Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Cervantes

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
5 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.011
Κριτικές
235
Like
6.520
Πόντοι
21.665
Βόλτα στο Piruette μετά από αρκετό καιρό. Μοναδική διαθέσιμη η Ελένη. Την κέρασα ποτό και μετά ακολούθησε ο δεύτερος γύρος. Πίπα στα ΄ορθια, περιποίση από εμένα και σεξ στο οποίο τα έδωσε όλα. Η γυναίκα είναι ηφαίστειο γουστάρει εντελώς την φάση.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Βόλτα στο Piruette μετά από αρκετό καιρό. Μοναδική διαθέσιμη η Ελένη. Την κέρασα ποτό και μετά ακολούθησε ο δεύτερος γύρος. Πίπα στα ΄ορθια, περιποίση από εμένα και σεξ στο οποίο τα έδωσε όλα. Η γυναίκα είναι ηφαίστειο γουστάρει εντελώς την φάση.
Εμ έτσι είναι, τα έχουμε πει καιρό τώρα για την Ελένη
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.513
Πόντοι
6.256
το άνοιγμα των στριπτιτζίδικων απο το 92 και μετά τους εκλεισε τους περισσότερους...
Πρώτο μαζικής προσέλευσης στριπ (αν εξαιρέσεις το αρχαίο μαξίμ) ήταν το diamonds and pearls παραλιακή, 1994.
 

Matt LeBlanc

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2007
Μηνύματα
4.509
Κριτικές
21
Like
6.901
Πόντοι
8.345
Πρώτο μαζικής προσέλευσης στριπ (αν εξαιρέσεις το αρχαίο μαξίμ) ήταν το diamonds and pearls παραλιακή, 1994.
Το ρρασπουτιν στην κατω κηφισια υπηρχε σιγουρα πριν το 94,ισως με αλλο ονομα,οπως και ενα αλλο στην απεναντι πλευρα,κατι σε million dollars η καπως ετσι...
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.383
Like
12.746
Πόντοι
2.256
Το ρρασπουτιν στην κατω κηφισια υπηρχε σιγουρα πριν το 94,ισως με αλλο ονομα,οπως και ενα αλλο στην απεναντι πλευρα,κατι σε million dollars η καπως ετσι...
Το Rich'n'Famous ήταν αυτό που λες, στην απέναντι πλευρά της Εθνικής.
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.257
Κριτικές
38
Like
5.596
Πόντοι
7.195
Το ρρασπουτιν στην κατω κηφισια υπηρχε σιγουρα πριν το 94,ισως με αλλο ονομα,οπως και ενα αλλο στην απεναντι πλευρα,κατι σε million dollars η καπως ετσι...
Έχω την εντύπωση ότι το στριπ μαγαζί στη κάτω Κηφισιά, πρώην Λαλεουσα λεγόταν platinum
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.383
Like
12.746
Πόντοι
2.256
Έχω την εντύπωση ότι το στριπ μαγαζί στη κάτω Κηφισιά, πρώην Λαλεουσα λεγόταν platinum
Strip Platinum υπήρχε στις Τζιτζιφιές, τέρμα Θησέως προς θάλασσα,δίπλα στο Trust.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.513
Πόντοι
6.256
Το ρρασπουτιν στην κατω κηφισια υπηρχε σιγουρα πριν το 94,ισως με αλλο ονομα,οπως και ενα αλλο στην απεναντι πλευρα,κατι σε million dollars η καπως ετσι...
Με τίποτε. 1994 υπήρχε μόνο diamonds and pearls
Το μίλλιον τρίτης σεπτεμβρίου άνοιξε το 1997 .... και το σιρόκο στην παλιά βίντεο στη συγγρού
1998 άνοιξαν το πρώτο αφροδίτη το σταρ και το πρώτο ανατολή χαμοστέρνας
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Το ρρασπουτιν στην κατω κηφισια υπηρχε σιγουρα πριν το 94,ισως με αλλο ονομα,οπως και ενα αλλο στην απεναντι πλευρα,κατι σε million dollars η καπως ετσι...
Είσαι σίγουρος συναγωνιστή; Γιατί νομίζω ότι το "Diamonds and Pearls" που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω προηγήθηκε όλων; Δεν παίρνω και όρκο βέβαια γιατί ήμουν πολύ μικρός τότε
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.513
Πόντοι
6.256
Είσαι σίγουρος συναγωνιστή; Γιατί νομίζω ότι το "Diamonds and Pearls" που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω προηγήθηκε όλων; Δεν παίρνω και όρκο βέβαια γιατί ήμουν πολύ μικρός τότε

Με διαφορά το πρώτο . Αν εξαιρέσεις βέβαια το αρχαίο μαξίμ στο σύνταγμα που ήταν καμπαρέ, τελείως άλλη φάση.
Και είχε πιο πολλές δυτικές γκόμενες. Ολλανδέζες, αγγλίδες, βέλγες κτλ .
Μετά από το 1997 και μετά , έγινε χαμός.


