Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.181
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.046
- Πόντοι
- 34.168
Μ αρεσει που σου ξεκαθάρισε κιολας απο οσο κατάλαβα οτι 70 ειναι μονο για στριπτίζ στο δωμάτιο χαχα καλό.


Μάγκες θα κατέβω μια σκορπιό αποψε και θα πέσει ενημέρωση.Γιατί αλλά ακούω.Ότι παει ο παλιός σκορπιός και έγινε μόνο ποτο άντε και χούφτωμα

Παίδες μεγάλη φόλα ο σκορπιός έγινε κερασματαδικο..
Το γαμίσι δεν είναι αυτοσκοπός για όλους. Για αυτό δουλεύουν αυτά τα μαγαζα.
Κάποιοι προτιμάνε π.χ. να χύσουν τη χούφτα τους από μια άσχημη πολυγαμημένη πενηντάρα.
Και επειδή παίζει πολλή μοναξιά εκει έξω κάποιοι έχουν περισσότερο ανάγκη από το κακής ποιότητας γαμήσι, να τους δώσει λίγο σημασία μια στοιχειωδώς εμφανίσημη γυναίκα. κι ας μην γαμήσουν.
Το τι είναι VFM έχει να κάνει με τις ανάγκες του καθενός. Αλλιώς όλοι θα πηγαίνανε αποκλειστικά Μεταξουργείο και Φυλής.
Eυχαριστούμε τυπεΠαίδες μεγάλη φόλα ο σκορπιός έγινε κερασματαδικο..
Eυχαριστούμε τυπε
το ροστερ λεει τίποτα ή δεν έκατσες;




Ξέρουμε πρόσφατο ροστερ στην Pub65?


Από το "να πιάσω κάνα κώλο" μέχρι το "να ριξω κάνα τσιμπούκι" μεγάλος ο δρόμοςΚάθεσαι πίνεις μια βότκα δεν κερνάς ΟΥΤΕ ΜΙΑ έτσι για σπάσιμο ριχνεις και ένα
απαξιωτικο κλανίδι αλα Κωστάκης και φευγεις για κανα πιο σοβαρό μαγαζί τύπε
εκει που γινονται τολμηρά σκηνικά και όχι μαλακίες κέρνα ποτό να σ πώ για τη κορη μου
που σπουδάζει στο Νομπροβοζνικ ή τον αλκοολικο άντρα που είχα.
Στα αρχιδια μας ξερω γω εγω ήρθα να πιάσω κάνα κώλο να ριξω κάνα τσιμπούκι τι με νοιαζουν ολα αυτα![]()
Τέλεια, επιστρέφω από διακοπές και μάλλον θα την χρειαστώ και εγώ μια επίσκεψη γυρνώνταςΣοφία (η γνωστή)
Όλγα μια μελαχροινή με σγουρά μαλιά... αυτη δαγκώνει γιατι ζητάει με τη μία διπλά ποτά αμα σε δει στο μπαλαμούτι
ζωηρούλη.
Μια Ίνα χοντρή ξανθιά Βουλγάρα
αυτη ειναι μεγάλο φυντάνι τις προάλλες κοιμοτανε στους καναπέδες... ρε τι κανει λέω αυτη εδω μεσα
δε ξερω αμα θα στεριώσει πάντως ηταν επιθετικη μολις ήρθε αρχισε να πιάνει πούτσες. Καλό αυτό.
Α και η Μαίρη που αναλογα τα κέφια και αν της αρέσεις έρχεται αλλα ζητάει πολλά για σκηνικό στη γωνία του μαγαζιού
τις προαλλες ενας συναγωνιστης μίλησε για 10 ποτά. 100 ευρω δηλαδή. Τραγικό εντάξει.. τοσα δεν δίνανε ουτε στο Στρας
που ηταν κοντά στο Κολωνάκι και δαγκώνανε εκει μέσα. Και ειχε και καβάτζα να τη πετάξεις εξω σαν άνθρωπος....
εδω ΚΑΜΙΑ φορά ερχονται κάτι περίεργοι συναγωνιστές που φωνάζουν μεσα γκαρίζουν κοιτάνε ... δεν γινεται έτσι δουλειά. Ο αλλος φωναζε τις προαλλες δεν εχω λεει λεφτά... και τι ήρθες να κανεις εδω μέσα τοτε ρε τυπε
Ισως περάσω αποψε μια βόλτα για ενα ποτό.
ναι , έυκολα δίνουν τηλέφωνο κι απο'κει από'σένα εξαρτάταιFantasia η Blue nigh στον Πειραια εχει φορτωσει κανεις για εξω??