El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.385
- Like
- 12.754
- Πόντοι
- 2.256
Τελικά και εμείς μονή πληρώσαμε ουσιαστικά αφού τελικά κάναμε καρέ με τις δύο εργαζόμενες.Σε στριπ τι έχω κάνει με κανονική χρέωση. Διπλή δεν αξίζει. Στο χαλαρά ποιες είναι τώρα; στη καβατζα σε παίρνει μάτι όλο το μαγαζί;
Ποιες είναι τώρα στο Χαλαρά δεν γνωρίζω, έχω πολύ καιρό να πάω, ότι έχει γραφτεί εδώ μόνο. Πάντως τέτοια εποχή υπάρχουν απουσίες λόγω αδειών.Η πιο σταθερή πάντως εκεί, εδώ και πολλά χρόνια, είναι η Φλώρα.
Στη κανονική καβάντζα όχι, δεν φαίνεσαι.
[/QUOTE]
φανταζομαι εχει αλλη χρεωση;ποια είναι η διαφορα με την αλλη; είναι 2 καβατζες;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
η Φλώρα τι ηλικια εχει;; ξερεις αν κανει κατι με γυναικα;; θελω να παω με την κοπελα μου
[/QUOTE]
Όχι, διαφορά στην τιμή ανά καβάντζα δεν υπάρχει
Υπήρχαν αρκετοί καναπέδες που διαμορφωνόταν σε καβάντζες με χρήση παραβάν και μια κύρια καβάντζα, η πιο παλιά.
Η Φλώρα είναι μιλφ, πάνω από 40 σίγουρα. Κάνει τα πάντα και πολύ καλά με το κατάλληλο αντίτιμο, πιθανόν να μην πει όχι σε γυναίκα λοιπόν.