Η τρομερή διαφορά τότε, ήταν ότι είχε συνέχεια σόου στη σκηνή. Και στη σκηνή πάντα, από την αρχή , όλες, τα βγάζαν όλα.
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.257
Κριτικές
38
Like
5.596
Πόντοι
7.195
Strip Platinum υπήρχε στις Τζιτζιφιές, τέρμα Θησέως προς θάλασσα,δίπλα στο Trust.
Καλημέρα, εγώ αναφέρομαι για την εποχή 1996 1997. Αφού το νυχτερινό κέντρο Λαλεουσα έγινε στριπ
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.383
Like
12.746
Πόντοι
2.256
Καλημέρα, εγώ αναφέρομαι για την εποχή 1996 1997. Αφού το νυχτερινό κέντρο Λαλεουσα έγινε στριπ
Εγώ αναφέρομαι μετά το 2005, και για την Κηφισιά και τις Τζιτζιφιές.
Πάντως το στριπ στην Κηφισιά, στην άνοδο της Εθνικής λεγόταν τότε σίγουρα Rich 'n'Famous, δεν ξέρω αν είχε άλλη ονομασία παλαιότερα (πολλά είχαν αλλάξει επωνυμία μες τα χρόνια).
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.257
Κριτικές
38
Like
5.596
Πόντοι
7.195
Εγώ αναφέρομαι μετά το 2005, και για την Κηφισιά και τις Τζιτζιφιές.
Πάντως το στριπ στην Κηφισιά, στην άνοδο της Εθνικής λεγόταν τότε σίγουρα Rich 'n'Famous, δεν ξέρω αν είχε άλλη ονομασία παλαιότερα (πολλά είχαν αλλάξει επωνυμία μες τα χρόνια).
Το αναφέρω με πολύ σιγουριά
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Platinum ήταν υπόγειο στριπτιτζάδικο κοντά στο Χίλτον.
Από τα πρώτα στριπτιτζάδικα ήταν και το 4 στην Πειραιώς.
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.383
Like
12.746
Πόντοι
2.256
Platinum ήταν υπόγειο στριπτιτζάδικο κοντά στο Χίλτον.
Από τα πρώτα στριπτιτζάδικα ήταν και το 4 στην Πειραιώς.
Τελικά πρέπει να υπήρξαν 3 Platinum στον χώρο των στριπ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Με διαφορά το πρώτο . Αν εξαιρέσεις βέβαια το αρχαίο μαξίμ στο σύνταγμα που ήταν καμπαρέ, τελείως άλλη φάση.
Και είχε πιο πολλές δυτικές γκόμενες. Ολλανδέζες, αγγλίδες, βέλγες κτλ .
Μετά από το 1997 και μετά , έγινε χαμός.


Η τρομερή διαφορά τότε, ήταν ότι είχε συνέχεια σόου στη σκηνή. Και στη σκηνή πάντα, από την αρχή , όλες, τα βγάζαν όλα.
Αυτό που το πας, είναι κάποια χρόνια τώρα που στα μαγαζιά δεν έχει συνεχές show πάνω στη σκηνή... Και έχουν αρχίσει και να μην τα πετάνε όλα. Πάντως για να τα λέμε όλα στο "Diamonds and pearls" τότε επ' ουδενί δε γίνονταν στους prive χορούς αυτά που γίνονται τώρα
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.383
Like
12.746
Πόντοι
2.256
Αυτό που το πας, είναι κάποια χρόνια τώρα που στα μαγαζιά δεν έχει συνεχές show πάνω στη σκηνή... Και έχουν αρχίσει και να μην τα πετάνε όλα. Πάντως για να τα λέμε όλα στο "Diamonds and pearls" τότε επ' ουδενί δε γίνονταν στους prive χορούς αυτά που γίνονται τώρα
Win some, loose some.
Προσωπικά θέλω να βλέπω full strip στο μαγαζί, τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν εκεί μέσα.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.513
Πόντοι
6.256
Αυτό που το πας, είναι κάποια χρόνια τώρα που στα μαγαζιά δεν έχει συνεχές show πάνω στη σκηνή... Και έχουν αρχίσει και να μην τα πετάνε όλα. Πάντως για να τα λέμε όλα στο "Diamonds and pearls" τότε επ' ουδενί δε γίνονταν στους prive χορούς αυτά που γίνονται τώρα
Ήταν το πιο ξενέρωτο , με αμερικάνικα πρότυπα ΕΠΟΧΗΣ. Χορό μπροστά σου, 5000δρχ , χωρίς να πιάνεις.

Γενικά σε όλα τα μαγαζιά, φραπές και μπριζόλα , δεν έπαιζε πριν το 2009 . Μόνο πιάσιμο και μάτι . Ούτε πριβέ.
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727
Για δυτικά μόνο το χαλαρά υπάρχει;
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.383
Like
12.746
Πόντοι
2.256
Ήταν το πιο ξενέρωτο , με αμερικάνικα πρότυπα ΕΠΟΧΗΣ. Χορό μπροστά σου, 5000δρχ , χωρίς να πιάνεις.

Γενικά σε όλα τα μαγαζιά, φραπές και μπριζόλα , δεν έπαιζε πριν το 2009 . Μόνο πιάσιμο και μάτι . Ούτε πριβέ.
Φραπές υπήρχε από το 2004 τουλάχιστον. Στο Baby Gold τότε υπήρχε ουρά τα Σάββατα από ενδιαφερόμενους, στο Baby O στην Πειραιώς προσέφεραν απλόχερα οι τρεις αδελφές (Αναστασία και οι άλλες), και στο Rasputin, σε όλα σχεδόν.
Για μπριζόλα δεν ξέρω, δεν με ενδιαφέρει.
Εξάλλου στο παλιό φόρουμ εδώ, από 2006 και μετά υπήρχε πλήρες ρεπορτάζ για φραπέδες σε στριπ από συγκεκριμένα μέλη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom