε ρίξει εκεί μέσα, στα όρθια, ουκ ολίγα!
Απλά μερικές το "παίζουν" πιο δύσκολες, από άλλες.

Τύπε το Κομπλέ είναι η πρώην μάσκα ;

ε γράψτε κανα σκηνικό ρε παιδιά... να ξέρουμε και εμεις !
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.040
Πόντοι
34.168
Απο ρόστερ τι λέει εκεί :think:

καμια γωνίτσα να κάνεις τις ακολασίες σου έχει ;;; πάω να ψαξω να διαβασω τι έχει γραφει κατα το παρελθόν.

τας γραφάς :woldman:
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.040
Πόντοι
34.168
PUB 65 Κεφαληνίας

Μετα απο αρκετές περιπλανήσεις σε κλάμπ , μπαράκια, μπουρδέλα , στριπτιτζάδικα και μασάζ τον τελευταιο καιρο ειχα υποψη μια βολτα και απο ένα κάλτ κωλομπαρο. Το πορνορολοϊ μου έδειχνε περασμένα μεσάνυχτα και εγω ήμουν ηδη καθοδον στην Πατησιων! Αρχικά πέρασα απο την Μεσογειων και το μαγαζι της Lucy (Mεσογείων 32) ωραιο μαγαζι αλλα δεν ειχε αυτο που έψαχνα εκεινο το βράδυ! Η αληθεια ειναι οτι ήμουν καυλωμένος εγκεφαλικα αρχικά και έψαχνα μια καλή φάση ;) ειχα ακούσει απο μύστες για τα κωλομπαρα της Κυψέλης οποτε επομενος πορνο προορισμος ηταν προς τα εκει.

Ειχα περάσει απο το Πιρουέτ αρχικά που μαθαινω οτι γινονται καλές φάσεις μέσα αλλα δεν με συγκινησε καμια τυπισα οποτε επομενη στάση ηταν η PUB 65 που ήξερα οτι παιζει η Ντορα (οχι η 86 του φορουμ η άλλη) :2funny: κατα τις 2 ήμουν εκει πέρασα μέσα και πηγα και έκατσα σε κάτι καναπέδες γιατι οι γωνιες ηταν ηδη πιασμένες απο τυπάδες και κωλομπαρούδες να φασώνονται και να φραπεδιάζονται :grin:

Το ροστερ περιελάμβανε την κυρα Τζινα (γκιλφ) , μια άλλη ξανθιά πιασμένη μιλφέηγ φάση κανονικο σώμα , την γνωστη σε ολους μας Σοφια την Ντόρα (που έλειπε δυστυχως) μια άλλη μιλφ και ..... μια έκπληξη την Αλεξάνδρα! Καινουργια παρουσια στο μαγαζι με πιασιματα μπαμπάτσικη με λιγο κυτταριτιδα και ωραιο βυζι. Μελαχροινή με γλυκειά φατσούλα. Ήρθε στο τραπεζι μου και πιάσαμε το λακριντι ;) ειχα αποφασισει πως αυτή θέλω να μου κάνει παρέα καθώς Ηταν ευχάριστη και χαμογελαστή.

Μετα απο 2-3 λεπτά χαλαρής κουβεντούλας άρχισα σιγα σιγα να την χαϊδευω και την ρώτησα τι μπορούμε να κάνουμε για να περάσουμε ακομα πιο ωραια .... ηταν εμφανές οτι ήμουν καυλωμένος ... εγκεφαλικά αρχικά :grin:
αυτη μου ειπε με χαμογελο κέρνα ποτάκι και βλέπουμε! Εντάξει λέω πάμε ενα ποτάκι! Και συνεχιστηκε η κουβεντούλα που εισαι ποιος εισαι γιατι εισαι τι κανεις πως το κανεις κτλπ .... απο ενα σημειο και μετά άρχισα να την χαϊδεύω και να την φιλάω. Δεν άργησαν να πέσουν τα πρώτα γλωσόφιλα με αυτήν να κάθεται και να παιρνει ένα υφος παράδοσης λές και ήταν η γκομενα μου!

