Καταχθόνιος εκδικητής
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 553
- Like
- 1.254
- Πόντοι
- 206
τι τσιμπουκο-θεια ειναι αυτη.
θελω να την χυσω στα γυαλακια της
τι τσιμπουκο-θεια ειναι αυτη.
Συνάδελφοι τι λέει το μαγαζάκι λέω να κάνω καταδρομική
η 30αρα είναι μελαχρινή 1,70 ονόμα Ελένη ή Άννα ή Φωτεινή;τρεις ήρθαν (νομίζω δεν είχε άλλες)
1 φαινετα μικρουλα 30,μια άνω τα 40 και μια μεγαλητερη ,το πότο (απλό"νερό") στα 10 σπεσιαλ στα 20 και η "μπυρα" της κοπελας στα 50 ευρο
τα ανδρικά στα 5-8 ευρο
Απο παιχνιδι τι γίνεται όμως??η 30αρα είναι μελαχρινή 1,70 ονόμα Ελένη ή Άννα ή Φωτεινή;
Δε θυμάμαι όνομα φίλε είναι μελαχρινή αλλά πρέπει να΄ναι κάτω απο 1,70η 30αρα είναι μελαχρινή 1,70 ονόμα Ελένη ή Άννα ή Φωτεινή;
Απο παιχνιδι τι γίνεται όμως??
Δεν γαμαει κανεις στο Σκορπιο.
Κερασματαδικο μονο με γριες μεσα.Στην διαφημιση ειναι δυο παλιες απο το Σκαραβαιο.Η ξανθια η Μαρια που ηταν μεσα απο το μπαρ και το αλλο το ναυαγιο η Μαρινα η τζιβιτζιλου που ετρωγε γερους.Τζαμπα η αποσταση.
Αυτο εννοώ και γω απο παιχνιδι τι?? Τιποτα.Ρε παιδια ειλικρινά αυτά που γράφετε εδώ μέσα τι σχέση έχουν με το νημα;
Σε κανένα από αυτά που γράψατε δε γαμαει κάποιος.
Τι πλακωσατε όλοι μαζί και γράφετε σωρηδόν εδώ μέσα ; σπαμαρετε το θρεντ.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πάλι τα ίδια θα λέμε τυπε μου ;
Ποιο παιχνίδι ; απλά οι τυποι το έχουν βίτσιο να κερνανε χωρίς να γαμάνε.
Αυτο εννοώ και γω απο παιχνιδι τι?? Τιποτα.
Ποιο στούντιο φίλε είναι αυτή Έλενα;Ας φτιάξουν ενα δικό τους θρέντ και ας τα γράφουν εκει μέσα. Εδω είναι άσχετα.
Κουραστικό κατάντησε να μπαίνει ενας πιτσιρικάς "τι παιζει εκεί.... ειδα μιά έκφυλη μιλφάρα"
και να πλακώνουν απο κάτω όλα τα παιδάκια και να ρωτανε. Παιδιά πάτε απο κοντά να καβλαντισετε με όλες αυτες να
σας δώσουν ινσταγκραμ να γινετε followers. Αυτο παίζει με αυτές. Και ο γόης της παρέας μπορεί να
κάτσει στη περίπτωση να γαμήσει με τα λιγότερα..... αυτό ομως ΔΕΝ είναι θεματολογία του παρόντος. Να το ξαναπούμε.
Χθεσινή βόλτα... πέρασα με Ελένη απο Πιρουέτ. Δυνατό σκηνικό θα ανεβάσω μετά κριτική.
Αν εννοείς τον "Σκορπιό" στην Καλλιθέα που με τα video που κυκλοφόρησαν γι' αυτόν στα social media έχει γίνει χαμός δεν παίζει ΤΙΠΟΤΑ εκεί μέσα και να τελειώνει αυτό το παραμύθι, να πας μόνο αν θες να πιεις το ποτό σου και να πάρεις μάτι γκιλφάρες. Αν εννοείς τον "Σκορπιό" στη Νοταρά στην Τρούμπα εκεί μπορεί να κελαηδήσει για τα καλά το πουλάκι σου με τις μιλφο - γκιλφ που δουλεύουν στο μαγαζί, με το αζημίωτο βέβαια γιατί ειδικά η ανάβαση στο πατάρι κοστίζει ένα 100άρικο, τα "παιχνίδια" στους καναπέδες λιγότερο... Διαλέγεις και παίρνεις, ανάλογα και με τα λεφτά που μπορείς να διαθέσειςο σκορπιός τι φάση; Είναι απλά για ποτό η παίζει και κάτι μέσα; Το είδα στο τικ τοκ και είχε μοα πιτσιρικά μουναρα και έλεγα να δοκιμάσω
Πλέον έχει γίνει παρακμιακο .. μόνο ζόμπι έχει χαχαΡε μάγκες το Χαλαρά πού στα κομμάτια είναι;; Πέρασα στα γρήγορα το προηγούμενο Σάββατο από Κύπρου στο Περιστέρι και το μόνο που παρατήρησα ήταν ένα La minuit (αν δεν κάνω λάθος)....