Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Το Reina είναι άλλη κατηγορία, Μαγαζί για τουρίστες και περαστικούς, όπως όλα στη Συγγρού. Όταν βλέπεις κράχτη απέξω να ψαρεύει πελάτες να είσαι σίγουρος ότι παιχνίδι μέσα δεν γίνεται, μόνο μάδημα πορτοφολιού χωρίς αντίκρισμα.
Δουλεύει μια φίλη και θελω να περάσω για ποτό για αυτό ρωτάω γιατί βλέπω πολύ άσχημες κριτικές
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.384
Like
12.754
Πόντοι
2.256
Δουλεύει μια φίλη και θελω να περάσω για ποτό για αυτό ρωτάω γιατί βλέπω πολύ άσχημες κριτικές
Κερασματάδικο είναι. Αν γουστάρεις κέρασμα και κουβεντούλα με την φίλη πας και δοκιμάζεις, αλλά μην περιμένεις περισσότερα εκεί.
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Ακριβώς έτσι. Η 3ης Σεπτεμβρίου, ειδικά στο κομμάτι μετά την Πλατεία Βικτωρίας και μέχρι την Αγίου Μελετίου ήταν η καρδιά των κωλόμπαρων στον Δήμο μας.
Εδώ μένω κάτι γίνεται και τώρα σε όλα τα στενά μεταξύ Ιθάκης και πιπινου είμαι εγώ
 

ugly duckling

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2013
Μηνύματα
309
Like
590
Πόντοι
81
Λιγο ποιο κατω απ το Reina, θυμαμαι οτι παλια ειχα παει για καταδρομικο ποτο σε ενα μπαρακι λεγομενο Baby Gold.. Ειχε κατι καβατζες - καναπεδες στο βαθος, αλλα δεν προσεξα πολυ κινηση.. Μαλλο μου φανηκε προς κερασματαδικο.. Λογικα, το μαγαζι θα πρεπει να εχει κλεισει.
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Λιγο ποιο κατω απ το Reina, θυμαμαι οτι παλια ειχα παει για καταδρομικο ποτο σε ενα μπαρακι λεγομενο Baby Gold.. Ειχε κατι καβατζες - καναπεδες στο βαθος, αλλα δεν προσεξα πολυ κινηση.. Μαλλο μου φανηκε προς κερασματαδικο.. Λογικα, το μαγαζι θα πρεπει να εχει κλεισει.
Έχει περάσει και η Sunny Wild από εκεί κάτι φεγγάρια
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.384
Like
12.754
Πόντοι
2.256
Εδώ μένω κάτι γίνεται και τώρα σε όλα τα στενά μεταξύ Ιθάκης και πιπινου είμαι εγώ
Γείτονες είμαστε τότε.
Το μόνο που γίνεται είναι ότι τα έξι τελευταία κωλόμπαρα της περιοχής είναι εδώ , δύο στην Πιπίνου, 2 στην Κεφαλληνίας, το Πιρουέτ στην Ιθάκης και το Comple στην 3ης Σεπτεμβρίου...... αυτά έχουν μείνει και τίποτα άλλο.......
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Γείτονες είμαστε τότε.
Το μόνο που γίνεται είναι ότι τα έξι τελευταία κωλόμπαρα της περιοχής είναι εδώ , δύο στην Πιπίνου, 2 στην Κεφαλληνίας, το Πιρουέτ στην Ιθάκης και το Comple στην 3ης Σεπτεμβρίου...... αυτά έχουν μείνει και τίποτα άλλο.......
Κεφαλληνίας ποιο είναι το δεύτερο? Ένα ξέρω όπως στρίβεις από 3ης Σεπτεμβρίου αριστερά στο αριστερό σου χέρι
 

montiliani

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Απρ 2008
Μηνύματα
2.031
Like
7.599
Πόντοι
1.056
Κεφαλληνίας ποιο είναι το δεύτερο? Ένα ξέρω όπως στρίβεις από 3ης Σεπτεμβρίου αριστερά στο αριστερό σου χέρι
Καλησπερα RT....πρεπει ο El Pap να εννοει το After....θυμαμαι 2-3 εκει...το ενα σχεδον διπλα στο αλλο.....
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.384
Like
12.754
Πόντοι
2.256
Κεφαλληνίας ποιο είναι το δεύτερο? Ένα ξέρω όπως στρίβεις από 3ης Σεπτεμβρίου αριστερά στο αριστερό σου χέρι
Αν στρίψεις δεξιά, στο αριστερό σου χέρι πάλι είναι το Life.
 

