Σ ευχαριστωΝαι, μέχρι ελαφρύ χούφτωμα έφτανες και αν. Βέβαια έχω χρόνια να πάω, πάντως έτσι ήταν σταθερά.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Σ ευχαριστωΝαι, μέχρι ελαφρύ χούφτωμα έφτανες και αν. Βέβαια έχω χρόνια να πάω, πάντως έτσι ήταν σταθερά.
Τα έχουμε ξαναπεί, η ταρίφα για το γαμήσι στην καβάτζα του "Χαλαρά" κανονικά είναι 90 - 100 ευρώ, άλλο αν κατά καιρούς εδώ πέρα γράφουν διάφοροι ότι με παζάρια πήραν την τάδε με τόσα λιγότερα κ.τ.λπ. Υπ' αυτήν την έννοια έγραψα ότι τουλάχιστον το πατάρι του "Σκορπιού" είναι στην ίδια τιμή, για τους καναπέδες πίσω που κάποιοι όπως ο El Papacito έχουν γράψει ότι έχουν πηδήξει δεν ξέρω πώς πάνε οι τιμές, εγώ μόνο μαλακία ή πίπα έχω δοκιμάσει εκεί. Στο "Strass" επίσης θα σου ζητήσει 90 - 100 για την καβάτζα όποια πάρεις. Τυπικά μόνο στο "La luna" και στο "Pirouette" κοστίζει 50άρικο η καβάτζα (και παλιότερα στον "Πρίγκηπα")Πως παίζει σε τιμές Χαλαρά οταν η Δώρα και γενικά εκει μέσα ζητάνε 80-100αρες για το πατάρι ;
στο Στρας η καβατζα σε τι τιμές κινείται ; Χαλαρά ή Σκορπιού ;
αν το Χαλαρά και το Πιρουέτ έφερνε και καμιά άλλη ανα εξάμηνο τουλάχιστον δεν θα πήγαινα σε άλλα κωλόμπαρα να ψάχνω.
Απλό κερασματάδικο και φαρμακείο, μακριάΞέρει κανείς τπτ για το pub corner στην Φαβιέρου στο Χαϊδάρι
Ναι αλλά πρέπει να παίζουν τηλέφωνα και ραντεβού έξω από το μαγαζίΓια το Dinas bar στην Τρουμπα γνωρίζει κάποιος κάτι? Απλό κερασματαδικο??
ΌχιTο pirouette είναι ανοιχτό Δευτέρα?
Σ ευχαριστώ.Ναι αλλά πρέπει να παίζουν τηλέφωνα και ραντεβού έξω από το μαγαζί
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Όχι
Kiss έχει κλείσει εδώ και πολύ καιρό...Νομίζω σε κάθε μαγαζί θα βρεις ΚΑΙ σαπάκια. Δεν ξέρω για πόσο χαρντκορίλα μιλάμε, νομίζω στο Σκορπιό (έχω να πάω καιρό) είδα κάτι απαράδεκτες. Kiss στο Περιστέρι (υπάρχει ακόμη;) μόνο γκιλφάκια θυμάμαι την τελευταία φορά.
Επειδή θα έρθεις από μακριά δε πρέπει να φας και φόλα. Εγώ θα έλεγα να πας στο pirouette για να πάρεις τη μιλφαρα την Έλενα. Ξανθιά γύρω στα πενήντα με μπουταρες. Κάνει πολύ καλή πιπα αν σου αρέσει το σπορ. Και στον αγώνα αντέχει το σφυροκόπημα.Καλησπέρα μάγκες..είμαι 30 εμφανισημος γυμνασμενος αλλά με βίτσιο να γαμαω σαπάκια...είμαι από επαρχία και σ/κ θα είν' Αθήνα..που να πάω να γαμησουμε τίποτα μην μείνουμε με τον φιόγκο σ χέρι;;
Πότε θα έρθεις Αθήνα έχω μια που ξέρω 53αρα καυλιαραΚαλησπέρα μάγκες..είμαι 30 εμφανισημος γυμνασμενος αλλά με βίτσιο να γαμαω σαπάκια...είμαι από επαρχία και σ/κ θα είν' Αθήνα..που να πάω να γαμησουμε τίποτα μην μείνουμε με τον φιόγκο σ χέρι;;
Επειδή θα έρθεις από μακριά δε πρέπει να φας και φόλα. Εγώ θα έλεγα να πας στο pirouette για να πάρεις τη μιλφαρα την Έλενα. Ξανθιά γύρω στα πενήντα με μπουταρες. Κάνει πολύ καλή πιπα αν σου αρέσει το σπορ. Και στον αγώνα αντέχει το σφυροκόπημα.
Νομίζω σε κάθε μαγαζί θα βρεις ΚΑΙ σαπάκια. Δεν ξέρω για πόσο χαρντκορίλα μιλάμε, νομίζω στο Σκορπιό (έχω να πάω καιρό) είδα κάτι απαράδεκτες. Kiss στο Περιστέρι (υπάρχει ακόμη;) μόνο γκιλφάκια θυμάμαι την τελευταία φορά.

Καμία Λατίνα πλέον στο μαγαζί από ότι καταλαβαίνω..Πρόσφτατο πάρασμα απο Σκορπιό , τρεις γυναίκες μέσα , Σούλα,Χριστίνα και Δώρα.μου είπαν η Μαράζα έχει φυγει απο κει.
πέρασα όμορφα με την Δωρα..
ο,τι θέλουν λένε,τη πίστευες πως ήταν απο άγιο-ντομίνικο αυτη; (ήταν καλή όμως...)Καμία Λατίνα πλέον στο μαγαζί από ότι καταλαβαίνω..
Παλαιότερα κάποιες ήταν Λατινοαμερικάνες, σίγουρα.ο,τι θέλουν λένε,τη πίστευες πως ήταν απο άγιο-ντομίνικο αυτη; (ήταν καλή όμως...)
Πρόσφτατο πάρασμα απο Σκορπιό , τρεις γυναίκες μέσα , Σούλα,Χριστίνα και Δώρα.μου είπαν η Μαράζα έχει φυγει απο κει.
πέρασα όμορφα με την Δωρα..
70,στη πίσω καβάτζαΠόσο πηγε το μαλλί τυπε;
Έκατσες πισω καβατζα η πάνω παταρι ;
70,στη πίσω καβάτζα