Με τα γλωσοφιλα δεν έχασα ευκαιρια να βάλω και την χουφτα μου μέσα απο το μπλουζάκι της και να πιάσω την ζεστή της βυζάρα! Η ρογα ηταν πλουσια δεν φορουσε σουτιέν. Της έπιασα το χέρι και το έβαλα να χαϊδευει το πουτσο μου που ειχε γινει σίδερο! Το προσεξε και το σχολιασε θετικά :grin: σε κάπια φάση της ειπα οτι ειμαι πολυ καυλωμένος και αν μπορει να με τελειώσει με το χεράκι της. Δέχτηκε με 3 ποτάκια και πηγαμε στην μπάρα! Εκει συνεχισαμε τα καυτά γλωσοφιλα έβαλε το ποδι της πάνω απο το δικο μου και άρχισε να μου ξεκουμπώνει το παντελονι ενω γλωσοφιλιομασταν με πάθος!

Πέταξε τον πουτσο μου έξω και άρχισε να τον μαλακιζει , μούγκριζα απο καύλα και της έγλειφα το λαιμο. Οι άλλες οι τσατσαδες περνουσαν απο διπλα μας χωρις να δινουν σημασια ενω 2 μυστες έκαναν το ιδιο στις γωνιες ο ένας με την σοφια και ο άλλος με μια άλλη (δεν ξέρω ονομα). Έτριβα το καυλι μου πάνω στο φορεματάκι της και την ειχα γεμισει υγρά ενω παράλληλα φιλιομασταν σαν να μην υπάρχει αύριο.Ημουν πολυ καυλωμένος αλλα κρατούσα για να την απολαύσω οσο περισσοτερο.

Σε κάποια φάση ανέβασε ρυθμους και άρχισε να με τρομπάρει δυνατά εγω βογγουσα στο αυτί της και επισης άρπαζα και την βυζάρα της στο στομα μου για να απολαύσω αυτη την πλούσια καφέ ρογα που ειχε η οποια έδενε τοσο καυλωτικά με το φορεματάκι που φορουσε και το άσπρο δέρμα της .... αν μπορουσα να την γαμησω θα της ειχα σκίσει το μουνάκι! Έφαγε και στο κωλαράκι χουφτωμα , παραμέρισα το κιλοτάκι και της χαϊδευα τα μουνοχειλα της! Σάλιωνε το χέρι της και μου έπαιζε τον πουτσο! Ειχα τρελαθεί απο καύλα.

με αυτα δεν μπορούσα να κρατηθώ και πολύ οποτε μετά απο λιγο δεν άντεξα και έχυσα δυνατά και πολύ σπέρμα στα χέρια της ... ήταν πολυ καύλα η ολη φάση .... ένιωθα την κλασσική ευφορια που νιώθεις οταν περνάς καλά και χύνεις δυνατά! Το μαγαζι δεν έχει καβατζες μονο τουαλέτα. Οτι γινεται γινεται στις γωνιες.

Κάτσαμε λιγο μαζι να τελειωσω το ποτάκι μου και μετά απο λιγο πλήρωσα χαιρέτισα και έφυγα! Μετά πηγα για μπουρδελοτσαρκα στην Φυλης :2funny: στα γνωστα πορνοδρομάκια βαδιζα με μια ωραια αίσθηση λογω της δυνατης ανακούφισης που μου ειχε χαρισει η καυλιάρα η ΑΑλεξάνδρα πιο πριν.

Ευχαριστώ. Πάντα τέτοια σε ολους τους πορνομυστες με την ευχή μου χαιρεται.

:hi:

Blast from the past!!!!

Καθώς έψαχνα για καμια κριτική απο Μάσκα έπεσε και πάνω σε αυτό !
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom