Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 44 άτομα (11 μέλη και 33 επισκέπτες)

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.386
Like
12.759
Πόντοι
2.256
Σε στριπ τι έχω κάνει με κανονική χρέωση. Διπλή δεν αξίζει. Στο χαλαρά ποιες είναι τώρα; στη καβατζα σε παίρνει μάτι όλο το μαγαζί;
Τελικά και εμείς μονή πληρώσαμε ουσιαστικά αφού τελικά κάναμε καρέ με τις δύο εργαζόμενες.
Ποιες είναι τώρα στο Χαλαρά δεν γνωρίζω, έχω πολύ καιρό να πάω, ότι έχει γραφτεί εδώ μόνο. Πάντως τέτοια εποχή υπάρχουν απουσίες λόγω αδειών.Η πιο σταθερή πάντως εκεί, εδώ και πολλά χρόνια, είναι η Φλώρα.
Στη κανονική καβάντζα όχι, δεν φαίνεσαι.
[/QUOTE]
φανταζομαι εχει αλλη χρεωση;ποια είναι η διαφορα με την αλλη; είναι 2 καβατζες;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

η Φλώρα τι ηλικια εχει;; ξερεις αν κανει κατι με γυναικα;; θελω να παω με την κοπελα μου
[/QUOTE]
Όχι, διαφορά στην τιμή ανά καβάντζα δεν υπάρχει
Υπήρχαν αρκετοί καναπέδες που διαμορφωνόταν σε καβάντζες με χρήση παραβάν και μια κύρια καβάντζα, η πιο παλιά.
Η Φλώρα είναι μιλφ, πάνω από 40 σίγουρα. Κάνει τα πάντα και πολύ καλά με το κατάλληλο αντίτιμο, πιθανόν να μην πει όχι σε γυναίκα λοιπόν.
 

psolarmenistis-123

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2021
Μηνύματα
396
Κριτικές
4
Like
435
Πόντοι
21
Τελικά και εμείς μονή πληρώσαμε ουσιαστικά αφού τελικά κάναμε καρέ με τις δύο εργαζόμενες.
Ποιες είναι τώρα στο Χαλαρά δεν γνωρίζω, έχω πολύ καιρό να πάω, ότι έχει γραφτεί εδώ μόνο. Πάντως τέτοια εποχή υπάρχουν απουσίες λόγω αδειών.Η πιο σταθερή πάντως εκεί, εδώ και πολλά χρόνια, είναι η Φλώρα.
Στη κανονική καβάντζα όχι, δεν φαίνεσαι.
φανταζομαι εχει αλλη χρεωση;ποια είναι η διαφορα με την αλλη; είναι 2 καβατζες;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

η Φλώρα τι ηλικια εχει;; ξερεις αν κανει κατι με γυναικα;; θελω να παω με την κοπελα μου
[/QUOTE]
Όχι, διαφορά στην τιμή ανά καβάντζα δεν υπάρχει
Υπήρχαν αρκετοί καναπέδες που διαμορφωνόταν σε καβάντζες με χρήση παραβάν και μια κύρια καβάντζα, η πιο πάλιι.
Η Φλώρα είναι μιλφ, πάνω από 40 σίγουρα. Κάνει τα πάντα και πολύ καλά με το κατάλληλο αντίτιμο, πιθανόν να μην πει όχι σε γυναίκα λοιπόν.
[/QUOTE]
τι τιμες παιζουν στα ποτα τα δικα μας;; των γυναικων φανταζομαι 10 κ 20. Η Φλωρα ποσο θελει για καβατζα;; κ τελευταια ερωτηση για να μη σου σπασω κ αλλο τα αρχ τι ωρα ανοιγει ;; λεω να παω στην αρχη να μην πεσει κοσμος
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.386
Like
12.759
Πόντοι
2.256
τι τιμες παιζουν στα ποτα τα δικα μας;; των γυναικων φανταζομαι 10 κ 20. Η Φλωρα ποσο θελει για καβατζα;; κ τελευταια ερωτηση για να μη σου σπασω κ αλλο τα αρχ τι ωρα ανοιγει ;; λεω να παω στην αρχη να μην πεσει κοσμος
[/QUOTE]
Ποτό πελατών 5 ευρώ, κεράσματα σε εργαζόμενες 10 και 20 κλασικά. Πόσο θέλει δεν ξέρω σίγουρα, γιατί έχουν γράψει εδώ από 50 μέχρι 110. Πάντως παλιότερα ζηταγε 80, εξάλλου αυτά είναι διαπραγματεύσιμα. Τώρα για να κάνει με γυναίκα δεν μπορώ να πω τι θα ζητήσει.
Όσο για ώρα από 23.00 είναι οκ. Μόνο ξαναθυμίζω ότι αυτές τις μέρες λείπουν πολλές κοπέλες.
 