montiliani

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Απρ 2008
Μηνύματα
2.031
Like
7.599
Πόντοι
1.056
life???αυτο ειναι πρωτου βγεις Πατησιων ????ανεβαινωντας???θυμαμαι ειχε και ενα-δυο στο υψος του μουσειου???αυτα κλεισανε????ανοιγανε απο τις 6-7 και για καφε....αν θυμαμαι λεγοταν Corner......
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Αν στρίψεις δεξιά, στο αριστερό σου χέρι πάλι είναι το Life.
Εμένα μου αρέσει πιο πολύ αυτό που είναι στην 3ης Σεπτεμβρίου δίπλα στον Bobo δεν θυμάμαι πως το λένε τώρα
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.384
Like
12.754
Πόντοι
2.256
life???αυτο ειναι πρωτου βγεις Πατησιων ????ανεβαινωντας???θυμαμαι ειχε και ενα-δυο στο υψος του μουσειου???αυτα κλεισανε????ανοιγανε απο τις 6-7 και για καφε....αν θυμαμαι λεγοταν Corner......
Το Corner είναι το ένα από τα δύο στην Πιπίνου, μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων. Το άλλο είναι το Story.
Το Life είναι εκεί που λες.
Στο ύψος του Μουσείου δεν υπάρχει τίποτα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εμένα μου αρέσει πιο πολύ αυτό που είναι στην 3ης Σεπτεμβρίου δίπλα στον Bobo δεν θυμάμαι πως το λένε τώρα
Comple λέγεται τώρα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: 69fil

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Το Corner είναι το ένα από τα δύο στην Πιπίνου, μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων. Το άλλο είναι το Story.
Το Life είναι εκεί που λες.
Στο ύψος του Μουσείου δεν υπάρχει τίποτα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Comple λέγεται τώρα.
Προτιμάω περισσότερο Bobo να λέμε την αλήθεια χαχαχα
 

montiliani

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Απρ 2008
Μηνύματα
2.031
Like
7.599
Πόντοι
1.056
Το Corner είναι το ένα από τα δύο στην Πιπίνου, μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων. Το άλλο είναι το Story.
Το Life είναι εκεί που λες.
Στο ύψος του Μουσείου δεν υπάρχει τίποτα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Comple λέγεται τώρα.
......εχεις δικιο.....αυτα ελεγα....δουλευουνε τωρα.....?
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.384
Like
12.754
Πόντοι
2.256
......εχεις δικιο.....αυτα ελεγα....δουλευουνε τωρα.....?
Ναι, αυτά τα δύο ανοίγουν και νωρίτερα, νομίζω στις οκτώ.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Προτιμάω περισσότερο Bobo να λέμε την αλήθεια χαχαχα
Εγώ δεν ασχολούμαι με αυτά :P
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.893
Πόντοι
456
Ναι, αυτά τα δύο ανοίγουν και νωρίτερα, νομίζω στις οκτώ.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Εγώ δεν ασχολούμαι με αυτά :P
Ε νταξει και στις δυο περιπτώσεις τα λεφτά σου χάνεις
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.258
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
το κωλόμπαρο δεν εκφράζει πολύ τους νέους, κάτι οι μουσικές επιλογές ,κάτι η καλτίλα δε συμβαδίζει με τα γούστα των περισσότερων.

Το στούντιο είναι πιο φτηνό και μπορείς να πεταχτείς από τη δουλειά και να πας ,πιο πρακτικό όπως και το μασατζίδικο.
Λίγοι μείναμε οι λάτρεις του σπορ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom