Διαβάζω και τρελαίνομαι δεν υπάρχει σχεδόν κανένα σοβαρό κωλομπαρο πλέον.Σχεδον όλα μόνο για απλό μπανιστιρι είναι και κεράσματα.Πέρασα τις προάλλες έξω από τον πρίγκιπα που έχει κλείσει εδώ και πολύ καιρό και ένα δάκρυ κύλησε αυτό ήταν μαγαζί.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