psolarmenistis-123

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2021
Μηνύματα
396
Κριτικές
4
Like
435
Πόντοι
21
τι τιμες παιζουν στα ποτα τα δικα μας;; των γυναικων φανταζομαι 10 κ 20. Η Φλωρα ποσο θελει για καβατζα;; κ τελευταια ερωτηση για να μη σου σπασω κ αλλο τα αρχ τι ωρα ανοιγει ;; λεω να παω στην αρχη να μην πεσει κοσμος
Ποτό πελατών 5 ευρώ, κεράσματα σε εργαζόμενες 10 και 20 κλασικά. Πόσο θέλει δεν ξέρω σίγουρα, γιατί έχουν γράψει εδώ από 50 μέχρι 110. Πάντως παλιότερα ζηταγε 80, εξάλλου αυτά είναι διαπραγματεύσιμα. Τώρα για να κάνει με γυναίκα δεν μπορώ να πω τι θα ζητήσει.
Όσο για ώρα από 23.00 είναι οκ. Μόνο ξαναθυμίζω ότι αυτές τις μέρες λείπουν πολλές κοπέλες.
[/QUOTE]
Σε ευχαριστώ ρε El papacito . καπου διαβασα οτι μονο 2 κοπελες δουλευουν εκει. θα παω αργότερα.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Τελικά στο χαλαρά έχει την πιο χαμηλή τιμή για συνεύρεση στη καβατζα. Γύρω στο 50άρικο. Στο Λα Λουνα από 80 έως και 100.
Μιλάω για χώρια τα ποτά
Μη γράφετε ανακρίβειες και αποπροσανατολίζετε τον κόσμο!
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.815
Κριτικές
14
Like
5.040
Πόντοι
6.495
Το έγραψα από προσωπική εμπειρία. Για πιρουετ δεν έχω πάει και δεν λέω τίποτα.
Τώρα αν έτυχε , δεν νομίζω αφού έχω επισκεφτεί επανειλημμένα και τα δύο. Απλά La Luna έχει μεγαλύτερο ρόστερ που παίζουν από 80 έως 100. Το Χαλαρά λιγότερες που ξεκινάνε από 50. Από προσωπική εμπειρία, επαναλαμβάνω.
 

pestoras199

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
163
Like
231
Πόντοι
21
πηγα λαλουνα και περασα με αμαντα περασα τελεια. Αλλα ειδα και μια ξανθια πιο μεγαλη πως την λενε αυτην και αν ναι τι γνωμη εχετε? Ελληνιδα ξανθια σχετικα μεγαλυτερη απο τισ αλλεσ.
 

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
483
Like
388
Πόντοι
21
ξερει κανεις ποιες δουλευουν αυτες τις μερες στο χαλαρα ,piruette και bar life κεφαληνίας?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

και ποιες δουλευουν αυτες τις μερες στο pub 65? και τι ωρα ανοιγει?
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.815
Κριτικές
14
Like
5.040
Πόντοι
6.495
Στέλλα θα λες αν είναι και βυζαρου....μια χαρά στο υπόγειο.
Αν λες την άλλη ξανθιά έντονα βαμμένη Εύα, άσε καλύτερα.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.259
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Αν ήταν πολύ ψηλή θα ήταν η Μάρα αλλά είναι Ρουμάνα (μπορεί να λέει ότι είναι Ελληνίδα)
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
ξερει κανεις ποιες δουλευουν αυτες τις μερες στο χαλαρα ,piruette και bar life κεφαληνίας?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

και ποιες δουλευουν αυτες τις μερες στο pub 65? και τι ωρα ανοιγει?
Φίλε για το ποιες δουλεύουν αυτήν την περίοδο σε "Χαλαρά" και "Pirouette" έχουμε αναφερθεί εκατό φορές στις προηγούμενες σελίδες, πριν ρωτήσετε κάντε τον κόπο να διαβάσετε και λίγο πιο πίσω, καλό είναι γιατί εκτός από ονόματα θα διαβάσετε και άλλες χρήσιμες πληροφορίες γι' αυτά τα μαγαζιά. Το "Life" της Κεφαλληνίας είναι ένα μαγαζί που δεν εμπίπτει στα ενδιαφέροντα αυτού του thread, όσο για το "Pub 65" μετά τις 11:00 - 11:30 γίνεται παιχνίδι αλλά έχει πολύ καιρό να γραφτεί κάποια ενημέρωση εδώ και μάλλον όλοι μας έχουμε κάμποσο καιρό να το επισκεφτούμε
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.386
Like
12.759
Πόντοι
2.256
Φίλε για το ποιες δουλεύουν αυτήν την περίοδο σε "Χαλαρά" και "Pirouette" έχουμε αναφερθεί εκατό φορές στις προηγούμενες σελίδες, πριν ρωτήσετε κάντε τον κόπο να διαβάσετε και λίγο πιο πίσω, καλό είναι γιατί εκτός από ονόματα θα διαβάσετε και άλλες χρήσιμες πληροφορίες γι' αυτά τα μαγαζιά. Το "Life" της Κεφαλληνίας είναι ένα μαγαζί που δεν εμπίπτει στα ενδιαφέροντα αυτού του thread, όσο για το "Pub 65" μετά τις 11:00 - 11:30 γίνεται παιχνίδι αλλά έχει πολύ καιρό να γραφτεί κάποια ενημέρωση εδώ και μάλλον όλοι μας έχουμε κάμποσο καιρό να το επισκεφτούμε
Στο "Pub 65" σταθερές είναι η Σοφία (το τοτέμ του μαγαζιού) και μια άλλη Μαρία ή Μαίρη αν δεν κάνω λάθος. Την Ρούλα δεν την έχω δει πρόσφατα, μια δύο ακόμα ήταν εκεί πριν μέρες που δεν τις ήξερα. Οι επισκέψεις μου είναι πια πολύ σύντομες, ένα γεια λόγω γειτονιάς λέω και φεύγω, σε όλα τα μαγαζιά εδώ γύρω, οπότε τις τυχόν καινούριες δεν τις γνωρίζω.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
αυτό μου είπε και εμένα και στο facebook δηλώνει ελληνικό επώνυμο.
Ναι, στο προφίλ της στο Facebook έχει το ελληνικό επώνυμο και στο προφίλ της στο Instagram το ρουμάνικο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom