SLIM SHADY
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 3.062
- Κριτικές
- 8
- Like
- 32.024
- Πόντοι
- 4.936
Δεν την ξέρωΌχι μια από Πολωνία είναι γύρω στο 1.75 μιλαφακι με βιζαρες
Δεν την ξέρωΌχι μια από Πολωνία είναι γύρω στο 1.75 μιλαφακι με βιζαρες
Τι εννοείς ο Distro γαματα?καλησπερα, εχουμε μαθει το ονομα της κοπελας που ειχε συναντησει ο Distro γαματα πριν κανα στο la luna?
Στο "La luna" στη ΜιχαλακοπούλουΣε ποιο ειναι οι μικροτερες ηλικιες? Εννοω που να εχουν ηλικιακα μικρες κοπελες.
Τι εννοείς ο Distro γαματα?
Καθημερινά είναι και οι δύο κανονικά εκτός Κυριακής που είναι κλειστό.καλησπερα παιδια μπορει να μου πει καποιος ποιες μερεσ δουλευει η Ελενα στο piruette και ποιες μερες δεν δουλευει η Αντζυ θελω την Ελενα μονο
Τι να σου πω, τόσα χρόνια δίπλα μένω, είναι η μόνη που δεν έχω δει να λείπει ποτέ.καποιες μερες νομιζω οτι λειπει απο το μαγαζι η Αντζυ αυτο θελω ναξερω
Καλησπέρα να σε ρωτήσω η Ειρήνη από τον Γρυλο ξέρεις που είναι;Παιδιά να ρωτήσω κάτι όποιον γνωρίζει, σε ένα καινούριο μαγαζί στα Καμίνια ονόματι "Όνειρο" παίζει έστω φραπές ή κάτι σχετικό ή είναι απλά κερασματάδικο;
Παιδιά να ρωτήσω κάτι όποιον γνωρίζει, σε ένα καινούριο μαγαζί στα Καμίνια ονόματι "Όνειρο" παίζει έστω φραπές ή κάτι σχετικό ή είναι απλά κερασματάδικο;
Μπορείς να δώσεις πληροφορίες για την συγκεκριμένη;Καλησπέρα να σε ρωτήσω η Ειρήνη από τον Γρυλο ξέρεις που είναι;
Όχι, ξεκάθαρα όχι!Καλημέρες. Δεν θυμαμαι αν εχει αναφερθει αλλά ένα μαγαζι στον Πειραια με το όνομα Φαντασία αξίζει τον κόπο; Βρίσκεται στη Φίλωνος κοντά στο ξενοδοχείο Ποσειδώνιο. Fantasia Bar · Filonos 100, Pireas 185 36, Griechenland
Σε προσπάθεια μου παλιά μου είχε πει ότι δεν πάει κάτω. Πριν 2-3 χρόνια που πήρα για κάτω κάποια άλλη, ήταν και αυτή δίπλα μου με έναν παππού. Σαν να κάναμε παρτούζα. Άνετα αν άπλωνα χέρι χούφτωνα και την Πατρίτσια. Κατά τα άλλα δεν πάει κάτω, σκέφτηκα. Γνώμη μου είναι πάντως, πως έχει στάνταρ πελάτες και με αυτούς πάει κάτω. Προφανώς για να μπεις στους στανταρ πρέπει να τα σκάσεις πρώτα. Εκτός αν έχει αλλάξει κάτι και πλέον κατεβαίνει. Θα με ενδιέφερε και μένα να μάθω, έτσι για το γαμώτο.Μάγκες η Πατρίτσια πόσα παίρνει? Πρόγραμμα? Ξέρει κανείς?